Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Paco Casal schreef: 20 jan 2021, 13:31 Voor Doan krijg je gewoon nog een groot gedeelte van de aankoopsom terug. Idem voor Guti, denk ik. Als je voor Baumgartl de helft krijgt, moet je het direct doen.
Dat wil ik dan eerst wel eens zien. PSV en het goed verkopen van spelers zonder toekomst is nou niet bepaald een zekerheidje.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Doan heeft 7,5 miljoen gekost, toch? Heeft wat commerciële waarde, is jong en een bruikbare speler (niveau iets onder PSV). Daarnaast doet hij het volgens mij prima nu in de Bundesliga. Daar moet je toch een miljoen of 5/6 voor kunnen beuren?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Bielefeld neemt Doan over als ze handhaven. Die ga je gewoon voor ongv 6 miljoen euro verkopen.

Baumgartl gaat een heel lastig verhaal worden. Als je er 4 miljoen voor krijgt mag je blij zijn.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ComeOnPSV schreef: 20 jan 2021, 16:49 Baumgartl gaat een heel lastig verhaal worden. Als je er 4 miljoen voor krijgt mag je blij zijn.
Exact de reden waarm je hem nog niet moet afschrijven. Stop er wat tijd in en stal hem tijdelijk ergens anders. Die jongen heeft een iets langere weg nodig.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ComeOnPSV schreef: 20 jan 2021, 16:49 Bielefeld neemt Doan over als ze handhaven. Die ga je gewoon voor ongv 6 miljoen euro verkopen.

Baumgartl gaat een heel lastig verhaal worden. Als je er 4 miljoen voor krijgt mag je blij zijn.
En daar tegenover staat dat Boscagli weer het eea goed maakt (wat we ook nooit verwacht hadden).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Wel bizar hoe ver deze jongen is teruggezakt. Ik vond hem in zijn eerste wedstrijden in ons shirt een prima indruk maken. Stabiele kracht achterin. Maar als je hem nu ziet dan zitten zelfs clubs als Heracles of VVV niet op hem te wachten. Zo verschrikkelijk onzeker en daardoor een bron van onrust als hij mee doet. Ik zou hem blind ruilen tegen die Van de Ven. In elk geval na dit seizoen afscheid van nemen en je verlies eventueel maar nemen. Van Baumgartl worden wij niet beter.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 20 jan 2021, 14:33 Eens. Maar wat tekent een goede verdediger? Stabiliteit. Wat is nou één ding wat Baumgartl echt volledig, 100% ontbeert? Stabiliteit.
Dit dus. Teze is ook geen wonder voetballer en om eerlijk te zijn komt hij (nu) nog te kort voor PSV 1, maar staat hij er in omdat Baumgartl nog slechter is en omdat er vooral geinvesteerd is in andere posities.

Baumgartl is een schat van een jongen, een intelligente gozer en ik gun hem met mijn hele hart het beste. Maar ik vind dat hij zwaar te kort komt voor een basis plek in de as bij PSV 1. Ik zeg er bij in de as, omdat het een cruciale plek is binnen een elftal; het zorgt voor de stabiliteit van je ploeg, zeker achterin.

Feyenoord heeft met Senesi en Spajic een prima as bijvoorbeeld, terwijl die gewoon bagger voetbal spelen, maar gelijkertijd niks verliezen. Waarom? vanwege hun stabiele as dus achterin met name.

Daarom is PSV ook zo onstabiel als de neten: met de 21 en 22 jarige Teze en Boscagli achterin, de jonge Rosario en Sangare en de net 22 jarige Malen allemaal in de as. Hoe goed en getalenteerd ook, dat is echt heel jong om stabiel te presteren. Alleen zit daar wel rek in; bij Baumgartl heb ik dat idee totaal niet helaas. Net als bijvoorbeeld een Luckassen komt hij simpelweg zwaar te kort voor zo'n cruciale plek.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heel benieuwd hoe Teze het doet als hij op LCV komt te staan. Denk dat hij dan ook niet zo stabiel is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Teze was al helemaal van slag toen we met 3 CV gingen spelen tegen Sparta en hij op zijn gebruikelijke positie stond, laat staan dat hij op LCV moet staan. Maar ik kan hem niets kwlijk nemen, die jongen had nu idealiter de rol van eerste back up van Dumfries en RCV/Baumgartl moeten zijn. Ervan uitgaande dat we bij een aankoop in de categorie 9-10miljoen een impact a la Sangaré verwachten, ik wel iig, dan heeft Baumgartl helaas niet geleverd.

Dat Baumgartl op alle facetten minder zou zijn dan Teze is wel gigantische onzin (in een eerdere post werd dat geschreven). Sparta-uit op RCV was hij minstens gelijkwaardig aan het niveau dat Teze de afgelopen weken heeft laten zien op de positie. Blijft staan dat je beter in Teze kunt investeren, die jonger is en hopelijk daarmee een hogere leerpotentie heeft.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Assy schreef: 21 jan 2021, 16:46 Teze was al helemaal van slag toen we met 3 CV gingen spelen tegen Sparta en hij op zijn gebruikelijke positie stond, laat staan dat hij op LCV moet staan. Maar ik kan hem niets kwlijk nemen, die jongen had nu idealiter de rol van eerste back up van Dumfries en RCV/Baumgartl moeten zijn.
Het gaat mij erom dat het nogal scheelt en dat ik het niet vreemd vind dat CV's op een andere positie het veel minder doen. Je draait iedere keer de verkeerde kant op. Er wordt makkelijk aan voorbij gegaan dat hij links stond. Maar goed: sommigen komen niet verder als 'kan er geen kloten van'. Terwijl hij echt prima duels heeft gespeeld op RCV. Maar lekker schelden nadat je een ronde verder bent zal wel opluchten of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je zag het eigenlijk ook al aan Baumgartl die met z'n rechtervoet op LCV ook niet in de wedstrijd kwam. Los van zijn verdedigende optreden was hij aan de bal ook heel pover. Je mogelijkheden worden beperkt en je handelingssnelheid gaat omlaag. Op RCV tegen sparta was het wat dat betreft inderdaad stukken beter. Fijn dat Obispo op de weg terug lijkt want Viergever lijkt (gelukkig) geen optie meer en verder is er geen linksbenige backup voor Boscagli.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het probleem van Baumgartl o.a. is dat hij maar elke keer 1 kant op kijkt en de andere kant daardoor volledig mist. Als je op de flank staat kan je dat prima camoufleren, maar in het centrum beperkt je dat enorm.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Massimo schreef: 23 jan 2021, 20:54 Het probleem van Baumgartl o.a. is dat hij maar elke keer 1 kant op kijkt en de andere kant daardoor volledig mist. Als je op de flank staat kan je dat prima camoufleren, maar in het centrum beperkt je dat enorm.
Als LCV is dat niet te voorkomen. Met zijn rechter been op links zijn de mogelijkheden gewoon flink beperkt. Zolang hij verdedigend op zulke avonden overeind blijft ben ik tevreden.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hij heeft dat ook op rechts evenals wanneer hij in alle vrijheid wordt aangespeeld.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Kan er geen kloten van.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Extreem matig.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Toch alweer 10 optredens dit jaar en 7x de 0 gehouden. Het is geen wereldster, maar hij is beter dan Schwaab. In de Kuip kan hij prima op CV overeind blijven.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Hoe hij een aantal keer werd uitgekapt door die papzak van Emmen, wauw.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Werd niet uitgekapt. Als een speler kapt dan moet je niet happen en dat gebeurde ook niet.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

TomPSV schreef: 26 jan 2021, 22:07 Hoe hij een aantal keer werd uitgekapt door die papzak van Emmen, wauw.
Inderdaad enorm zwak, hapt veel te snel.
Blijft een onzekere factor.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is echt zoeken, beste Tom. Sommige spelers kunnen echt niets goeds doen volgens mij. Hij viel keurig in vandaag..
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 26 jan 2021, 21:56 Toch alweer 10 optredens dit jaar en 7x de 0 gehouden. Het is geen wereldster, maar hij is beter dan Schwaab. In de Kuip kan hij prima op CV overeind blijven.
Beter dan Schwaab, wat een grap. Schwaab heeft twee hele sterke seizoenen bij ons gespeeld, timo nog geen twee wedstrijden achter elkaar.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

TomPSV schreef: 26 jan 2021, 22:07 Hoe hij een aantal keer werd uitgekapt door die papzak van Emmen, wauw.
Ook mega overdreven "papzak"
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Hij viel gisteren prima in, weinig op aan te merken. Zag er een keer wat onzeker uit in combinatie met Mvogo, maar dat was vooral voor het oog ik geloof dat beide heren het prima onder controle hadden.
Trixm schreef: 26 jan 2021, 22:53 Beter dan Schwaab, wat een grap. Schwaab heeft twee hele sterke seizoenen bij ons gespeeld, timo nog geen twee wedstrijden achter elkaar.
100% eens met dit, verder. Daar doet een prima invalbeurt van 20 minuten niks aan af.
#FreeGeneratie4
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Dit kan toch niet?
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Door wie is hij gescout in hemelsnaam?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl