Phillipp Mwene

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zit ik net naar te kijken idd, heeft wel vaker veel gemist. Nu al 77 dagen eruit and still counting.


21/22 Onbekende blessure 17 feb. 2022 -?? 77 dagen
21/22 Lichte blessure 16 sep. 2021 20 sep. 2021 4 dagen
20/21 Trainingsachterstand 17 dec. 2020 28 dec. 2020 11 dagen
20/21 Capsuleverwonding 16 nov. 2020 17 dec. 2020 31 dagen
19/20 Trainingsachterstand 9 sep. 2019 30 dec. 2019 112 dagen
18/19 Patellapees prikkeling 5 nov. 2018 9 sep. 2019 308 dagen

Waarbij de patellapees van 18/19 en de trainingsachterstand van 19/20 eigenlijk 1 lange blessure was van meer dan een jaar.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je hebt er helaas geen reet aan. Contract ontbinden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wel typerend dat alles netjes benoemd is en de blessure nu als 'onbekend' wordt weergegeven. Zou er überhaupt iemand weten wat hij precies mankeert of zegt het feit dat hij weg mag al genoeg?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 05 mei 2022, 12:40 Je hebt er helaas geen reet aan. Contract ontbinden.
Niks, kunnen we nog 2mln voor vangen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Onbegrijpelijk dat je hem mee neemt naar Tel Aviv als twijfelgeval en 75 dagen later niet eens weet of hij uberhaupt nog een wedstrijd speelt voor half juli.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Het gaat om een ontstoken pees blijkbaar, wat telkens weer opspeelt als hij weer in training gaat. Vandaar dat het dus zo lang duurt.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Dan lijkt me dat toch niet geheel los te staan van zijn eerdere (pees)blessure.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Meer dan een jaar last van je kniepees is voor zover ik weet wel echt uitzonderlijk, dan moet dat ding serieus beschadigd zijn geweest.

Als het nu vier jaar later steeds wéér die pees is dan lijkt 't een vrij hopeloos verhaal. Maar goed, weten we dus niet.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij traint weer met de groep!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Yes eindelijk Mwene er weer bij.
Hopelijk blijven de problemen nu uit.

Kan hij mooi een hele voorbereiding meedraaien.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3363
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Jwoeloe schreef: 27 jun 2022, 10:13 Hij traint weer met de groep!
Mooi op tijd voor Kopenhagen-uit!
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Omdat het positieve maandag is ook nog even een statistiekje; Mwene kwam ondanks het feit dat hij al 2,5 jaar geblesseerd lijkt toch tot 34 wedstrijden vorig jaar. Van die 34 speelde hij er ook 22 de volle 90+ minuten. In zijn laatste 9 basisplaatsen kwam hij tot 3 goals en 1 assist. In die andere pakweg 20 wedstrijden ervoor kwam hij slechts tot 2 assits. Dus hij was wel echt aan een betere periode bezig.

Als je kijkt naar hoe Max en Oppegard die positie op de vleugel invulden en in de wetenschap dat Hoever en Maurinho er ook nog zijn moet hij wel écht beter zijn dan die jonge jongens om te spelen denk ik. Maar het voordeel is dat hij op beide kan posities kan spelen. Als hij een jaar fit blijft dan denk ik dat PSV ook geen andere backs nodig heeft en met deze 5 het seizoen wel door komt.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Met Mwene, Hoever en Sambo voor de rechterkant en Mauro, Max en Oppegard denk ik dat er geen back meer komt nee. Alleen als bijvoorbeeld Max vertrekt.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik ga het nog een keer zeggen: ik geloof, uiteraard mits fit, in Mwene. Hij zal niet de ster van het team worden, maar is toch echt een zeer nuttige speler. Het is een kleine pitbull die maar blijft gaan. Verdedigend niet de allerbeste, maar ook zeker niet verkeerd. Vind hem creatief, pakt zijn aandeel in de opbouw en kan een goaltje meepikken. Voorzet mag wel beter, maar ik moet zien of Hoever hem er echt uit speelt.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Mwene is mits fit een prima speler voor PSV, maar wel als back-up en niet als basisspeler. Daarom mag ik hopen dat Hoever beter is of snel wordt als Mwene blijft en er waarschijnlijk geen rechtsback meer gehaald zal worden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Na het gokken op Teze vorig seizoen nu gaan gokken op Hoever en Mwene. Alsjeblieft niet zeg, haal gewoon eens een fatsoenlijke rechtsback waarmee je je kunt vertonen in de (v)CL.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 27 jun 2022, 10:13 Hij traint weer met de groep!
Dat is heel mooi nieuws, vooral voor Mwene zelf. Het zal geen fijne situatie voor hem zijn geweest waarbij het onverhoopt veel langer heeft geduurd. Als back-up vind ik het een prima optie voor volgend seizoen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Fijn dat hij weer terug is! Hoop dat hij start tegen Ajax
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25069
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 27 jun 2022, 18:43
Jwoeloe schreef: 27 jun 2022, 10:13 Hij traint weer met de groep!
Als back-up vind ik het een prima optie voor volgend seizoen.
Bijna één maand later.. ben ik nog steeds dezelfde mening toegedaan, maar ik zie hem nu toch liever wel basis in plaats van Hoever.

Overigens mooi dat heel de groep op hem dook na zijn goal. :top:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik zeg het al heel lang: Mwene op rb is gewoon prima. Moet ie wel fit blijven uiteraard. Hij is fel, snel, komt veel op, is verdedigend redelijk en heeft een prima trap in beide benen. Gewoon een wapen wat dat betreft. Tenzij je een absolute top top rb binnen kunt halen, is er geen enkele reden om hem te vervangen.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hey Andres, wie heeft net de winnende tegen jullie gemaakt?
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Revolinho schreef: 23 jul 2022, 20:10 Ik zeg het al heel lang: Mwene op rb is gewoon prima. Moet ie wel fit blijven uiteraard. Hij is fel, snel, komt veel op, is verdedigend redelijk en heeft een prima trap in beide benen. Gewoon een wapen wat dat betreft. Tenzij je een absolute top top rb binnen kunt halen, is er geen enkele reden om hem te vervangen.
Komt nu zo uit, maar vind het iets te positief geschreven. Mwene is een redelijke back, maar niet meer dan dat. Fel, defensief oké, aanvallend oké, maar blinkt nergens in uit.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Siemen schreef: 23 jul 2022, 21:50
Revolinho schreef: 23 jul 2022, 20:10 Ik zeg het al heel lang: Mwene op rb is gewoon prima. Moet ie wel fit blijven uiteraard. Hij is fel, snel, komt veel op, is verdedigend redelijk en heeft een prima trap in beide benen. Gewoon een wapen wat dat betreft. Tenzij je een absolute top top rb binnen kunt halen, is er geen enkele reden om hem te vervangen.
Komt nu zo uit, maar vind het iets te positief geschreven. Mwene is een redelijke back, maar niet meer dan dat. Fel, defensief oké, aanvallend oké, maar blinkt nergens in uit.
Hij blinkt misschien nergens echt in uit, maar hij komt ook nergens in tekort en hij is betrouwbaar.
Momenteel duidelijk de meest complete back in de selectie.

Mag hopen dat Hoever voorlopig zijn laatste minuten in 1 gemaakt heeft, want volledig onbetrouwbaar.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Redelijk en als je hem vergelijkt met Hoever, dan is ie beter. Ik had liever een nog betere gehad maar ja, hier moeten we het mee doen. Anders Mauro op RB en Max op links. Het is in principe kiezen tussen Max of Mwene in het team.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mwene is geen grootheid op de rechtsback positie maar die speelt Hoever er met twee vingers in de neus uit.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het lijkt me niet dat hij na 6 maanden blessureleed ineens 2 wedstrijden in 4 dagen kan spelen als hij überhaupt fit uit de wedstrijd is gekomen zonder terugval.

Zoals hij gisteren weer een bedrage had aanvallend gezien zo eindigde hij ook voor zijn blessure. Dus dat zit er bij hem wel in.

Jammer dat weer voor de 353x in een paar seizoenen blijkt dat supporters bepaalde spelers desnoods gratis weg zouden willen laten gaan om 1 a 2 wedstrijden later tot de conclusie te komen dat het te voorbarig was. Mits fit is deze jongen perfect om erbij te hebben achter een basisback. Zoals het er nu uit ziet is dat Mauro denk ik en dan heb je de back posities alsnog prima ingevuld en is Hoever meer een lange termijn project. En als dat project al in een vroeg stadium mislukt lijkt omdat Sambo fit is en blijft en hem voorbij gaat dan hebben we er ook niets aan verloren.

Laten we vooral hopen dat die mysterieuze blessure nu ook mysterieus is verdwenen en weg blijft. We hebben Mwene knetter hard nodig.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Phillipp Mwene