Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gewoon geen risico nemen! Ik douche voortaan in een regenpak, uit voorzorg.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 15 jun 2022, 16:58 Gewoon geen risico nemen! Ik douche voortaan in een regenpak, uit voorzorg.
Halve bak oplossing. Ik spuit alleen nog maar deo.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Deo? Zitten daar geen chemtrails in dan?

#Ik doe niet meer mee.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Chemtrails. Is dat niet een apart topic waard? Of is het Flight Radar topic daar geschikt voor?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 16 jun 2022, 09:14 Deo? Zitten daar geen chemtrails in dan?

#Ik doe niet meer mee.
Dat lag er zo dik bovenop dat ze het nu inmiddels ook al in zonnebrandcrème hebben gestopt.

#vriendenpiepel
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ShovingNE2 schreef: 15 jun 2022, 15:12 Geen risico. Horeca dicht. Evenementen plat.
Gaat niet gebeuren. Als je ziet hoe erg de samenleving momenteel gespannen is dan vrees ik voor het najaar. Als ze dat echt doen, dan is dit misschien wel de domste regering in de geschiedenis van dit land.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Steeds maar weer die verdomde bosjes waar die gevaccineerde mensen bij neervallen he. Overheid doe er wat aan!

Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 17 jun 2022, 08:30 Steeds maar weer die verdomde bosjes waar die gevaccineerde mensen bij neervallen he. Overheid doe er wat aan!

Bij deze mijn donatie

Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Grasmat schreef: 17 jun 2022, 08:30 Steeds maar weer die verdomde bosjes waar die gevaccineerde mensen bij neervallen he. Overheid doe er wat aan!

Mja weet niet wat de domheid van zo'n figuur meer illustreert; dat Russisch vlaggetje, z'n stupide redeneringen, z'n conspiracyhouding of z'n gebrek aan correcte spelling.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Standbeeld schreef: 15 jun 2022, 16:31
Grasmat schreef: 15 jun 2022, 16:15 Ah Shanghai-style dus. Dat zal hier ongetwijfeld net als daar unaniem en braaf geaccepteerd worden. :mrgreen:
Hier breken er massale rellen uit als je niet naar het café of een winkel kan. Ik wil niet weten wat hier zou gebeuren als ze de boel in zijn geheel afsluiten. Dan vallen er doden. :tear:
M'n neef heeft er 5-6 maanden vastgezeten in China, geen pretje inderdaad. Zo erg dat rond appartementecomplexe extra muren gebouwd waren zodat mensen niet konden ontsnappen.

Als het deze zomer gebeurt zullen mensen massaal vluchten naar landen waar het allemaal nog wel kan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 17 jun 2022, 08:30 Steeds maar weer die verdomde bosjes waar die gevaccineerde mensen bij neervallen he. Overheid doe er wat aan!

Zijn gewoon bots behorend tot het trollenleger. "Bubba FvD" hou op zeg.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit en dat 'maar daar hoor je nooit wat over', belangrijke zinsnede voor kritische denkers.

Maar, iets zegt me dat dit een lolbroek is.

Intussen blijkt ook Kuipers niet bereid om beleid te maken, dus mocht die klote corona nog werkelijk wat doen dan zijn we weer compleet de sjaak met z'n allen. Ik ga er maar gewoon niet van uit dat 't zover komt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wel tof dat ze tegenwoordig autopsies in de ambulance doen. Scheelt dat ff een berg tijd en onzekerheid.

maar goed: duitse steden willen weer mondkapjes en QR-codes. Kwestie van tijd dat hier de ellende toeslaat en ze alles dichtgooien hoor. En wat hebben we gedaan de afgelopen zes maanden? Helemaal niets. Zelfs geen evaluatie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ziekenhuizen zijn leeg, zal allemaal wel loslopen deze zomer.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zo zullen ze ook wel denken in Den Haag, typisch iets voor de huidige politieke mores: Oh er is een kans dat we niks hoeven te doen dus we hoeven niks te doen, jippie!

Wat die Duitse gemeenten willen lijkt me weer het tegenovergestelde, alweer mondkapjes dragen terwijl je niet weet of dat nodig is. No way dat ik daar in deze situatie aan mee zou werken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/coronavirus/6207768/a ... onnen.html

37% meer mensen op de IC. (NB: = een toename van 6 stuks, nl. van 16 naar 22)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Werkelijke aantal gevallen zal stuk hoger liggen, daar er niemand nog test (althans in mijn omgeving).
Zolang deze variant niet ziekmakender is dan de vorige zie ik weinig problemen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mijn moeder belde mij toevallig vanochtend dat ze corona heeft. Ze had toch flinke spierpijn en is wat grieperig. Toch denk ik dat het wel los zal lopen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zouden we nu eerlijk gaan tellen. Mensen door covid op IC en in ziekenhuis ipv mensen met covid op IC en in ziekenhuis?

Neuh, denk het niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Doe maar weer thuiswerken verplichten. Met de huidige benzineprijzen is de reiskostenvergoeding niet dekkend meer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ShovingNE2 schreef: 21 jun 2022, 21:45 Zouden we nu eerlijk gaan tellen. Mensen door covid op IC en in ziekenhuis ipv mensen met covid op IC en in ziekenhuis?

Neuh, denk het niet.
Eerlijk tellen? Gaan we dan ook rekening houden met mensen die door triage bij de huisarts het ziekenhuis al niet halen terwijl dat wel zou moeten? Dingen werken twee kanten op.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 21 jun 2022, 21:58 Met de huidige benzineprijzen is de reiskostenvergoeding niet dekkend meer.
Die was al langer niet meer dekkend, logisch ook aangezien de kilometervergoeding sinds 2006 (!) niet meer gewijzigd is :think:
Helemaal met de huidige prijzen is dat hopeloos achterhaald.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

2006, toen koste een pilsje nog maar een gulden!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 22 jun 2022, 08:53
Josef Dettelbacher schreef: 21 jun 2022, 21:58 Met de huidige benzineprijzen is de reiskostenvergoeding niet dekkend meer.
Die was al langer niet meer dekkend, logisch ook aangezien de kilometervergoeding sinds 2006 (!) niet meer gewijzigd is :think:
Helemaal met de huidige prijzen is dat hopeloos achterhaald.
Echt wel jonge, ik trek altijd eerst op tot 220 bij wind mee, en daarna zet ik de motor uit en laat ik em uitrollen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

GillesdelaCroquette schreef: 22 jun 2022, 01:16
ShovingNE2 schreef: 21 jun 2022, 21:45 Zouden we nu eerlijk gaan tellen. Mensen door covid op IC en in ziekenhuis ipv mensen met covid op IC en in ziekenhuis?

Neuh, denk het niet.
Eerlijk tellen? Gaan we dan ook rekening houden met mensen die door triage bij de huisarts het ziekenhuis al niet halen terwijl dat wel zou moeten? Dingen werken twee kanten op.
Ja. Ook dat. Goede cijfers. Maar hey: we hebben niet willen evalueren wat beter kon en Kuipers gaf al aan dat Nederland niet klaar is voor de golf.

2,5 jaar gewoon weggeflikkerd en geen zak geleerd. Ik voorspel dat een lockdown in de zomer niet meer meer gepikt gaat worden. En wat mij betreft kunnen ze ook naar de tyfus lopen hoor. Mensen die kwetsbaar zijn zullen nu echt zelf uit moeten gaan kijken. Het is al een heel stuk minder zwaar. Ik ken inmiddels best wat mensen die covid hebben gehad de afgelopen weken en eentje heeft een dag op bed gelegen en de rest was wat verkouden. Maar omdat wij nog steeds geen oplossing hebben zullen ze weer met maatregelen komen.

De crisis is nog niet zwaar genoeg door de oorlog, laten we een hoop bedrijven maar weer dichtgooien en mensen beperken. Je kan er de (avond)klok op gelijk zetten als de cijfers verder oplopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 22 jun 2022, 10:25
GillesdelaCroquette schreef: 22 jun 2022, 01:16

Eerlijk tellen? Gaan we dan ook rekening houden met mensen die door triage bij de huisarts het ziekenhuis al niet halen terwijl dat wel zou moeten? Dingen werken twee kanten op.
Ja. Ook dat. Goede cijfers. Maar hey: we hebben niet willen evalueren wat beter kon en Kuipers gaf al aan dat Nederland niet klaar is voor de golf.

2,5 jaar gewoon weggeflikkerd en geen zak geleerd. Ik voorspel dat een lockdown in de zomer niet meer meer gepikt gaat worden. En wat mij betreft kunnen ze ook naar de tyfus lopen hoor. Mensen die kwetsbaar zijn zullen nu echt zelf uit moeten gaan kijken. Het is al een heel stuk minder zwaar. Ik ken inmiddels best wat mensen die covid hebben gehad de afgelopen weken en eentje heeft een dag op bed gelegen en de rest was wat verkouden. Maar omdat wij nog steeds geen oplossing hebben zullen ze weer met maatregelen komen.

De crisis is nog niet zwaar genoeg door de oorlog, laten we een hoop bedrijven maar weer dichtgooien en mensen beperken. Je kan er de (avond)klok op gelijk zetten als de cijfers verder oplopen.
Ik zie ergens nog wel gebeuren dat de drukte op Schiphol creatief wordt opgelost met reisbeperkingen
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Covid-19