Sávio

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Madueke schreef: 03 jun 2022, 17:46

Troyes gaat hem (met City) 'kopen' en uitlenen aan PSV!?
Say what now. Wat moet dat betekenen dan?

Atlético - MG has already agreed to sell Savinho to Troyes , from France, definitively on the ball market. The youngster's journey in Europe, however, will not start in Ligue 1, but in Dutch football. Treated as "better than Rodrygo" by Jorge Sampaoli , he will be loaned to PSV to gain experience on the continent, as determined by GOAL .

Live football or whenever you want? Click here and try DAZN free for one month!

The striker, who turned 18 on April 10, will have the opportunity to establish himself in Europe by playing in the Eredivisie, the Dutch football league. The idea is that the youngster will have minutes for PSV and, later, play in the colors of Troyes, who escaped relegation and will play in the French first division next season.

Moet je voorstellen. Van PSV naar Troyes 🥲
Dit geloof ik niet joh..
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als ik het goed begrijp gaat Troyes hem toch gewoon zelf kopen, als onderdeel van de City groep? Artikel staat overigens dat het 6.5M direct is en 6M bonus. Stuk duurder dan eerst gezegd werd.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Raar verhaal
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wellicht is er iets veranderd in de regelgeving m.b.t. het aantrekken van (jonge) spelers voor City en/of Premier League. Dan is het kopen via Troyes wel heel doorzichtig, maar als ze het zo kunnen omzeilen..
10. Nilis
Bankzitter
6
Berichten: 228
Lid geworden op: 26 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PP
Clubvoorkeur: PSV

https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl ... huren.html

Ze zullen deze regel willen omzeilen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maar bij PSV klaarstomen voor Troyes. Dat gelooft toch geen hond? Zou het wel zo zijn dan moet PSV daar lekker niets mee doen.
10. Nilis
Bankzitter
6
Berichten: 228
Lid geworden op: 26 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PP
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 03 jun 2022, 18:16 Maar bij PSV klaarstomen voor Troyes. Dat gelooft toch geen hond? Zou het wel zo zijn dan moet PSV daar lekker niets mee doen.
Nee, voor City natuurlijk, maar zo telt hij niet als verhuurde speler voor City. Maakt voor PSV verder weinig uit.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

10. Nilis schreef: 03 jun 2022, 18:18
Ardbeg schreef: 03 jun 2022, 18:16 Maar bij PSV klaarstomen voor Troyes. Dat gelooft toch geen hond? Zou het wel zo zijn dan moet PSV daar lekker niets mee doen.
Nee, voor City natuurlijk, maar zo telt hij niet als verhuurde speler voor City. Maakt voor PSV verder weinig uit.
Achterlijke constructie..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 03 jun 2022, 18:16 Maar bij PSV klaarstomen voor Troyes. Dat gelooft toch geen hond?
Klopt, maar op deze wijze is het legaal.
City koopt Savio en leent hem uit aan PSV, zonder dat dit ten koste gaat van die maximaal 8 spelers die City mag verhuren (want officieel is hij speler van Troyes).

Maar afwachten natuurlijk of dit allemaal klopt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja voor ons maakt het geen zak uit. Troyes heeft haar ziel verkocht aan City group en dit zijn dan de gevolgen. Anders was het wellicht via NAC geweest als die toegehapt hadden.

FIFA moet dus de nieuwe regel nu al aanscherpen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Voetbal is stuk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 03 jun 2022, 18:33 Voetbal is stuk.
Dat was het al lang jongen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben wel benieuwd waarom die jongen niet direct naar PSV komt? Gaat het dan puur om geld vanuit City? Want het aankoopbedrag kunnen wij ook lappen.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

6,5M kunnen we lappen, maar ik lees in dit artikel voor het eerst over een bonusstructuur van 6M. Komt de transfersom neer op bijna 13M. Dat is voor PSV toch een vrij fors bedrag voor een relatief onervaren speler.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Standbeeld schreef: 03 jun 2022, 18:40 Ik ben wel benieuwd waarom die jongen niet direct naar PSV komt? Gaat het dan puur om geld vanuit City? Want het aankoopbedrag kunnen wij ook lappen.
Want jij denkt dat het echt alleen maar 6,5 miljoen is?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 03 jun 2022, 18:43 6,5M kunnen we lappen, maar ik lees in dit artikel voor het eerst over een bonusstructuur van 6M. Komt de transfersom neer op bijna 13M. Dat is voor PSV toch een vrij fors bedrag voor een relatief onervaren speler.
Dat van de bonusstructuur is al vaker voorbij gekomen. Dan is de vraag waar de bonussen aan gekoppeld worden natuurlijk. De transfersom in zijn totaliteit is fors, maar als het echt zo'n groot talent is dan is dat niet onoverkomelijk (zie Lozano bv (ik snap dat hij al meer op het hoogste Mexico had laten zien)).
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Er zullen vast en zeker ook wel weer uch zaakwaarnemers aan vastzitten die allemaal hun zakken volstoppen. Zal me niks verbazen als je bij zo'n groot talent als dat hij kennelijk is, je voor 18 miljoen 60% van de rechten ofzo hebt hoor.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maar stel dat hij een jaar uitgeleend wordt of twee, buiten de sportieve factor, wat is de winst van PSV?
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ardbeg schreef: 03 jun 2022, 19:08 Maar stel dat hij een jaar uitgeleend wordt of twee, buiten de sportieve factor, wat is de winst van PSV?
Volgens mij was PSV daar juist over in onderhandeling. Dat ze via de een of andere manier ook financieel iets over hielden aan deze huurconstructie/transfer. Zou eventueel 10% van transfersom na City kunnen zijn ofzo. Maar ik zou niet inzien waarom City dit zou goedkeuren.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 03 jun 2022, 19:08 Maar stel dat hij een jaar uitgeleend wordt of twee, buiten de sportieve factor, wat is de winst van PSV?
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Maar ik wacht rustig de details af zodra het eventueel officieel wordt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Standbeeld schreef: 03 jun 2022, 19:17
Ardbeg schreef: 03 jun 2022, 19:08 Maar stel dat hij een jaar uitgeleend wordt of twee, buiten de sportieve factor, wat is de winst van PSV?
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Maar ik wacht rustig de details af zodra het eventueel officieel wordt.
Laten we maar hopen dus
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het wordt gewoon een beetje een klotedeal op deze manier. Laten we hopen dat we er wat meer uit weten te halen dan nu in de media is verschenen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wij krijgen gewoon een bonus in de toekomst of dergelijke.
PSV gaat nooit zo'n deal sluiten als het moet betalen.
Herdgangbokworst
Ballenjongen
1
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou-wanneer ik PSV zou zijn-helemaal niet aan dit soort constructies beginnen. De Braziliaanse markt wordt al jaren uitgebuit en afgestruind door grote clubs die denken op deze wijze te kunnen verdienen, dan wel profiteren van een 'aanstormend' talent. Een talent dat nog grote stappen moet maken om überhaupt maar in de buurt te komen van het niveau wat vereist is bij City. Zuid-Amerika zit vol van de talenten( aanname) en is een groot continent waar menig pareltje te vinden zou moeten zijn. Dat zou PSV ook op eigen kracht moeten kunnen bewerkstelligen. Maar dan moet je het ook wel willen! PSV was ooit eens een club die vrijwel ieder jaar wel een talent uit Zuid-Amerika wist te behalen, (denk aan Farfan), maar sinds Piet de Visser weg is er eigenlijk maar weinig talenten zijn gekomen, behoudens talenten misschien voor Jong PSV Ik zou liever zien dat PSV eens de hand in eigen boezem steekt en een talent haalt wat onafhankelijk is en niet gebonden is aan allerlei rare constructies.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 03 jun 2022, 19:19 Het wordt gewoon een beetje een klotedeal op deze manier. Laten we hopen dat we er wat meer uit weten te halen dan nu in de media is verschenen.
Juist. Vooral hopen en even afwachten. Je ziet vaker dat de helft mist. Als het wél zo is, is het idd een klotedeal.

Fingers and toes crossed, mate.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sávio