Shurandy Sambo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Eerste 3 minuten al meer goed gedaan dan Hoever vandaag
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Geef 10x eerder zo'n ventje de kantms dan te moeten kijken naar het gepruts van Max/Hoever/Mwene.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

We hebben volgend jaar gewoon top backs met Mauro en Sambo.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Had Sparta een koopoptie? Hoe zat dat nou..
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 11 sep 2022, 20:16 Had Sparta een koopoptie? Hoe zat dat nou..
Als PSV hem niet wilt mag hij gaan voor 0.5mil.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Juancho schreef: 11 sep 2022, 20:09 Geef 10x eerder zo'n ventje de kantms dan te moeten kijken naar het gepruts van Max/Hoever/Mwene.
Hoe snel Sambo ook weer richting Jong PSV werd getrapt tijdens de voorbereiding :monkey:

'Nee jongens, die hebben we niet nodig'
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik heb geen idee hoe Sambo het doet, maar het kan nooit slechter zijn dan de backs die wij hebben. Zoals Hoever. Die huur je voor 2,25 mln en deze jongen verhuur je met koop optie van 0,5 mln…
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het is niet eenvoudig in ons huidige team, dus mogelijk is deze stap echt wel beter voor hem. Volgend jaar terugkomen en knallen. Alleen moeten we dan hopen dat er geen nieuwe rechtsback gekocht wordt…
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ruuddevil schreef: 11 sep 2022, 20:48 Ik heb geen idee hoe Sambo het doet, maar het kan nooit slechter zijn dan de backs die wij hebben. Zoals Hoever. Die huur je voor 2,25 mln en deze jongen verhuur je met koop optie van 0,5 mln…
Hilarisch beleid gewoon.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voor Sambo is dit jaar Sparta nuttiger dan dat hij nog bij PSV gebleven was. Vanaf volgend jaar denk ik dat hij zich wel in de basis kan spelen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ruuddevil schreef: 11 sep 2022, 20:48 Ik heb geen idee hoe Sambo het doet, maar het kan nooit slechter zijn dan de backs die wij hebben. Zoals Hoever. Die huur je voor 2,25 mln en deze jongen verhuur je met koop optie van 0,5 mln…
Sambo moest na zijn blessure vlieguren maken, dus logisch dat hij is uitgeleend. De optie geldt alleen als PSV akkoord gaat, dus stelt weinig voor.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag ongelukkig rood gepakt
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Heeft na zijn schorsing zijn basisplaats gelukkig weer terug. Iemand die hem volgt? De flitsen die ik van hem zie vind ik hem altijd wel aardig.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

PSV90 schreef: 29 okt 2022, 20:03 Heeft na zijn schorsing zijn basisplaats gelukkig weer terug. Iemand die hem volgt? De flitsen die ik van hem zie vind ik hem altijd wel aardig.
Veel gevaarlijke voorzetten deze wedstrijd. Verdedigend niet zo heel slecht maar hij heeft net als Van Ginkel zo'n loopje alsof het hem wat meer moeite kost om vooruit te komen. Hij is in ieder geval niet slechter dan Hoever.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij is super aanvallend, speelt met durf, is heel erg wild maar speelt wel heel veel. Denk niet dat we hem in een PSV shirt gaan zien.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 11 sep 2022, 20:38
Juancho schreef: 11 sep 2022, 20:09 Geef 10x eerder zo'n ventje de kantms dan te moeten kijken naar het gepruts van Max/Hoever/Mwene.
Hoe snel Sambo ook weer richting Jong PSV werd getrapt tijdens de voorbereiding :monkey:

'Nee jongens, die hebben we niet nodig'
Inderdaad, ronduit bizar. Dan mag het daarnaast vreemd zijn dat er iemand denkt dat Hoever een versterking is voor PSV, maar nóg vreemder is het dat niemand van wie je als scout of technisch verantwoordelijke een scherpe blik op dit terrein mag verwachten dan roept: 'wacht even, gaan we Sambo dan vervangen met déze, nota bene halfjaar jongere generatiegenoot die alleen al bij Wolves op een zijspoor raakt?' Echt merkwaardig dat je dan niet voor je eigen talent kiest als je toch al instemt met je eigen normvervaging.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 11 nov 2022, 20:22 Hij is super aanvallend, speelt met durf, is heel erg wild maar speelt wel heel veel. Denk niet dat we hem in een PSV shirt gaan zien.
Waarom zou PSV hem na een goed seizoen voor 500k van de hand doen?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 12 nov 2022, 12:29
11 Sir Tinus schreef: 11 nov 2022, 20:22 Hij is super aanvallend, speelt met durf, is heel erg wild maar speelt wel heel veel. Denk niet dat we hem in een PSV shirt gaan zien.
Waarom zou PSV hem na een goed seizoen voor 500k van de hand doen?
Wie zegt dat we hem voor 500k van de hand willen doen?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 12 nov 2022, 12:36
Rikkert1234 schreef: 12 nov 2022, 12:29

Waarom zou PSV hem na een goed seizoen voor 500k van de hand doen?
Wie zegt dat we hem voor 500k van de hand willen doen?
Ik dacht te hebben gelezen dat Sparta hem mag overnemen voor 500k mocht PSV hem niet meer willen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Is dus voorwaardelijk. En wie zegt dat aan die voorwaarde zal worden voldaan? Ik heb het althans nog nergens gelezen. Zeer mijn twijfels over deze leen aan Sparta met Hoever als back up voor rb. Maar wellicht iets teveel gevalletje koe
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

hondjevandebakker schreef: 29 okt 2022, 20:09
PSV90 schreef: 29 okt 2022, 20:03 Heeft na zijn schorsing zijn basisplaats gelukkig weer terug. Iemand die hem volgt? De flitsen die ik van hem zie vind ik hem altijd wel aardig.
Veel gevaarlijke voorzetten deze wedstrijd. Verdedigend niet zo heel slecht maar hij heeft net als Van Ginkel zo'n loopje alsof het hem wat meer moeite kost om vooruit te komen. Hij is in ieder geval niet slechter dan Hoever.
Ik heb hem niet vaak zien voetballen dit seizoen.
In de jeugd en bij Jong was het een zeker een snelle en actieve speler. Jammer als dit uit zijn spel is geslopen na de blessure.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Geef hem de tijd zou ik zeggen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 12 nov 2022, 13:10
Standbeeld schreef: 12 nov 2022, 12:36
Wie zegt dat we hem voor 500k van de hand willen doen?
Ik dacht te hebben gelezen dat Sparta hem mag overnemen voor 500k mocht PSV hem niet meer willen
Ja dat was geen harde eis schijnbaar.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Gezien het trackrecord van PSV met het halen van een fatsoenlijke vervanger voor Dumfries heeft Sambo juist alle kans om in een PSV shirt te verschijnen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

psvgouda schreef: 12 nov 2022, 13:24 Is dus voorwaardelijk. En wie zegt dat aan die voorwaarde zal worden voldaan? Ik heb het althans nog nergens gelezen. Zeer mijn twijfels over deze leen aan Sparta met Hoever als back up voor rb. Maar wellicht iets teveel gevalletje koe
Ik snap je zin niet helemaal, maar de huurtconstructie des te meer. Sambo had echt nood aan een vol seizoen spelen in de Eredivisie. Bij ons zou hij dat nog niet kunnen, dus vind ik het heel goed dat je hem verhuurd om die minuten op te doen en je zelf iemand anders huurt om reserve te zijn bij ons.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Thijs schreef: 12 nov 2022, 13:58
psvgouda schreef: 12 nov 2022, 13:24 Is dus voorwaardelijk. En wie zegt dat aan die voorwaarde zal worden voldaan? Ik heb het althans nog nergens gelezen. Zeer mijn twijfels over deze leen aan Sparta met Hoever als back up voor rb. Maar wellicht iets teveel gevalletje koe
Ik snap je zin niet helemaal, maar de huurtconstructie des te meer. Sambo had echt nood aan een vol seizoen spelen in de Eredivisie. Bij ons zou hij dat nog niet kunnen, dus vind ik het heel goed dat je hem verhuurd om die minuten op te doen en je zelf iemand anders huurt om reserve te zijn bij ons.
De vraag is of aan de voorwaarde zal worden voldaan dat PSV hem niet terug wil: alleen dan geldt de optie immers. Vwb je punt dat hij minuten moet maken: eens. Maar aangezien Hoever in het begin steeds in plaats van Mwene speelde... Maar inmiddels niet meer en dat zou Sambo ook overkomen, die is ook echt nog niet beter dan Mwene of zelfs Teze. Daar heb je dus gelijk in

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Shurandy Sambo