Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om je op deze ellende te focussen, ik persoonlijk heb dat al afgesloten. Ben te blij dat er tenminste koppen rollen, want het kan gewoon noet wat er is gebeurd en het moest stoppen. Het maakt PSV juist mooi dat we deze armoe niet accepteren. Even dacht ik van wel, maar ben hier heel blij mee.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Armada schreef: 17 sep 2022, 19:02
Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:00

Ja kerel, mij hoef je niet uit te leggen of overhalen dat het hele verhaal verschrikkelijk stinkt. Aan alle kanten en niet alleen nu sinds de Jong moest vertrekken. Dit speelt natuurlijk al veel, veel langer. Ons mooie cluppie.... Om verdrietig van te worden. :sad:
Ondanks dat ik een kritisch persoon denk te zijn, wil ik het wel zo positief mogelijk zien.
Ik ook maar ik heb het gevoel dat dit veel dieper ligt dan ons lief is en dat het nog niet opgelost is intern. En dan pas komt stap 2: hoe gaat PSV verder, met welke visie en mogelijkheden. Want nog altijd is daar helemaal niets bekends over en dit vormt voor mij wel een bepaalde basis om wel/niet in het nieuwe project te geloven. Maargoed, het zou iig schelen als het op het veld iig stukken beter gaat, om te beginnen morgen. Hele grote test wat mij betreft voor Ruudje maar ook de groep bepalende spelers. Nu moeten ze opstaan, geen excuses.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Gewoon genaaid door Van der Wallen.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:24
Armada schreef: 17 sep 2022, 19:02

Ondanks dat ik een kritisch persoon denk te zijn, wil ik het wel zo positief mogelijk zien.
Ik ook maar ik heb het gevoel dat dit veel dieper ligt dan ons lief is en dat het nog niet opgelost is intern. En dan pas komt stap 2: hoe gaat PSV verder, met welke visie en mogelijkheden. Want nog altijd is daar helemaal niets bekends over en dit vormt voor mij wel een bepaalde basis om wel/niet in het nieuwe project te geloven. Maargoed, het zou iig schelen als het op het veld iig stukken beter gaat, om te beginnen morgen. Hele grote test wat mij betreft voor Ruudje maar ook de groep bepalende spelers. Nu moeten ze opstaan, geen excuses.
Geheel eens. Daarom 'erger' ik me ook een beetje aan de lieden met de 'get over it' mentaliteit 'laten we vooruit kijken' want John is weg (hoera).

Dit is een crisis in de beenderen van de club. En ja, nu moeten mensen gaan opstaan... probleem is dat sommigen dat vanuit de positie niet kunnen (RvC). Ik hoop dat zij goede stromannen hebben.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Marcel mag meteen examen afleggen met de situatie nu, als hij dit niet kan managen is hij ook ongeschikt. John is over 5 jaar te licht bevonden en terecht. Los van goede dingen die hij heeft gedaan.
En morgen eraf tegen Feyenoord wordt de crisis nog veel intenser. De manier waarop, nee niet netjes en niet des PSV maar het is nodig, dikke bezem erdoor.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Armada schreef: 17 sep 2022, 19:32
Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:24

Ik ook maar ik heb het gevoel dat dit veel dieper ligt dan ons lief is en dat het nog niet opgelost is intern. En dan pas komt stap 2: hoe gaat PSV verder, met welke visie en mogelijkheden. Want nog altijd is daar helemaal niets bekends over en dit vormt voor mij wel een bepaalde basis om wel/niet in het nieuwe project te geloven. Maargoed, het zou iig schelen als het op het veld iig stukken beter gaat, om te beginnen morgen. Hele grote test wat mij betreft voor Ruudje maar ook de groep bepalende spelers. Nu moeten ze opstaan, geen excuses.
Geheel eens. Daarom 'erger' ik me ook een beetje aan de lieden met de 'get over it' mentaliteit 'laten we vooruit kijken' want John is weg (hoera).

Dit is een crisis in de beenderen van de club. En ja, nu moeten mensen gaan opstaan... probleem is dat sommigen dat vanuit de positie niet kunnen (RvC). Ik hoop dat zij goede stromannen hebben.
Dan zal ik er nog een kreet uitgooien: we moeten het niet groter maken dan het is. Brands heeft het verhaal verteld vandaag en nu is het zaak dat de rust in de tent weet te brengen. Morgen winnen en de zon begint weer licht te schijnen.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Standbeeld schreef: 17 sep 2022, 19:37
Armada schreef: 17 sep 2022, 19:32

Geheel eens. Daarom 'erger' ik me ook een beetje aan de lieden met de 'get over it' mentaliteit 'laten we vooruit kijken' want John is weg (hoera).

Dit is een crisis in de beenderen van de club. En ja, nu moeten mensen gaan opstaan... probleem is dat sommigen dat vanuit de positie niet kunnen (RvC). Ik hoop dat zij goede stromannen hebben.
Dan zal ik er nog een kreet uitgooien: we moeten het niet groter maken dan het is. Brands heeft het verhaal verteld vandaag en nu is het zaak dat de rust in de tent weet te brengen. Morgen winnen en de zon begint weer licht te schijnen.
Prima. Ik sta er wat anders is. Ik ben het met je eens dat we een keer verder moeten maar ik vind dit eerder op dit moment kleiner dan het is dan andersom.

Daarin verschillen we denk ik. No worries, laten we hopen dat we het snel om weten te draaien.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik draai het om. Nu doorgaan en doen alsof het is opgelost lost juist helemaal niks op. En dan blijf je alsnog als club stil staan. Of nog erger, we gaan achteruit.

Ik kijk graag vooruit, ben een positief ingesteld persoon (geloof het of niet), maar nu is in mijn ogen (nog lang) niet het moment om positief te zijn omdat het allemaal is opgelost.

Eerst moet je pijn voelen om tot de oorzaak te komen. Alleen John in ruilen voor een nog onbekende vervanger is echt niet de oplossing. Geloof ik niet in.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat wil je dan? De RvC er uit, of Brands er uit?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:44 Ik draai het om. Nu doorgaan en doen alsof het is opgelost lost juist helemaal niks op. En dan blijf je alsnog als club stil staan. Of nog erger, we gaan achteruit.

Ik kijk graag vooruit, ben een positief ingesteld persoon (geloof het of niet), maar nu is in mijn ogen (nog lang) niet het moment om positief te zijn omdat het allemaal is opgelost.

Eerst moet je pijn voelen om tot de oorzaak te komen. Alleen John in ruilen voor een nog onbekende vervanger is echt niet de oplossing. Geloof ik niet in.
Brands en de directie spreken nog een aantal keer met de RvC en de kou is uit de lucht. Vervolgens een nieuwe TD aanstellen en dan kunnen we weer over tot de orde van de dag. Waar blijf je nu dan precies nog aan vasthouden? Wat moet er nog meer gebeuren?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:44 Ik draai het om. Nu doorgaan en doen alsof het is opgelost lost juist helemaal niks op. En dan blijf je alsnog als club stil staan. Of nog erger, we gaan achteruit.

Ik kijk graag vooruit, ben een positief ingesteld persoon (geloof het of niet), maar nu is in mijn ogen (nog lang) niet het moment om positief te zijn omdat het allemaal is opgelost.

Eerst moet je pijn voelen om tot de oorzaak te komen. Alleen John in ruilen voor een nog onbekende vervanger is echt niet de oplossing. Geloof ik niet in.
Oef, jezelf een positief ingesteld persoon noemen is wel het meest negatieve wat je ooit gezegd hebt…
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:24 En dan pas komt stap 2: hoe gaat PSV verder, met welke visie en mogelijkheden. Want nog altijd is daar helemaal niets bekends over en dit vormt voor mij wel een bepaalde basis om wel/niet in het nieuwe project te geloven.
Daar gaat ook niets bekend over worden behalve wat algemeenheden. Wat denk je? Dat PSV alles open en bloot op tafel gaat gooien? Je wacht op iets wat helemaal nooit gaat gebeuren. Dus er valt helemaal niets voor jou om in te geloven. Je zal het moeten zien gebeuren: net als iedereen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 17 sep 2022, 19:44 Wat wil je dan? De RvC er uit, of Brands er uit?
Volgens mij heeft Juancho gewoon zin in heksenjachten.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 17 sep 2022, 18:37 Vorig jaar bijv. is nog het contract van John verlengt terwijl er volgens Marcel toen al sprake was van ontevreden over John. Tuurlijk ga je dan verlengen :lol:
Wat ik me kan herinneren is dat De Jong toen iemand naast zich zou krijgen. Dus er was wel iets van ontevredenheid, maar genoeg vertrouwen dat hij het met ondersteuning wel zou kunnen doen. Diegene is alleen nooit gekomen 🤔
Gebruikersavatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 aug 2019
Oude naam: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis schreef: 17 sep 2022, 20:31
Juancho schreef: 17 sep 2022, 18:37 Vorig jaar bijv. is nog het contract van John verlengt terwijl er volgens Marcel toen al sprake was van ontevreden over John. Tuurlijk ga je dan verlengen :lol:
Wat ik me kan herinneren is dat De Jong toen iemand naast zich zou krijgen. Dus er was wel iets van ontevredenheid, maar genoeg vertrouwen dat hij het met ondersteuning wel zou kunnen doen. Diegene is alleen nooit gekomen 🤔
Dat is toch VoH geworden?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Armada schreef: 17 sep 2022, 19:32
Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:24

Ik ook maar ik heb het gevoel dat dit veel dieper ligt dan ons lief is en dat het nog niet opgelost is intern. En dan pas komt stap 2: hoe gaat PSV verder, met welke visie en mogelijkheden. Want nog altijd is daar helemaal niets bekends over en dit vormt voor mij wel een bepaalde basis om wel/niet in het nieuwe project te geloven. Maargoed, het zou iig schelen als het op het veld iig stukken beter gaat, om te beginnen morgen. Hele grote test wat mij betreft voor Ruudje maar ook de groep bepalende spelers. Nu moeten ze opstaan, geen excuses.
Geheel eens. Daarom 'erger' ik me ook een beetje aan de lieden met de 'get over it' mentaliteit 'laten we vooruit kijken' want John is weg (hoera).

Dit is een crisis in de beenderen van de club. En ja, nu moeten mensen gaan opstaan... probleem is dat sommigen dat vanuit de positie niet kunnen (RvC). Ik hoop dat zij goede stromannen hebben.
Maar die crisis is er eigenlijk al veel langer: die ontstond toen Phillip en Marcel opeens volslagen onverwacht (en m.i. nog steeds volslagen onbegrijpelijk) aankondigden heel, heel erg ver weg van PSV te zullen gaan rennen en wel zo'n beetje per direct. Op dat moment kon Toon onze gemoederen nog sussen met een prachtig, zowat tranen van geluk toverend verhaal over een PSV 2.0, maar al gauw bleken de daarbij komende praktische keuzes vwb het hoofdteam niet te voldoen. En dat is sindsdien ook niet meer het geval geweest.

Hoe we dat precies moeten duiden, geen idee. Maar dat John nu gaat zou ik geen nieuwe crisis willen noemen. Marcel en Phillip die samen in één keer opstapten, dat bleek een te grote klap voor onze club.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Morgen puntverlies en ook Ruud komt onder (lichte) druk te staan.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Revolinho schreef: 17 sep 2022, 20:49 Morgen puntverlies en ook Ruud komt onder (lichte) druk te staan.
Lichte? Dan is het crisis met hoofdletters, dan sta je na 7 wedstrijden 4e op 6 en 4 punten van de CL plaatsen. Ik voorzie veel erger dan lichte druk.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vogelund schreef: 17 sep 2022, 20:37
Persepolis schreef: 17 sep 2022, 20:31

Wat ik me kan herinneren is dat De Jong toen iemand naast zich zou krijgen. Dus er was wel iets van ontevredenheid, maar genoeg vertrouwen dat hij het met ondersteuning wel zou kunnen doen. Diegene is alleen nooit gekomen 🤔
Dat is toch VoH geworden?
Ah excuus, had er zo weinig van gemerkt dat ik het vergeten was 😅
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Juancho schreef: 17 sep 2022, 19:44 Ik draai het om. Nu doorgaan en doen alsof het is opgelost lost juist helemaal niks op. En dan blijf je alsnog als club stil staan. Of nog erger, we gaan achteruit.

Ik kijk graag vooruit, ben een positief ingesteld persoon (geloof het of niet), maar nu is in mijn ogen (nog lang) niet het moment om positief te zijn omdat het allemaal is opgelost.

Eerst moet je pijn voelen om tot de oorzaak te komen. Alleen John in ruilen voor een nog onbekende vervanger is echt niet de oplossing. Geloof ik niet in.
Wat moet er dan nog meer gebeuren? In een paar maanden tijd heeft c.q. krijgt PSV een nieuwe AD, TD en nieuwe hoofdtrainer. En iemand van 'buitenaf' als Schmidt heeft PSV ook niet de successen gebracht.

Er is een hele hoop veranderd, maar je weet nog niet of de juiste mensen de vervangers zijn c.q. worden. Dat heeft tijd nodig.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Op weg naar nr 25 schreef: 17 sep 2022, 20:55
Revolinho schreef: 17 sep 2022, 20:49 Morgen puntverlies en ook Ruud komt onder (lichte) druk te staan.
Lichte? Dan is het crisis met hoofdletters, dan sta je na 7 wedstrijden 4e op 6 en 4 punten van de CL plaatsen. Ik voorzie veel erger dan lichte druk.
Des te rigoreuzer er zal worden ingegrepen. Van mij mag de bezem erdoorheen, echt waar. Brands gaat nergens heen, maar de keuze om Ruud voor de leeuwen te gooien staat hem in dit licht nu ook niet echt goed. Stel er komt een nieuwe TD die ook een andere coach wilt? Wat gaat Brands dan doen? Of vallen meteen alle TD’s af die Ruud (nog) niet als hoofdtrainer willen?

Ik hoop dat men voor echte continuïteit gaat kiezen, gericht op de toekomst. Red Bull-achtig, geen eendagsvliegen. Wat ik al aangaf, ook de scouting zal aangepakt gaan worden. Meteen een mooie kans om alles goed neer te zetten.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Revolinho schreef: 17 sep 2022, 21:36
Op weg naar nr 25 schreef: 17 sep 2022, 20:55

Lichte? Dan is het crisis met hoofdletters, dan sta je na 7 wedstrijden 4e op 6 en 4 punten van de CL plaatsen. Ik voorzie veel erger dan lichte druk.
Des te rigoreuzer er zal worden ingegrepen. Van mij mag de bezem erdoorheen, echt waar. Brands gaat nergens heen, maar de keuze om Ruud voor de leeuwen te gooien staat hem in dit licht nu ook niet echt goed. Stel er komt een nieuwe TD die ook een andere coach wilt? Wat gaat Brands dan doen? Of vallen meteen alle TD’s af die Ruud (nog) niet als hoofdtrainer willen?

Ik hoop dat men voor echte continuïteit gaat kiezen, gericht op de toekomst. Red Bull-achtig, geen eendagsvliegen. Wat ik al aangaf, ook de scouting zal aangepakt gaan worden. Meteen een mooie kans om alles goed neer te zetten.
Dat is ook de enige manier waarop ik er momenteel enigIns positief naar kan kijken. Het is heel hard duidelijk geworden dat we dus financieel er belabberd voor staan en sportief niet veel beter. Dan maar alles in 1 keer en vanaf daar opbouwen. Breken met het verleden zonder het dna te verdoezelen, time will tell.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Scouting er ook uit. Jij er uit, jij er uit, iedereen er uit! Dat is de basis voor een succesvolle club, dat zie je overal waar dit model gehanteerd wordt.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Makaveli schreef: 17 sep 2022, 21:50 Scouting er ook uit. Jij er uit, jij er uit, iedereen er uit! Dat is de basis voor een succesvolle club, dat zie je overal waar dit model gehanteerd wordt.
I approve this message. Ik neem over. Komt goed!
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Makaveli schreef: 17 sep 2022, 21:50 Scouting er ook uit. Jij er uit, jij er uit, iedereen er uit! Dat is de basis voor een succesvolle club, dat zie je overal waar dit model gehanteerd wordt.
Wacht maar.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Armada schreef: 17 sep 2022, 22:10
Makaveli schreef: 17 sep 2022, 21:50 Scouting er ook uit. Jij er uit, jij er uit, iedereen er uit! Dat is de basis voor een succesvolle club, dat zie je overal waar dit model gehanteerd wordt.
Wacht maar.
Als dat het briljante plan is van de RvC dan hebben we echt een groot probleem.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands