Sávio

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Savinho zal vanavond dan wel morgen worden aangekondigd. Ik ben vooral benieuwd naar de constructie.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Kan best nog wel ff duren hoor. PSV probeert de deal (financieel) zo voordelig mogelijk te maken + hij heeft/had dus corona.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Rikkert1234 schreef: 21 jun 2022, 16:26
Li-Kana Hoever, komt die voor het dameselftal?
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Savio is uit quarantaine gekomen. Als je op de link klikt kan twitter het voor je vertalen. (Y)

Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Johann Vogel schreef: 21 jun 2022, 16:31 Savinho zal vanavond dan wel morgen worden aangekondigd. Ik ben vooral benieuwd naar de constructie.
Ik ben vooral benieuwd naar waar dit op gebaseerd was?
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
psvbrasil
Ballenjongen
1
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 mei 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hij speelde nog bijna 70 minuten mee vannacht. Mooie beelden, dan zal hij nu wel richting Nederland gaan vertrekken.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Begin van een aankondiging?

RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mooi, nog 3 Brazilianen erbij dit seizoen.
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

PSV mikt bij huurdeals op meeprofiteren met 10% boven een bepaald transferbedrag + een eerste optie bij verkoop (is geen koopoptie maar een eerste koopoptie bij verkoop).
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 26 jun 2022, 11:34 Mooi, nog 3 Brazilianen erbij dit seizoen.
welke 3? maw, welke kunnen we al afstrepen?
Savio
Pedrinho
Vinicius Souza
Marlon
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Van die vier kan je Pedrinho (helaas) het meest afstrepen, denk ik.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Armada schreef: 26 jun 2022, 11:37 PSV mikt bij huurdeals op meeprofiteren met 10% boven een bepaald transferbedrag + een eerste optie bij verkoop (is geen koopoptie maar een eerste koopoptie bij verkoop).
Dat bepaalde transferbedrag, is dat niet gewoon over de winst? Of is dat een los afgesproken bedrag?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

https://www.ed.nl/PSV/PSV-rekent-begin- ... ~a4dbbf51/

Rik is er bijna zeker van. IJs en weder dienende in het artikel: ✅ Kogeltje rond: ❌
De 18-jarige nieuweling wordt voor een seizoen gehuurd via Manchester City, maar het is in principe de bedoeling dat hij langer blijft.
Laatst gewijzigd door Grasmat op 26 jun 2022, 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ze bedoelen: Manchester :kots: City
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hij gaat dus voor meerdere jaren komen.
Wat mij betreft prima deal dan.

Dit seizoen invallen en wennen.
Volgend seizoen vlammen in de basis
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 26 jun 2022, 23:04 Hij gaat dus voor meerdere jaren komen.
Wat mij betreft prima deal dan.

Dit seizoen invallen en wennen.
Volgend seizoen vlammen in de basis
Wordt wel nog creatief boekhouden dan sinds het officieel niet mag
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Rikkert1234 schreef: 26 jun 2022, 23:05
ComeOnPSV schreef: 26 jun 2022, 23:04 Hij gaat dus voor meerdere jaren komen.
Wat mij betreft prima deal dan.

Dit seizoen invallen en wennen.
Volgend seizoen vlammen in de basis
Wordt wel nog creatief boekhouden dan sinds het officieel niet mag
2x 1 jaar huren dan. Of eerst een jaar huren van Troyes en dan een jaar van City. Laat het maar aan het juridische team van die Sjeik over om dat dicht te timmeren. :tear:
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Rikkert1234 schreef: 26 jun 2022, 23:05
ComeOnPSV schreef: 26 jun 2022, 23:04 Hij gaat dus voor meerdere jaren komen.
Wat mij betreft prima deal dan.

Dit seizoen invallen en wennen.
Volgend seizoen vlammen in de basis
Wordt wel nog creatief boekhouden dan sinds het officieel niet mag
Je mag wel intenties afspreken, alleen niet contractueel vastleggen. Dat is ook prima als je een samenwerking op meerdere vlakken aangaat is vertrouwen een groot goed.
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 26 jun 2022, 23:09 2x 1 jaar huren dan. Of eerst een jaar huren van Troyes en dan een jaar van City. Laat het maar aan het juridische team van die Sjeik over om dat dicht te timmeren. :tear:


Zoiets? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 26 jun 2022, 23:05
ComeOnPSV schreef: 26 jun 2022, 23:04 Hij gaat dus voor meerdere jaren komen.
Wat mij betreft prima deal dan.

Dit seizoen invallen en wennen.
Volgend seizoen vlammen in de basis
Wordt wel nog creatief boekhouden dan sinds het officieel niet mag
In City heb je dan een perfecte leermeester... Of je dat moet willen mag iedereen lekker zelf bepalen :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Gaan hem registreren bij Troyes blijkbaar. Zo kunnen alle City group clubs straks hun quotum aan spelers verhuren en is er niks aan de hand voor die patsers.

Ik ga me er niet meer te druk om maken. Helpt toch niks. Laat me graag verrassen door de deal die PSV gesloten heeft al blijf ik sceptisch.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Joenepsv schreef: 26 jun 2022, 23:19 Gaan hem registreren bij Troyes blijkbaar. Zo kunnen alle City group clubs straks hun quotum aan spelers verhuren en is er niks aan de hand voor die patsers.

Ik ga me er niet meer te druk om maken. Helpt toch niks. Laat me graag verrassen door de deal die PSV gesloten heeft al blijf ik sceptisch.
Maar als PSV stallingsvergoeding en doorverkoop krijgt, komt hij gratis hier spelen. Is hij minder dan de anderen, dan speelt hij niet, is hij beter, dan is hij van toegevoegde waarde en kost het ons niks. Waarom moet je dan sceptisch blijven?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Robson de Souza schreef: 27 jun 2022, 08:29
Joenepsv schreef: 26 jun 2022, 23:19 Gaan hem registreren bij Troyes blijkbaar. Zo kunnen alle City group clubs straks hun quotum aan spelers verhuren en is er niks aan de hand voor die patsers.

Ik ga me er niet meer te druk om maken. Helpt toch niks. Laat me graag verrassen door de deal die PSV gesloten heeft al blijf ik sceptisch.
Maar als PSV stallingsvergoeding en doorverkoop krijgt, komt hij gratis hier spelen. Is hij minder dan de anderen, dan speelt hij niet, is hij beter, dan is hij van toegevoegde waarde en kost het ons niks. Waarom moet je dan sceptisch blijven?
Misschien komt dat wel omdat ik van nature niet heel goedgelovig ben. Een wijs man zei gister op dit forum dat als een deal te mooi is om waar te zijn, is dat vaak niet zo. Als Savio echt zo'n giga galactisch groot talent is dan staan de clubs in de rij om hem te huren. En dan zou City ons betalen om wat? Om iets wat 30 andere Europese clubs ook kunnen bieden? Ik vind PSV de mooiste club die er bestaat en hoewel we mooie faciliteiten hebben zijn we daar niet uniek in. Bovendien had de vorige deal die we met City sloten eveneens een addertje onder het gras.

Maar goed. Zoals gezegd is dat mijn sceptische inborst en ik kan er ook helemaal naast zitten.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Joenepsv schreef: 27 jun 2022, 09:11
Robson de Souza schreef: 27 jun 2022, 08:29

Maar als PSV stallingsvergoeding en doorverkoop krijgt, komt hij gratis hier spelen. Is hij minder dan de anderen, dan speelt hij niet, is hij beter, dan is hij van toegevoegde waarde en kost het ons niks. Waarom moet je dan sceptisch blijven?
Misschien komt dat wel omdat ik van nature niet heel goedgelovig ben. Een wijs man zei gister op dit forum dat als een deal te mooi is om waar te zijn, is dat vaak niet zo. Als Savio echt zo'n giga galactisch groot talent is dan staan de clubs in de rij om hem te huren. En dan zou City ons betalen om wat? Om iets wat 30 andere Europese clubs ook kunnen bieden? Ik vind PSV de mooiste club die er bestaat en hoewel we mooie faciliteiten hebben zijn we daar niet uniek in. Bovendien had de vorige deal die we met City sloten eveneens een addertje onder het gras.

Maar goed. Zoals gezegd is dat mijn sceptische inborst en ik kan er ook helemaal naast zitten.
Ik hoop op een Alex-achtige deal, dan gaan we genieten. Maar bij mij is het glas ook wel heel vaak half vol (op zijn minst, haha). Hopelijk hebben we geluk.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Joenepsv schreef: 27 jun 2022, 09:11 Misschien komt dat wel omdat ik van nature niet heel goedgelovig ben. Een wijs man zei gister op dit forum dat als een deal te mooi is om waar te zijn, is dat vaak niet zo. Als Savio echt zo'n giga galactisch groot talent is dan staan de clubs in de rij om hem te huren. En dan zou City ons betalen om wat? Om iets wat 30 andere Europese clubs ook kunnen bieden? Ik vind PSV de mooiste club die er bestaat en hoewel we mooie faciliteiten hebben zijn we daar niet uniek in. Bovendien had de vorige deal die we met City sloten eveneens een addertje onder het gras.

Maar goed. Zoals gezegd is dat mijn sceptische inborst en ik kan er ook helemaal naast zitten.
Er is natuurlijk ook nog zoiets als de wens van die jongen zelf, en die wil blijkbaar graag bij PSV beginnen.
Ik denk dat PSV wel behoorlijk hoog aangeschreven staat als het gaat om het opvangen en thuis laten voelen van nieuwe spelers. Daarnaast heeft PSV natuurlijk duidelijk een Braziliaanse connectie uit het verleden, hebben we met Ramalho, Mauro, Vinicius en natuurlijk Heurelho Gomes een paar prima personen om een jonge Braziliaan verder op te vangen, en is de Eredivisie een ideale competitie om een jonge, talentvolle aanvaller aan het werk te zien.

Ik denk oprecht niet dat er 30 andere Europese clubs heel specifiek kunnen bieden wat PSV hierin kan bieden, hoor.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sávio