Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



Kunnen we hieruit concluderen dat hij in ieder geval door de keuring is gekomen? ;)
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Jezus, is het nog stééds spannend. Het Rik toch ook die schreef dat de kogel al door de kerk was? :huh:

Zo genoeg van dit verhaal.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die Argentijnen zullen tijdens de medische keuring wel weer iets gevonden hebben waardoor ze de prijs willen drukken.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Als dat zo is, direct uitzoeken wie dat precies was en een contract aanbieden zodat ie bij ons de medische keuringen kan gaan doen :dokter:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 17 jun 2022, 21:06

Kunnen we hieruit concluderen dat hij in ieder geval door de keuring is gekomen? ;)
Ze lieten hem juist uit voorzorg binnen trainen, dus dat is hieruit (helaas) nog niet op te maken. Jammer dat het zo eindigt, maar hij is te broos voor ons om op te bouwen, dus ik snap PSV wel dat ze hem laten gaan. Zorgt bovendien ook wederom voor ruimte in het salarishuis. Simic gaat hem doen vergeten.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

DonyellMalen schreef: 18 jun 2022, 15:27
Jwoeloe schreef: 17 jun 2022, 21:06

Kunnen we hieruit concluderen dat hij in ieder geval door de keuring is gekomen? ;)
Ze lieten hem juist uit voorzorg binnen trainen, dus dat is hieruit (helaas) nog niet op te maken. Jammer dat het zo eindigt, maar hij is te broos voor ons om op te bouwen, dus ik snap PSV wel dat ze hem laten gaan. Zorgt bovendien ook wederom voor ruimte in het salarishuis. Simic gaat hem doen vergeten.
Het is maar net waar je op valt, je weet dat Tatjana ondertussen aardig op leeftijd is toch...?
Ex unitate vires
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Speculatie van mijn kant, maar niet geheel ondenkbaar: het scenario dat deze transfer nog iets langer op zich laat wachten omdat PSV ook geïnteresseerd is in Racing-speler Carlos Alcaraz. Maxi is wat dat betreft een mooie troef in de onderhandelingen.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Ykhim schreef: 18 jun 2022, 22:58 Speculatie van mijn kant, maar niet geheel ondenkbaar: het scenario dat deze transfer nog iets langer op zich laat wachten omdat PSV ook geïnteresseerd is in Racing-speler Carlos Alcaraz. Maxi is wat dat betreft een mooie troef in de onderhandelingen.
En wat is dat voor speler?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.transfermarkt.nl/carlos-alc ... ler/748319 deze?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10000
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Mooie troef dan inderdaad ja. Interessante kwestie. Als vervanger van Gotze? [mention]Ykhim[/mention] Dynamische middenvelder voor PNA.

https://www.transfermarkt.nl/carlos-alc ... ler/748319
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 18 jun 2022, 19:53
DonyellMalen schreef: 18 jun 2022, 15:27
Ze lieten hem juist uit voorzorg binnen trainen, dus dat is hieruit (helaas) nog niet op te maken. Jammer dat het zo eindigt, maar hij is te broos voor ons om op te bouwen, dus ik snap PSV wel dat ze hem laten gaan. Zorgt bovendien ook wederom voor ruimte in het salarishuis. Simic gaat hem doen vergeten.
Het is maar net waar je op valt, je weet dat Tatjana ondertussen aardig op leeftijd is toch...?
Maar zelfs op die leeftijd nog steeds mooier dan menigeen!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 18 jun 2022, 23:00 Mooie troef dan inderdaad ja. Interessante kwestie. Als vervanger van Gotze? @Ykhim Dynamische middenvelder voor PNA.

https://www.transfermarkt.nl/carlos-alc ... ler/748319
Deze, inderdaad. Ik wil het verder niet teveel off-topic laten gaan, maar dat zou inderdaad als vervanger van Götze kunnen zijn. In hoeverre je zo'n klasbak kunt vervangen, uiteraard.

Afijn, speculatie, zoals gezegd. Schoot me ineens te binnen omdat PSV al deze knaap al een behoorlijke tijd serieus volgt en de afronding van transfer Maxi wel erg lang duurt. En dat kan natuurlijk evengoed zijn omdat Maxi z'n medische keuring niet doorstaat. Of omdat de Argentijnse faxmachine stuk is :mrgreen:
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV



Romero dus definitief weg?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 21 jun 2022, 18:02

Romero dus definitief weg?
Zo goed als, krijgt de ruimte om zijn transfer af te ronden. Ruud ziet het al als een gesloten boek, begreep ik uit een interview.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Voor een transfer in de afrondende fase, waarvan de keuring volgens berichtgeving al geweest is, blijft het toch heel lang stil.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Heel bijzonder dit inderdaad.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het is niet ondenkbaar dat ie niet door de medische keuring komt.

Was dat vorig jaar ook niet met die Italiaanse club?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

ziege maar ook zagge schreef: 23 jun 2022, 22:14 Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
Dat gaat toch sowieso gebeuren? Hij verlengt met een jaar, en wordt dan verhuurd met optie tot koop?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 23 jun 2022, 22:21
ziege maar ook zagge schreef: 23 jun 2022, 22:14 Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
Dat gaat toch sowieso gebeuren? Hij verlengt met een jaar, en wordt dan verhuurd met optie tot koop?
Zie:
Jwoeloe schreef: 16 jun 2022, 19:21
ziege maar ook zagge schreef: 16 jun 2022, 18:51 Moet dat dan niet toch ook een contractverlenging vanuit PSV betekenen? Anders heb je na die 18 maanden toch helemaal niks meer te willen?
Wellicht net als Bruma verplichte koop? Anders is het inderdaad een groot risico. Volgens Rik zijn die Argentijnen in ieder geval PSV tegemoet gekomen, dus kan het me bijna niet voorstellen dat we dat risico nog gaan lopen.
Volgens mij was contractverlenging helemaal nog niet duidelijk, als dat hoe dan ook alsnog gebeurt dan eet ik m'n hoed op. Dat zou m.i. echt de domste move ooit zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal schreef: 23 jun 2022, 22:21
ziege maar ook zagge schreef: 23 jun 2022, 22:14 Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
Dat gaat toch sowieso gebeuren? Hij verlengt met een jaar, en wordt dan verhuurd met optie tot koop?
Precies, hij staat toch nog maar 1 jaar onder contract? Dan heeft verhuur echt 0,0 zin. Dan kan je hem er beter bij houden als 3de/4de spits.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als hij toch niet vertrekt gewoon het jaar uitzitten en dan op het eerste vliegtuig naar huis zetten.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij heeft 2 jaar geleden tegen Emmen ons 3 punten bezorgd in die weinige minuten, vorig jaar tegen NEC in de laatste minuut... houd hem er dan maar bij voor de Latino's. Wie weet komt er een moment dat je hem nog nodig hebt.

Gratis uitzwaaien en z'n salaris betalen zou echt waardeloos zijn.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik lees trouwens hier en daar (op die nieuwe voetbal salaris sites) dat ie slechts zo'n 1500 euro per week zou verdienen (78K per jaar), dat zou voor mij wel een verrassing zijn. Iemand enig idee of dat kan kloppen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 23 jun 2022, 23:33 Ik lees trouwens hier en daar (op die nieuwe voetbal salaris sites) dat ie slechts zo'n 1500 euro per week zou verdienen (78K per jaar), dat zou voor mij wel een verrassing zijn. Iemand enig idee of dat kan kloppen?
78k per jaar? Lijkt me onzin. Non EU speler ook.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Kan niet. Een niet-EU salaris ligt veel hoger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Maximiliano Romero