Sfeertopic Algemeen

Dit is het forum voor stadionzaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

https://www.nu.nl/voetbal/6219653/wange ... aniek.html

Tsja ik ben ook puber geweest dus ik snap het wel. Maar het is gewoon verschrikkelijk dom gedrag, je maakt het je club zo onnodig moeilijk.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RW1990
Jeugdspeler
2
Berichten: 37
Lid geworden op: 31 aug 2021

Awards:

+ zet je je club ook dubbel voor lul wanneer je verliest (ook met dat afsteken van vuurwerk bij het hotel)
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 25 aug 2022, 08:56 Als je als ploeg gelijk met het mes tussen de tanden druk zet dan neemt je publiek de energie van voor de wedstrijd gelijk mee de wedstrijd in. Nu was het begin zo apathisch dat het publiek daarmee ook dood sloeg.
Dit vooral.

Het eerste kwartier was er herrie genoeg in het stadion, toen stopte PSV echter met druk zetten en let men Rangers helemaal in de wedstrijd komen. Dit zorgde er ook voor dat het vanzelf rustiger werd op de tribunes. Toen PSV de laatste 10 minuten weer even gas gaf werd men ook meteen weer wakker, en was er tenminste ook weer een aanleiding om herrie voor te maken.
De 2e helft begon ook met herrie, maar het waardeloze spel van PSV zorgde al snel voor meer rust en na de 0-1 kwam er een soort berusting over het publiek. PSV maakte ook niet de indruk dat het nog 1-1 ging maken, waar dit tegen Monaco toch anders voelde.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 25 aug 2022, 11:19 https://www.nu.nl/voetbal/6219653/wange ... aniek.html

Tsja ik ben ook puber geweest dus ik snap het wel. Maar het is gewoon verschrikkelijk dom gedrag, je maakt het je club zo onnodig moeilijk.
Dat vuurwerk afsteken was een keer leuk maar daarna wordt het wat treurig. Het zelfde geldt trouwens voor die lui die de spelersbus van de Schotten er niet door lieten. Zo plat, zo dom.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 25 aug 2022, 11:19 https://www.nu.nl/voetbal/6219653/wange ... aniek.html

Tsja ik ben ook puber geweest dus ik snap het wel. Maar het is gewoon verschrikkelijk dom gedrag, je maakt het je club zo onnodig moeilijk.
Het wordt van kwaad tot erger lijkt het wel. Straks moet er standaard ME bij het stadion staan om de bus van de tegenstander door te laten. Begint echt achterlijke vormen aan te nemen. Net als dat vuurwerk bij het hotel. Kap er eens mee. Het was ludiek, nu begint het echt wel zielige vormen aan te nemen. We zijn in ieder geval in rap tempo zo een goede naam van gastvrije club aan het vernaggelen.

Benieuwd welke boetes PSV hiervoor krijgt. Als je goede beelden hebt van de misdragingen rond de bus: lekker de boete verhalen onder de mensen die je kan achterhalen. Wellicht stopt het dan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Mee eens. Met ludieke rivaliteit heb ik niet zoveel problemen, maar dit slaat nergens op en past wmb ook helemaal niet bij de club. Het wordt binnen eigen gelederen ook allemaal maar verheerlijkt, lijkt het en niet zelden worden de consequenties van dergelijk gedrag bij iemand anders gelegd. Dat vuurwerk bij een hotel kan ik nog wel hebben, al begint het inmiddels wat saai te worden. Maar ik las hier ook dat het brandalarm zou zijn afgegaan? Dan besef je niet eens een klein beetje hoe ontzettend dom dat is.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat gedoe met vuurwerk bij het hotel van de tegenstander vind ik zo ontzettend triest. Je zet de club voor lul en het werkt eerder averechts dan dat het helpt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die bus tegenhouden sloeg natuurlijk nergens op. PSV had dat wel voor kunnen zijn, maar alsnog slaat het nergens op.

Toch wil ik ook gezegd hebben dat ik "We hebben het als motivatie gebruikt" maar een beetje psychologie van de koude grond vind. Er valt allemaal wel wat voor te zeggen, maar die Rangers waren niveau AZ. We hadden gewoon moeten winnen, ongeacht welke motivatieredenen ze hadden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 26 aug 2022, 09:15 Die bus tegenhouden sloeg natuurlijk nergens op. PSV had dat wel voor kunnen zijn, maar alsnog slaat het nergens op.

Toch wil ik ook gezegd hebben dat ik "We hebben het als motivatie gebruikt" maar een beetje psychologie van de koude grond vind. Er valt allemaal wel wat voor te zeggen, maar die Rangers waren niveau AZ. We hadden gewoon moeten winnen, ongeacht welke motivatieredenen ze hadden.
Ja, die motivatie was wel duidelijk, doordat ze vervolgens zelf de bus kwamen parkeren…
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ShovingNE2 schreef: 26 aug 2022, 08:49
ziege maar ook zagge schreef: 25 aug 2022, 11:19 https://www.nu.nl/voetbal/6219653/wange ... aniek.html

Tsja ik ben ook puber geweest dus ik snap het wel. Maar het is gewoon verschrikkelijk dom gedrag, je maakt het je club zo onnodig moeilijk.
Het wordt van kwaad tot erger lijkt het wel. Straks moet er standaard ME bij het stadion staan om de bus van de tegenstander door te laten. Begint echt achterlijke vormen aan te nemen. Net als dat vuurwerk bij het hotel. Kap er eens mee. Het was ludiek, nu begint het echt wel zielige vormen aan te nemen. We zijn in ieder geval in rap tempo zo een goede naam van gastvrije club aan het vernaggelen.

Benieuwd welke boetes PSV hiervoor krijgt. Als je goede beelden hebt van de misdragingen rond de bus: lekker de boete verhalen onder de mensen die je kan achterhalen. Wellicht stopt het dan.
Het ergste is nog dat die sukkels zichzelf supporters noemen. Ze helpen de club denken ze (voor zover denken lukt natuurlijk) en dat doen ze ook, maar wel de vernieling in. Kansloos volk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Sfeer was fantastisch vandaag!!
#simplythebest
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijk om dit te kijken tijdens het interlandvoetbal.

Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

“ZiNgT dAt ScHoRriEmOrRiE nU “WHiTE BoYs”????
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is dat niet racistisch?
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ondanks de irritante discussies die daarover al geweest zijn in het verleden, blijft het natuurlijk gewoon een domme tekst.

Niet eens zozeer omdat het zo'n eventuele nutteloze discussie kan aanzwengelen, maar de zin slaat in mijn ogen überhaupt nergens op wat met PSV te maken heeft.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Gaat wel lekker hard
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is er ook zo'n filmpje van de ontlading van het uitvak na de goal van Gakpo? Dat lijkt me wel mooie content.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Standbeeld[/mention]. Vanaf 15:40 in deze video. (altijd mooi om te kijken dit)

PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 11 okt 2022, 14:26 Is er ook zo'n filmpje van de ontlading van het uitvak na de goal van Gakpo? Dat lijkt me wel mooie content.
Audio en later ook wat beeld samen met de spelers.

#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

29.04.2007 schreef: 11 okt 2022, 14:13 Ondanks de irritante discussies die daarover al geweest zijn in het verleden, blijft het natuurlijk gewoon een domme tekst.

Niet eens zozeer omdat het zo'n eventuele nutteloze discussie kan aanzwengelen, maar de zin slaat in mijn ogen überhaupt nergens op wat met PSV te maken heeft.
Zeker en dan die massale hitlergroeten erbij…kan echt niet!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 11 okt 2022, 15:59
29.04.2007 schreef: 11 okt 2022, 14:13 Ondanks de irritante discussies die daarover al geweest zijn in het verleden, blijft het natuurlijk gewoon een domme tekst.

Niet eens zozeer omdat het zo'n eventuele nutteloze discussie kan aanzwengelen, maar de zin slaat in mijn ogen überhaupt nergens op wat met PSV te maken heeft.
Zeker en dan die massale hitlergroeten erbij…kan echt niet!
Zoals ik al probeerde aan te geven gaat het mij niet om wat anderen soms achter de betekenis zoeken, vind het gewoon een rare zin.
Net zoals ik niks heb met het scanderen van 'boeren, boeren' (al snap ik daarvan in ieder geval nog wel waar het op slaat), maar gezien hoe massaal dat soms ook wordt 'gezongen', ben ik een van de weinigen volgens mij. :grin:
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De zwarte jackies beginnen steeds dieper te zinken. ,;Laat je vuisten spreken”. Hoe treurig wil je het hebben. Steun verdomme je eigen club.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 16 okt 2022, 15:49 De zwarte jackies beginnen steeds dieper te zinken. ,;Laat je vuisten spreken”. Hoe treurig wil je het hebben. Steun verdomme je eigen club.
Het leek alsof ze het spandoek "live" aan het maken waren? Waar was de steward om even te laten weten dat dit geen goed plan was?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 16 okt 2022, 16:35
trouwepsvfan schreef: 16 okt 2022, 15:49 De zwarte jackies beginnen steeds dieper te zinken. ,;Laat je vuisten spreken”. Hoe treurig wil je het hebben. Steun verdomme je eigen club.
Het leek alsof ze het spandoek "live" aan het maken waren? Waar was de steward om even te laten weten dat dit geen goed plan was?
Dat vroeg ik mij ook af. Maar eerlijk gezegd denk ik dat die stewards ook maar gewoon bang zijn om er wat van te zeggen. Tegen sommige van die doorgesnoven gekkies die daar staan durft men (logischerwijs) niet meer.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sfeertopic Algemeen