Spelersmakelaars/kantoren

Landen, clubs, spelers en competities.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

In het kader van hun werkzaamheden kan ik deze serie wel aanraden, zwaar en zwaar overbetaald werk natuurlijk. Ze vinden zelf dat ze heel bijzonder werk hebben en er enorm veel moeite voor doen maar ik vind het allemaal behoorlijk overaten in ieder geval.

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 30 apr 2022, 20:02 In het kader van hun werkzaamheden kan ik deze serie wel aanraden, zwaar en zwaar overbetaald werk natuurlijk. Ze vinden zelf dat ze heel bijzonder werk hebben en er enorm veel moeite voor doen maar ik vind het allemaal behoorlijk overaten in ieder geval.

Zag een stukje uit de serie waarbij een kerel Giovanni komt promoten bij PSV. Dat leek nergens op. Tel daarbij op dat het Powned is en met het irritante mannetje van de Telegraaf. Dat ontmoedigd mij aardig om te gaan kijken, eerlijk gezegd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 30 apr 2022, 16:43 In januari bericht dat ie in het ziekenhuis was opgenomen met een longziekte, niet nader benoemd.
We gaan wat geruchten over alvleesklierkanker.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Standbeeld schreef: 30 apr 2022, 20:06
Heissenberrug schreef: 30 apr 2022, 20:02 In het kader van hun werkzaamheden kan ik deze serie wel aanraden, zwaar en zwaar overbetaald werk natuurlijk. Ze vinden zelf dat ze heel bijzonder werk hebben en er enorm veel moeite voor doen maar ik vind het allemaal behoorlijk overaten in ieder geval.

Zag een stukje uit de serie waarbij een kerel Giovanni komt promoten bij PSV. Dat leek nergens op. Tel daarbij op dat het Powned is en met het irritante mannetje van de Telegraaf. Dat ontmoedigd mij aardig om te gaan kijken, eerlijk gezegd.
Als je dan die Rini de Groot aan het werk ziet, wat een amateurisme ten top. En dat is dan onze hoofd scouting. Tenenkrommend. Dit had ik meer bij een Feyenoord verwacht.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Heissenberrug schreef: 30 apr 2022, 20:02 Ze vinden zelf dat ze heel bijzonder werk hebben en er enorm veel moeite voor doen maar ik vind het allemaal behoorlijk overated in ieder geval.
Dit zou een loodgieter anno 2022 kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heissenberrug schreef: 30 apr 2022, 20:02 In het kader van hun werkzaamheden kan ik deze serie wel aanraden, zwaar en zwaar overbetaald werk natuurlijk. Ze vinden zelf dat ze heel bijzonder werk hebben en er enorm veel moeite voor doen maar ik vind het allemaal behoorlijk overaten in ieder geval.

Over overbetaald gesproken, jonge voetballers van pakweg 15 verdienen dus gewoon modaal salaris, en bij topclubs wss nog meer
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

AddoCultheld schreef: 01 mei 2022, 08:42
Standbeeld schreef: 30 apr 2022, 20:06
Zag een stukje uit de serie waarbij een kerel Giovanni komt promoten bij PSV. Dat leek nergens op. Tel daarbij op dat het Powned is en met het irritante mannetje van de Telegraaf. Dat ontmoedigd mij aardig om te gaan kijken, eerlijk gezegd.
Als je dan die Rini de Groot aan het werk ziet, wat een amateurisme ten top. En dat is dan onze hoofd scouting. Tenenkrommend. Dit had ik meer bij een Feyenoord verwacht.
Rini de Groot was volgens mij ook degene wiens brief naar een buitenlandse jeugdspeler online werd gezet, en waarvan iedereen dacht dat het niet echt was vanwege het knullige taalgebruik. Tot die speler daadwerkelijk op De Herdgang verscheen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Rust zacht Mino. Je was een vriend van ons want anti-Ajax.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/di ... ~a908e309/
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het vervuiling voor de Cody topic. Praten over SEG en Ajax :kots: :kots: :kots:

Maar hoe gaan clubs en spelers dit soort rare acties oplossen. Hoe is het mogelijk dat zowel Cody als de zaakwaarnemer niets weten. Dan is dat hele SEG toch zo corrupt als wat. Dat is trouwens al bewezen bij De Vrij natuurlijk.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ComeOnPSV schreef: 02 sep 2022, 11:33 Ik vind het vervuiling voor de Cody topic. Praten over SEG en Ajax :kots: :kots: :kots:

Maar hoe gaan clubs en spelers dit soort rare acties oplossen. Hoe is het mogelijk dat zowel Cody als de zaakwaarnemer niets weten. Dan is dat hele SEG toch zo corrupt als wat. Dat is trouwens al bewezen bij De Vrij natuurlijk.
Dit gebeurt toch continu en wij houden het mee in stand door er ook zo’n ding van te maken. Maar op deze manier zijn er toch ook talloze spelers aan ons gekoppeld, die op geen enkel moment serieus in beeld zijn geweest? Hoort bij het spel van het opdrijven van de prijs. Ben het er ook niet mee eens, maaf snap het wel en waardeer de poging van Memphis om het zonder makelaar te doen, maar of dat reëel is…
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Verrassend. En SEG wil ook weer een graantje meepikken als "adviseur" van United.
https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenla ... aarnemers/
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Zowel SEG als Forza zijn gewoon boeven. Wordt eens tijd dat de FIFA hier tegenop gaat treden.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ComeOnPSV schreef: 02 sep 2022, 11:33 Ik vind het vervuiling voor de Cody topic. Praten over SEG en Ajax :kots: :kots: :kots:

Maar hoe gaan clubs en spelers dit soort rare acties oplossen. Hoe is het mogelijk dat zowel Cody als de zaakwaarnemer niets weten. Dan is dat hele SEG toch zo corrupt als wat. Dat is trouwens al bewezen bij De Vrij natuurlijk.
Overigens wel bijzonder, aangezien de broer van Gakpo in dienst van SEG werkzaam is.
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

Gestook van de Telegraaf. Valentijn en die andere draak blijven er maar over doorgaan.
Vinden ze wel leuk daar. Kan goed geloven dat ze het zelf bedacht hebben.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ronaldio schreef: 05 sep 2022, 08:51 Gestook van de Telegraaf. Valentijn en die andere draak blijven er maar over doorgaan.
Vinden ze wel leuk daar. Kan goed geloven dat ze het zelf bedacht hebben.
Die gaan binnenkort zeggen dat het er zoveel over ging in de media. Ja lullo's dat waren jullie zelf dan.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het volgende Nederlandse kantoor dat aardig voor lul staat.
https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... ublicatie/

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Spelersmakelaars/kantoren