Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik verwacht ook een vertrek van Gakpo deze winter. Liever komende zomer, maar als het niet anders kan dan is het maar zo. Wel zal er deze winter en/of zomer met de verkoop van Gakpo en Sangaré geld vrijkomen om grotere aankopen te doen dan de afgelopen 2 jaar. Key is dat dit goed besteed gaat worden door de nieuwe TD.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gakpo gaat niet in de winter. Of er moet een niet te weigeren bod komen van 45-50mln. PSV wil gewoon presteren en kampioen worden. Nu het verhaal vanuit de RvC veel meer genuanceerd is moeten we er wel op kunnen vertrouwen dat ze successen willen behalen. En dat moet met Gakpo dit seizoen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

En wat nu als ze in de winter al op 10+ punten achterstand staan? Er moet héél rap wat gebeuren op het veld wil je dat zien te voorkomen. In de winter is het WK argument ook weg.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 17 sep 2022, 12:56 En wat nu als ze in de winter al op 10+ punten achterstand staan? Er moet héél rap wat gebeuren op het veld wil je dat zien te voorkomen. In de winter is het WK argument ook weg.
Dat ziet iedereen, inclusief Ruud. Maar laten we nu van het goede uit gaan.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Siemen schreef: 17 sep 2022, 12:33 Nu vooruit denken. Winter kan zomaar verkoop zijn. Kan de nieuwe TD direct Tsygankov contacteren.
Vooruit denken maar gelijk een grote fout maken? Tsygankov is namelijk een rechtsbuiten.... :wonder: :grin:
https://www.transfermarkt.nl/viktor-tsy ... ler/264372
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Waarom zou dat een grote fout zijn?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Alleen als El Ghazi zich wil focussen op linksbuiten dan zou ik Tsygankov halen als vervanger van Cody
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

We hebben Madueke, Savio en Bakayoko nog op rechtsbuiten straks en El Ghazi kan er ook goed uit de voeten. Misschien maar eens een linksbuiten halen dit keer?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tsygankov is buitencategorie hoor, heeft de x factor. Op dit moment heeft alleen Cody dat van de aanvallers. Dus het is wel degelijk een 1 op 1 vervanging ongeacht positie. We hebben veels te veel middelmaat nu (Madueke reken ik even niet mee).
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10002
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Exact. No-brainer, zou echt een geweldige aankoop zijn. Al helemaal voor slechts zeven miljoen.

Gebruikersavatar
Daveydelaat
Verbannen
1
Berichten: 136
Lid geworden op: 19 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Je kan ook proberen om hem in de winter goedkoper op te halen of transfervrij voor in de zomer zou helemaal lekker zijn, maar daar zitten ook andere clubs op te azen ben ik bang
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Is voor PSV een hele interessante speler komende winter met zijn halfjarig contract en de contacten bij SEG.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Tsygankov halen en Gakpo houden voor een half jaar. Dan heb je een top links en rechtsbuiten.

;)
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 17 sep 2022, 16:51 We hebben Madueke, Savio en Bakayoko nog op rechtsbuiten straks en El Ghazi kan er ook goed uit de voeten. Misschien maar eens een linksbuiten halen dit keer?
Precies, Madueke is nog altijd een heel groot talent (waar je ondertussen helaas niet meer volledig op kan vertrouwen gezien zijn fysiek, maar vertegenwoordig nog altijd een gigantische waarde wat voor PSV super belangrijk is), Savio is een project voor meedere jaren dus die zal ook echt serieus de kans moeten krijgen, El G als ongetwijfeld vrij dure aanvaller die ook het beste op rechts is en dan heb je nog Bakayoko als eigen talent die nog meer de tijd nodig heeft.

En dan ga je Gakpo vervangen voor nog een rechtsbuiten, die je bovendien niet voor de bank haalt. Ok, logisch.... :wall:. Als Gakpo vertrekt heb je vooral een topper nodig op linksvoor. En dan praat ik nog niet eens over een backup die we nu ook al niet hebben behalve halve oplossingen als Savio/El G die dan weer niet op hun beste positie spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

RIO schreef: 17 sep 2022, 16:59 Tsygankov is buitencategorie hoor, heeft de x factor. Op dit moment heeft alleen Cody dat van de aanvallers. Dus het is wel degelijk een 1 op 1 vervanging ongeacht positie. We hebben veels te veel middelmaat nu (Madueke reken ik even niet mee).
Teveel middelmaat in de aanval ben ik met je eens als je Gakpo weghaalt, maar wat heeft het voor zin om dan nog een topaanvaller te halen voor rechts waar Madueke en Savio al staan? Ik verwacht dat Savio over een half jaar al een stuk verder is dan nu en Madueke is dan ook weer fit en die moet spelen. En op links heb je dan El Ghazi als beste optie en eigenlijk niks erachter. Laten we eerst eens een linksbuiten halen en een extra spits als Gakpo weggaat. Los van of het een geweldige speler is, want dat is Madueke ook en Savio straks ook als het goed is.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoop echt dat hij vandaag opstaat en zijn vorm vindt.

Vandaag is zo een dag dat het echt moet.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tijn schreef: 18 sep 2022, 10:15
RIO schreef: 17 sep 2022, 16:59 Tsygankov is buitencategorie hoor, heeft de x factor. Op dit moment heeft alleen Cody dat van de aanvallers. Dus het is wel degelijk een 1 op 1 vervanging ongeacht positie. We hebben veels te veel middelmaat nu (Madueke reken ik even niet mee).
Teveel middelmaat in de aanval ben ik met je eens als je Gakpo weghaalt, maar wat heeft het voor zin om dan nog een topaanvaller te halen voor rechts waar Madueke en Savio al staan? Ik verwacht dat Savio over een half jaar al een stuk verder is dan nu en Madueke is dan ook weer fit en die moet spelen. En op links heb je dan El Ghazi als beste optie en eigenlijk niks erachter. Laten we eerst eens een linksbuiten halen en een extra spits als Gakpo weggaat. Los van of het een geweldige speler is, want dat is Madueke ook en Savio straks ook als het goed is.
Tsygankov is zo goed, die kan ook vanaf links. Het is net zoals in de goede oude tijd, een linkspoot op links. Balasz speelde ook op links en was een monster.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

kastoekast schreef: 18 sep 2022, 10:39 Hoop echt dat hij vandaag opstaat
en zijn vorm vindt.

Vandaag is zo een dag dat het echt moet.
Afbeelding
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

RIO schreef: 18 sep 2022, 11:05
Tijn schreef: 18 sep 2022, 10:15

Teveel middelmaat in de aanval ben ik met je eens als je Gakpo weghaalt, maar wat heeft het voor zin om dan nog een topaanvaller te halen voor rechts waar Madueke en Savio al staan? Ik verwacht dat Savio over een half jaar al een stuk verder is dan nu en Madueke is dan ook weer fit en die moet spelen. En op links heb je dan El Ghazi als beste optie en eigenlijk niks erachter. Laten we eerst eens een linksbuiten halen en een extra spits als Gakpo weggaat. Los van of het een geweldige speler is, want dat is Madueke ook en Savio straks ook als het goed is.
Tsygankov is zo goed, die kan ook vanaf links. Het is net zoals in de goede oude tijd, een linkspoot op links. Balasz speelde ook op links en was een monster.
Ok, als hij ook echt goed is op links mag hij komen. Regel het maar dan Rio :L
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Nou Cody, veel succes met de 3 dubbele dekking
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gakpo staat al weken op een eiland. Ruud benut hem niet. Zou me verbazen als dat vandaag anders is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het vervelende is dat Cody de enige topper voorin is. Dan loopt het straks weer niet in het gehele team en dan krijgt Cody alle shit over zich heen omdat hij het maar moet laten zien. Hopelijk schiet ie er twee in vandaag.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Cody moet wat lager gaan staan, laat Veerman maar meer hangend aan de buitenkant. Je wilt je beste mensen aan de bal en daar hoort Cody bij.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nee je wil Cody juist dichtbij de 16 van de tegenstander hebben.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3672
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Revolinho schreef: 18 sep 2022, 14:03 Cody moet wat lager gaan staan, laat Veerman maar meer hangend aan de buitenkant. Je wilt je beste mensen aan de bal en daar hoort Cody bij.
Eens, maar dan kun je beter Gerrit aan de buitenkant zetten. Veerman is voetballend onze beste man
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Held! Alweer een assist en goal op zijn naam staan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo