Raad van Commissarissen (RvC)

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Discussieer in dit topic over alles wat met de RvC te maken heeft.

De RvC heeft als taak om toezicht te houden op de directie en de algemene zaken bij PSV. Momenteel bestaat onze RvC uit de volgende namen:

- De heer H.W.M. (Robert) van der Wallen - oprichter en voormalig CEO BrandLoyalty International (Voorzitter)
- De heer A.L. (Ton) van Veen, CFO Jumbo Supermarkten
- Mevrouw I.C.D.Y.M. (Ingrid) Wolf-De Jonge, voorzitter Haaglanden Medisch Centrum
- De heer H. (Hans) van Breukelen, voormalig speler PSV en Nederlands elftal.
- De heer K. (Klaas) Dijkhoff, voormalig Lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal.
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bij het lezen van de naam van Breukelen stopte ik
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Terecht dat dit topic geopend wordt, ik neem aan [mention]Standbeeld[/mention] met de insteek om ook hun invloed/verantwoordelijkheid in deze ellende te bespreken. Je kan er weer de trainer uitgooien, een nieuwe TD aanstellen of kijken naar Brands maar feit is dat het al (vele) jaren bergafwaarts gaat met PSV. Het beleid wat ze voeren is niet te volgen, we gaan van links naar rechts en weer terug naar link. Wat wil de club nou? Wie zijn daar in grote lijnen hoofdverantwoordelijke voor? Ik ken die hele vd Wallen ook niet, maar wat op de achtergrond allemaal over hem en zijn uitgesproken ambities is geschreven... dat is gewoon lachwekkend als je ziet wat er uiteindelijk gebeurt is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Hoe kunnen mannen als Dijkhoff en vd Wallen toekijken hoe het er op zakelijk niveau aan toegaat?
Hoe kan een van Breukelen toekijken hoe het er al sinds het vertrek van Cocu op sportief vlak aan toegaat?

Waarom wordt er maar half en veel te laat ingegrepen dmv het afscheid van Gerbrands?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Alle hoop op van der Wallen.

Van Breukelen is al een paar jaar de weg kwijt.

Hopelijk grijpt vd Wallen in en zegt hij John en VoH de wacht aan. Want nog langer zo doorgaan en de club is echt helemaal naar de klote.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Op voorspraak van Wallen is Toon vertrokken en Brands in de plaats gekomen. Het was duidelijk dat Brands John zou moeten ondersteunen en op voetbaltechnisch gebied beter beleid zou moeten gaan voeren. Nu, de selectie lijkt niet in balans en komt kwaliteit tekort. Verder is Brands de kartrekker geweest van Ruud als coach, met een ervaren staff. Maar dat heeft (nog) geen gewenst effect. Is het wel een goed idee geweest van de RvC om Toon te vervangen door Marcel? Hadden ze niet beter John kunnen vervangen door een ervaren man?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Danny03 schreef: 08 sep 2022, 22:09 Bij het lezen van de naam van Breukelen stopte ik
Die verzorgt de PowerPoints.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ajax heeft Scholletje op die positie: 'het RVC lid met kennis van het spelletje'
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Breukelen heeft de voetbaltechnische portefeuille binnen de RvC. Breukelen is oa leidend geweest in het aantrekken van Roger. We moeten niet net doen alsof hij niks kan.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik weet dat Van der Wallen zakelijk gezien zeer succesvol is, maar waar is dat vertrouwen in hem precies op gebaseerd? Volgens mij is het al vaak genoeg gebleken dat dat twee heel verschillende werelden zijn.
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 08 sep 2022, 22:16
Danny03 schreef: 08 sep 2022, 22:09 Bij het lezen van de naam van Breukelen stopte ik
Die verzorgt de PowerPoints.
Hopelijk blijft het daar ook bij
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Vd Wallen heeft Brands zelf benaderd. Het zal een PSV’er in hart en nieren zijn, de man heeft geld als water, maar dat geeft hem geen inzicht in het voetbalbedrijf. Het betekent letterlijk niks, net zoals een voetbalcarrière ook niks zegt.

PSV mist zelfcorrigerend vermogen, wat begint bij het opzij zetten van je ego. We hebben een van de slimste, zo niet slimste regio in Europa, maar nou toevallig nét niet in de bestuurskamer bij PSV. Als mensen vervangen worden, dan door eenzelfde soort pipo. Een echte PSV’er zet nu zijn ego opzij en gaat op zoek naar de allerbesten in het voetbal. Maar het lijkt erop dat het zo belangrijk is als de lege portemonnee toelaat.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 08 sep 2022, 22:19 Ik weet dat Van der Wallen zakelijk gezien zeer succesvol is, maar waar is dat vertrouwen in hem precies op gebaseerd? Volgens mij is het al vaak genoeg gebleken dat dat twee heel verschillende werelden zijn.
Wallen heeft voor Partnerfonds II gezorgd (bedriven zo ver gekregen ons geld te lenen), met o.a. als voorwaarde dat Brands de nieuwe directeur zou worden. In een eerder stadium was dat een voetbalman als directeur, maar later kwam Brands vrij en dat was 1 en 1 is 2. Dat is wat je in de wandelgangen hoort. Ik denk dat het daarop gebaseerd is.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 08 sep 2022, 22:11 ? Hadden ze niet beter John kunnen vervangen door een ervaren man?
Goh... jat je nou mijn teksten ook al? :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Danny03 schreef: 08 sep 2022, 22:21
deninho32 schreef: 08 sep 2022, 22:16

Die verzorgt de PowerPoints.
Hopelijk blijft het daar ook bij
Als je één ding maar nooit vergeet: zonder de Breuk hadden wij geen cup met de grote oren in de prijzenkast staan, en Oranje geen EK beker.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Danny03 schreef: 08 sep 2022, 22:09 Bij het lezen van de naam van Breukelen stopte ik
Zonde, dan heb je onze eigen klaas gemist.
Laatst gewijzigd door Hannamontana op 08 sep 2022, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Allemaal leuk en aardig die Klaas Dijkhoff als PSV supporter, maar ik zie ook totaal niet in waarom iemand die het 4 jaar leuk deed in de ballenbak van de Tweede Kamer ineens geschikt zou zijn om toezicht te houden bij een topclub. Ook ontzettend overhyped allemaal.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 08 sep 2022, 22:25
Standbeeld schreef: 08 sep 2022, 22:11 ? Hadden ze niet beter John kunnen vervangen door een ervaren man?
Goh... jat je nou mijn teksten ook al? :mrgreen:
Blijkbaar. Denk dat 3/4 van het forum er zo instaat. ;)
Danny03
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 08 sep 2022, 22:26
Danny03 schreef: 08 sep 2022, 22:21

Hopelijk blijft het daar ook bij
Als je één ding maar nooit vergeet: zonder de Breuk hadden wij geen cup met de grote oren in de prijzenkast staan, en Oranje geen EK beker.
Ik weet wat voor legende het was op het veld daar niet van, maar hij is totaal ongeschikt voor dit vak
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik hoop vooral dat deze mensen niet onderschatten hoe hard de club in de fik staat. Wat mij betreft is het 10 over 12.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wat die Dijkhoff daar moet snap ik vooral niet, die jongen die denkt dat het genoeg is als je af en toe wat lompe uitspraken de lucht in slingert. Pure leegte verpakt in een menselijk lichaam.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 08 sep 2022, 22:28 Allemaal leuk en aardig die Klaas Dijkhoff als PSV supporter, maar ik zie ook totaal niet in waarom iemand die het 4 jaar leuk deed in de ballenbak van de Tweede Kamer ineens geschikt zou zijn om toezicht te houden bij een topclub. Ook ontzettend overhyped allemaal.
Wat een onzin. Het is een aardig zwaargewicht op het gebied van besturen met een goed CV. Er zijn politici die 4 jaar in de kamer hebben gezeten en nu aan de top staan van multinationals of grote publieke organisaties. Dijkhoff is prima in staat om toezicht te houden op een directie van een 85mln organisatie.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 08 sep 2022, 22:32
trouwepsvfan schreef: 08 sep 2022, 22:28 Allemaal leuk en aardig die Klaas Dijkhoff als PSV supporter, maar ik zie ook totaal niet in waarom iemand die het 4 jaar leuk deed in de ballenbak van de Tweede Kamer ineens geschikt zou zijn om toezicht te houden bij een topclub. Ook ontzettend overhyped allemaal.
Wat een onzin. Het is een aardig zwaargewicht op het gebied van besturen met een goed CV. Er zijn politici die 4 jaar in de kamer hebben gezeten en nu aan de top staan van multinationals of grote publieke organisaties. Dijkhoff is prima in staat om toezicht te houden op een directie van een 85mln organisatie.
Zwaargewicht? Die man gaf voor zijn politieke carrière gewoon les aan de Hogeschool hoor…

Toen heeft hij twee jaar aangemodderd op justitie en daarna 4 jaar lang een beetje leuk gespeecht in de Kamer. Vind het in helemaal niets een zwaargewicht
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

trouwepsvfan schreef: 08 sep 2022, 22:35
Standbeeld schreef: 08 sep 2022, 22:32
Wat een onzin. Het is een aardig zwaargewicht op het gebied van besturen met een goed CV. Er zijn politici die 4 jaar in de kamer hebben gezeten en nu aan de top staan van multinationals of grote publieke organisaties. Dijkhoff is prima in staat om toezicht te houden op een directie van een 85mln organisatie.
Zwaargewicht? Die man gaf voor zijn politieke carrière gewoon les aan de Hogeschool hoor…

Toen heeft hij twee jaar aangemodderd op justitie en daarna 4 jaar lang een beetje leuk gespeecht in de Kamer. Vind het in helemaal niets een zwaargewicht
Behalve dan dat hij in zijn gezicht al 3 kilo kan afvallen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 08 sep 2022, 22:37
trouwepsvfan schreef: 08 sep 2022, 22:35

Zwaargewicht? Die man gaf voor zijn politieke carrière gewoon les aan de Hogeschool hoor…

Toen heeft hij twee jaar aangemodderd op justitie en daarna 4 jaar lang een beetje leuk gespeecht in de Kamer. Vind het in helemaal niets een zwaargewicht
Behalve dan dat hij in zijn gezicht al 3 kilo kan afvallen.
Maak ik eens een topic aan komt notabene een mod mijn topic vergallen met louter schijtlollige onzin. Gerapporteerd. ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Raad van Commissarissen (RvC)