Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Heruone
Lid scoutingsteam
5
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Gegeven waarderingen: 1667
Gekregen waarderingen: 2024

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ittot schreef: 16 sep 2022, 10:21 Leuk interview inderdaad. Ben benieuwd of hij woord houdt. Dan zou hij over 3/4 jaar alsnog stoppen namelijk als de spelers bij Willem 2 niet zijn doorgebroken.

Ik ben het overigens wel met hem eens. Het is lastig om op die leeftijd te bepalen wie wel of niet het gaat halen en dan scout je dus puur op een moment opname. Er zijn spelers die talent zat hebben maar fysiek de eerste jaren achter lopen en daarmee over het hoofd worden gezien. Ook dat hij echt wil kijken naar leervermogen is iets wat me ook erg aanspreekt. Zie je corporate ook steeds meer terug. Dus minder kijken naar performance maar veel meer naar hoe en hoe snel leert iemand. Hoe snel maakt iemand vaardigheden eigen. Ik ken hem verder niet maar veel aspecten die hij benoemt spreken me wel aan en zie ik ook uit eigen ervaring terug bij de jeugd bij de plaatselijke voetbalvereniging.
Juist daarom is het FUNdament zo belangrijk. Daarmee koppel je eigenlijk al heel veel spelers aan je club zonder dat je direct op 9-jarige leeftijd gaat scouten bij wijze van.
Voormalig KG schreef: 16 sep 2022, 11:11
Heruone schreef: 16 sep 2022, 00:49 Kwam het FUNdament idee trouwens ook niet uit zijn koker? Daar lijkt PSV nu ook wel de vruchten vanaf te plukken heb ik het gevoel.
Onder andere, hier of op het vorige forum werd ook aangegeven dat hij niet door iedereen bij Willem II qua gedrag gepruimd werd. Wat @Voijke zegt in het Trumpiaanse

Het moet allemaal nog maar blijken.
Allereerst zal er dan nog meer geld geïnvesteerd moeten gaan worden in de Academy. Daarvoor zal ook wel echt regelmatig CL gehaald moeten worden.
Bij Ajax investeren ze jaarlijks10 miljoen in de jeugd. Geen idee wat het jaarlijks bedrag van psv is, maar lijkt mij niet zo hoog liggen, wel in de meerdere miljoenen.

Hij is vooruitstrevend en een vernieuwer.
Wie weet kan hij de opstap via Jong naar 1 een boost geven of de jeugd Scouting. Iets wat met het FUNdament voor de aller jongsten ook al is gebeurd
Tja, in de voetbalwereld lopen louter dit soort mannetjes rond. Pep en Klöpp zijn ook Trumpiaanse karakters als het moet. Ik heb daar persoonlijk niet zo moeite mee. In het echte "normale" (bedrijfs)leven zijn dit soort fungeren zum kotsen, maar in de voetballerij is juist alle neuzen naar 1 kant essentieel. Als PSV in hem gelooft en zijn manier van opleiden, dan moet men gewoon aan hem committeren wmb.

Dat artikel stamt uit 2017 en daar wordt al gesproken van 4 miljoen. Dat is volgens mij alleen maar meer geworden. Ik weet niet hoe hoog men momenteel zit, maar met het partnerfonds erbij wat volledig in de jeugd opgaat etc., denk ik dat dit om vrijwel eenzelfde bedragen gaat.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
4
Gegeven waarderingen: 125
Gekregen waarderingen: 348

Accepter @Heruone. Ik was al verbaasd dat ze hem lieten gaan, wel een mooie ervaring rijker in een grote functie bij Willem II.
Madueke
Internationale topspeler
3
Favoriete speler: Noni Madueke
Gegeven waarderingen: 29
Gekregen waarderingen: 836

Weer geen Peersman (PSV 1?), wél Comenencia én Babadi.
PCGC
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 476
Gekregen waarderingen: 1239

Robson de Souza schreef: 16 sep 2022, 09:00
PCGC schreef: 16 sep 2022, 00:43

Publiek geheim dat ie na Faber de grote kandidaat nummer 1 is.
Vandaar dat ie nu geen baan aanneemt. Dit was al zo voordat ie naar Willem II ging en nog bij PSV. Ooit zou bij HJO bij PSV worden.

Als je hem kan krijgen op de nummer 1 positie van je jeugdopleiding, en we voegen inderdaad daad bij het woord en we gaan her en der investeren met potjes wat we hebben gereserveerd, dan gaan we hier over een paar jaar zo ontzettend de vruchten van plukken.

Plus, hij heeft de liefste en aardigste partner die je je maar kunt voorstellen ☺️
Dat zou mooi zijn. En Faber heeft tot eind dit jaar een contract?
En dat van die partner, die ken jij goed neem ik aan ;-)?
Iedereen hier kent haar wel, is namelijk de oud hoofd media en (toen Thijs ziek thuis was) persvoorlichtster van PSV, Hanneke Jaanen. Topwijf!
Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht:
Robson de Souza
#FreeGeneratie4
FritskePhilips
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 1818
Gekregen waarderingen: 621

PCGC schreef: 16 sep 2022, 21:16 Iedereen hier kent haar wel, is namelijk de oud hoofd media en (toen Thijs ziek thuis was) persvoorlichtster van PSV, Hanneke Jaanen. Topwijf!
Jaanen is niet meer direct verbonden aan PSV. Mogelijk via Triple Double sportmarketing nog wel indirect, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
PCGC
Vedette
5
Gegeven waarderingen: 476
Gekregen waarderingen: 1239

Daarom zeg ik ook, ‘oud’
#FreeGeneratie4
FritskePhilips
Nationale topspeler
4
Gegeven waarderingen: 1818
Gekregen waarderingen: 621

En ik impliceerde daar niet direct een vertrek bij de club bij, dus zocht ik het even op.
nilssonH
Moderator
4
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV
Gegeven waarderingen: 675
Gekregen waarderingen: 977

Van de Blaak dus zijn officieuze rentree gemaakt en zit normaal gesproken bij de selectie volgende week tegen ADO. Mooi nieuws!
Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht:
FritskePhilips

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen