Waar spelen ze nu

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Eenhoopjob
Regelmatige invaller
3
Berichten: 301
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



Toch netjes, 600 wedstrijden voor Corinthians
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Kon in NL ook niet mee; werd zowel bij PSV als Sparta continu van het kassie(o) naar de muur gestuurd.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zag m tijdens het zappen voorbijkomen op ESPN, ja. Kwartfinale Copa of zo. Moest even denken waar ik die centenbak ook al weer van kende... :mrgreen: 600 is wel.. uh veel 8)
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

En ook Florian Jozefzoon ook al naar RKC... Wat hangt er in de lucht dat zullie allemaal terugkeren naar de eredivisie? :dokter:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ah Florian Jezus, fijne speler was dat. Geen basismateriaal maar perfect om in te vallen en met zijn snelheid moegestreden verdedigingen kapot te maken. Met als hoogtepunt die legendarische pot tegen Feyenoord.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Wedstrijden waar het stadion aan het einde ontploft zijn idd legendarisch, die ook ja 8) Tikkie naar Memphis voor de 4-3 was t toch? Mooi man :hartjes:
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Ja. Staat (gelukkig) op mijn netvlies gebrand. Vanaf die avond in december wisten we dat we kampioen zouden worden.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Toen zat ik nog pal naast het uitvak. Wat een heerlijke avond was dat 😅
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Geweldige avond was dat ja. Gaat helaas niet gebeuren, maar toppers in de avond zijn sowieso echt geweldig wat mij betreft. CL-achtig.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Was een inhaalwedstrijd op, ik geloof, woensdagavond. Nadat wij de uitwedstrijd bij, ik geloof, Estoril Praia op de vrijdag speelden door een hemellekkage.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Bobby Adekanye... Nou vooruit niet een ekte PSV speler, maar heb hem een paar jaar geleden nog in de Otten Cup zien spelen voor <19. Onder Bommel als ik mij niet vergis. Heeft ie niet ook een keer bij 1 meegedaan? Nu speelt de world star to be bij... GA Eagles - daarvoor nog bij ADO te bewonderen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

psvgouda schreef: 07 aug 2022, 18:25 Bobby Adekanye... Nou vooruit niet een ekte PSV speler, maar heb hem een paar jaar geleden nog in de Otten Cup zien spelen voor <19. Onder Bommel als ik mij niet vergis. Heeft ie niet ook een keer bij 1 meegedaan? Nu speelt de world star to be bij... GA Eagles - daarvoor nog bij ADO te bewonderen
Blijft ongelooflijk zonde. Die jongen was toen echt heel goed bij ons, maar die heeft een complete verzameling foute keuzes gemaakt. Jammer, want ik denk dat hij zijn talent nu nooit echt gaan waarmaken.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Thijs schreef: 07 aug 2022, 21:10
psvgouda schreef: 07 aug 2022, 18:25 Bobby Adekanye... Nou vooruit niet een ekte PSV speler, maar heb hem een paar jaar geleden nog in de Otten Cup zien spelen voor <19. Onder Bommel als ik mij niet vergis. Heeft ie niet ook een keer bij 1 meegedaan? Nu speelt de world star to be bij... GA Eagles - daarvoor nog bij ADO te bewonderen
Blijft ongelooflijk zonde. Die jongen was toen echt heel goed bij ons, maar die heeft een complete verzameling foute keuzes gemaakt. Jammer, want ik denk dat hij zijn talent nu nooit echt gaan waarmaken.
Zeker jammer, hij had wel wat van wat ik toen op de Otten Cup zag, al vond ik hem nou ook weer niet briljant. 24 en dus ook al zo'n tien clubs gehad, jeugd meegerekend. Wat gaat daar fout?
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

FritskePhilips schreef: 11 jul 2022, 13:43 Kon in NL ook niet mee; werd zowel bij PSV als Sparta continu van het kassie(o) naar de muur gestuurd.
Deed het uitstekend toch bij Sparta?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zeker zonde. Maar ik denk wel dat je een verkeerd beeld hebt nu van hem bij PSV. Bobby heeft hier slechts 1 seizoen in de jeugd gespeeld, en dat was in de onder 16. Otten Cup speelde hij met Liverpool.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 07 aug 2022, 21:17 Zeker zonde. Maar ik denk wel dat je een verkeerd beeld hebt nu van hem bij PSV. Bobby heeft hier slechts 1 seizoen in de jeugd gespeeld, en dat was in de onder 16. Otten Cup speelde hij met Liverpool.
Ik dacht zelfs maar een half seizoen, maar toen leek ie wel verder dan zijn leeftijdsgenoten, zowel fysiek als technisch. Dus had toen stiekem gedacht dat hij zou blijven, maar helaas (met name voor hemzelf) ging hij toen toch weer.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 07 aug 2022, 21:26 Maar toen leek ie wel verder dan zijn leeftijdsgenoten, zowel fysiek als technisch.
Ja mee eens. Was verder ook een leuk elftal overigens. Onder andere Piroe, Sidibe, Teze, Lonwijk, Gakpo en Leandro Fernandes. Cody was op dat moment zeker niet de beste van allemaal. Dat is ie inmiddels uiteraard wel!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

nilssonH schreef: 07 aug 2022, 21:17 Zeker zonde. Maar ik denk wel dat je een verkeerd beeld hebt nu van hem bij PSV. Bobby heeft hier slechts 1 seizoen in de jeugd gespeeld, en dat was in de onder 16. Otten Cup speelde hij met Liverpool.
Ah, zou kunnen hoor. Maar ik meen mij toch te herinneren dat ik hem in een PSV shirt live heb zien spelen. En aangezien de Otten Cup voor mij als westerling de enige gebruikte optie is om PSV jeugd te zien spelen... Maar je zult wel gelijk hebben. [mention]nilssonH[/mention] : dat mag goud omrand als reactie naar posters die jonge spelers te vroeg willen afschrijven: Cody is een prima voorbeeld van een speler die redelijk middle of the road was en... kijk hoe het er nu voor staat :)
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Lonwijk, er was hier een of andere dwaas groot fan van die jongen. Nooit meer iets van gehoord. Van de dwaas niet en van Lonwijk niet.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Haha arme Mercer. Alle Lonwijkjes bleken bij lange na niet goed genoeg voor PSV.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik ben m'n brein er al een tijd over aan het breken maar wie weet nog het de naam van de volgende speler?

Een forumlid op het oude forum kwam met een (uiteindelijk) kletsverhaal dat hij Brands en Cocu in een restaurant had getroffen met een Zuid-Amerikaanse speler (Braziliaanse linksbuiten geloof ik). Ik weet de naam niet meer van die speler :D
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Luan. We wisten volgens mij niet eens om welke Luan het nou eigenlijk ging.

Brands en Cocu zaten daar trouwens niet met de speler zelf, maar met een Spaanstalige man, waarvan onze luistervink dacht dat het een spelersmakelaar was.
Laatst gewijzigd door Lorenzo von Matterhorn op 09 aug 2022, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Ja, was Luan inderdaad.

https://www.ed.nl/nieuws/luan-PSV-en-zi ... 101657859/
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij is rechtsbuiten en zit zonder club.

Halen!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

In de categorie 'oh ja, die bestaat ook nog'

MJPSV
Bankzitter
3
Berichten: 241
Lid geworden op: 4 nov 2020

ruuddevil schreef: 07 aug 2022, 22:43 Lonwijk, er was hier een of andere dwaas groot fan van die jongen. Nooit meer iets van gehoord. Van de dwaas niet en van Lonwijk niet.
DIe speelt nu samen met Clint Leemans bij het Deense Viborg

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Waar spelen ze nu