Statistieken

Hoe moet PSV spelen? Welke opstelling heeft de voorkeur. Welke spelers op welke positie?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 19 aug 2022, 09:08 Ik vind het voetbal er persoonlijk niet leuker op worden.
Het voetbal zelf vind ik er wel leuker op geworden. Vergeleken met vroeger ligt het tempo vele malen hoger en is er veel meer spektakel.
De voetbalwereld is er echter zeker niet beter op geworden, lang leve het grote geld :L
Ik snap dat je het grote geld en de vooruitgang niet tegen houdt, maar voetbal hoeft voor mij niet op het allerhoogste niveau en tot in het extreme geregeld, waarbij AI als het ware gaat vertellen wanneer je moet wisselen, gespeeld te worden. Juist ook het kleurrijke en het menselijke, inclusief de fouten, vind ik leuk.
Maar dit laatste blijf je houden, ook met AI.
De AI kan je in theorie vertellen wat er zou moeten gebeuren, op tactisch en fysiek gebied. Maar dat is de theorie, de praktijk is nog steeds voor de trainers en de spelers zelf. zij moeten het nog steeds uitvoeren.

Het kan een heel mooi hulpmiddel zijn, vooral om patronen duidelijk te maken. Of zoals men bij Liverpool aan het testen is, om blessures te voorkomen. Meer niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Er blijven nog altijd 22 mensen op het veld staan die het dan ook nog moeten zien uit te voeren he ;). Ik zie het negatieve niet.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

De mens is natuurlijk ook bang voor veranderingen. Ik denk dat het niveau van voetbal alleen maar omhoog trekt. Een voetbal blijft altijd rond dus ik denk ook niet dat er nog grotere verschillen gaan komen tussen teams
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Dit zijn cijfers waar je mee thuis kan komen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dik 300.000 volgers, prominent plaatje van Cody in beeld, bovenaan het lijstje, kan nooit slechte reclame zijn iig. Weten die buitenlanders veel dat we alleen nog maar tegen veredelde amateurteams gespeeld hebben...
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Grasmat schreef: 02 sep 2022, 23:19 Dik 300.000 volgers, prominent plaatje van Cody in beeld, bovenaan het lijstje, kan nooit slechte reclame zijn iig. Weten die buitenlanders veel dat we alleen nog maar tegen veredelde amateurteams gespeeld hebben...
Volendam was niet zo slecht toch? :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Statistieken