Sfeertopic Algemeen

Dit is het forum voor stadionzaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Graag gedaan, geen dank.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

PSV Support weer met heerlijke video's



Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heissenberrug schreef: 10 aug 2022, 09:05 Graag gedaan, geen dank.
Ik las 'geen drank' en was offended.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Geweldige sfeer gisteren. Ik ben benieuwd naar Rangers thuis. Die schaar ik qua (away) support wel in de top 5 van Europa. Hopelijk gaat niemand zijn kaart voor belachelijke bedragen doorverkopen aan Schotten en kunnen we thuis wederom het verschil maken.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gelijke monniken gelijke kappen, blijft dat tuig ook maar lekker in die stink toeristen stad.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

“Geen Ajax-supporters welkom bij de volgende PSV-Ajax want Ajax is kut”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Prima, we kunnen ons ook gewoon enigzins gedragen als we daar zijn. Als iemand een keer wat roept in de emotie prima, maar hier is het collectief en herhaaldelijk. Een optelsom. Jammer voor onze mannen op het veld.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2887
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Madueke schreef: 22 aug 2022, 16:33
Met die spreekkoren is er amper van sfeer te spreken. Spijtig dat een deel van de supporters dat nodig achten.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ajax was een paar maanden nadat ze fakkels in een familievak hadden gegooid nog gewoon welkom in Eindhoven, maar andersom is de maat blijkbaar vrij snel vol. Lijkt mij behoorlijk overdreven dit.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Domme spreekkoren en daarom prima. Andersom ook maar een keer overslaan.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Femke Halsema is een vuile hypocriete stinkhoer.

Maar dan maar gelijke munt terugbetalen en ook geen ajaxsupporters bij de wedstrijd hier. Dikke vinger.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij werd hier nog een forumlid weggezet als dom deugvolk toen ze alleen maar waarschuwde dat die domme liedjes tot straffen zouden lijden en we er daarom mee moesten kappen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 22 aug 2022, 16:38 Prima, we kunnen ons ook gewoon enigzins gedragen als we daar zijn. Als iemand een keer wat roept in de emotie prima, maar hier is het collectief en herhaaldelijk. Een optelsom. Jammer voor onze mannen op het veld.
Is helemaal niet collectief en herhaaldelijk geweest.
Sommige spreekkoren die ze noemt, kloppen letterlijk niet eens, die worden zo niet gezongen.

Maar prima verder joh linkse onaardige mevrouw, je doet je best maar.
23 april dan ook niet.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 22 aug 2022, 16:53 Volgens mij werd hier nog een forumlid weggezet als dom deugvolk toen ze alleen maar waarschuwde dat die domme liedjes tot straffen zouden lijden en we er daarom mee moesten kappen.
Gefeliciteerd. Dit had jij goed gezien met een uitstekende vooruitziende blik. (Y)
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Gewoon een makkelijk excuus. Halsema heeft niets met voetbal, nog minder met de supporters. Scheelt een hoop gedoe om gewoon publiek bij risico wedstrijden te vermijden voor haar. Liedjes worden al jaren gevonden en zeker niet alleen door PSV publiek
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 22 aug 2022, 16:54
Standbeeld schreef: 22 aug 2022, 16:38 Prima, we kunnen ons ook gewoon enigzins gedragen als we daar zijn. Als iemand een keer wat roept in de emotie prima, maar hier is het collectief en herhaaldelijk. Een optelsom. Jammer voor onze mannen op het veld.
Is helemaal niet collectief en herhaaldelijk geweest.
Sommige spreekkoren die ze noemt, kloppen letterlijk niet eens, die worden zo niet gezongen.

Maar prima verder joh linkse tyfus hoer, je doet je best maar.
23 april dan ook niet.
Ik was er niet bij. Ik kan het alleen maar doen met de berichtgeving en daar reageer ik op. De beslissing zal niet uit de lucht komen vallen. Misschien was het hier en daar niet precies zo, maar goed, we moeten het ermee doen.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Nou daar ben ik nog wel benieuwd naar. Want het spreekkoor dat de lampen van Philips het beste branden, wordt door mensen heel vaak anders opgepikt merk ik. Is deze variant echt gezongen of was het de normale variant die mensen gewoon weer verkeerd verstaan hebben?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hoi!
Er zijn wat aanpassingen in posts geweest vanuit de mods ivm taalgebruik en er is één post weggehaald gezien die niet kon richting een mede forumlid.

Hou het netjes, ga geen openstaande rekeningen vereffenen met leden, want ook zo'n post zie ik staan. Hou 't beschaafd. We passen te ver gaande berichten aan of verwijderen deze. En we gaan ook niet meer elkaar aanvallen of reactie proberen uit te lokken bij elkaar.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vind het wel logisch. De kosten van de extra inzet van politie e.d. voor dit soort uitwedstrijden is gigantisch en je laat die mensen ook nog extra inzet geven, die ze dus op andere momenten niet meer kunnen bieden. Dat je dan elk incident aangrijpt om uitsupporters te verbieden is logisch. Andersom lijkt het me ook zo, al is het per burgemeester wel verschillend hoe ze ermee omgaan.

Zou natuurlijk mooi zijn als je je geen zorgen hoefde te maken en al die extra (politie) inzet niet nodig zou zijn, maar helaas is dat niet reëel.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Halsema is een kutwijf, echt pleuris hekel aan die trut. Wel eens dat dat liedje over Joden onsmakelijk is en wmb niet gezongen moet worden, zou nooit meezingen met zo iets. Hebben veel mooiere nummers dan dat.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Reactie PSV:
"Natuurlijk betreuren we het dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar we hopen ook dat er een breed gedragen besef onder supporters indaalt dat het afgelopen moet zijn met het negatief bejegenen van de tegenstander. Het steunen van je eigen ploeg kan zorgen voor een boost, maar dat geldt niet voor het beledigen van de tegenstander. We hopen dat het besef indaalt dat dit moet stoppen en dat je daar anders jezelf mee dupeert."
Enige juiste reactie
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Nouja in ieder geval ook geen Neuzen in Eindhoven dan in april, die misdragen zich ook structureel. Sowieso, wie wil nou Ajax supporter zijn? Stom volk.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dr. Gonzo schreef: 22 aug 2022, 17:54 Reactie PSV:
"Natuurlijk betreuren we het dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar we hopen ook dat er een breed gedragen besef onder supporters indaalt dat het afgelopen moet zijn met het negatief bejegenen van de tegenstander. Het steunen van je eigen ploeg kan zorgen voor een boost, maar dat geldt niet voor het beledigen van de tegenstander. We hopen dat het besef indaalt dat dit moet stoppen en dat je daar anders jezelf mee dupeert."
Enige juiste reactie
Enige juiste reactie was als ze daarnaast die neuzen op hun beurt ook erbij weigerden.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij kán PSV dat zelf niet eens beslissen en moet dit in overleg met de driehoek.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ja, want de gevolgen van een eenzijdig door PSV te nemen besluit zouden voor rekening van de hermandad (kunnen) zijn. Dus: uitsluitend i.o.m. driehoek

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sfeertopic Algemeen