Lars Unnerstall

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Inderdaad volgens mij lopen alle supporters met Lars weg en balen we allemaal van zijn situatie. Is echt een uitstekende keeper en ik gun hem een mooie volgende stap.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Vind Unnerstall puur als keeper de beste die we hebben. Hij is meevoetballend niet fantastisch maar ik moet eerlijk bekennen dat Mvogo me in dat aspect toch ook vaak tegenvalt. Die is hier met ronkende verhalen heen gehaald als dé meevoetballende keeper maar ik zie hem verdomd vaak klungelen met de bal. Maar misschien bedoelen ze ermee dat Mvogo op de training een lekkere panna of een goede akka in huis heeft. Lars had wat mij betreft meer krediet mogen hebben. Vond hem vorig seizoen ook erg sterk keepen en als hij nu op doel staat zie ik hem ook alles eruit rammen. Ik hoop dat PSV erin slaagt om hem langer te behouden maar snap heel goed dat Lars daar geen zin in heeft. Zoals gezegd is hij Mvogo puur op basis van ballen tegenhouden absoluut de baas. Van de acht tegengoals dit jaar waren er een aantal zeker houdbaar.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat ze ermee bedoelen is dat Mvogo positioneel en tactisch beter uitgerust is om het spel te spelen dat Schmidt voor ogen heeft. Bovendien is het duidelijk een betere voetballer dan Unnerstall, hoewel het op dat gebied ook geen categorie Drommel is.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ik snap wat ze ermee bedoelen. Maar ik vind simpelweg na een stuk of twintig wedstrijden van Mvogo gezien te hebben dat zijn voetballende vermogen tegenvalt. Ik snap dat hij bij Leipzig op de bank zat in elk geval. Laat ik zo zeggen dat ik er meer van had verwacht als je een paar miljoen huursom uitgeeft en tegelijkertijd een prima doelman op de bank zet. Dan snap ik de term kapitaalsvernietiging die ik in dit topic voorbij heb zien komen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar het gaat dus niet alleen om het voetballende vermogen. Dat is onderdeel van het verhaal. En daarin is hij beter dan Unnerstall. Die krijgt het zwart voor de ogen als tegenstanders een beetje drukzetten.

Tactisch is hij ook beter dan Unnerstall. Positioneren, het inzicht, het lopen. En op de lijn is Mvogo prima. Ik snap wel dat hij de voorkeur krijgt, hoe kut ik het ook voor Unnerstall vind.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja eens. Muur is net dat 1 of 2 % beter dan Unnerstaal over de hele genomen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Unnerstall is qua ballen tegenhouden de beste sinds Gomes, en voor elke andere trainer dan Schmidt was dit een goalie geweest die jaren onder de lat had kunnen staan en 3 a 4 keer op het Stadhuisplein. Als je van hem verwacht dat hij beter mee gaat voetballen en je gaat eraan werken dan scheelt het wellicht 5 a 10% maar het is niet goed genoeg. Op die manier kunnen we hem niet gebruiken.

Het is wat out of the box gedacht natuurlijk, maar je zou bij wijze van spreken nog een wissel kunnen opofferen aan een keeper ipv een extra verdediger als je doel een schiettent is. Zou wel revolutionair zijn haha.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Das echt typisch een van Gaal actie.

Je kan dan wel een top keeper hebben, maa zelfs met een Gomes wordt je geen kampioen als je 1 goal per wedstrijd tegen krijgt.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Mvogo valt mij voetballend eigenlijk ook enorm tegen, die speelt ook de helft van de ballen over de zijlijn. Het ziet er allemaal gepolijster uit, maar komt het ook aan?
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mvogo weet nu wel wanneer hij hem weg moet trappen.

Trouwens als Luuk de Jong komende zomer zou terugkeren kan Unnerstall gewoon eerste keeper worden. Paar lange ballen aan Luuk en daar beginnen met de opbouw.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Trixm schreef: 21 jan 2021, 13:45 Mvogo valt mij voetballend eigenlijk ook enorm tegen, die speelt ook de helft van de ballen over de zijlijn. Het ziet er allemaal gepolijster uit, maar komt het ook aan?
Onana en Mvogo hebben een passaccuracy van 80%. De rest van de Eredivisiekeepers (met zeg meer dan 6 duels) zitten tussen de 55% en 65%. En dan eerder aan de onderkant daarvan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ja ik vind het ook niet zo'n probleem als de keeper de bal gewoon wegrost als het wat spannender wordt. Maar ik ben bang dat Lars na de zomer weg is, hopelijk naar een mooie Bundesliga club.

Edit: Volgens Who Scored heeft Mvogo 79% PA dit seizoen, Unnerstall had vorig seizoen 73%.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 21 jan 2021, 15:51
Trixm schreef: 21 jan 2021, 13:45 Mvogo valt mij voetballend eigenlijk ook enorm tegen, die speelt ook de helft van de ballen over de zijlijn. Het ziet er allemaal gepolijster uit, maar komt het ook aan?
Onana en Mvogo hebben een passaccuracy van 80%. De rest van de Eredivisiekeepers (met zeg meer dan 6 duels) zitten tussen de 55% en 65%. En dan eerder aan de onderkant daarvan.
Dat geloof ik meteen, Ik ben vooral benieuwd naar de pass accuracy over passes meer dan 20 meter. Deze statistieken nemen namelijk ook de standaard uittrap bij een achterbal mee. Die worden altijd obligaat naar boscagli toegeschoven.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

En Unnerstall heeft eergisteren welgeteld nul ballen 'obligaat' bij Boscagli afgeleverd, moejenagaan.

Mvogo is overall gewoon de betere keeper.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat denk ik ook inderdaad. Het is wel close en ik ben blij dat we deze discussie hebben. Werd tijd dat er discussies waren over wie de betere voor een positie is dan 'laten we in godsnaam hopen dat hij niet geblesseerd raakt'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Daarvoor verwijs ik je graag door naar het Boscagli-topic :mrgreen:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 21 jan 2021, 15:51
Trixm schreef: 21 jan 2021, 13:45 Mvogo valt mij voetballend eigenlijk ook enorm tegen, die speelt ook de helft van de ballen over de zijlijn. Het ziet er allemaal gepolijster uit, maar komt het ook aan?
Onana en Mvogo hebben een passaccuracy van 80%. De rest van de Eredivisiekeepers (met zeg meer dan 6 duels) zitten tussen de 55% en 65%. En dan eerder aan de onderkant daarvan.
Gebruik je de stats van dit seizoen? Die zijn sowieso sampelsize namelijk mbt Unnerstall die maar 90 min ED erop heeft zitten dit jaar.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zag Lars nog een aanvaller van Volendam prachtig uitkappen. Hij maakt dus zeker wel stappen :D

Verder vond ik hem ook rustig aan de bal ogen, op 1 verkeerde pass met zijn zwakke linkerbeen na. Maar laten we ook niet doen alsof alles bij Mvogo voetballend altijd zo perfect is. Die heeft ook zo z'n fouten gehad en nog steeds wel inspeelpasses waarvan ik denk, wat moet je medespeler in godsnaam met zo'n bal.

Neemt niet weg dat Mvogo daarin natuurlijk wel beter is. Maar puur keepend gezien, mwah ik zou Lars wel eens langere tijd op goal willen zien. Er staat wel echt een brok beton hoor, goeiendag :o
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Heruone schreef: 21 jan 2021, 17:54 Gebruik je de stats van dit seizoen? Die zijn sowieso sampelsize namelijk mbt Unnerstall die maar 90 min ED erop heeft zitten dit jaar.
Nee, zonder Lars uiteraard. Ging ook puur erover dat Mvogo voetballend tegenviel, niet in vergelijking met Lars. Misschien Ronaldo kopen en die in de goal zetten ;)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Unnerstall heeft vorig seizoen onder Faber laten zien een goede keeper te zijn. Echter Mvogo doet het ook prima ondanks zijn verbeterpunten. Het is niet dat ik vind dat Unnerstall er perse in moet staan. Wel veruit de beste reservekeeper van de Eredivisie.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk dat je wel kunt stellen dat Lars na Whats my name, Muur, Bijlow en Drolmels de beste keeper is. Die 4 zijn gewoon allround beter.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 02 mar 2021, 10:55
Dan zal Drommel wel naar Ajax gaan.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Lijkt me een uitstekende zet van Twente.

Drommel zal sowieso vertrekken omdat Twente het geld nodig heeft. Hebben ze ook al openlijk uitgesproken.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Prima keuze van zowel Twente als Lars.

PS: Drommel zal naar Ajax willen, maar als de schorsing voor Onana aangehouden wordt dan zal Onana nog een seizoen blijven verwacht ik.
Laatst gewijzigd door Ren Höek op 02 mar 2021, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

WOW.

Wel jammer hoor ik vond het echt een hele goede keeper.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Lars Unnerstall