COD: Warzone

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Een topic over mijn grootste hobby tijdens de lockdown: COD Warzone.

Nadat ik een aantal jaren shooters link heb laten liggen en alleen nog maar FIFA of RPG's op de console speelde tijdens de 1e lockdown COD MW opgepakt met erbij Warzone. Sindsdien weer helemaal verknocht en ik speel het bijna dagelijks, vaak met vrienden is het een ideale manier is om in contact te blijven en wat lol te maken.

Ik weet zeker dat er meer zijn op dit forum. Dus kom uit dat donkere hoekje met je zwarte rose gimp suit en die R9 en meld je.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Helemaal verknocht dekt de lading hier niet meer. Noem het gerust verslaafd. Maar goed, er is hier niemand met betere stats dan ik, durf ik wel te wedden :mrgreen:

Maar wel fijn dat COD na jaren eindelijk weer eens een game heeft die het écht waard is. Het was de laatste jaren toch wat minder als je het mij vraagt. En dan is dit ook nog eens free-to-play. Goud!
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Komt vandaag ook uit of COD Cold War toch? Sinds dat CW uit is heb ik geen Warzone meer gespeeld. Daarvoor écht veel haha. Zoals je al zegt is het een goede manier om contact te blijven met je matties, als je dan toch op afstand moet blijven ;). Zou mijn statistieken zo niet uit mijn hoofd weten, dus kan niet zeggen of je gelijk hebt [mention]Ykhim[/mention] :D.

Hoeveel wins heb jij bv?
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Ik heb volgens mij 8 of 9 wins in BR. Gezien niemand van ons (voor warzone) heel fanatieke gamers waren valt dat wel mee. Ik heb BOCW nog niet gekocht, dus alle wapens zijn nu voor mij. Vandaag 5x nieuwe map gespeeld en vast na PSV weer een aantal potjes.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Om en nabij 600, Gestelnaar. Naar aanleiding daarvan ook uitgenodigd voor toernooien met echt prijzengeld, dus ik mag mezelf semiprof noemen, I guess. Het is op deze manier in elk geval lekker bijverdienen tijdens deze pandemie. Elk nadeel heb z'n voordeel, ofzo :lol:

De keerzijde is de stevige matchmaking. Dat maakt het voor m'n vrienden niet per se leuker om met mij te spelen, dus speel ik maar met twee verschillende accounts. Het ene voor de serieuze business, het andere voor de casual gaming. Niet ideaal, maar het is wat het is.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Dat zijn leuke statistieken inderdaad [mention]Ykhim[/mention]! Daar ga ik niet overheen komen hahaha.
Heb even mijn eigen statistieken opgezocht op codstats. 22 wins dus haha:


Afbeelding
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Lekker mannen! Ik kom nog niet eens aan 600 potjes waarschijnlijk haha.

Wat vinden jullie van de BOCW integratie? Ik moet wel toegeven dat ik fan ben geworden van de MAC-10, heerlijk wapentje als je niet meer dan 2 personen tegenkomt. De nieuwe map is an sich wel leuk, meer multiplayer dan warzone maar dat maakt het wel leuk voor de afwisseling.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het wel potentie hebben, die integratie. Maar het is niet verrassend dat het geheel nog niet helemaal kloppend is. Wat bugs, wapens die zich helemaal niet kunnen meten met wat er al was, afgezien van de MAC-10 natuurlijk. Die map is wel een dikke prima overigens. Het is qua speelstijl en intensiteit heel anders dan Verdansk natuurlijk, als dag en nacht. Die afwisseling was wel nodig.
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

Ik vind de nieuwe map ook wel leuk, ook wel handig om even 'in te schieten'.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Ik heb Cod MW niet meer op mijn PS5 staan, nou wil ik gewoon alleen Warzone downloaden ipv de hele game van 90GB.
Iemand enig idee hoe dat moet? Hij wil nu steeds de hele game downloaden terwijl Warzone ook los te downloaden is, toch?
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Tijd dat ze die DMR en MAC 10 nog wat harder nerven. Ook mogen ze wel eens wat gaan doen aan al die cheaters (met en zonder Kronos). Samenvoeging met de Cold War wapens had wat mij betreft wel achterwege gelaten mogen worden.
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

An sich vind ik de integratie wel prima, mits goed gedaan. Geeft weer wat nieuw elan, maar idd de DMR, type 63, diamatti en de mac10 nerfen. En dan is de mac10 nog het minst erg.

Verder natuurlijk wel schadelijk dat nu aan het licht komt dat sommige blueprints hidden stat boosts hebben, dat is een opstapje voor pay2win activiteiten..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

COD: Warzone