Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik ook
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Levi buigt voor niemand
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25081
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lol, nu schrijft VZ zelfs artikelen over een tweet van Ekrem Konur. Die gast weet niks.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405058
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik moet zeggen dat ik de inhaalrace op Ajax toch wel erg rooskleurig voort zie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ajax zal deze zomer nog een aantal grote verkopen en een aantal goede aankopen doen. Bergwijn zou daar eentje van zijn. De inhaalslag ligt vooral bij PSV zelf en als dat goed gebeurt, dan kan PSV prima de strijd met Ajax aan en kan het deze ook winnen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10002
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 18 jun 2022, 23:10 Lol, nu schrijft VZ zelfs artikelen over een tweet van Ekrem Konur. Die gast weet niks.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405058
Ajaxzone. Alles voor de clicks daar.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ajax schijnt de optie te gaan lichten op Fat Mo. Het goede nieuws houdt niet op.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ajax is Onana, Gravenberch en Mazraoui al kwijt. Uit het rijtje Martinez, Timber, Antony, Haller, Alvarez gaat ook nog wel wat vertrekken misschien wel twee. Zie dat maar te vervangen. Ajax wordt er gewoon zwakker op deze zomer.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Martinez kan naar Arsenal. Timber en Shanice naar United. Al heeft Timber nu weer gezegd niet te gaan ivm WK. Zolang ze maar van Vinicius Souza afblijven. Die moet naar ons.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

De chantage van Van Gaal werkt.

Het is echt te debiel voor woorden dat je je zo laat chanteren. En ook een dieptepunt ooit als bondscoach van Oranje. Spelers chanteren en transferbeleid bepalen. Enge dictator is het.
"Timber zei: baas, ik kan niet met je mee naar United, want mijn plek in het Nederlands elftal is belangrijker."
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... teren.html
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 jun 2022, 11:50 De chantage van Van Gaal werkt.

Het is echt te debiel voor woorden dat je je zo laat chanteren. En ook een dieptepunt ooit als bondscoach van Oranje. Spelers chanteren en transferbeleid bepalen. Enge dictator is het.
"Timber zei: baas, ik kan niet met je mee naar United, want mijn plek in het Nederlands elftal is belangrijker."
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... teren.html
Zit de assistent van van Gaal nog in de RVC van ajax? Ongelooflijk dat dit zo werkt. Of wil Van Gaal beweren dat Timber bij Man U niet zal spelen? Als hij Maguire niet uit de basis kan spelen heeft hij toch niks te zoeken in het NL elftal?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Blind zal ongetwijfeld hier een dubieuze rol in spelen. Gewoon keiharde chantage.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het is net hoe je het bekijkt toch?

De kans dat hij bij United alles gaat spelen is een stuk kleiner dan bij Ajax.
Van Gaal heeft hem geadviseerd om bij Ajax te blijven, dat is wel duidelijk.

Uiteindelijk kiest hij zelf wat het beste is toch? Hij is nog jong over 2 jaar had hij mee naar het EK gekund onder Koeman.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 19 jun 2022, 11:55 Het is net hoe je het bekijkt toch?

De kans dat hij bij United alles gaat spelen is een stuk kleiner dan bij Ajax.
Van Gaal heeft hem geadviseerd om bij Ajax te blijven, dat is wel duidelijk.

Uiteindelijk kiest hij zelf wat het beste is toch? Hij is nog jong over 2 jaar had hij mee naar het EK gekund onder Koeman.
Timber moet blijven. Bergwijn moet naar ajax. Zou hij Gakpo ook adviseren te blijven? Ben benieuwd..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25081
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt mij ook gewoon een goede keuze van Timber. Een jaartje blijven en het WK meepakken is het beste voor zijn ontwikkeling.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zegt ook veel over de instelling van Timber als dit klopt, Oranje belangrijker vinden dan je club en daardoor niet durven overstappen naar ManU.
Dan laat hij dus een enorme kans liggen omdat hij misschien later in het seizoen niet geselecteerd zou kunnen gaan worden voor Oranje :think: :wonder:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 19 jun 2022, 11:57 Zou hij Gakpo ook adviseren te blijven? Ben benieuwd..
Ja daar ga ik wel vanuit. Hij is destijds al best kritisch op Gakpo geweest over zijn blessures etc. dus ik verwacht dat hij ook zegt tegen een Gakpo: blijf nog 1 jaar.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25081
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 19 jun 2022, 11:57
ComeOnPSV schreef: 19 jun 2022, 11:55 Het is net hoe je het bekijkt toch?

De kans dat hij bij United alles gaat spelen is een stuk kleiner dan bij Ajax.
Van Gaal heeft hem geadviseerd om bij Ajax te blijven, dat is wel duidelijk.

Uiteindelijk kiest hij zelf wat het beste is toch? Hij is nog jong over 2 jaar had hij mee naar het EK gekund onder Koeman.
Timber moet blijven. Bergwijn moet naar ajax. Zou hij Gakpo ook adviseren te blijven? Ben benieuwd..
Hij zal gewoon net als tegen iedere speler zeggen dat diegene moet spelen. Waar dat is maakt niet zoveel uit. Dus ja, Gakpo zal het vast meenemen in zijn besluit.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 19 jun 2022, 11:50 De chantage van Van Gaal werkt.

Het is echt te debiel voor woorden dat je je zo laat chanteren. En ook een dieptepunt ooit als bondscoach van Oranje. Spelers chanteren en transferbeleid bepalen. Enge dictator is het.
"Timber zei: baas, ik kan niet met je mee naar United, want mijn plek in het Nederlands elftal is belangrijker."
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... teren.html
Jezus, niet zo hysterisch hoor.

Gebeurt al sinds jaar en dag dat bondscoaches advies geven / gevraagd worden wat betreft vervolgstappen van spelers. Zal ongetwijfeld hetzelfde gezegd hebben tegen Gakpo, vind je het dan ook zo erg?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 19 jun 2022, 11:58 Zegt ook veel over de instelling van Timber als dit klopt, Oranje belangrijker vinden dan je club en daardoor niet durven overstappen naar ManU.
Dan laat hij dus een enorme kans liggen omdat hij misschien later in het seizoen niet geselecteerd zou kunnen gaan worden voor Oranje :think: :wonder:
Als Gakpo blijft bij PSV is het WK ook een belangrijke reden geweest om nog 1 seizoen te knallen hier. Misschien niet de allerbelangrijkste maar wel een belangrijke.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 19 jun 2022, 12:00 Als Gakpo blijft bij PSV is het WK ook een belangrijke reden geweest om nog 1 seizoen te knallen hier. Misschien niet de allerbelangrijkste maar wel een belangrijke.
Klopt, maar Timber kan met zijn trainer mee.
Alleen dat al maakt in mijn ogen een groot verschil.

Ik persoonlijk snap niet als een speler een kans om naar een topclub te gaan afslaat omdat dit de kans op Oranje verkleint.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 19 jun 2022, 11:50 De chantage van Van Gaal werkt.

Het is echt te debiel voor woorden dat je je zo laat chanteren. En ook een dieptepunt ooit als bondscoach van Oranje. Spelers chanteren en transferbeleid bepalen. Enge dictator is het.
"Timber zei: baas, ik kan niet met je mee naar United, want mijn plek in het Nederlands elftal is belangrijker."
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... teren.html
Oh dus nu gaan we De Telegraaf wel op elke letter geloven.... :think:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ja.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ren Höek schreef: 19 jun 2022, 12:10
ComeOnPSV schreef: 19 jun 2022, 12:00 Als Gakpo blijft bij PSV is het WK ook een belangrijke reden geweest om nog 1 seizoen te knallen hier. Misschien niet de allerbelangrijkste maar wel een belangrijke.
Klopt, maar Timber kan met zijn trainer mee.
Alleen dat al maakt in mijn ogen een groot verschil.

Ik persoonlijk snap niet als een speler een kans om naar een topclub te gaan afslaat omdat dit de kans op Oranje verkleint.
Een WK kan once in a lifetime zijn, dat is echt een unieke ervaring lijkt me. Als je dan een paar maanden van te voren op de bank belandt en vervolgens niet meer mee mag is dat natuurlijk enorm zonde.

Volgend jaar komen die grote clubs echt nog wel weer voor Timber en Gakpo.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 19 jun 2022, 12:13 Volgend jaar komen die grote clubs echt nog wel weer voor Timber en Gakpo.
Of je loopt een zware blessure op, of ze kopen iemand anders voor je positie en hebben je daarom niet meer nodig.
Je club betaalt je salaris, daar speel en train je dagelijks, en hoe hoger het niveau hoe groter de uitdaging.

Oranje kan ook mogelijk zijn als Timber wat minder speelt bij ManU, of hij is dermate goed dat hij veel speeltijd afdwingt.
Ik vind het spreken van weinig vertrouwen in hem zelf. En ik blijf het vreemd vinden dat Oranje belangrijker wordt gevonden dan de club.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

VeresRivne schreef: 19 jun 2022, 12:11
ShovingNE2 schreef: 19 jun 2022, 11:50 De chantage van Van Gaal werkt.

Het is echt te debiel voor woorden dat je je zo laat chanteren. En ook een dieptepunt ooit als bondscoach van Oranje. Spelers chanteren en transferbeleid bepalen. Enge dictator is het.



https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... teren.html
Oh dus nu gaan we De Telegraaf wel op elke letter geloven.... :think:
Sowieso is dit onzin van Van Gaal, hij selecteerde Rensch nog vanuit jong Ajax. Alsof Timber ineens 0 minuten zou gaan maken onder Ten Hag. En ja als ze hier Timber quoten geloof ik dit eerder dan de overige Ajax propaganda

Ajax