Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nog niet zo lang geleden was er grote 'paniek' omdat Gnonto debuteerde en zich liet zien bij Italië. Oei, oei, die zal wel onhaalbaar zijn nu.

Beetje flauw om dan nu die jongen te gaan downgraden. Wat dat betreft zou het mooi zijn als John een 'Veermannetje' doet, dan zal Gnoto wel weer een echt pareltje zijn.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

PSV90 schreef: 26 jun 2022, 21:54 Maar het is andersom ook niet gek dat mensen hun wenkbrauwen fronsen als wij 3 talenten met nauwelijks ervaring op het hoogste niveau huren en (nota bene) Feyenoord wel daadwerkelijk een 18-jarige Italiaans international contracteert.
Dit ligt natuurlijk helemaal aan de constructie van die huurdeal en de gedachte erachter als de hele selectie rond is. Misschien zijn de gehuurde spelers wel een manier om nr. 12 t/m 18 te upgraden? Volgens mij is niemand écht blij met de huurdeals, maar sommigen willen even afwachten wat het precies inhoudt.

Voor hetzelfde geldt moet Feyenoord straks 50% van de opbrengst aan Zürich betalen of krijgt de zoon van Arnesen een flinke bonus als Gnonto uiteindelijk verkocht wordt. Misschien wilde Gnonto garantie op een basisplek.

We weten het allemaal niet. En het is toch gek dat iedereen weer gaat roepen dat ze bij PSV aan het slapen of falen zijn, terwijl Gnonto nog niet eens getekend heeft, niemand weet over wat voor deal het gaat, én het grootste deel hem nog niet eens heeft zien spelen?
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Persepolis schreef: 26 jun 2022, 21:25
milansandro schreef: 26 jun 2022, 21:16 Mooi man..
Schijnbaar is die Gnonto niet zo'n supertalent omdat hij schijnbaar maar 4 miljoen kost en hoogstwaarschijnlijk naar Feyenoord vertrekt, Europees gezien een kleine club..
Andersom redenerend was Götze dus ook niet zo'n begenadigde voetballer (volgens velen hier) omdat hij bij PSV terechtkwam, Europees gezien ook een kleine club in vergelijking met de statuur en reputatie van Götze?
Oke dan..
Gnonto zal best een prima talent zijn, maar minder gewild dan gedacht. Dus geen supertalent (die zijn doorgaans al op jonge leeftijd erg gewild anno 2022). Freiburg en Hoffenheim waren geïnteresseerd, maar schrokken van de vraagprijs van 10 miljoen en zijn meteen afgehaakt. PSV en Ajax schijnbaar nooit concreet geworden. Los van het feit dat dat niet de Europese topteams zijn waarvan je zou verwachten dat ze achter een supertalent zitten, schijnbaar waren zij niet dusdanig overtuigd. En dan te bedenken dat de trainer van Hoffenheim degene is onder wie hij doorbrak. Nou mag jij mij vertellen waarom een "supertalent" voor 4 miljoen naar Feyenoord gaat, en niet voor een veelvoud naar welke andere club dan ook? Waarom is hij een supertalent?
Check dit scouting rapport maar..

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics

Op basis hiervan, en hij is nog maar net 18 jaar, vind ik persoonlijk dat hij een prima toekomst voor zich heeft..
En of je nu wel of niet het predikaat " supertalent" op hem plakt , dit is een pareltje die alleen maar verder kan groeien..
Laatst gewijzigd door milansandro op 26 jun 2022, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 26 jun 2022, 21:58 Nog niet zo lang geleden was er grote 'paniek' omdat Gnonto debuteerde en zich liet zien bij Italië. Oei, oei, die zal wel onhaalbaar zijn nu.

Beetje flauw om dan nu die jongen te gaan downgraden. Wat dat betreft zou het mooi zijn als John een 'Veermannetje' doet, dan zal Gnoto wel weer een echt pareltje zijn.
Logisch toch? Toen leek het alsof PSV volop interesse in hem had. Nu blijkt dat dat niet zo is, want 4 miljoen kunnen we betalen. Kennelijk zijn ze niet zo overtuigd en het verleden leert ons dat dat vaak de juiste inschatting is. Als je een speler niet gezien hebt vertrouw je op de scouting, of een mooi rapport van [mention]Heruone[/mention]. Kennelijk zijn ze niet voldoende overtuigt. We gaan volgende jaar zien of dat de goede inschatting was.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 26 jun 2022, 22:05 Kennelijk zijn ze niet zo overtuigd
Ik denk niet dat men niet overtuigd is hoor. Dat lijkt me sterk. Maar het kan inderdaad dat men op andere spelers inzet, zoals vandaag al benoemd is. Dat verklaart mogelijk het eea. Het is afwachten wat er nog gebeurd. Momenteel ben ik er niet content mee, maar er kan nog van alles gebeuren ;)

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 26 jun 2022, 21:58 Nog niet zo lang geleden was er grote 'paniek' omdat Gnonto debuteerde en zich liet zien bij Italië. Oei, oei, die zal wel onhaalbaar zijn nu.

Beetje flauw om dan nu die jongen te gaan downgraden. Wat dat betreft zou het mooi zijn als John een 'Veermannetje' doet, dan zal Gnoto wel weer een echt pareltje zijn.
Kinderachtig gedrag idd. Gewoon een klasse aankoop. Dat was het voor ons geweest; voor Feyenoord helemaal. Een absolute steal. Eerlijk is eerlijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 26 jun 2022, 21:29 Lees toch voor de grap het Gnonto topic eens. En hoe er hier nu over hem wordt gesproken door dezelfde mensen. Ajax trekjes.
Supporterstrekjes ;)

Maar dit hoef je niet te downplayen inderdaad. Dit is knap van Feyenoord. Punt.

Hier op het forum werd hij als erg goed ingeschat. Net als Berisha. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 jun 2022, 22:13
ruuddevil schreef: 26 jun 2022, 21:29 Lees toch voor de grap het Gnonto topic eens. En hoe er hier nu over hem wordt gesproken door dezelfde mensen. Ajax trekjes.
Supporterstrekjes ;)

Maar dit hoef je niet te downplayen inderdaad. Dit is knap van Feyenoord. Punt.

Hier op het forum werd hij als erg goed ingeschat. Net als Berisha. :mrgreen:
Haha Berisha is nog steeds een goede spits hoor. Vind het jammer dat hij vorig seizoen niet is gekomen. Naar Fener gaan is je carrière verneuken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 26 jun 2022, 22:11
mateja schreef: 26 jun 2022, 22:05 Kennelijk zijn ze niet zo overtuigd
Ik denk niet dat men niet overtuigd is hoor. Dat lijkt me sterk. Maar het kan inderdaad dat men op andere spelers inzet, zoals vandaag al benoemd is. Dat verklaart mogelijk het eea. Het is afwachten wat er nog gebeurd. Momenteel ben ik er niet content mee, maar er kan nog van alles gebeuren ;)

Ja precies - overtuigd ten opzichte van een een andere speler bedoel ik. Ik gok dat die 4 miljoen nou niet het struikelblok was.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 26 jun 2022, 22:13
Madueke schreef: 26 jun 2022, 21:58 Nog niet zo lang geleden was er grote 'paniek' omdat Gnonto debuteerde en zich liet zien bij Italië. Oei, oei, die zal wel onhaalbaar zijn nu.

Beetje flauw om dan nu die jongen te gaan downgraden. Wat dat betreft zou het mooi zijn als John een 'Veermannetje' doet, dan zal Gnoto wel weer een echt pareltje zijn.
Kinderachtig gedrag idd. Gewoon een klasse aankoop. Dat was het voor ons geweest; voor Feyenoord helemaal. Een absolute steal. Eerlijk is eerlijk.
Maar ik zie niemand zeggen dat het geen goede aankoop is voor of van Feyenoord? Het is een prima aankoop, ik zie alleen een aantal nuances geplaatst worden bij het feit dat wij hem niet halen - en dat hoeft niet met het talent of de kwaliteit van Gnonto te maken te hebben. Ik denk dat we op een ander paard wedden, en dat we Gnonto daarom laten lopen. En dat kan Luuk zijn (misschien eist Gnoto een basisplek?) of misschien is het een ander talent (Simic?) voor achter Luuk. We weten het pas over een paar weken.
Laatst gewijzigd door mateja op 26 jun 2022, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Madueke schreef: 26 jun 2022, 21:58 Nog niet zo lang geleden was er grote 'paniek' omdat Gnonto debuteerde en zich liet zien bij Italië. Oei, oei, die zal wel onhaalbaar zijn nu.

Beetje flauw om dan nu die jongen te gaan downgraden. Wat dat betreft zou het mooi zijn als John een 'Veermannetje' doet, dan zal Gnoto wel weer een echt pareltje zijn.
Ik zie maar heel weinig posts van mensen die die jongen echt downgraden. Het zijn eerder mogelijke verklaringen voor waarom Feyenoord ermee aan de haal gaat, en wij niet. Dat kan zijn omdat we hem toch niet goed of talentvol genoeg vinden. Dat is hij wat mij betreft wel, maar PSV beschikt intern over veel meer informatie natuurlijk.

Het is alleen niet daarvan afhankelijk of een speler wel of niet komt. Misschien zet PSV hoger in. Misschien heeft PSV het wel geprobeerd, maar vraagt Zürich teveel en kan Feyenoord hem alleen betalen door een relatief ongunstige deal te sluiten. Misschien wil Gnonto zelf liever een soort garantie op speeltijd. Hoe dan ook: vier miljoen voor een jonge Italiaanse international is natuurlijk op het eerste oog een fenomenale deal. Of het dat ook gaat zijn, dan moet nog blijken.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 26 jun 2022, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Knap als dit rond komt. Snap dat PSV niet door heeft gepakt, gezien zijn profiel. PSV heeft behoefte aan een echte spits/afmaker en geen wendbare, snelle spits/buitenspeler. De Jong en Simic zijn dus logischer. En je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Als PSV hem écht had willen hebben was dat wel gebeurd want wij kunnen zowel qua transfersom als qua salaris meer bieden dan Feyenoord. Dus het is allesbehalve een steal. Het is of de keuze van Gnonto zelf in combinatie met meer garantie op speeltijd, of de eisen vanuit Zürich (doorverkooppercentage o.i.d.) geweest waardoor PSV afgehaakt is. Of ze hebben hem als niet genoeg beoordeeld. Maar een 18 jarige international van Italië is wel wat centen waard. Daarom blijf ik die 4 miljoen vanuit Zürich heel erg verdacht vinden en ik gok dat de crux hem daar in zit.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 26 jun 2022, 21:29 Lees toch voor de grap het Gnonto topic eens. En hoe er hier nu over hem wordt gesproken door dezelfde mensen. Ajax trekjes.
Inderdaad. 1 week geleden na zijn interland debuut en goal was deze jongen volstrekt onhaalbaar voor ons.

Nu haalt Feyenoord en kan hij er geen reet meer van volgens dezelfde mensen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Naming en shaming graag, anders is het ook maar een beetje een loze kreet.

Overigens is dat natuurlijk ook een beetje supporter eigen hè. Niets zo hypocriet als een ajacied voetbalsupporter.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Menno1 schreef: 26 jun 2022, 22:43
ruuddevil schreef: 26 jun 2022, 21:29 Lees toch voor de grap het Gnonto topic eens. En hoe er hier nu over hem wordt gesproken door dezelfde mensen. Ajax trekjes.
Inderdaad. 1 week geleden na zijn interland debuut en goal was deze jongen volstrekt onhaalbaar voor ons.

Nu haalt Feyenoord en kan hij er geen reet meer van volgens dezelfde mensen.
Man, kap eens met dat gezanik, niemand zegt dat hij er niks van kan. Terechte kanttekening is dat als PSV hem écht gewild had, ze hem ook gehaald hadden. Dus of ze zijn niet overtuigd of ze geven de voorkeur aan iemand anders. En zullen we wat Feyenoord betreft aan het eind van komend seizoen een oordeel over Gnonto vellen in plaats van nu al te doen of het 8e wereldwonder gearriveerd is in de Kuip.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 26 jun 2022, 22:48
Menno1 schreef: 26 jun 2022, 22:43

Inderdaad. 1 week geleden na zijn interland debuut en goal was deze jongen volstrekt onhaalbaar voor ons.

Nu haalt Feyenoord en kan hij er geen reet meer van volgens dezelfde mensen.
Man, kap eens met dat gezanik, niemand zegt dat hij er niks van kan. Terechte kanttekening is dat als PSV hem écht gewild had, ze hem ook gehaald hadden. Dus of ze zijn niet overtuigd of ze geven de voorkeur aan iemand anders. En zullen we wat Feyenoord betreft aan het eind van komend seizoen een oordeel over Gnonto vellen in plaats van nu al te doen of het 8e wereldwonder gearriveerd is in de Kuip.
Het kan ook zijn dat die jongen zelf gewoon niet naar PSV wilde he... :wonder: Die is ook niet gek en ziet ook wel dat hij echt geen eerste spits of linksbuiten wordt bij PSV. Als Feyenoord hem dat kan bieden met een goed verhaal van de prima coach...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Feyenoord schijnt ook nog in te zetten op Hilgers van Twente. Kost zes miljoen. Vind ik hem niet waard trouwens maar dat terzijde. Dan investeren ze meer dan de genoemde 40 procent van de Malacia deal. Of er gaat nog een speler vertrekken.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Juancho schreef: 26 jun 2022, 23:29
GillesdelaCroquette schreef: 26 jun 2022, 22:48

Man, kap eens met dat gezanik, niemand zegt dat hij er niks van kan. Terechte kanttekening is dat als PSV hem écht gewild had, ze hem ook gehaald hadden. Dus of ze zijn niet overtuigd of ze geven de voorkeur aan iemand anders. En zullen we wat Feyenoord betreft aan het eind van komend seizoen een oordeel over Gnonto vellen in plaats van nu al te doen of het 8e wereldwonder gearriveerd is in de Kuip.
Het kan ook zijn dat die jongen zelf gewoon niet naar PSV wilde he... :wonder: Die is ook niet gek en ziet ook wel dat hij echt geen eerste spits of linksbuiten wordt bij PSV. Als Feyenoord hem dat kan bieden met een goed verhaal van de prima coach...
Wie wil er nou niet naar PSV ?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 26 jun 2022, 23:29 Feyenoord schijnt ook nog in te zetten op Hilgers van Twente. Kost zes miljoen. Vind ik hem niet waard trouwens maar dat terzijde. Dan investeren ze meer dan de genoemde 40 procent van de Malacia deal. Of er gaat nog een speler vertrekken.
Misschien gaat het geld wat terug zou moeten gaan naar de investeerders wel direct in een nieuwe transferpot en hopen de investeerders met dus bijv. die Italiaan over een paar jaar een mega slag te slaan. Who knows.. geld op de bank zetten heeft tegenwoordig ook geen enkel zin :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ik geloof niet dat Feyenoord de eerste spitspositie in handen geeft van een 18 jarige. Dat risico is ook voor Feyenoord te groot.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 26 jun 2022, 23:31 Ik geloof niet dat Feyenoord de eerste spitspositie in handen geeft van een 18 jarige. Dat risico is ook voor Feyenoord te groot.
Waarom? Als je gelooft in zijn talent en potentie... dan zou ik het juist een goede keuze vinden van Feyenoord. Beter dan miljoenen stuk slaan op een Dessers. Er zal vast nog wel één of andere goedkope (en dus ook matige) ervaren spits bij komen via huur of die tegen het einde van de markt nog goedkoop op te pikken valt.

Maar Feyenoord gaat die jongen echt niet halen voor miljoenen en hem dan op de bank zetten. No way.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Juancho schreef: 26 jun 2022, 23:31
Joenepsv schreef: 26 jun 2022, 23:29 Feyenoord schijnt ook nog in te zetten op Hilgers van Twente. Kost zes miljoen. Vind ik hem niet waard trouwens maar dat terzijde. Dan investeren ze meer dan de genoemde 40 procent van de Malacia deal. Of er gaat nog een speler vertrekken.
Misschien gaat het geld wat terug zou moeten gaan naar de investeerders wel direct in een nieuwe transferpot en hopen de investeerders met dus bijv. die Italiaan over een paar jaar een mega slag te slaan. Who knows.. geld op de bank zetten heeft tegenwoordig ook geen enkel zin :mrgreen:
Wie weet. Leg je dat laatste nog even aan John uit? Die blijft maar op het geld zitten.. ;)
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ykhim schreef: 26 jun 2022, 22:21
Madueke schreef: 26 jun 2022, 21:58 Nog niet zo lang geleden was er grote 'paniek' omdat Gnonto debuteerde en zich liet zien bij Italië. Oei, oei, die zal wel onhaalbaar zijn nu.

Beetje flauw om dan nu die jongen te gaan downgraden. Wat dat betreft zou het mooi zijn als John een 'Veermannetje' doet, dan zal Gnoto wel weer een echt pareltje zijn.
Ik zie maar heel weinig posts van mensen die die jongen echt downgraden. Het zijn eerder mogelijke verklaringen voor waarom Feyenoord ermee aan de haal gaat, en wij niet. Dat kan zijn omdat we hem toch niet goed of talentvol genoeg vinden. Dat is hij wat mij betreft wel, maar PSV beschikt intern over veel meer informatie natuurlijk.

Het is alleen niet daarvan afhankelijk of een speler wel of niet komt. Misschien zet PSV hoger in. Misschien heeft PSV het wel geprobeerd, maar vraagt Zürich teveel en kan Feyenoord hem alleen betalen door een relatief ongunstige deal te sluiten. Misschien wil Gnonto zelf liever een soort garantie op speeltijd. Hoe dan ook: vier miljoen voor een jonge Italiaanse international is natuurlijk op het eerste oog een fenomenale deal. Of het dat ook gaat zijn, dan moet nog blijken.
Op een Feyenoord-forum gaat het volgende rond:
Schijnt dat de zoon van Arnesen een deel van de rechten heeft van Gnonto en dat ze daardoor minder kunnen betalen. Die zoon behoudt zijn deel van de rechten dan gewoon. Dus Feyenoord is ook maar gedeeltelijk eigenaar. Aan andere teams vraagt Zurich dus 10 miljoen +.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kan volgens mij niet. Third party ownership. Alleen de oude club mag een deel van de rechten behouden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Robson de Souza schreef: 27 jun 2022, 08:42
Ykhim schreef: 26 jun 2022, 22:21

Ik zie maar heel weinig posts van mensen die die jongen echt downgraden. Het zijn eerder mogelijke verklaringen voor waarom Feyenoord ermee aan de haal gaat, en wij niet. Dat kan zijn omdat we hem toch niet goed of talentvol genoeg vinden. Dat is hij wat mij betreft wel, maar PSV beschikt intern over veel meer informatie natuurlijk.

Het is alleen niet daarvan afhankelijk of een speler wel of niet komt. Misschien zet PSV hoger in. Misschien heeft PSV het wel geprobeerd, maar vraagt Zürich teveel en kan Feyenoord hem alleen betalen door een relatief ongunstige deal te sluiten. Misschien wil Gnonto zelf liever een soort garantie op speeltijd. Hoe dan ook: vier miljoen voor een jonge Italiaanse international is natuurlijk op het eerste oog een fenomenale deal. Of het dat ook gaat zijn, dan moet nog blijken.
Op een Feyenoord-forum gaat het volgende rond:
Schijnt dat de zoon van Arnesen een deel van de rechten heeft van Gnonto en dat ze daardoor minder kunnen betalen. Die zoon behoudt zijn deel van de rechten dan gewoon. Dus Feyenoord is ook maar gedeeltelijk eigenaar. Aan andere teams vraagt Zurich dus 10 miljoen +.
Hij kwam transfervrij over van Inter. Als die zoon x aantal % rechten heeft, klinkt het als mensenhandel.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord