Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ze hebben het nodig, anders deden ze het niet. Afzakken in de afgrond, kutclub.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Daily paper is voor mij wc-papier. Ook treffend voor z'n schijtbruin shirt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Lelijk shirt zeg, en dat zeg ik niet omdat het ajax is, maar hij is gewoon echt lelijk. Ga je een samenwerking aan met een fashion brand, krijg je een nog lelijker shirt dan wanneer Adidas het design doet. Hoe krijg je het voor elkaar.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding
La vida és massa curta per no fer broma
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heb maar een Vinted account aangemaakt. Tijd om die kledingkast te legen..
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is echt oprecht 1 van de lelijkste shirts die ik ooit heb gezien. Buiten het kut logo, die kut sponsor, die kut streep door het midden, die kutkleur bruin is het vooral de combinatie van alles van dat.

Heerlijk om straks het uitvak te zien vol met deze shirtjes huilend van het resultaat en schamende voor het te dragen.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nou kunnen wij niet veel zeggen met ons huidige 3e shirt maar het ziet er inderdaad niet uit.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Paupermerk voor een pauperclub
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ruuddevil schreef: 09 jun 2022, 17:18 Volgens Promes heeft hij niet onrechtmatig gehandeld. Betekent dat dat hij niet in zijn knie heeft gestoken, of heeft hij dat wel gedaan maar vind ie dat rechtmatig?
Ik gok op het laatste, anders zou hij wel zeggen dat hij niet in zijn knie gestoken had.
Als de verdediging het niet onrechtmatig vindt, dan neigt dat richting een noodweer-verhaal. Promes die zich bedreigt voelt en uit zelfbescherming gestoken heeft. Vaak een laatste strohalm voor verdachten die in een vechtpartij over de schreef zijn gegaan. Van wat er naar buiten is gekomen, is er weinig kans dat een rechter in een noodweer-verhaal meegaat.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ljoen.html

60 miljoen voor Antony. Doe normaal.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10002
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wat wil Entennie daar doen .. Sancho, Rashford, etc. 60 miljoen is absurd. Belachelijk hoog. 10 Hag kan zich beter richten op middenvelder en verdedigers.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ajax wilde ook 35 miljoen voor Gravenberch... afwachten. Ten Hag heeft namelijk een transferbudget van 150 miljoen euro gekregen en hij wil nog meer doen. Ze gaan dit echt niet aftikken.

Dan gaat van de winst 20% doorverkoop naar de club. 2,7% opleidingsvergoeding en 5% naar Antony en zaakwaarnemers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

mateja schreef: 09 jun 2022, 23:34 60 miljoen voor Antony.
Koekoek...
Wat wel is; de enige club die zo gek is een 50+ bedrag neer te tikken voor deze <vul in naar believen> is Man U, want: Ten Hag.

Aan de andere kant; als ze deze exorbitante bedragen blijven vragen voor spelers die vervolgens blijven, is dat ook een voordeel: teleurgestelde vedettes in een veel te hoog salarishuis die alleen hun voeten optillen voor die 10-15 topwedstrijden per jaar.
One can only hope
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Op basis van de periode tm december vind ik het nog niet zo'n absurd bedrag want dan kom je al snel uit rond de 50 miljoen voor een jonge Braziliaans international die het in Europa al aardig heeft laten zien op het hoogste niveau.

Als het aan de geruchten ligt wil Ten Hag half Ajax mee neemenem en dat aanvullen met ex Ajax.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

d'Oude schreef: 10 jun 2022, 08:38
mateja schreef: 09 jun 2022, 23:34 60 miljoen voor Antony.
Koekoek...
Wat wel is; de enige club die zo gek is een 50+ bedrag neer te tikken voor deze <vul in naar believen> is Man U, want: Ten Hag.
Nee hoor, hebben 150 mln beschikbaar lees ik. Dus als ze Frenkie voor 70/80 halen, en die kans is groot, gaan ze geen 60 mln uitgeven aan Enttenie. Er moet daar bij United echt veel gebeuren, dus ze zulen een stuk creatiever moeten zijn.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 10 jun 2022, 08:50 Als het aan de geruchten ligt wil Ten Hag half Ajax mee neemenem en dat aanvullen met ex Ajax.
Open deur maar toch: dat is natuurlijk altijd. Kijk ook maar naar de hoeveelheid spelers die al gelinkt zijn aan een hereniging met Roger bij Benfica.
One can only hope
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik kan me aan de ene kant een ongeveer 50 miljoen voor Anthony wel voorstellen; jong, Braziliaans international en heeft zich laten zien in de CL.
Aan de andere kant heeft hij in de Eredivisie de nodige wedstrijden gemist en was hij in 23 wedstrijden Eredivisie 'slechts' goed voor 8 goals en 4 assists, wat bijv. vergelijkbaar is met Vinicius bij ons (in 23 wedstrijden 6 goals en 6 assists). En dan is een 50 miljoen heel veel geld.

Gakpo is goedkoper en die loopt in de Eredivisie 1 op 1.
Maar vooral vind ik dat ManU zich veel beter kan richten op goede middenvelders en verdedigers, die zijn namelijk keihard nodig. Wat niet geldt voor een extra buitenspeler. Dus mocht Ajax Anthony aan ManU verkopen voor 50+ miljoen, dan blijven ze gestoord bij ManU.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10002
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Merendeel van de wedstrijden bij Brazilië wel gewoon als wisselspeler. En klopt, hij heeft het in de CL goed gedaan, maar heeft daarna wel echt een terugval gehad. Kan qua rendement echt niet tippen aan Gakpo. 40 miljoen zou ik al veel vinden, maar een stuk realistischer dan die 60 miljoen die wordt genoemd. Maar nogmaals, onbegrijpelijke aankoop van United in mijn ogen. Die kunnen beter voor Frenkie gaan, een goede back en een CB.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Als een Darwin Nunez voor 100 miljoen naar Liverpool gaat is Antony voor 60 miljoen naar United ook gewoon realistisch. Maar Gakpo zou ik dan ook ongeveer gelijk schalen met Antony maar die wordt alweer veel te laag weggeschreven.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Antony best wel voor 50-60 miljoen te slijten is. Laat het op het allerhoogste niveau zien en is afgezien van zijn kut gedrag wel een spectaculaire speler, die het goed doet met de compilaties en dus marketing.

Gakpo is degelijker, minder spectaculair, heeft een hoger rendement maar wel op een lager niveau.

Ik zou altijd eerder voor Gakpo kiezen omdat het een zeer stabiele jongen is met een goed rendement maar ik begrijp wel dat Antony meer opvalt dankzij de CL en het nationale team.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 09 jun 2022, 10:30 Wat wil hij gaan doen? Nooit meer in Nederland komen? Nooit meer familie op regelmatige basis zien? Bij verstek betekent gewoon 20 jaar cel voor hem voor coke en steekpartij. Met een advocaat wellicht iets minder.
Die vliegt zijn familie en vrienden privé de wereld over. Maak je maar niet druk om Promesssss
Kezza75!
Bankzitter
3
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 okt 2020
Oude naam: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Even los van het feit dat we niet willen dat ajax zoveel casht voor een speler is het in ALGEMENE zin een prima ontwikkeling dat er tegenwoordig steeds meer betaald wordt voor spelers uit de eredivisie. Dat maakt investeren in grote talenten alleen maar interessant voor een club als PSV. En dat is een heel goede ontwikkeling. De durf om weer 10 mln neer te gaan leggen voor een groot talent komt steeds dichterbij.
Champions are not born. Champions are made during practice.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Als hij bij ons speelde hadden we ook 60 miljoen gevraagd voor een speler met zijn profiel, laten we niet net zo hypocriet doen als onze Abcoudse vrinden.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

We doen helemaal niet hypocriet. Alles aan ajax is kut en fout, en bij ons is dat juist niet. Dat is gewoon toevallig zo.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 10 jun 2022, 15:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12458
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heissenberrug schreef: 10 jun 2022, 15:38 Als hij bij ons speelde hadden we ook 60 miljoen gevraagd voor een speler met zijn profiel, laten we niet net zo hypocriet doen als onze Abcoudse vrinden.
Als Antony bij ons had gespeeld, wat was dan een rede geweest om meer voor hem te vragen dan voor Gakpo? Als we puur cijfermatig kijken zie ik dat Antony flink achterloopt op Gakpo.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat hij zoveel waard is, heeft toch ook vooral te maken met zaken die niet per se objectief zijn? Type speler, Braziliaanse flair, misschien meer potentie, het Ajax-shirt. Dat speelt allemaal mee.

Neemt niet weg dat 'ie het ook in de CL heeft laten zien. Masterclass tegen Dortmund, dat zien clubs nou eenmaal. Ik vind 50-60 ook helemaal niet zo gek eigenlijk. Net als dat ik dat voor Gakpo niet zo gek zou vinden.

Ajax