Carlos Vinícius

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

We hebben ook gewoon wisselspelers nodig. Ja Vini zou ik het liefst weg doen, maar het is geen hel als hij blijft. Gewoon 3 spits achter Loek en nog een aankoop.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zolang hij maar niet speelt vind ik alles best.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik had het idee dat dit een beetje een paniekhuur was nadat Luuk de Jong niet lukte en er al veel andere opties konden worden weggestreept omdat we aan het einde van de transferwindow zaten. Ondanks dat zijn statistieken redelijk tot prima leken en hij het jaar daarvoor ook door Tottenham gehuurd was met optie tot koop, hadden ze hem toch wel beter mogen inschatten dan dat hij vorig jaar heeft laten zien.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Wel vreemd dat ze hem niet na een jaartje weer kunnen terugsturen. Het is duidelijk dat we nog twee spitsen moeten halen voor dit seizoen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Standbeeld schreef: 25 jun 2022, 10:35
Joenepsv schreef: 25 jun 2022, 10:20 Zou best slecht zijn als er geen ontsnappingsclausule in die deal zit. Nu zit je eraan vast en hij voegt niks toe. Bovendien zijn huurlingen doorgaans niet gratis. Ik hoop dat we er vanaf komen.
Afgelopen seizoen 7 doelpunten en 7 assists. Dat hij niets toevoegt is onzin.
Ok Ok. Nouja laten we zeggen dat het voetballend over de hele linie zeer teleurstellend is wat hij laat zien. Ik denk dat de leiding van PSV er ook zo over denkt omdat ze twee spitsen willen halen. Dan heb je daarachter of daartussen dus een dure huurling van Benfica die de bank warm houdt. Zonde van het geld en zonde van de selectie plek. De eventuele speeltijd die Vinicius zou maken zie ik liever geïnvesteerd worden in (bijvoorbeeld) Simic en Vertessen achter Luuk daar die ons in de toekomst iets opleveren.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is natuurlijk een aanname maar als RvN het niet in hem zag zitten had je dat ook gelijk na het vorige seizoen kunnen zeggen. Eerlijk en fair. Lijkt me niet dat die jongen dan graag bij PSV wil terugkomen maar wel iets met Benfica zou afstemmen. Ook Benfica heeft er natuurlijk niks aan als hij hier blijft zonder toekomstperspectief. Nieuwe verhuur of actief verkoopplan vanuit de Portugezen zou logischer zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Juancho schreef: 26 jun 2022, 23:36 Het is natuurlijk een aanname maar als RvN het niet in hem zag zitten had je dat ook gelijk na het vorige seizoen kunnen zeggen. Eerlijk en fair. Lijkt me niet dat die jongen dan graag bij PSV wil terugkomen maar wel iets met Benfica zou afstemmen. Ook Benfica heeft er natuurlijk niks aan als hij hier blijft zonder toekomstperspectief. Nieuwe verhuur of actief verkoopplan vanuit de Portugezen zou logischer zijn.
Volgens mij ziet die trainer van Benfica het ook niet echt in hem zitten.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 26 jun 2022, 23:39
Juancho schreef: 26 jun 2022, 23:36 Het is natuurlijk een aanname maar als RvN het niet in hem zag zitten had je dat ook gelijk na het vorige seizoen kunnen zeggen. Eerlijk en fair. Lijkt me niet dat die jongen dan graag bij PSV wil terugkomen maar wel iets met Benfica zou afstemmen. Ook Benfica heeft er natuurlijk niks aan als hij hier blijft zonder toekomstperspectief. Nieuwe verhuur of actief verkoopplan vanuit de Portugezen zou logischer zijn.
Volgens mij ziet die trainer van Benfica het ook niet echt in hem zitten.
Dat zou het voor Benfica nog simpeler moeten maken: ga de markt op met die gozer. Verhuren, verkopen.. verzin het. Benfica heeft er ook geen zak aan als hij bij PSV 3de spits wordt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Die trainer van Benfica noemde hem een toplevel speler dus kan niet fout dit.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zou er geen evaluatiemoment zijn opgenomen? Aangezien het een 2 jarige huurdeal is zou dat wel logisch zijn, maar wellicht was daar geen tijd meer voor omdat we allemaal weten hoe deze deal tot stand gekomen is.

Nóg een seizoen Vini moet niemand willen, Benfica niet, PSV niet en Vini zelf ook niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 27 jun 2022, 09:22 Zou er geen evaluatiemoment zijn opgenomen? Aangezien het een 2 jarige huurdeal is zou dat wel logisch zijn, maar wellicht was daar geen tijd meer voor omdat we allemaal weten hoe deze deal tot stand gekomen is.

Nóg een seizoen Vini moet niemand willen, Benfica niet, PSV niet en Vini zelf ook niet.
Nee het is gewoon nog één seizoen Vini. Het is al even duidelijk dat Vini alleen weggaat als Benfica een verkoopdeal met een andere club weet te sluiten. Maar tot op heden hoor ik niets over enige interesse van een club in Vini.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 27 jun 2022, 09:35 Maar tot op heden hoor ik niets over enige interesse van een club in Vini.
Zeker wel: Fenerbahce was/is in de race. Daar staat zijn oude trainer aan het roer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Fenerbahce was toch geïnteresseerd? Hoe zit dat nu dan. Jorge Jesus, z'n oude trainer van Benfica, wilde hem graag naar Istanbul halen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 09:39
Standbeeld schreef: 27 jun 2022, 09:35 Maar tot op heden hoor ik niets over enige interesse van een club in Vini.
Zeker wel: Fenerbahce was/is in de race. Daar staat zijn oude trainer aan het roer.
Ja, daar heb je gelijk in trouwens. En Palmairas een aantal weken terug nu ik eraan denk. Maar dat is allemaal slechts bij wat geruchten gebleven. Niks concreet.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Johann Vogel schreef: 25 jun 2022, 11:32 Wel vreemd dat ze hem niet na een jaartje weer kunnen terugsturen. Het is duidelijk dat we nog twee spitsen moeten halen voor dit seizoen.
Denk dat in de loop van de zomer het net zich wel sluit om Vinicius. Dat Luuk de Jong komt lijkt me zo zeker als de belasting betalen en de dood. Zonder meer zal PSV dan nog met een jonge, tweede spits op de proppen komen. Op zijn leeftijd en in de huidige fase van zijn carriere lijkt het me niet dat Vinicius graag blijft als hij zelf niet meer de tweede viool mag spelen. Zal, met instemming van PSV, zijn zaakwaarnemer aan het werk zetten en ongetwijfeld een club vinden; ik las dat Palmeiras zijn situatie volgt.

Blijft voor mij een bizarre transfer. Ik vond Zahavi al een PSV-onwaardige spits, maar dat PSV toen besloot met Vinicius een nog matiger exemplaar binnen te halen is bijna knap. De toelichting van John de Jong ook, die als een hond met zeven lullen zo trots stond te glunderen dat 'er een kans was om hem te halen en we hebben kunnen toeslaan.' Blij dat met Brands in de gelederen de lat weer wat hoger lijkt te liggen inmiddels; volgens mij gaan we in september terugkijken op een van de meest geslaagde transferzomers in jaren!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ben ik de enige die elke keer als er een nieuw bericht in dit topic is vol verwachting hoopt te lezen dat Vinicius weg is, om vervolgens weer vol in je smoel gemept te worden omdat er echt niemand is die hem wil hebben?
La vida és massa curta per no fer broma
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

O Goleiro Grande schreef: 27 jun 2022, 09:48
Johann Vogel schreef: 25 jun 2022, 11:32 Wel vreemd dat ze hem niet na een jaartje weer kunnen terugsturen. Het is duidelijk dat we nog twee spitsen moeten halen voor dit seizoen.
Blij dat met Brands in de gelederen de lat weer wat hoger lijkt te liggen inmiddels; volgens mij gaan we in september terugkijken op een van de meest geslaagde transferzomers in jaren!
Tijd om nog maar eens te herhalen dat we met Luckassen en Romero twee spelers hebben rondlopen uit de vorige periode van Brands die nu niet bepaald voltreffers waren.

Wanneer je beweert dat de lat nu hoger komt te liggen dan heb je of een heel selectief geheugen of je bent opportunistisch.

En er is al meerdere malen door diverse mensen met een degelijke onderbouwing geroepen dat Vinicius een prima bijdrage levert aan het team.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vond Vinicius helemaal niet prima vorig seizoen en heb me meermaals afgevraagd hoe hij topscoorder van Portugal heeft kunnen worden en wat Tottenham in hem gezien heeft. (Al gingen die ook heel opportunistisch de boot in met Vincent Janssen) PSV heeft de afgelopen 3 seizoenen een selectie gehad dat niet goed genoeg was en waarbij de nationale en internationale prestaties een logisch gevolg zijn geweest. Als je graag wil dat PSV nationaal en internationaal weer succesvoller gaat worden dan heb je spelers van hogere kwaliteit nodig.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ik denk dat iedereen het met die laatste zin eens is [mention]Massimo[/mention] . Uiteindelijk is dat niet het punt. Er wordt iets te vaak gedaan alsof deze jongen als een soort verkapte Downie bij de selectie rondloopt. Dat is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen kan echt wel voetballen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

mr.top schreef: 27 jun 2022, 11:16 Ik denk dat iedereen het met die laatste zin eens is @Massimo . Uiteindelijk is dat niet het punt. Er wordt iets te vaak gedaan alsof deze jongen als een soort verkapte Downie bij de selectie rondloopt. Dat is natuurlijk gewoon onzin. Die jongen kan echt wel voetballen.
Zijn probleem is juist dat hij niet kan voetballen. Vind hem echt verbazingwekkend slecht en oncomfortabel aan de bal. Je kan aan alles zien dat hij altijd een cv is geweest die per ongeluk in de spits terecht is gekomen. Ik zou het doodzonde vinden als we nog een jaar met die gast zitten opgescheept. PSV moet investeren in een jong talent achter Luuk die ook in het profiel van aanspeelpunt past. Een Simic bijvoorbeeld.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik heb vorig jaar naar een Vinicius zitten kijken die met regelmaat grote kansen miste, waar ballen steeds van zijn voet sprongen, koppend voor zijn lengte mij heel erg tegenviel, veel domme overtredingen maakte en met regelmaat onnodig buitenspel stond. Het enige wat hij goed deed was positie houden en voor Eredivisiespelers was hij fysiek wel een handenbinder. (waar hij dan weer niet goed mee omging door een aanvallende overtreding te maken)
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Is me al vaker opgevallen, maar dit is gewoon wel echt een goede gast. Met veel humor.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Massimo schreef: 27 jun 2022, 11:29 Ik heb vorig jaar naar een Vinicius zitten kijken die met regelmaat grote kansen miste, waar ballen steeds van zijn voet sprongen, koppend voor zijn lengte mij heel erg tegenviel, veel domme overtredingen maakte en met regelmaat onnodig buitenspel stond. Het enige wat hij goed deed was positie houden en voor Eredivisiespelers was hij fysiek wel een handenbinder. (waar hij dan weer niet goed mee omging door een aanvallende overtreding te maken)
Dit dus. In alles is het gewoon geen spits. Echt zo'n typische gemaakte aanvaller. Ik vind het een machtige mooie vent, lijkt me oprecht een fijne gozer in de groep, maar daarvoor zit je niet bij PSV.

PSV moet in mijn ogen echt alles op alles zetten om dat huurcontract vroegtijdig te stoppen. En als er geen evaluatie moment na 1 seizoen inzit is dat eigenlijk best een grote fout geweest. Tenzij PSV dus in alle haast en met alle druk niks anders kon dan tekenen voor 2 jaar. Maargoed, dat is dan ook weer veelzeggend.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 29 jun 2022, 16:02

Is me al vaker opgevallen, maar dit is gewoon wel echt een goede gast. Met veel humor.
Haha echt een sfeermaker, alles met een lach. :D
Hij heeft mijn gunfactor wel.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 29 jun 2022, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dubbel, de verstuurknop bleef weer eens hangen. :tear:
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 29 jun 2022, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Fenomenale kerel, ik heb hem persoonlijk leren kennen, in een hele bijzondere setting, een tijdje geleden.

Zullen we in ieder geval afspreken dat mocht hij blijven, wij hem op onze warme wijze blijven steunen!?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Carlos Vinícius