Internationale transfers / geruchten

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 22 mei 2022, 08:53 Leonardo en Pochetino ontslagen schijnt. Vriendje van Mbappe wordt opvolger Leonardo.
Als je binnen 2 jaar de CL niet wint dan wordt je daar ontslagen en dan mogen weer een paar andere beleidsmakers het proberen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Die Leonardo heeft daar mijns inziens sowieso erg veel tijd gekregen zonder zijn werk echt goed te doen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Brael schreef: 22 mei 2022, 09:05
Grasmat schreef: 22 mei 2022, 01:10 Real houdt zelf de broek op
De club heeft een schuld van een half miljard ofzo.
Er zijn hier al vaker artikelen gedeeld waarin uitgelegd wordt waarom ondanks dat, Real toch een relatief gezonde club is. Kan het zo snel niet vinden, ben aan het werk, maar zal vast ergens in het La Liga topic zijn.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Real heeft ook als een van de weinige clubs in de wereld zwarte cijfers geschreven in covid tijden, hebben afgelopen jaren weinig uitgegeven en sinds afgelopen week is al meer dan de helft van stadion verbouwing gedekt.

Barcelona is bijv wel een puinhoop, maar Real is juist financieel goed bezig laatste jaren.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dus dan krijgt Mbappe inspraak in de nieuwe trainer..
En wie gaan ze benaderen?

Inderdaad Zidane...

Daar hoef je meneer Mbappe geen inspraak voor te geven hoor... dat was sowieso al 1+1=2.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

En Luis Campos als TD lijkt me ook geen rare keuze als dat inderdaad klopt. Dan ben ik wel benieuwd welke rol deze mannen Mbappe zullen geven in hun eigen werkzaamheden. Kan me niet voorstellen dat Campos en Zidane zich afhankelijk zullen opstellen van Mbappe.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je moet echt een volkomen idioot zijn wil je als trainer erin stappen. Mbappe moet nog even de goedkeuring voor de opstelling geven. Echt. Wat denkt die puber wel niet?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 22 mei 2022, 12:09 Je moet echt een volkomen idioot zijn wil je als trainer erin stappen. Mbappe moet nog even de goedkeuring voor de opstelling geven. Echt. Wat denkt die puber wel niet?
Is dit een open sollicitatie?
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Het is toch volstrekt logisch dat de trainer en TD eruit worden gegooid? Met het spelersmateriaal en de portemonnee van PSG moeten ze structureler en beter presteren. Dat Mbappe meer zeggenschap zou krijgen geloof ik niet. Lijkt me bizar, te bizar voor woorden.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Siemen schreef: 22 mei 2022, 12:17 Het is toch volstrekt logisch dat de trainer en TD eruit worden gegooid? Met het spelersmateriaal en de portemonnee van PSG moeten ze structureler en beter presteren. Dat Mbappe meer zeggenschap zou krijgen geloof ik niet. Lijkt me bizar, te bizar voor woorden.
Ik weet niet of dat zo bizar is. Lebron James heeft bij de LA Lakers ook veel inspraak op het beleid. Johan Cruijff had dat erg lang geleden ook al in zekere mate bij Ajax en iemand als Ruud Gullit was speler-coach bij Chelsea, net zoals Kompany recentelijk bij Anderlecht en Rooney bij Derby County. In deze fase van zijn carrière is het ongewoon, maar het komt best vaak voor dat topspelers een belangrijke stem hebben binnen de club. Of dat ook altijd formeel vastgelegd is, is een tweede, maar dat het meer voorkomt dan wij bewust zijn, ben ik vrij zeker van.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Messi had het jarenlang bij Barca, kijk waar die nu staan
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik zie er nog van komen dat Mbappe Messi de laan uitstuurt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

milansandro schreef: 22 mei 2022, 12:38 Ik zie er nog van komen dat Mbappe Messi de laan uitstuurt..
Messi naar Real :wonder:


neeehhh
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Brendan Aaronson van Salzburg naar Leeds voor 29 miljoen. Die werd vorig jaar nog aan ons gelinkt als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat moef het fijn zijn om een club als Salzburg te zijn..
Die gaan zo hard de vruchten hiervan plukken binnenkort
La vida és massa curta per no fer broma
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

DadOfFour schreef: 26 mei 2022, 19:36 Wat moef het fijn zijn om een club als Salzburg te zijn..
Die gaan zo hard de vruchten hiervan plukken binnenkort
Die hebben zo'n goede scouting en visie en ze zijn bereid om meerdere miljoenen voor jonge spelers te betalen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Naast een geweldige scouting wat ze koppelen aan lef om te kopen op het juiste moment gebruiken ze Fc Liefering ook ten volle. Bij ons zou dit ook prima kunnen. Zie Malen, Madueke, Mauro etc. Maar dan moet je tijdig de talenten halen. Zo'n Swedberg bijvoorbeeld.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met een bedrijf dat geld erin pompt is het ook wat eenvoudiger om zoiets op te zetten natuurlijk.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Denk dat ze na de afgelopen jaren prima hun eigen broek kunnen ophouden. De lijst succesvolle verkopen wordt langer en langer.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Nunez dus naar Liverpool.

Die halen even met Diaz en Nunez de toekomst binnen.
Real Madrid en Liverpool zijn wat mij betreft echt perfect bezig op de transfermarkt.
Kingfisher
International
2
Berichten: 927
Lid geworden op: 10 jun 2021
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Awards:

Jammer.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

In dat geval zullen Mané en Firmino wel vertrekken, toch? ;)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Aankoopbeleid van Liverpool is uitstekend.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Eens. Al vind ik dat Nunez overschat wordt. Niet dat ie slecht is, goede spits. Maar qua bedragen verwacht je niveautje Haaland. En dat issie niet. En wordt ie ook niet. Beetje Felix vibes bij hem. Meer dan prima speler, maar geen 125 miljoen niveau.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Je bent als club op zoek naar een trainer. Wat gaat er dan mis in je hoofd als je op enig moment denkt dat Hyballa aanstellen een goed idee is. Waarom blijven clubs hier in trappen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... noord.html
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 12 jun 2022, 19:14 Eens. Al vind ik dat Nunez overschat wordt. Niet dat ie slecht is, goede spits. Maar qua bedragen verwacht je niveautje Haaland. En dat issie niet. En wordt ie ook niet. Beetje Felix vibes bij hem. Meer dan prima speler, maar geen 125 miljoen niveau.
Poeh dat doet me herinneren aan toen we voor Corona naar Madrid gingen voor een paar dagen. Wedstrijdje van Atletico meegepakt en toen wat Felix net overgestapt. Enorme hoge verwachtingen om een geweldige voetballer te zien...viel dat ff tegen zeg. Raakte geen knikker :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Internationale transfers / geruchten