Waar spelen ze nu

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 07 aug 2022, 22:43 Lonwijk, er was hier een of andere dwaas groot fan van die jongen. Nooit meer iets van gehoord. Van de dwaas niet en van Lonwijk niet.
DIe speelt nu samen met Clint Leemans bij het Deense Viborg
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

nilssonH schreef: 29 aug 2022, 00:13 In de categorie 'oh ja, die bestaat ook nog'

Zo maakte hij ze in de jeugd regelmatig.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

"Een soort kruising tussen Phillip Cocu en Mark van Bommel. Als dat geen grote wordt, dan komt dat door de trainers", klinkt het bij analist Aad de Mos in 90 Minutes. Dante Rigo is een controlerende middenvelder met prima vista en een erg gave traptechniek, vandaar dus de vergelijking met Pirlo.
https://www.google.com/amp/s/www.voetba ... e-rigo/amp
Aad de Mos is overtuigd van de klasse van de jonge Belg, die vanaf zijn zevende jaar alle jeugdteams bij PSV doorliep. Van De Mos had Rigo al zijn debuut in het eerste team mogen maken.

We gaan hem dit seizoen nog zien in het eerste elftal van PSV. Dante is een geweldig talent. Hij gaat het heel ver schoppen en heeft uitzonderlijke kwaliteiten. Hij heeft een pass over veertig meter, hij kan het spel versnellen en hij heeft een fantastische vrije trap. Hij is de beste opbouwer die je je kan voorstellen. Als type speler is hij een kruising van Pep Guardiola en Mark van Bommel."
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/240 ... dante-rigo
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ja, die Aad de Mos is me er eentje...
Een soort kruising tussen Pipo de Clown en Rasti Rostelli
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Toch gaat Aad denk ik met Obispo nog wel gelijk krijgen. Best vermakelijk wat hij allemaal soms zegt.
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Rigo was ook gewoon een toptalent.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA schreef: 29 aug 2022, 16:50 Rigo was ook gewoon een toptalent.
Veel spelers pieken blijkbaar in de jeugd.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pff wéér een jeugdspeler die geen kans kreeg van Schmidt #schmidtstayout
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Moet kunnen dit, wij hebben die jongen opgeleid en groot gemaakt. Knaken willen we zien nondeju!




Overigens, over oud spelers gesproken: de teringlijer van een Rai Vloet is weer verder gevlucht. Rusland blijkt een fijn toevluchtsoord voor criminelen want hij is verhuisd naar Yekaterinburg. Ik denk dat Kazachstan hem toch wilde uitleveren ofzo...
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Grasmat schreef: 07 sep 2022, 10:21 Moet kunnen dit, wij hebben die jongen opgeleid en groot gemaakt. Knaken willen we zien nondeju!




Overigens, over oud spelers gesproken: de teringlijer van een Rai Vloet is weer verder gevlucht. Rusland blijkt een fijn toevluchtsoord voor criminelen want hij is verhuisd naar Yekaterinburg. Ik denk dat Kazachstan hem toch wilde uitleveren ofzo...
Krijgt PSV voor die transfer ook nog een bedrag? Zo ja, dan zou ik het een goede actie vinden als ze dat doorsturen naar het gezin wat zo kapot gemaakt is door Rai V.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Leuk om te zien dat dat ook het team is met Gakpo, Teze en Obispo.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

DeEintovenaar schreef: 07 sep 2022, 11:24 Leuk om te zien dat dat ook het team is met Gakpo, Teze en Obispo.
Inderdaad, bijzondere lichting. Als je van elke lichting 3 spelers kan laten doorstromen waarvan 1 een topspeler kan worden en 2 potentie hebben om goede basisspelers te zijn dan mag je in de handen klappen. Later kwam overigens ook nog eens Piroe in deze lichting..
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Ittot schreef: 07 sep 2022, 11:33
DeEintovenaar schreef: 07 sep 2022, 11:24 Leuk om te zien dat dat ook het team is met Gakpo, Teze en Obispo.
Inderdaad, bijzondere lichting. Als je van elke lichting 3 spelers kan laten doorstromen waarvan 1 een topspeler kan worden en 2 potentie hebben om goede basisspelers te zijn dan mag je in de handen klappen. Later kwam overigens ook nog eens Piroe in deze lichting..
Zou een prachtig streven zijn. Of het realistisch is weet ik niet maar dat zien we dan wel weer. Ik denk dat het al heel erg mooi is als van elke lichting minstens 1 iemand echt door kan breken.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

DeEintovenaar schreef: 07 sep 2022, 11:57
Ittot schreef: 07 sep 2022, 11:33

Inderdaad, bijzondere lichting. Als je van elke lichting 3 spelers kan laten doorstromen waarvan 1 een topspeler kan worden en 2 potentie hebben om goede basisspelers te zijn dan mag je in de handen klappen. Later kwam overigens ook nog eens Piroe in deze lichting..
Zou een prachtig streven zijn. Of het realistisch is weet ik niet maar dat zien we dan wel weer. Ik denk dat het al heel erg mooi is als van elke lichting minstens 1 iemand echt door kan breken.
Helaas niet realistisch. Ik denk dat 2 per jaar gemiddeld doorstromen naar selectiespeler ( zoals een Vertessen, Oppegard etc) en 1 naar basisspeler (Teze/Mauro mogelijk Obispo) wel een realistisch streven is. Dan heb je met geluk soms een uitschieter naar boven (Gakpo, Bergwijn, Depay en eigenlijk ook Ihattaren).
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Ittot schreef: 07 sep 2022, 12:08
DeEintovenaar schreef: 07 sep 2022, 11:57

Zou een prachtig streven zijn. Of het realistisch is weet ik niet maar dat zien we dan wel weer. Ik denk dat het al heel erg mooi is als van elke lichting minstens 1 iemand echt door kan breken.
Helaas niet realistisch. Ik denk dat 2 per jaar gemiddeld doorstromen naar selectiespeler ( zoals een Vertessen, Oppegard etc) en 1 naar basisspeler (Teze/Mauro mogelijk Obispo) wel een realistisch streven is. Dan heb je met geluk soms een uitschieter naar boven (Gakpo, Bergwijn, Depay en eigenlijk ook Ihattaren).
Ja absoluut helemaal mee eens. Zou mooi zijn als er iedere 2 jaar een nieuwe cashcow zich aandient om het maar even oneerbiedig te zeggen. Stel je zou het scenario van Brands dan nemen: dan heb je 1x per 2 jaar CL en het andere jaar zou je iemand kunnen verkopen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

[mention]Mercer[/mention] kiek naw, zou het dan toch nog wat worden met de Lonwijkjes?

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

ruuddevil schreef: 07 aug 2022, 22:43 Lonwijk, er was hier een of andere dwaas groot fan van die jongen. Nooit meer iets van gehoord. Van de dwaas niet en van Lonwijk niet.
Ik vond dat wel een prima voetballer. Niet goed genoeg maar had wel graag hem in het eerste een keer willen zien. Fijn voor hem.. wie de dwaas is geen idee
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat was ik 😬

Ik vond het wel een interessante speler bij Jong. Mooie loop, goede bouw. Voetballend ook best prima. Had hem best wel een Rosario ontwikkeling zien maken destijds.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond het ook een heel interessante speler in de jeugd. (net als Fernandes uit die zelfde lichting)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Menno1 schreef: 22 sep 2022, 23:45 Dat was ik 😬

Ik vond het wel een interessante speler bij Jong. Mooie loop, goede bouw. Voetballend ook best prima. Had hem best wel een Rosario ontwikkeling zien maken destijds.
Van jou horen we nog genoeg, dus jij was niet de dwaas. Het ging om Mercer die er een sport van maakte om Lonwijk op te hemelen.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Jermaine Lens speelt tegenwoordig op het derde niveau in Frankrijk. Daar lijkt hij een soort Ihattarentje te doen. 15 kilo overgewicht en meer af- dan aanwezig.

https://www.vi.nl/nieuws/vraagtekens-ro ... e-transfer
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het meest verbazingwekkende aan dat hele bericht is misschien nog wel dat deze dude gewoon 34 interlands op zijn naam heeft staan... :O
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Iemand enig idee waar Ihattaren voetbalt?
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Woodenshoes schreef: 01 okt 2022, 09:53 Iemand enig idee waar Ihattaren voetbalt?
Die bezorgd gezonde boodschappen van de Jumbo rond
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nog een Mootje die bij ons een mooie toekomst werd voorspeld maar er niet uitgekomen is:

Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een heerlijke goal zeg.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Waar spelen ze nu