Sávio

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Joenepsv schreef: 27 jun 2022, 09:11 Misschien komt dat wel omdat ik van nature niet heel goedgelovig ben. Een wijs man zei gister op dit forum dat als een deal te mooi is om waar te zijn, is dat vaak niet zo. Als Savio echt zo'n giga galactisch groot talent is dan staan de clubs in de rij om hem te huren. En dan zou City ons betalen om wat? Om iets wat 30 andere Europese clubs ook kunnen bieden? Ik vind PSV de mooiste club die er bestaat en hoewel we mooie faciliteiten hebben zijn we daar niet uniek in. Bovendien had de vorige deal die we met City sloten eveneens een addertje onder het gras.

Maar goed. Zoals gezegd is dat mijn sceptische inborst en ik kan er ook helemaal naast zitten.
Er is natuurlijk ook nog zoiets als de wens van die jongen zelf, en die wil blijkbaar graag bij PSV beginnen.
Ik denk dat PSV wel behoorlijk hoog aangeschreven staat als het gaat om het opvangen en thuis laten voelen van nieuwe spelers. Daarnaast heeft PSV natuurlijk duidelijk een Braziliaanse connectie uit het verleden, hebben we met Ramalho, Mauro, Vinicius en natuurlijk Heurelho Gomes een paar prima personen om een jonge Braziliaan verder op te vangen, en is de Eredivisie een ideale competitie om een jonge, talentvolle aanvaller aan het werk te zien.

Ik denk oprecht niet dat er 30 andere Europese clubs heel specifiek kunnen bieden wat PSV hierin kan bieden, hoor.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En we hebben het al twee keer erg goed gedaan voor City. Dat zal mogelijk ook meespelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Robson de Souza schreef: 27 jun 2022, 08:29
Joenepsv schreef: 26 jun 2022, 23:19 Gaan hem registreren bij Troyes blijkbaar. Zo kunnen alle City group clubs straks hun quotum aan spelers verhuren en is er niks aan de hand voor die patsers.

Ik ga me er niet meer te druk om maken. Helpt toch niks. Laat me graag verrassen door de deal die PSV gesloten heeft al blijf ik sceptisch.
Maar als PSV stallingsvergoeding en doorverkoop krijgt, komt hij gratis hier spelen. Is hij minder dan de anderen, dan speelt hij niet, is hij beter, dan is hij van toegevoegde waarde en kost het ons niks. Waarom moet je dan sceptisch blijven?
Het is inderdaad compleet fucked up. Wat dat betreft ben ik blij dat we in Nederland nog grotendeels met clubs te maken hebben die alles in eigen beheer doen.

Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:24 Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Ik denk dat het in Nederland niet anders is hoor. Het is een jaartje sputteren, maar resultaten maken echt een hele hoop goed hoor. Bij Feyenoord staan ze op de banken als een sjeik er 100 miljoen in pompt. Maar bij Man.Utd. is het toch niet anders met de familie Glazier?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:24
Robson de Souza schreef: 27 jun 2022, 08:29

Maar als PSV stallingsvergoeding en doorverkoop krijgt, komt hij gratis hier spelen. Is hij minder dan de anderen, dan speelt hij niet, is hij beter, dan is hij van toegevoegde waarde en kost het ons niks. Waarom moet je dan sceptisch blijven?
Het is inderdaad compleet fucked up. Wat dat betreft ben ik blij dat we in Nederland nog grotendeels met clubs te maken hebben die alles in eigen beheer doen.

Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Succes supporters die meeliften op een hype. Als die sjeik ooit vertrekt en de club brokkelt af trekken ze doodleuk een ander shirtje aan. Het zijn in alles gemaakte clubs maar ze maken wel de dienst uit. Wie betaald die bepaalt.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:24 Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Tis een beetje off-topic, maar hier moet ik toch ff op de rem gaan staan. Man City is qua fanbase altijd één van de grootste clubs van Engeland geweest. In de mindere periode misschien wat meer een "sleeping giant", maar om maar iets te noemen: het toeschouwers record in Engeland voor een thuiswedstrijd (Wembley telt dus niet mee) staat op naam van Manchester City. Uit 1934.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 09:28
Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:24 Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Ik denk dat het in Nederland niet anders is hoor. Het is een jaartje sputteren, maar resultaten maken echt een hele hoop goed hoor. Bij Feyenoord staan ze op de banken als een sjeik er 100 miljoen in pompt. Maar bij Man.Utd. is het toch niet anders met de familie Glazier?
Ik bedoelde dat idd ook breed: fans zijn te koop, in elk land.

Desalniettemin ben ik blij dat er in Nederland nog vooral op de "ouderwetse" manier gewerkt wordt. Een frans van seumeren, riemer van de velde of Nol Hendriks - die uit liefde voor hun clubs hun prive vermogen investeren- vind ik anders dan die gemaakte europese topclubs die miljaren geinvesteerd krijgen door figuren die een speeltje zoeken (of de markt verzieken door alle spelers te bezitten).

Als ik moest kiezen tussen het huidige PSV dat Europees gezien niet meer mee kan, of een PSV overgenomen door een sjeik die hier 11 sterren neerzet en de club cultureel gezien uitholt, dan altijd dat eerste.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brael schreef: 27 jun 2022, 09:34
Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:24 Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Tis een beetje off-topic, maar hier moet ik toch ff op de rem gaan staan. Man City is qua fanbase altijd één van de grootste clubs van Engeland geweest. In de mindere periode misschien wat meer een "sleeping giant", maar om maar iets te noemen: het toeschouwers record in Engeland voor een thuiswedstrijd (Wembley telt dus niet mee) staat op naam van Manchester City. Uit 1934.
Man City was onbeduidend, PSG krijgt nu het stadion opeens vol. Dat had ik duidelijker moeten splitsen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ja, als er miljarden ingepompt worden, dan gaan de sportieve prestaties vooruit. Dat is niet zo vreemd.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:37
Brael schreef: 27 jun 2022, 09:34 Tis een beetje off-topic, maar hier moet ik toch ff op de rem gaan staan. Man City is qua fanbase altijd één van de grootste clubs van Engeland geweest. In de mindere periode misschien wat meer een "sleeping giant", maar om maar iets te noemen: het toeschouwers record in Engeland voor een thuiswedstrijd (Wembley telt dus niet mee) staat op naam van Manchester City. Uit 1934.
Man City was onbeduidend, PSG krijgt nu het stadion opeens vol. Dat had ik duidelijker moeten splitsen.
Precies! Ze klappen daar nog altijd de handen stuk voor Gerard Wiekens. Een linksback van Veendam die daar in de jaren 90 een tijd lang gespeeld heeft. Dat was het niveau waarop ze actief waren.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 27 jun 2022, 09:42
Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:37

Man City was onbeduidend, PSG krijgt nu het stadion opeens vol. Dat had ik duidelijker moeten splitsen.
Precies! Ze klappen daar nog altijd de handen stuk voor Gerard Wiekens. Een linksback van Veendam die daar in de jaren 90 een tijd lang gespeeld heeft. Dat was het niveau waarop ze actief waren.
Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 10:01
mr.top schreef: 27 jun 2022, 09:42

Precies! Ze klappen daar nog altijd de handen stuk voor Gerard Wiekens. Een linksback van Veendam die daar in de jaren 90 een tijd lang gespeeld heeft. Dat was het niveau waarop ze actief waren.
Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
Cultuurbarbaar. :P

Wiekens is Cult met een grote C. Wie kan nou zeggen dat zijn clublijst Veendam-Manchester City-Veendam is? Heeft nog een keer onze hoofdtrainer in een derby aan de ketting gelegd. Dat was dan ook wel zo ongeveer zijn hoogtepunt maar toch. Speler van het jaar geweest daar ook. Maar goed, dat zegt inderdaad ook wel wat over het niveau van City van voor de overname. Toen zat er ook nog ene Kinkladze, daar zal [mention]VeresRivne[/mention] nog wel wat nachtmerries over hebben. :mrgreen:
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 09:28
Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 09:24 Aan de andere kant tonen die sjeiks wel aan dat fans gewoon te koop zijn. Tot pakweg 15 jaar geleden was Man City een onbeduidende club in Engeland, en PSG was voor de overname slechts 2x kampioen geworden in de historie. Nu zie je overal figuren in zo'n trainingspakkie van die clubs lopen en zit het opeens vol in het stadion.
Ik denk dat het in Nederland niet anders is hoor. Het is een jaartje sputteren, maar resultaten maken echt een hele hoop goed hoor. Bij Feyenoord staan ze op de banken als een sjeik er 100 miljoen in pompt. Maar bij Man.Utd. is het toch niet anders met de familie Glazier?
Ze acteerde op een lager niveau, maar het is nooit een kleine club geweest.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 27 jun 2022, 09:22 En we hebben het al twee keer erg goed gedaan voor City. Dat zal mogelijk ook meespelen.
Voor city een win-win. Erg talentvolle jongen vastleggen voor een relatief laag bedrag, laat een goede opleidingsclub met een bewezen staat van dienst met Braziliaanse toptalenten je speler beter maken. Voor city hangen er eigenlijk geen nadelen aan..
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

John de Jong heeft een goede band opgebouwd met City en zolang we binnen NL geen City Group club hebben zou dat voor ons weer een +/+ kunnen zijn om sportief succes te behalen. Als we om die reden misschien de strijd om Vinicius Souza wel kunnen winnen dan zou dat erg helpen.

Ik ben er in ieder geval klaar mee om te zeuren over onder welke voorwaardes spelers hierheen komen. Ik denk dat het tijd is om te bouwen en ik ben reuze benieuwd of deze jongen zo ver is om bij de eerste 15 mee te rouleren. Ik weet niet hoe Ruud naar Doan bv kijkt maar op rechts is wel topzwaar bezet en als ik denk aan Jong PSV dan denk ik vooral aan snelle jongens met diepgang op die vleugelposities en dat heeft Doan natuurlijk niet. Dat verwacht ik van Savio wel meer.
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

11 Sir Tinus schreef: 27 jun 2022, 10:37 John de Jong heeft een goede band opgebouwd met City en zolang we binnen NL geen City Group club hebben zou dat voor ons weer een +/+ kunnen zijn om sportief succes te behalen. Als we om die reden misschien de strijd om Vinicius Souza wel kunnen winnen dan zou dat erg helpen.

Ik ben er in ieder geval klaar mee om te zeuren over onder welke voorwaardes spelers hierheen komen. Ik denk dat het tijd is om te bouwen en ik ben reuze benieuwd of deze jongen zo ver is om bij de eerste 15 mee te rouleren. Ik weet niet hoe Ruud naar Doan bv kijkt maar op rechts is wel topzwaar bezet en als ik denk aan Jong PSV dan denk ik vooral aan snelle jongens met diepgang op die vleugelposities en dat heeft Doan natuurlijk niet. Dat verwacht ik van Savio wel meer.
Eens! Laten we een keer voor sportieve successen gaan en de financiële zaken overlaten aan de mensen die bij PSV werken en er verstand van hebben.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Is dus de bedoeling dat hij 2 of 3 jaar voor PSV gaat spelen en dat PSV financieel meedeelt daarna. Een soort Alex-constructie. Dikke prima.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Kijk, dat maakt de deal al een heel stuk anders. Deze jongen gaat ons stadion op z'n grondvesten doen trillen, top man weer zo'n Sambavoetballer in een PSV-shirt.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik heb het even opgezocht, maar in de solidariteitsbijdrage ga je sowieso de rest van de carrière meedelen. Als een speler op huurbasis bij PSV opereert, heeft PSV recht op die solidariteitsbijdrage.
Dat is niet veel (per seizoen dat hij bij PSV speelt, krijgt PSV een half procent van elke toekomstige transfersom), maar als je dit met meerdere talenten per jaar kunt doen, en die talenten worden een paar keer in hun carrière leuk verkocht, tikt het uiteindelijk toch wel door.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 27 jun 2022, 10:37Ik ben er in ieder geval klaar mee om te zeuren over onder welke voorwaardes spelers hierheen komen. Ik denk dat het tijd is om te bouwen
Maar is dat nou niet juist het punt, dat het lastig bouwen is op huurconstructies?

Verder wel blij met de komst van deze jongen!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 10:01
mr.top schreef: 27 jun 2022, 09:42

Precies! Ze klappen daar nog altijd de handen stuk voor Gerard Wiekens. Een linksback van Veendam die daar in de jaren 90 een tijd lang gespeeld heeft. Dat was het niveau waarop ze actief waren.
Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
:alien:
Grasmat schreef: 27 jun 2022, 10:26 [quote="Josef Dettelbacher" post_id=249940 time=<a href="tel:1656316898">1656316898</a> user_id=65]
[quote=mr.top post_id=249930 time=<a href="tel:1656315720">1656315720</a> user_id=135]


Precies! Ze klappen daar nog altijd de handen stuk voor Gerard Wiekens. Een linksback van Veendam die daar in de jaren 90 een tijd lang gespeeld heeft. Dat was het niveau waarop ze actief waren.
Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
[/quote]
Cultuurbarbaar. :P

Wiekens is Cult met een grote C. Wie kan nou zeggen dat zijn clublijst Veendam-Manchester City-Veendam is? Heeft nog een keer onze hoofdtrainer in een derby aan de ketting gelegd. Dat was dan ook wel zo ongeveer zijn hoogtepunt maar toch. Speler van het jaar geweest daar ook. Maar goed, dat zegt inderdaad ook wel wat over het niveau van City van voor de overname. Toen zat er ook nog ene Kinkladze, daar zal [mention]VeresRivne[/mention] nog wel wat nachtmerries over hebben. :mrgreen:
Ja toch? God domme, daar wordt mijn innerlijke romanticus nog altijd blij van. Die Kinkladze zat trouwens in een soort pakketdeal met een andere Georgiër genaamd Kavelashvili. Dat was een gast die er echt niets van kon. :)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ziege maar ook zagge schreef: 27 jun 2022, 11:04
11 Sir Tinus schreef: 27 jun 2022, 10:37Ik ben er in ieder geval klaar mee om te zeuren over onder welke voorwaardes spelers hierheen komen. Ik denk dat het tijd is om te bouwen
Maar is dat nou niet juist het punt, dat het lastig bouwen is op huurconstructies?

Verder wel blij met de komst van deze jongen!
Ik bedoel meer bouwen als dat we over 5 weken een team moeten hebben staan waarbij het niet telt of ze gehuurd of gekocht zijn, eigen jeugd of ervaren en transfervrij etc etc.

Straks maken we ons druk om spelers die niet eens in de basis staan, of in actie komen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 27 jun 2022, 11:13
Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 10:01

Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
:alien:
Grasmat schreef: 27 jun 2022, 10:26 [quote="Josef Dettelbacher" post_id=249940 time=<a href="tel:1656316898">1656316898</a> user_id=65]
[quote=mr.top post_id=249930 time=<a href="tel:1656315720">1656315720</a> user_id=135]


Precies! Ze klappen daar nog altijd de handen stuk voor Gerard Wiekens. Een linksback van Veendam die daar in de jaren 90 een tijd lang gespeeld heeft. Dat was het niveau waarop ze actief waren.
Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
Cultuurbarbaar. :P

Wiekens is Cult met een grote C. Wie kan nou zeggen dat zijn clublijst Veendam-Manchester City-Veendam is? Heeft nog een keer onze hoofdtrainer in een derby aan de ketting gelegd. Dat was dan ook wel zo ongeveer zijn hoogtepunt maar toch. Speler van het jaar geweest daar ook. Maar goed, dat zegt inderdaad ook wel wat over het niveau van City van voor de overname. Toen zat er ook nog ene Kinkladze, daar zal @VeresRivne nog wel wat nachtmerries over hebben. :mrgreen:
Ja toch? God domme, daar wordt mijn innerlijke romanticus nog altijd blij van. Die Kinkladze zat trouwens in een soort pakketdeal met een andere Georgiër genaamd Kavelashvili. Dat was een gast die er echt niets van kon. :)
[/quote]

Als ik dit zo lees, snap ik oprecht niet waarom er nog geen standbeeld voor deze grootheid staat in Oude Pekela.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 27 jun 2022, 10:26
Josef Dettelbacher schreef: 27 jun 2022, 10:01

Gerard Wiekens. Die moest ik gewoon opzoeken. Echt nooit van gehoord..
Cultuurbarbaar. :P

Wiekens is Cult met een grote C. Wie kan nou zeggen dat zijn clublijst Veendam-Manchester City-Veendam is? Heeft nog een keer onze hoofdtrainer in een derby aan de ketting gelegd. Dat was dan ook wel zo ongeveer zijn hoogtepunt maar toch. Speler van het jaar geweest daar ook. Maar goed, dat zegt inderdaad ook wel wat over het niveau van City van voor de overname. Toen zat er ook nog ene Kinkladze, daar zal @VeresRivne nog wel wat nachtmerries over hebben. :mrgreen:
Kinkladze was opzich best een leuke speler [zijn binjnaam Kinky was natuurlijk een beetje raar], en nu hebben Georgiers best een streepje voor bij me aangezien Arveladze mijn all time favo-speler is. Maar hij was wel typisch zo'n voorbeeld van het feit dat je van een winger geen vleugelspeler moet proberen te maken. Krankjorum natuurlijk wel om daar vijftien miljoen gulden voor neer te leggen. Jason van Blerk, Nederlandse Australier zat zo rond die tijd ook bij City. Dat was een era waarin je namen als Kenneth Monkoe, Raymond Van der Gouw en Willem Korsten in de Permier League had. Verder was die tijd best leuk om te volgen, ik kocht toen van mijn zuurverdiende zakgeld Match of The Day magazine of andere Engelse voetbal tijdschriften.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Willem Korsten. Jeetje dat was bij de Spurs. Prima speler voor de Eredivisie overigens die kont korst.

Anway, Savinho beter dan Antony.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zou City al zitten te zweten? John geeft die sheik de middelvinger, huurcontract de shredder in, koopcontract onder de neus van savinho en tekenen maar.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sávio