Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wel volwassen hoe hij over PSV praat nu na de wedstrijd. Lijkt de schuld bij zichzelf te zoeken.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Na de wedstrijd van net praat ie over PSV? Wtf
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

DonyellMalen schreef: 02 jul 2022, 14:56 Na de wedstrijd van net praat ie over PSV? Wtf
Wordt ieder interview naar gevraagd. Typisch die randstadmedia.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 02 jul 2022, 14:55 Wel volwassen hoe hij over PSV praat nu na de wedstrijd. Lijkt de schuld bij zichzelf te zoeken.
Ik heb het niet gezien, maar is dit sarcastisch of echt?
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 02 jul 2022, 14:56 Na de wedstrijd van net praat ie over PSV? Wtf
Ja de media laat het niet los he. Die willen nog steeds weten waar het mis ging en wat dan het verschil is tussen PSV en Ajax. Maar hij zegt zelf dat PSV er alles aan heeft gedaan en hem altijd goed heeft behandeld, en dat hij gewoon jong was en fouten heeft gemaakt.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 02 jul 2022, 14:58 Ik heb het niet gezien, maar is dit sarcastisch of echt?
Sarcastisch natuurlijk. Die jongen verandert niet meer.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Je moet er ook niet raar van opkijken als er binnenkort een Nederlandse 'journalist' verschijnt op de persco van Benfica en aan Roger vraagt of ie Mo bij Ajax heeft gezien.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 02 jul 2022, 14:55 Wel volwassen hoe hij over PSV praat nu na de wedstrijd. Lijkt de schuld bij zichzelf te zoeken.
Wat zei die haha
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Is ook allemaal gelul. Een jaar geleden bij PSV-PAOK was alles nog koek en ei, paar goeie acties, grapjes maken tegen de camera enzo.

Een week later ging hij weer vervelend doen nadat hij niet mocht invallen en moest hij apart trainen van Schmidt.

Vertrokken was hij sowieso, aangezien hij zijn contract al weigerde te verlengen voordat Schmidt trainer werd.
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik open net de app van voetbalzone en het lijkt daar alsof Ihatarren net een hattrick in de finale heeft gescoord. Serieus?!?!?!?!?!

‘Etaleert superklasse’.

Ik kan mijn ogen niet geloven, wat is dit voor propagandamachine joh ?!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania schreef: 02 jul 2022, 15:44 Ik open net de app van voetbalzone en het lijkt daar alsof Ihatarren net een hattrick in de finale heeft gescoord. Serieus?!?!?!?!?!

‘Etaleert superklasse’.

Ik kan mijn ogen niet geloven, wat is dit voor propagandamachine joh ?!
Levert iedere keer gewoon gigantisch veel kliks op.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Kezmania schreef: 02 jul 2022, 15:44 Ik open net de app van voetbalzone en het lijkt daar alsof Ihatarren net een hattrick in de finale heeft gescoord. Serieus?!?!?!?!?!

‘Etaleert superklasse’.

Ik kan mijn ogen niet geloven, wat is dit voor propagandamachine joh ?!
Is geen propaganda, voetbalzone is van ajax supporters, dat jij die app download is een zonde ;).
Saibari is underrated.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Trixm schreef: 02 jul 2022, 15:47
Kezmania schreef: 02 jul 2022, 15:44 Ik open net de app van voetbalzone en het lijkt daar alsof Ihatarren net een hattrick in de finale heeft gescoord. Serieus?!?!?!?!?!

‘Etaleert superklasse’.

Ik kan mijn ogen niet geloven, wat is dit voor propagandamachine joh ?!
Is geen propaganda, voetbalzone is van ajax supporters, dat jij die app download is een zonde ;).
Vi ook. Waar kun je eigenlijk nog wel fatsoenlijk terecht?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

PSV.nl of ED.nl
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mijn voorkeur gaat uit naar hier. Dit zijn de PSV-wandelgangen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 02 jul 2022, 15:56
Trixm schreef: 02 jul 2022, 15:47

Is geen propaganda, voetbalzone is van ajax supporters, dat jij die app download is een zonde ;).
Vi ook. Waar kun je eigenlijk nog wel fatsoenlijk terecht?
Dat vind ik weer overdreven, maar goed die discussie zijn we al een keer aangegaan laten we dat niet weer doen :).
Saibari is underrated.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania schreef: 02 jul 2022, 15:44 Ik open net de app van voetbalzone en het lijkt daar alsof Ihatarren net een hattrick in de finale heeft gescoord. Serieus?!?!?!?!?!

‘Etaleert superklasse’.

Ik kan mijn ogen niet geloven, wat is dit voor propagandamachine joh ?!
Toen hij naar Ajax ging wist je al dat dit ging gebeuren. Maar het loopt echt de spuigaten uit. Klinkt erg kinderachtig maar hoop op zijn volgende depressie en dat we weer verhalen kunnen lezen over snackbars of nog beter: helemaal niks meer.

Dit is echt te irritant voor woorden.hij zit er een half jaar en behalve 5 minuten tegen PSV waar hij geen bal raakte, heeft hij alleen nog maar tegen KKD niveau clubs mogen meespelen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

De laatste 11 artikelen van Voetbalzone bevatten twee liveverslagen (PSV en Feyenoord), 4 overige berichten en maarliefst 5(!!!!) berichten over Ihattaren.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Trixm schreef: 02 jul 2022, 16:12
Josef Dettelbacher schreef: 02 jul 2022, 15:56

Vi ook. Waar kun je eigenlijk nog wel fatsoenlijk terecht?
Dat vind ik weer overdreven, maar goed die discussie zijn we al een keer aangegaan laten we dat niet weer doen :).
Bij VI doel ik vooral op de hoeveelheid artikelen over die club, minder over de toonzetting.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Sensation schreef: 02 jul 2022, 16:22 De laatste 11 artikelen van Voetbalzone bevatten twee liveverslagen (PSV en Feyenoord), 4 overige berichten en maarliefst 5(!!!!) berichten over Ihattaren.
Voetbalzone, voetbalprimeur waren sowieso niet serieus te nemen. Inmiddels gaat Freek International dezelfde kant op.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Het Kanon schreef: 02 jul 2022, 16:37
Sensation schreef: 02 jul 2022, 16:22 De laatste 11 artikelen van Voetbalzone bevatten twee liveverslagen (PSV en Feyenoord), 4 overige berichten en maarliefst 5(!!!!) berichten over Ihattaren.
Voetbalzone, voetbalprimeur waren sowieso niet serieus te nemen. Inmiddels gaat Freek International dezelfde kant op.
VI heeft dan ook dezelfde eigenaar als VoetbalPrimeur.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 02 jul 2022, 16:26
Trixm schreef: 02 jul 2022, 16:12

Dat vind ik weer overdreven, maar goed die discussie zijn we al een keer aangegaan laten we dat niet weer doen :).
Bij VI doel ik vooral op de hoeveelheid artikelen over die club, minder over de toonzetting.
Tsja geld regeert, in supporters aantallen is ajax veel groter en feyenoord in mindere mate. Dat is toch wat belangrijk is als je content verkoopt. Op een ajax artikel wordt veel meer geklikt als op een PSV artikel.
Saibari is underrated.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maikel schreef: 02 jul 2022, 16:42
Het Kanon schreef: 02 jul 2022, 16:37 Voetbalzone, voetbalprimeur waren sowieso niet serieus te nemen. Inmiddels gaat Freek International dezelfde kant op.
VI heeft dan ook dezelfde eigenaar als VoetbalPrimeur.
Van der Sar?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Trixm schreef: 02 jul 2022, 16:54
Josef Dettelbacher schreef: 02 jul 2022, 16:26

Bij VI doel ik vooral op de hoeveelheid artikelen over die club, minder over de toonzetting.
Tsja geld regeert, in supporters aantallen is ajax veel groter en feyenoord in mindere mate. Dat is toch wat belangrijk is als je content verkoopt. Op een ajax artikel wordt veel meer geklikt als op een PSV artikel.
Ja dat is wel waar, maar daar kun je wat mij betreft ook in doorslaan. Volgens die gedachte zou VI ook prima kunnen downsizen en alleen nog maar artikelen over Ajax en Feyenoord pompen de hele dag.

Met een pakkende kop en goede foto lees ik ook gewoon artikelen over Utrecht, Heerenveen en RKC.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ajax is kut.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Afbeelding
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Ajax