Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Grasmat schreef: 02 jun 2022, 18:00 Nu is de kans dat mijn vrienden iemand proberen dood te steken niet zo heel groot, maar als het onverhoopt toch zou gebeuren en de bewijzen zijn zo duidelijk, dan zou ik hem niet online steunen maar privé flink uit de pan geven. Gek he.
Iedereen loopt een brandend gebouw in om een kind te redden, totdat hij de hitte voelt.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Trixm schreef: 02 jun 2022, 18:18
Grasmat schreef: 02 jun 2022, 18:00 Nu is de kans dat mijn vrienden iemand proberen dood te steken niet zo heel groot, maar als het onverhoopt toch zou gebeuren en de bewijzen zijn zo duidelijk, dan zou ik hem niet online steunen maar privé flink uit de pan geven. Gek he.
Iedereen loopt een brandend gebouw in om een kind te redden, totdat hij de hitte voelt.
Is Quincy P. nou ook al een pyromaan?
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Grasmat schreef: 02 jun 2022, 18:20
Is Quincy P. nou ook al een pyromaan?
Quincy P. komt bij een wegrestaurant.
Weg restaurant.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 02 jun 2022, 18:00 Nu is de kans dat mijn vrienden iemand proberen dood te steken niet zo heel groot, maar als het onverhoopt toch zou gebeuren en de bewijzen zijn zo duidelijk, dan zou ik hem niet online steunen maar privé flink uit de pan geven. Gek he.
Ventje krijgt natuurlijk al twee jaar lang flink uit de pan he. En dat mensen op 'm afgeven is wat die daad betreft ook terecht. Maar je bent niet alleen die daad van twee jaar geleden, toch?

Hoe lang duurt het volgens jou tot je weer iets vriendelijks mag zeggen tegen een vriend die verdacht wordt van criminele zaken, moet je bijv. wachten tot de rechtszaak geweest is, of moet de straf ook uitgezeten zijn? Of mag dat eigenlijk sowieso altijd wel?

Hoe dan ook, boeiende discussie die Memphis toch maar mooi even aangewakkerd heeft met dat berichtje ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Zolang ze niet aan kinderen hebben gezeten zal ik mijn vrienden steunen als ze wat hebben uitgevreten. Dit zo openbaar online gooien met zo'n groot publiek is niet slim, maar ja Diego hè.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Trixm schreef: 02 jun 2022, 18:18
Grasmat schreef: 02 jun 2022, 18:00 Nu is de kans dat mijn vrienden iemand proberen dood te steken niet zo heel groot, maar als het onverhoopt toch zou gebeuren en de bewijzen zijn zo duidelijk, dan zou ik hem niet online steunen maar privé flink uit de pan geven. Gek he.
Iedereen loopt een brandend gebouw in om een kind te redden, totdat hij de hitte voelt.
Hij, of zij* wel een beetje inclusief blijven hè
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

deninho32 schreef: 02 jun 2022, 19:23 Zolang ze niet aan kinderen hebben gezeten zal ik mijn vrienden steunen als ze wat hebben uitgevreten. Dit zo openbaar online gooien met zo'n groot publiek is niet slim, maar ja Diego hè.
Is aan kinderen zitten het enige misdrijf wat bij jou een grens overgaat?
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Skuddem schreef: 02 jun 2022, 19:42
deninho32 schreef: 02 jun 2022, 19:23 Zolang ze niet aan kinderen hebben gezeten zal ik mijn vrienden steunen als ze wat hebben uitgevreten. Dit zo openbaar online gooien met zo'n groot publiek is niet slim, maar ja Diego hè.
Is aan kinderen zitten het enige misdrijf wat bij jou een grens overgaat?
Bejaarden vind ik ook over de grens. Ik werk veel met ex-delinquenten, dus ik sta daar ook wat anders in.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

ziege maar ook zagge schreef: 02 jun 2022, 19:00 Ventje krijgt natuurlijk al twee jaar lang flink uit de pan he. En dat mensen op 'm afgeven is wat die daad betreft ook terecht. Maar je bent niet alleen die daad van twee jaar geleden, toch?

Hoe lang duurt het volgens jou tot je weer iets vriendelijks mag zeggen tegen een vriend die verdacht wordt van criminele zaken, moet je bijv. wachten tot de rechtszaak geweest is, of moet de straf ook uitgezeten zijn? Of mag dat eigenlijk sowieso altijd wel?

Hoe dan ook, boeiende discussie die Memphis toch maar mooi even aangewakkerd heeft met dat berichtje ;)
Je mag natuurlijk altijd iets vriendelijks zeggen over je vriend. Maar of dat handig cq. gepast is, is een tweede.

En inderdaad is Promes meer dan alleen dat steekincident. Hij wordt ook verdacht van drugssmokkel en huiselijk geweld.

Maar in de steunbetuiging wordt juist alle ophef rond dat steekincident expliciet genoemd. Promes wordt niet alleen gesteund omdat hij zoveel meer is dan dat steekincident, hij wordt juist vanwege alle shit die hij met dat steekincident over zich heen heeft gekregen, publiekelijk gesteund. En dat vind ik zeer discutabel, maar ook gewoon heel onhandig: als publiek persoon is het niet slim, als "rolmodel" geef je wat mij betreft het verkeerde voorbeeld, maar ook als teamspeler in een NL elftal waar waarschijnlijk ook mensen andere meningen hebben over messentrekkers, kan dit irritatie opwekken.

Ook Louis van Gaal vond het geen handige actie, voor wat het waard is.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik denk dat het sowieso erg lastig wordt om iemand te vinden die het wel een handige actie vindt :D
Saibari is underrated.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ja je moet toch oppassen met dit soort posts. Ik hoop voor iedereen dat het overwaait, maar je kunt er ook zomaar een rel mee ontketenen binnen je eigen team.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Welnee joh, de De Ligt, De Vrij en Weghorst van deze wereld verspillen er niet eens woorden aan. Promes, Memphis, zulke jongens leven in hun eigen wereld. Lekker laten.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Je zit natuurlijk op een WK wel wekenlang met ze samen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Klopt, zo zaten ze in Zeist eerder ook al wekenlang samen. Zolang ze elkaar wat ruimte gunnen en er ook daadwerkelijk ruimte is, geloof ik niet dat het snel misgaat. Daar zorgt Van Gaal anders wel voor.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Daar moeten we inderdaad op hopen. Dit soort posts helpt er in elk geval niet bij, maar laten we inderdaad hopen dat dat overwaait.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

De man die iemand anders in zijn been stak zat tot voor kort in de selectie.. iemand schrijft een post, bigdeal.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik lees dat Depay Promes gewoon ff meeneemt op reisje naar Ghana waar ze oa de president hebben ontmoet... 🤣
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het zal geen populaire opinie zijn die ik hier deel maar ik zie de situatie nu even door de bril van de omgeving van Promes:

Promes is dus gewoon een crimineel en heeft in het voetbal wat vrienden zoals Memphis.
Nu kunnen de vrienden van Promes twee dingen doen:
1. ze laten hem vallen als vriend, omdat hij in dat circuit zit (ik denk dat ze dit allang wisten)
2. ze behouden hem als vriend om hem te steunen etc.

Nou zegt iedereen natuurlijk dat de vrienden van Promes voor optie 1 moeten gaan, maar ik vraag mij af of dat maatschappij technisch wel het verstandigst is.
Promes is een crimineel die nog wel vrienden nodig heeft om zichzelf uit te spreken. Ik denk dat als hij geen vrienden meer heeft, dat hij echt helemaal ontspoord en echt zo een moord kan plegen.

Ik zou dus voor optie 2 gaan en in dat geval is het jammer dat het Memphis is en niet een Bakkali ofzo die zijn beste vriend is.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tja, misschien een gekke gedachte maar ik hoef geen drugshandelende benenprikker als vriend.

Maar Memphis heeft zelf ook het iq van een doppinda dus tja, wat kan je dan qua verantwoordelijkheid verwachten. Ik hoop voor hem vooral dat hij P. niet als voorbeeldbro ziet een dat hij zelf ver weg blijft van die criminele onzin. Beter stoppen ze P. gauw achter de tralies dan hoeven we daar voorlopig ook niet bang voor te zijn.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=405450
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bij ons wordt hij niet gediscredit en kan hij lekker blijven werken aan zijn legacy.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Lekker wegblijven Diego.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Echt blij dat hij die Eindhovense nuchterheid en gemoedelijkheid gewoon gehouden heeft... :lover:

Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Haha ik vind dat zo verschrikkelijk onbelangrijk, die bijzaken. Maar wel vermakelijk dat iedereen zich er zo mee bezig houdt.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 10 jul 2022, 23:06 Haha ik vind dat zo verschrikkelijk onbelangrijk, die bijzaken. Maar wel vermakelijk dat iedereen zich er zo mee bezig houdt.
Memphis is nooit anders geweest. Kan me herinneren dat ie dit soort posts ook al deed met spuuglelijke tijgerprint sneakertjes toen ie een jaar of 17 was.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 10 jul 2022, 23:05 Echt blij dat hij die Eindhovense nuchterheid en gemoedelijkheid gewoon gehouden heeft... :lover:

Ik krijg heimwee naar Berry van Aerle als ik dit soort megalomane beelden zie.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Memphis Depay