Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Handball
Bankzitter
1
Berichten: 248
Lid geworden op: 10 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dn Trol schreef: 26 jun 2022, 15:15
kastoekast schreef: 26 jun 2022, 12:59 Het zou me niet verbazen dat PSV hem alleen maar huurt en niet koopt, omdat ze veel verwachten van Babadi en Ledezma. Las net iemand dit op twitter zeggen. Hetzelfde geldt ook met Hoever. We hebben nog altijd Sambo en Comenencia.
Maar wat bied je jongens als ledezma en bakayoko waardoor ze volgend seizoen een stap verder zijn in hun ontwikkeling? Nog een jaar KKD? Een jaar mee trainen met PSV 1. En zijn simons en savinho dan echt zoveel beter dan onze eigen talenten?
Door het WK in Qatar zit te kalender nog voller dan afgelopen jaar. PSV speelt hierdoor eigenlijk het hele jaar 2x in de week (zolang we doorgaan in Europa) Waardoor de gemiddelde wisselspeler zelfs zonder blessures toch gwn aan flink wat minuten komt aankomend seizoen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wie zei er ook alweer dat er vandaag iets bij topsupport geboekt was? Vraag volgende keer of de happy ending ingepland is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 26 jun 2022, 21:23 Wie zei er ook alweer dat er vandaag iets bij topsupport geboekt was? Vraag volgende keer of de happy ending ingepland is.
Niemand, want [mention]Hannamontana[/mention] noemt geen specifieke dag.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Josef Dettelbacher schreef: 26 jun 2022, 21:23 Wie zei er ook alweer dat er vandaag iets bij topsupport geboekt was? Vraag volgende keer of de happy ending ingepland is.
Misschien moet je een boek gaan lezen, iets met fictie of zo. Kun je ook eigen woordjes er bij bedenken, terwijl er zwart op wit toch iets anders op de pagina staat.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hannamontana schreef: 26 jun 2022, 21:34
Josef Dettelbacher schreef: 26 jun 2022, 21:23 Wie zei er ook alweer dat er vandaag iets bij topsupport geboekt was? Vraag volgende keer of de happy ending ingepland is.
Misschien moet je een boek gaan lezen, iets met fictie of zo. Kun je ook eigen woordjes er bij bedenken, terwijl er zwart op wit toch iets anders op de pagina staat.
Waarom zou ik in een boek mn eigen woorden verzinnen? Ik betaal juist voor de woorden van de auteur.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Josef Dettelbacher schreef: 26 jun 2022, 22:21
Hannamontana schreef: 26 jun 2022, 21:34

Misschien moet je een boek gaan lezen, iets met fictie of zo. Kun je ook eigen woordjes er bij bedenken, terwijl er zwart op wit toch iets anders op de pagina staat.
Waarom zou ik in een boek mn eigen woorden verzinnen? Ik betaal juist voor de woorden van de auteur.
Omdat je in een boek als je het leest je eigen verhaal er van kan maken. Net zoals je nu deed met mijn posts. Je verzint er gewoon de helft bij.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hannamontana schreef: 27 jun 2022, 07:02
Josef Dettelbacher schreef: 26 jun 2022, 22:21

Waarom zou ik in een boek mn eigen woorden verzinnen? Ik betaal juist voor de woorden van de auteur.
Omdat je in een boek als je het leest je eigen verhaal er van kan maken. Net zoals je nu deed met mijn posts. Je verzint er gewoon de helft bij.
Ik verzin er de helft bij, of ik wist gewoon niet meer precies hoe het zat?

Wring die tena lady eens uit
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Touchdown?

https://i.gyazo.com/4c285118f6422da5ab8 ... 4d73a0.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Zou mooi zijn!
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Ardbeg schreef: 28 jun 2022, 16:50Zou mooi zijn!
Precies, ik vind het wel weer tijd voor een inkomende transfer!
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

GiveCup2day schreef: 28 jun 2022, 16:53
Ardbeg schreef: 28 jun 2022, 16:50Zou mooi zijn!
Precies, ik vind het wel weer tijd voor een inkomende transfer!
Het zou nog mooier zijn als hij ook Wijnaldum mee zou nemen.
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

PSVehv schreef: 28 jun 2022, 16:57
GiveCup2day schreef: 28 jun 2022, 16:53

Precies, ik vind het wel weer tijd voor een inkomende transfer!
Het zou nog mooier zijn als hij ook Wijnaldum mee zou nemen.
Wat mij betreft eerst Luuk ophalen, die hebben we harder nodig. Wijnaldum zou ten koste gaan van Veerman en ik vind dat hij na afgelopen half seizoen de kans verdient.
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

GiveCup2day schreef: 28 jun 2022, 17:00
PSVehv schreef: 28 jun 2022, 16:57

Het zou nog mooier zijn als hij ook Wijnaldum mee zou nemen.
Wat mij betreft eerst Luuk ophalen, die hebben we harder nodig. Wijnaldum zou ten koste gaan van Veerman en ik vind dat hij na afgelopen half seizoen de kans verdient.
In mijn ideale opstelling zal dit niet ten koste gaan van Veerman, maar eerder van Guti.
PNA: Veerman - Sangare - Wijnaldum
Een dynamisch middenveld met scorend vermogen (afstandsschoten van Veerman, doelgerichtheid van Wijnaldum), en daarbij Sangare die het middenveld dichthoudt.
Gebruikersavatar
Dumfel Demfries
Jeugdspeler
1
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jun 2022
Seizoenkaart: Vak K
Clubvoorkeur: PSV

PSVehv schreef: 28 jun 2022, 17:31
GiveCup2day schreef: 28 jun 2022, 17:00

Wat mij betreft eerst Luuk ophalen, die hebben we harder nodig. Wijnaldum zou ten koste gaan van Veerman en ik vind dat hij na afgelopen half seizoen de kans verdient.
In mijn ideale opstelling zal dit niet ten koste gaan van Veerman, maar eerder van Guti.
PNA: Veerman - Sangare - Wijnaldum
Een dynamisch middenveld met scorend vermogen (afstandsschoten van Veerman, doelgerichtheid van Wijnaldum), en daarbij Sangare die het middenveld dichthoudt.
Xavi op de bank?
PSVehv
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 30 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dumfel Demfries schreef: 28 jun 2022, 17:34
PSVehv schreef: 28 jun 2022, 17:31

In mijn ideale opstelling zal dit niet ten koste gaan van Veerman, maar eerder van Guti.
PNA: Veerman - Sangare - Wijnaldum
Een dynamisch middenveld met scorend vermogen (afstandsschoten van Veerman, doelgerichtheid van Wijnaldum), en daarbij Sangare die het middenveld dichthoudt.
Xavi op de bank?
Ik wil Xavi eerst nog eens zien voordat hij "automatisch" een basisplaats krijgt. Er zijn er maar weinig die hem hebben zien spelen afgelopen seizoen.
Zoals afgelopen seizoen gebleken, heb je meer dan 11 spelers nodig om een seizoen te kunnen draaien.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Denk dat Xavi vaker vanaf se bank komt dan in de basis begint. Laten we de verwachtingen vooral niet te hoog houden. Is pas 19 met een handjevol wedstrijden. Vind het nog steeds een rare huur maar ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 17:43 Denk dat Xavi vaker vanaf se bank komt dan in de basis begint. Laten we de verwachtingen vooral niet te hoog houden. Is pas 19 met een handjevol wedstrijden. Vind het nog steeds een rare huur maar ben benieuwd.
Hoe zie je dan het middenveld voor je?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 17:43 Denk dat Xavi vaker vanaf se bank komt dan in de basis begint. Laten we de verwachtingen vooral niet te hoog houden. Is pas 19 met een handjevol wedstrijden. Vind het nog steeds een rare huur maar ben benieuwd.
Het gaat om zijn niveau, als dat hoog genoeg is dan is hij basisspeler. Wij kunnen dat nu niet inschatten
Leon77M
Basisspeler
3
Berichten: 484
Lid geworden op: 8 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heruone schreef: 28 jun 2022, 17:44
Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 17:43 Denk dat Xavi vaker vanaf se bank komt dan in de basis begint. Laten we de verwachtingen vooral niet te hoog houden. Is pas 19 met een handjevol wedstrijden. Vind het nog steeds een rare huur maar ben benieuwd.
Hoe zie je dan het middenveld voor je?
Ik ga er eigenlijk van uit dat er nog een directe versterking bij komt. Laat ik het anders zeggen. Ik heb die Xavi nog nooit een hele wedstrijd gezien. Maar gezien zijn leeftijd en (nul) ervaring mag je niet verwachten dat hij de kar gaat trekken.

Ik twijfel een beetje of ik Sangare goed genoeg vind als enige controleur in een systeem met de punt naar achter. Hij excelleerde pas toen hij een stofzuiger als Guti naast zich kreeg en hij zich ook voetballend meer kon onderscheiden. Maar met een controleur ( Guti of een Vinicius) vraag ik me ook af of Veerman en Sangare complementair aan elkaar zijn. En of je dan genoeg scorend vermogen op je middenveld hebt. Nou kan ik ook lastig inschatten of Xavi een doelpuntenmaker is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

HEBBES

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 28 jun 2022, 17:54 HEBBES

Te laat ;)
Er waren je al 2 voor
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv schreef: 28 jun 2022, 17:53
Heruone schreef: 28 jun 2022, 17:44

Hoe zie je dan het middenveld voor je?
Ik ga er eigenlijk van uit dat er nog een directe versterking bij komt. Laat ik het anders zeggen. Ik heb die Xavi nog nooit een hele wedstrijd gezien. Maar gezien zijn leeftijd en (nul) ervaring mag je niet verwachten dat hij de kar gaat trekken.

Ik twijfel een beetje of ik Sangare goed genoeg vind als enige controleur in een systeem met de punt naar achter. Hij excelleerde pas toen hij een stofzuiger als Guti naast zich kreeg en hij zich ook voetballend meer kon onderscheiden. Maar met een controleur ( Guti of een Vinicius) vraag ik me ook af of Veerman en Sangare complementair aan elkaar zijn. En of je dan genoeg scorend vermogen op je middenveld hebt. Nou kan ik ook lastig inschatten of Xavi een doelpuntenmaker is.
Conclusie is dus eigenlijk gewoon dat James Rodriguez naar Ehv moet komen :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ShovingNE2 schreef: 28 jun 2022, 17:54 HEBBES

Slome 😀
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

#TheXaviWay, het duurt niet lang meer en dan is die hashtag trending.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Xavi Simons