Joël Piroe

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dacht al toen ik dit topic weer bovenaan zag staan: wie zou Piroe willen terughalen? :tear:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als ik Piroe was zou ik 0 risico lopen, nu een transfer maken is een contract voor 4 a 5 jaar voor 2 a 3 miljoen per jaar als je dat koppelt aan de transfersom. Dan heeft ie in ieder geval 8 a 15 miljoen bij elkaar gevoetbald en kan hij daarna wat 'verstandige' keuzes maken. Als hij nu zijn productie door de helft ziet gaan dan kan het ook over 2 jaar ballen bij Fc Twente worden.

Duitsland zou wel een leuke stap zijn, maar in de PL zijn ze gek genoeg om hem erbij te nemen tegen een groot salaris. Ik gun hem wel een mooie stap na zijn resultaten dit jaar.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

MJPSV schreef: 17 mei 2022, 09:57 Zo'n tweede seizoen is natuurlijk altijd lastiger, je moet maar bewijzen dat je dit kan vasthouden en men let meer op je. Dus wat dat betreft zou nog een jaar Swansea beter zijn, om nog beter terecht te komen. Echter je wil natuurlijk wel op hoogste niveau.
Ik zou altijd fors cashen op zo'n geweldig jaar. Je hebt altijd het risico van blessures of een slechte selectie waardoor je ook niet uit de verf komt.

Hebben we nog een mooie doorverkoop? Of gewoon een standaard 10-15% dat je weet?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Blijft ie zijn club trouw? Zou mooi zijn als hij nog een stap zou maken, want zo'n seizoen als afgelopen seizoen was waanzinnig.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Standbeeld schreef: 29 aug 2022, 16:17 Blijft ie zijn club trouw? Zou mooi zijn als hij nog een stap zou maken, want zo'n seizoen als afgelopen seizoen was waanzinnig.
Tot nog toe signalen dat hij zijn club trouw blijft. Hangt een transferson van +20mln boven zijn hoofd. Jaartje ontwikkeling verder is beter en bewijzen dat hij tot hetzelfde toe in staat is. Daarna nog 1 jarig contract. Afgelopen zaterdag eerste doelpunt van het seizoen gemaakt, weliswaar een penalty maar toch. Eerste paar wedstrijden heeft de trainer hem wegens gebrek aan spelers op het middenveld geplaatst. Nu weer terug naar de aanval. ZIe wel veel geruchten over eventuele verkoop, Swansea heeft amper geld, echter de signalen dat hij verkocht gaat worden hebben mij nog niet bereikt.
Gebruikersavatar
Tyyne
Basisspeler
1
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV


misschien komen er nog wat extra centjes door de doorverkoop clausule, kan me voorstellen dat ie best wat mag kosten zo last minute.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat Leeds wil wel echt dolgraag een manier vinden om ons financieel wat te helpen. Leuke club…
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 01 sep 2022, 22:26 Dat Leeds wil wel echt dolgraag een manier vinden om ons financieel wat te helpen. Leuke club…
Bij Leeds moet ik altijd denken aan die Europa cup wedstrijd waarbij het lijkt alsof Vennegoor een speler die op de grond ligt een enorme klap geeft, maar dit gezichtsbedrog is.

Ik word oud..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:31
Thijs schreef: 01 sep 2022, 22:26 Dat Leeds wil wel echt dolgraag een manier vinden om ons financieel wat te helpen. Leuke club…
Bij Leeds moet ik altijd denken aan die Europa cup wedstrijd waarbij het lijkt alsof Vennegoor een speler die op de grond ligt een enorme klap geeft, maar dit gezichtsbedrog is.

Ik word oud..
Toen de commentator al een rode kaart aan VoH aan het aanpraten was. Zo vet.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 01 sep 2022, 22:37
Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:31

Bij Leeds moet ik altijd denken aan die Europa cup wedstrijd waarbij het lijkt alsof Vennegoor een speler die op de grond ligt een enorme klap geeft, maar dit gezichtsbedrog is.

Ik word oud..
Toen de commentator al een rode kaart aan VoH aan het aanpraten was. Zo vet.
Haha, we zaten er allebei naast. Het blijkt dus dat het die speler van Leeds was die Vennegoor juist een klap leek te geven. Helemaal aan het eind:

Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:43
mateja schreef: 01 sep 2022, 22:37

Toen de commentator al een rode kaart aan VoH aan het aanpraten was. Zo vet.
Haha, we zaten er allebei naast. Het blijkt dus dat het die speler van Leeds was die Vennegoor juist een klap leek te geven. Helemaal aan het eind:

Haha dat internet vergeet ook nooit hè? Shit.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:31
Thijs schreef: 01 sep 2022, 22:26 Dat Leeds wil wel echt dolgraag een manier vinden om ons financieel wat te helpen. Leuke club…
Bij Leeds moet ik altijd denken aan die Europa cup wedstrijd waarbij het lijkt alsof Vennegoor een speler die op de grond ligt een enorme klap geeft, maar dit gezichtsbedrog is.

Ik word oud..
Ik was daar in het stadion aanwezig :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 01 sep 2022, 22:49
Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:43

Haha, we zaten er allebei naast. Het blijkt dus dat het die speler van Leeds was die Vennegoor juist een klap leek te geven. Helemaal aan het eind:

Haha dat internet vergeet ook nooit hè? Shit.
Als je die commentaren leest, menen die gasten dat die Leeds speler écht slaat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Uiteindelijk geen transfer gemaakt dus. Jammer.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

deninho32 schreef: 01 sep 2022, 23:01
Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:31

Bij Leeds moet ik altijd denken aan die Europa cup wedstrijd waarbij het lijkt alsof Vennegoor een speler die op de grond ligt een enorme klap geeft, maar dit gezichtsbedrog is.

Ik word oud..
Ik was daar in het stadion aanwezig :D
Me 2 :D Resultaat maakte veel goed van de megafile op weg naar Leeds waar we de dag ervoor in stonden.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

loginnaam schreef: 02 sep 2022, 08:42
deninho32 schreef: 01 sep 2022, 23:01
Ik was daar in het stadion aanwezig :D
Me 2 :D Resultaat maakte veel goed van de megafile op weg naar Leeds waar we de dag ervoor in stonden.
De helikopter sjaaltjes in het uitvak :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Standbeeld schreef: 02 sep 2022, 08:33 Uiteindelijk geen transfer gemaakt dus. Jammer.
BEter voor hem, kan nu bewijzen dat hij geen eendagsvlieg is. Na dit seizoen nog maar contract voor 1 jaar. Bij zelfde prestaties als afgelopen seizoen komt er meer interesse. Prijs zal lager zijn dan. Swanser vroeg nu 20mln + ...

Overigens heeft PSV al bonus te pakken door een aantal wedstrijden dat hij heeft gespeeld.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Als hij weer 6 of 7 goals scoort voor de winter dan denk ik dat ze tijdens de winterse periode al op de stoep staan.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

deninho32 schreef: 01 sep 2022, 23:01
Josef Dettelbacher schreef: 01 sep 2022, 22:31

Bij Leeds moet ik altijd denken aan die Europa cup wedstrijd waarbij het lijkt alsof Vennegoor een speler die op de grond ligt een enorme klap geeft, maar dit gezichtsbedrog is.

Ik word oud..
Ik was daar in het stadion aanwezig :D
Ik ook, waren op eiegen gelegenheid toen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Piroe heeft niet zo’n goed jaar als vorig seizoen, bij lange na niet, dus de droomtransfer en passende bedragen zijn wat verdwenen, maar vandaag scoort ie er weer eens 2, dus hopelijk hervindt hij de vorm van vorig seizoen en levert ie ons nog iets op…
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag ook weer een goal.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

IS inderdaaf weer op dreef. Voor het wk werd hij vanwege blessures meer als middenvelder gebruikt en Obafimi moest met ook op wk in de spits. Laatste weken staat Joel weer in de spits en begint weer te scoren. Gaat geen transfer maken in de winter en maakt seizoen af. Daarna zal hij wel verkocht gaan worden, met nog maar een jaar contract.
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

IS inderdaad weer op dreef. Voor het wk werd hij vanwege blessures meer als middenvelder gebruikt en Obafimi moest met ook op wk in de spits. Laatste weken staat Joel weer in de spits en begint weer te scoren. Gaat geen transfer maken in de winter en maakt seizoen af. Daarna zal hij wel verkocht gaan worden, met nog maar een jaar contract.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Weer een goaltje.


Lijkt weer op dreef te komen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Leuk voor hem. Beter leeft hij binnekort ook wat geld op
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Buiten de transfersom heeft hij ons al een bous opgeleverd vanwege een aantal wedstrijden. Schijnt dat de transfersom uiteindelijk op kan lopen tot 8 miljoen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Piroe