Series

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Obi-Wan is tot nu toe heel aardig, een paar knullige achtervolgingsscènes daargelaten. Maar Ewan McGregor weet de pijn en angst van Obi-Wan prima te vangen en kleine Leia is een vondst. Wel is het uitermate triest dat een groep racistische 'fans' het nu weer op een donkere actrice heeft gemunt. :steam:


Overigens, wat dit betreft:
milansandro schreef: 05 mei 2022, 21:52 De 2 nieuwe trailers gezien van Obi Wan Kenobi..
Vanaf 27 mei..
Gaf me weer de "oude" Star Wars vibe..
Hopelijk gaat dit de goede kant op en krijgen we niet die afzichtelijke woke shit van de laatste 3 vreselijke films..
Hier moest ik wel even om lachen. Star Wars is altijd 'woke' geweest. Niet alleen omdat er altijd al sterke vrouwen en donkere acteurs in hebben gezeten (Leia, Padme, Lando, Mace, de stemacteur van Darth Vader), maar ook omdat het altijd al progressief was. George Lucas is een uitgesproken linkse Amerikaan die met Star Wars commentaar gaf op fascisme, Amerikaans imperialisme en de Vietnamoorlog. Waarom denk je dat de Stormtroopers wit zijn en Stormtroopers heten?

https://mashable.com/article/star-wars-political
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Star Wars is voor homo’s
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Zo jeuzes "is voor homo's" lijkt wel alsof ik op het schoolplein tussen een groepje brugklassers sta :lol:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Niet woke maar Wookie.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Joosth schreef: 01 jun 2022, 09:12 Suburra en Gomorrah waren echt fantastisch! Viel na die series ook in het bekende gat, maar ik moet zeggen dat de serie Vikings dat gevoel al snel weg nam.
Dan kan ik je trouwens met oog op de toekomst deze aanraden.

The Mechanism


en Romanzo Criminale
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

VeresRivne schreef: 01 jun 2022, 14:09
Joosth schreef: 01 jun 2022, 09:12 Suburra en Gomorrah waren echt fantastisch! Viel na die series ook in het bekende gat, maar ik moet zeggen dat de serie Vikings dat gevoel al snel weg nam.
Dan kan ik je trouwens met oog op de toekomst deze aanraden.

The Mechanism


en Romanzo Criminale
Trailers van beide series zien er weer goed uit! De toekomst zal dan vandaag al van start gaan omdat ik Vikings inmiddels al weer achter de rug heb.
Het wordt "kop of munt" om te zien met welke van de 2 ik ga starten.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 01 jun 2022, 13:47 Star Wars is voor homo’s
Zo, dat is ook wel lekker onderbouwd...
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

PCGC schreef: 01 jun 2022, 13:47 Star Wars is voor homo’s
Zou goed kunnen. Er zijn niet meer dan twee vrouwen te bekennen in het grootste deel van de reeks..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Gisteren met moeder de vrouw het Vlaamse Twee zomers gekeken op Netflix. Mensen, laat deze serie voor wat het is en sla hem over. Dit was zo verschrikkelijk slecht, niet normaal meer. De plotwendingen zag zelfs Jules de Corte van 400 km afstand aankomen. Het verhaal is zo slecht geschreven en geregisseerd dat zelfs bewezen acteurs als Koen de Bouw, Ruth Becquart en Kevin Janssens eruit zagen als een stelletje amateurs van het schooltoneel. En dan als klapper op de vuurpijl nog Sanne Hanssen. Dat meisje heeft zo'n vervelende uitstraling, die verpest elke scène waar ze in zit. Dit was echt tijdverspilling.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

deninho32 schreef: 19 jun 2022, 10:14 En dan als klapper op de vuurpijl nog Sanne Hanssen. Dat meisje heeft zo'n vervelende uitstraling, die verpest elke scène waar ze in zit.
Niks van die serie meegekregen, maar ik had háár even gegoogled en ik zag het meteen. :grin:
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

voskat schreef: 19 jun 2022, 15:41
deninho32 schreef: 19 jun 2022, 10:14 En dan als klapper op de vuurpijl nog Sanne Hanssen. Dat meisje heeft zo'n vervelende uitstraling, die verpest elke scène waar ze in zit.
Niks van die serie meegekregen, maar ik had háár even gegoogled en ik zag het meteen. :grin:
Ik vind haar uitstraling echt perfect bij mijn standaard humeur passen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb me trouwens totaal niet vermaakt met het laatste seizoen Peaky Blinders. Voelde echt als een verplicht nummertje om af te ronden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bes1987
Bankzitter
2
Berichten: 247
Lid geworden op: 5 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 20 jun 2022, 16:28 Ik heb me trouwens totaal niet vermaakt met het laatste seizoen Peaky Blinders. Voelde echt als een verplicht nummertje om af te ronden.
100% mee eens..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Geen idee of deze serie hier al is vermeld, maar Succession (HBO Max) is echt geweldig :top:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 21 jun 2022, 09:37 Geen idee of deze serie hier al is vermeld, maar Succession (HBO Max) is echt geweldig :top:
Ja ik vind em ook top!

Enige zwakke puntje vind ik de wijze waarop die vader geneest van zn ziekte uit de eerste aflevering. dat was eigenlijk de aanzet van de serie, maar verdwijnt geleidelijk compleet uit beeld.

Kendall is wel aandoenlijk met z'n troubles.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 21 jun 2022, 13:19 Enige zwakke puntje
Mee eens, al heeft hij tussendoor nog wel eens wat :)
Kendall is wel aandoenlijk met z'n troubles.
Het is een geweldig 'dysfunctional' gezin, maar Kendall is inderdaad echt aandoenlijk met zijn hoge pieken en diepe dalen :grin:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Duurt het nog lang tot seizoen 4? :/
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Josef Dettelbacher schreef: 20 jun 2022, 16:28 Ik heb me trouwens totaal niet vermaakt met het laatste seizoen Peaky Blinders. Voelde echt als een verplicht nummertje om af te ronden.
De serie is na seizoen 3 enorm bergafwaarts gegaan. Dit seizoen sloot er mooi op aan, style over substance .
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

voskat schreef: 22 jun 2022, 21:53 Duurt het nog lang tot seizoen 4? :/
Dit kan helaas nog wel even duren.
Vorige maand tijdens de BAFTAS werd door de bedenker aangegeven dat het script bijna klaar was, dus ze zullen binnenkort kunnen beginnen met de opnames.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Niet direct iets met TV series te maken, maar voor iedereen die Band of Brothers heeft gezien (en dat zou eigenlijk ook daadwerkelijk iedereen moeten zijn):



Het laatste overgebleven Easy Companylid is overleden. Wat een bazen waren het toch ook hè.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Grasmat schreef: 05 jul 2022, 13:56 Niet direct iets met TV series te maken, maar voor iedereen die Band of Brothers heeft gezien (en dat zou eigenlijk ook daadwerkelijk iedereen moeten zijn):



Het laatste overgebleven Easy Companylid is overleden. Wat een bazen waren het toch ook hè.
Een post liken met daarin een bericht dat iemand is overleden voelt altijd wat raar, maar de like is uiteraard bestemd voor de laatste zin van je post.

Heb net HBO Max aangeschaft, dus binnenkort Band of Brothers maar weer eens opnieuw kijken. Nu eerst Game of Thrones weer eens van voren af aan zien. Gaat die George RR Martin zijn boek overigens nog een keer af schrijven?
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Johnnie Walker schreef: 05 jul 2022, 15:39 Nu eerst Game of Thrones weer eens van voren af aan zien. Gaat die George RR Martin zijn boek overigens nog een keer af schrijven?
Die is te gedeprimeerd door het laatste tv-seizoen om er nog werk van te maken.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 05 jul 2022, 15:39 Gaat die George RR Martin zijn boek overigens nog een keer af schrijven?
Hij is sowieso een erg trage schrijver, hij doet bijzonder lang over zijn boek 'The Winds of Winter' en daarna moet nog minimaal 1 boek geschreven worden (het laatste boek: A Dream of Spring, indien deze niet over 2 boeken wordt verspreid).
En de man is 73 jaar, waarbij hij erg druk is met allerlei andere zaken (zoals de prequel tv-serie 'House of the Dragon', een Marvel comic serie en meer series voor HBO).

De twijfels zijn groot of het ooit af komt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Johnnie Walker schreef: 05 jul 2022, 15:39
Grasmat schreef: 05 jul 2022, 13:56 Niet direct iets met TV series te maken, maar voor iedereen die Band of Brothers heeft gezien (en dat zou eigenlijk ook daadwerkelijk iedereen moeten zijn):



Het laatste overgebleven Easy Companylid is overleden. Wat een bazen waren het toch ook hè.
Een post liken met daarin een bericht dat iemand is overleden voelt altijd wat raar, maar de like is uiteraard bestemd voor de laatste zin van je post.

Heb net HBO Max aangeschaft, dus binnenkort Band of Brothers maar weer eens opnieuw kijken. Nu eerst Game of Thrones weer eens van voren af aan zien. Gaat die George RR Martin zijn boek overigens nog een keer af schrijven?
Je gaat die hele serie opnieuw kijken? Respect! Of je hebt gewoon heel veel tijd over… ;)

Hoewel [mention]Ren Höek[/mention] al ingaat op je vraag, denk ik dat het ondanks zijn goede argumentatie niet helemaal klopt. George R.R Martin is vooral een soort van waarnemer/redacteur bij de activiteiten die hij noemt.

Ik verdenk hem ervan dat straks de Boeken kort achter elkaar worden uitgegeven. Al zou ik, indien ik fan was, eerder bang zijn dat de man voortijdig overlijd. Zijn omvang is redelijk indrukwekkend. En lichaamsbeweging is een woord wat hij alleen kan schrijven.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 06 jul 2022, 09:27 Hoewel @Ren Höek al ingaat op je vraag, denk ik dat het ondanks zijn goede argumentatie niet helemaal klopt. George R.R Martin is vooral een soort van waarnemer/redacteur bij de activiteiten die hij noemt.
Dat kost hem nog steeds veel tijd, aangezien hij overal bij betrokken wil zijn (en voor HBO gaat hij ook series ontwikkelen/bedenken).
Ik verdenk hem ervan dat straks de Boeken kort achter elkaar worden uitgegeven. Al zou ik, indien ik fan was, eerder bang zijn dat de man voortijdig overlijd. Zijn omvang is redelijk indrukwekkend. En lichaamsbeweging is een woord wat hij alleen kan schrijven.
Sowieso is hij inderdaad niet de meest gezonde persoon, maar hij heeft altijd al lang over zijn boeken gedaan. Met name over zijn laatste 2 boeken.
Tussen zijn 1e 3 boeken zat iedere keer 2 jaar, daarna duurder het echter 5 jaar voordat het 4e boek af was en over zijn 5e boek deed hij 6 jaar. Dit laatste boek is in 2011 uitgebracht, waardoor het 6e boek dus al 11 jaar (!) op zich laat wachten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

De man die zo'n beetje zichzelf speelde in The Sopranos is overleden.

https://www.ad.nl/show/the-sopranos-act ... ~a87b860d/
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Series