Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Winston Buigarde
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

O Goleiro Grande schreef: 01 jun 2022, 22:07
VeresRivne schreef: 01 jun 2022, 18:06

Voor wat het financiele betreft PSV presenteerde een EV van 17 miljoen wat eerst 40 miljoen was het seizoen ervoor, Ajax had in dat jaar een EV van 220 miljoen. Nu is het zo dat PSV na de looptijd van dat boekjaar Malen, Dumfries en nog wat kleinere verkopen gedaan heeft (er tegenover zal het tekengeld van Gotze, huursom van Vinicius en aankoop van Veerman staan). Ik ben benieuwd wat men daar onder de streep aan over gehouden en hoeveel EV er dus is bij gekomen.
Beide clubs zitten in mijn ogen in een veel te risicovolle set-up, PSV kan wel enorm goede zaken doen als het de CL bereikt want daarop is niet begroot dus dat is een grote plus. Ook de play-off ronde bereiken levert alweer 5 miljoen. Bij Ajax is het zo dat het EV een stuk groter is en de gaten enorm diep worden als de CL misgelopen wordt en er geen grote verkopen gerealiseerd worden.

Je mindere spelers kunnen vertrekken en dat schept mogelijkheden, dat is het verhaal bij PSV. Toch zal dan de vraag zijn hoeveel middelen PSV ontvangt voor die spelers en hoeveel bereid is te herinvesteren op de transfermarkt en welke keuzes dan gemaakt worden. Ajax heeft een ander dilemma wat mij betreft, het kan er voor kiezen om de begroting gezonder te maken, niet met de geldbuidel te zwaaien en bescheidener in te kopen, ook bij Ajax is er het nodige te saneren qua miskopen trouwens. Op verschillende posities kloppen talenten ook op de poort. Men kan ook het huidige beleid verder zetten met dure aankopen. PSV zal meerdere echt dure aankopen pas kunnen doen als het ook wat uitgaande klappers heeft, of men gaat enorm scherp aan de wind zeilen.

Het nadeel voor deze campagne bij PSV wordt dat je ook alweer je selectie onder je nieuwe trainer startklaar zal moeten hebben voor de Europese duels, wat alweer begint op 2 augustus. De eredivisie zal gelijktijdig ongeveer beginnen, verschil is dat een uitglijder in de ED nog goedgemaakt kan worden in het verdere competitieverloop, een uitglijder in Europa kan zwaardere consequenties hebben.
Sterk uiteengezet en denk inderdaad dat PSV's mogelijkheden beperkt zijn in principe. Daarom begrijp ik ook echt niet dat PSV Gakpo en Sangare niet wil verkopen en ga ik er vooralsnog vanuit dat dit gewoon gepraat voor de buhne is, met de bedoeling hard to get te spelen richting geinteresseerde clubs. Met alleen al de verkoop van één van de twee, nog los van inkomsten uit Guti, Doan, Gotze en Bruma, kun je zeker drie jonge, basiswaardige toptalenten aantrekken. Als behoud van Gakpo en Sangare en de komst van Luuk de Jong betekent dat je opnieuw middelmaat als Mwene en Zahavi in je selectie moet accepteren, schiet je wederop geen fluit op voor je CL-ambities.
Als we CL-ambities hebben, willen we juist nu Gakpo en Sangaré nog even houden. Want jonge toptalenten zijn leuk, maar die gaan er niet al meteen staan in augustus en dat hebben we wel nodig. Die hebben echt wel even nodig om ingespeeld te raken met de rest van het team.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

O Goleiro Grande schreef: 01 jun 2022, 22:07
VeresRivne schreef: 01 jun 2022, 18:06

Voor wat het financiele betreft PSV presenteerde een EV van 17 miljoen wat eerst 40 miljoen was het seizoen ervoor, Ajax had in dat jaar een EV van 220 miljoen. Nu is het zo dat PSV na de looptijd van dat boekjaar Malen, Dumfries en nog wat kleinere verkopen gedaan heeft (er tegenover zal het tekengeld van Gotze, huursom van Vinicius en aankoop van Veerman staan). Ik ben benieuwd wat men daar onder de streep aan over gehouden en hoeveel EV er dus is bij gekomen.
Beide clubs zitten in mijn ogen in een veel te risicovolle set-up, PSV kan wel enorm goede zaken doen als het de CL bereikt want daarop is niet begroot dus dat is een grote plus. Ook de play-off ronde bereiken levert alweer 5 miljoen. Bij Ajax is het zo dat het EV een stuk groter is en de gaten enorm diep worden als de CL misgelopen wordt en er geen grote verkopen gerealiseerd worden.

Je mindere spelers kunnen vertrekken en dat schept mogelijkheden, dat is het verhaal bij PSV. Toch zal dan de vraag zijn hoeveel middelen PSV ontvangt voor die spelers en hoeveel bereid is te herinvesteren op de transfermarkt en welke keuzes dan gemaakt worden. Ajax heeft een ander dilemma wat mij betreft, het kan er voor kiezen om de begroting gezonder te maken, niet met de geldbuidel te zwaaien en bescheidener in te kopen, ook bij Ajax is er het nodige te saneren qua miskopen trouwens. Op verschillende posities kloppen talenten ook op de poort. Men kan ook het huidige beleid verder zetten met dure aankopen. PSV zal meerdere echt dure aankopen pas kunnen doen als het ook wat uitgaande klappers heeft, of men gaat enorm scherp aan de wind zeilen.

Het nadeel voor deze campagne bij PSV wordt dat je ook alweer je selectie onder je nieuwe trainer startklaar zal moeten hebben voor de Europese duels, wat alweer begint op 2 augustus. De eredivisie zal gelijktijdig ongeveer beginnen, verschil is dat een uitglijder in de ED nog goedgemaakt kan worden in het verdere competitieverloop, een uitglijder in Europa kan zwaardere consequenties hebben.
Sterk uiteengezet en denk inderdaad dat PSV's mogelijkheden beperkt zijn in principe. Daarom begrijp ik ook echt niet dat PSV Gakpo en Sangare niet wil verkopen en ga ik er vooralsnog vanuit dat dit gewoon gepraat voor de buhne is, met de bedoeling hard to get te spelen richting geinteresseerde clubs. Met alleen al de verkoop van één van de twee, nog los van inkomsten uit Guti, Doan, Gotze en Bruma, kun je zeker drie jonge, basiswaardige toptalenten aantrekken. Als behoud van Gakpo en Sangare en de komst van Luuk de Jong betekent dat je opnieuw middelmaat als Mwene en Zahavi in je selectie moet accepteren, schiet je wederop geen fluit op voor je CL-ambities.
Ik begrijp het juist heel goed. Gakpo en Sangaré moeten ook vervangen worden he. Dat kun je doen met talenten, maar dán schiet je juist geen fluit op voor je CL ambities. Want dan heb je in ieder geval 3 posities (Götze meegeteld) die komend seizoen sterk achteruit gaan. Leuk dat andere posities dan wel versterkt worden, maar netto moet je heel veel geluk hebben wil je er niet op achteruit gaan. De andere optie is om vervangers te halen die niet ver van hun niveau af zitten. En dat kost geld, veel geld. Dan gaat het versterken van die andere posities hem ook niet worden waarschijnlijk en zul je inderdaad met die middelmaat zitten.
Wil PSV opschieten met de CL ambities dan moeten ze juist zo weinig mogelijk kwaliteit kwijtraken. Zo'n Götze hou je niet tegen waarschijnlijk, maar het behouden van Gakpo en Sangaré zijn de beste transfers die PSV kan maken. 2 gerichte versterkingen op belangrijke posities (doelman en spits) en je bent echt veel verder (zie 2014/15 vs 2013/14). Dat is in ieder geval makkelijker dan 4 gerichte versterkingen, zelfs met de transfersommen van Gakpo en Sangaré waarvan je een relatief klein deel mag investeren. En dan heb ik het nog niet over het feit dat je met meer wijzigingen meer tijd nodig hebt om een team ervan te maken.

Om het toch on topic te behouden: Ajax is onwijs kut.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

O Goleiro Grande schreef: 01 jun 2022, 22:07 Sterk uiteengezet en denk inderdaad dat PSV's mogelijkheden beperkt zijn in principe. Daarom begrijp ik ook echt niet dat PSV Gakpo en Sangare niet wil verkopen en ga ik er vooralsnog vanuit dat dit gewoon gepraat voor de buhne is, met de bedoeling hard to get te spelen richting geinteresseerde clubs. Met alleen al de verkoop van één van de twee, nog los van inkomsten uit Guti, Doan, Gotze en Bruma, kun je zeker drie jonge, basiswaardige toptalenten aantrekken. Als behoud van Gakpo en Sangare en de komst van Luuk de Jong betekent dat je opnieuw middelmaat als Mwene en Zahavi in je selectie moet accepteren, schiet je wederop geen fluit op voor je CL-ambities.
Ja, John de Jong gaat staan liegen voor de camera. Puur voor de bühne. Komop hoor. Natuurlijk willen we die behouden. En als je Guti, Doan, Gotze en Bruma gaat vervangen door drie basiswaardige toptalenten en als Gakpo en/of Sangaré ook nog weg zijn dan kunnen we ons echt zorgen gaan maken of we wel plek twee halen.

Geweldig die toptalenten, maar de ondergrens ligt geregeld nog ver onder een zes. Balans hebben we nodig. Wat jij voorstelt begon Cocu het seizoen 2013/14 mee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Persepolis schreef: 01 jun 2022, 23:17
O Goleiro Grande schreef: 01 jun 2022, 22:07

Sterk uiteengezet en denk inderdaad dat PSV's mogelijkheden beperkt zijn in principe. Daarom begrijp ik ook echt niet dat PSV Gakpo en Sangare niet wil verkopen en ga ik er vooralsnog vanuit dat dit gewoon gepraat voor de buhne is, met de bedoeling hard to get te spelen richting geinteresseerde clubs. Met alleen al de verkoop van één van de twee, nog los van inkomsten uit Guti, Doan, Gotze en Bruma, kun je zeker drie jonge, basiswaardige toptalenten aantrekken. Als behoud van Gakpo en Sangare en de komst van Luuk de Jong betekent dat je opnieuw middelmaat als Mwene en Zahavi in je selectie moet accepteren, schiet je wederop geen fluit op voor je CL-ambities.
Ik begrijp het juist heel goed. Gakpo en Sangaré moeten ook vervangen worden he. Dat kun je doen met talenten, maar dán schiet je juist geen fluit op voor je CL ambities. Want dan heb je in ieder geval 3 posities (Götze meegeteld) die komend seizoen sterk achteruit gaan. Leuk dat andere posities dan wel versterkt worden, maar netto moet je heel veel geluk hebben wil je er niet op achteruit gaan. De andere optie is om vervangers te halen die niet ver van hun niveau af zitten. En dat kost geld, veel geld. Dan gaat het versterken van die andere posities hem ook niet worden waarschijnlijk en zul je inderdaad met die middelmaat zitten.
Wil PSV opschieten met de CL ambities dan moeten ze juist zo weinig mogelijk kwaliteit kwijtraken. Zo'n Götze hou je niet tegen waarschijnlijk, maar het behouden van Gakpo en Sangaré zijn de beste transfers die PSV kan maken. 2 gerichte versterkingen op belangrijke posities (doelman en spits) en je bent echt veel verder (zie 2014/15 vs 2013/14). Dat is in ieder geval makkelijker dan 4 gerichte versterkingen, zelfs met de transfersommen van Gakpo en Sangaré waarvan je een relatief klein deel mag investeren. En dan heb ik het nog niet over het feit dat je met meer wijzigingen meer tijd nodig hebt om een team ervan te maken.

Om het toch on topic te behouden: Ajax is onwijs kut.
Volledig mee eens!
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 02 jun 2022, 08:39 Ja, John de Jong gaat staan liegen voor de camera. Puur voor de bühne. Komop hoor. Natuurlijk willen we die behouden. En als je Guti, Doan, Gotze en Bruma gaat vervangen door drie basiswaardige toptalenten en als Gakpo en/of Sangaré ook nog weg zijn dan kunnen we ons echt zorgen gaan maken of we wel plek twee halen.

Geweldig die toptalenten, maar de ondergrens ligt geregeld nog ver onder een zes. Balans hebben we nodig. Wat jij voorstelt begon Cocu het seizoen 2013/14 mee.
Met toptalenten bedoelt [mention]O Goleiro Grande[/mention] denk ik meer de categorie Veerman dan de categorie Locadia, Hendrix, Brenet waar Cocu in 2013/2014 mee begon. Toptalenten die wel al basiswaardig zijn op minimaal Eredivisieniveau maar zeer waarschijnlijk beduidend hoger eindigen. Die haal je vaak niet voor 2 a 3 miljoen en vandaar dat 1 grote verkoop wel nodig lijkt volgens velen.

Guti, Doan, Götze en Bruma gaan samen niet genoeg opleveren lijkt het om deze spelers te vervangen + een nieuwe keeper, nieuwe rechtsback en 2 spitsen te bekostigen. Dat is de afweging die velen verwachten.

Ten aanzien van Ajax hoop ik niet dat Timber nu voor 40 miljoen naar Manchester United gaat, voor dat geld kunnen ze al Wijndal en Bergwijn halen lijkt het. En dan hoeven ze nog maar 1 positie te vervangen verder. De CL en de uitgaande transfers maken het wel een stuk makkelijker shoppen voor ze. Al vielen ze verbazingwekkend ver weg vorig seizoen bij slechts enkele blessures.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Tijn schreef: 02 jun 2022, 08:55
ShovingNE2 schreef: 02 jun 2022, 08:39 Ja, John de Jong gaat staan liegen voor de camera. Puur voor de bühne. Komop hoor. Natuurlijk willen we die behouden. En als je Guti, Doan, Gotze en Bruma gaat vervangen door drie basiswaardige toptalenten en als Gakpo en/of Sangaré ook nog weg zijn dan kunnen we ons echt zorgen gaan maken of we wel plek twee halen.

Geweldig die toptalenten, maar de ondergrens ligt geregeld nog ver onder een zes. Balans hebben we nodig. Wat jij voorstelt begon Cocu het seizoen 2013/14 mee.
Met toptalenten bedoelt @O Goleiro Grande denk ik meer de categorie Veerman dan de categorie Locadia, Hendrix, Brenet waar Cocu in 2013/2014 mee begon. Toptalenten die wel al basiswaardig zijn op minimaal Eredivisieniveau maar zeer waarschijnlijk beduidend hoger eindigen. Die haal je vaak niet voor 2 a 3 miljoen en vandaar dat 1 grote verkoop wel nodig lijkt volgens velen.

Guti, Doan, Götze en Bruma gaan samen niet genoeg opleveren lijkt het om deze spelers te vervangen + een nieuwe keeper, nieuwe rechtsback en 2 spitsen te bekostigen. Dat is de afweging die velen verwachten.

Ten aanzien van Ajax hoop ik niet dat Timber nu voor 40 miljoen naar Manchester United gaat, voor dat geld kunnen ze al Wijndal en Bergwijn halen lijkt het. En dan hoeven ze nog maar 1 positie te vervangen verder. De CL en de uitgaande transfers maken het wel een stuk makkelijker shoppen voor ze. Al vielen ze verbazingwekkend ver weg vorig seizoen bij slechts enkele blessures.
Aan de ene kant hoop ik dat Timber weg gaat, aangezien ik het een hele goede speler vind. Aan de andere kant, wat jij zegt, voor 40mil kan Ajax goed investeren, dus daar hoop ik ook niet op :mrgreen: Tenzij van de 40mil voor Timber er een Magallan, Daramy en Bandé worden gehaald dan vind ik het prima
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

De toptalenten moeten ook maar komen. Veel concurrentie voor dat soort jongens. Het is een smal koord waarop een TD balanceert.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Even de temperatuur meten: hoe kut is Ajax nu?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Laatst gewijzigd door Ardbeg op 02 jun 2022, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik hoop in ieder geval dat Haller niet naar Dortmund of Bayern gaat voor 30+ miljoen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Op welke schaal? Op schaal van 1 tot 10 is Ajax denk ik toch wel voor een goeie 12 kut hoor.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wel interessant om te zien wat Ajax met de keepers gaat doen. Ik vind persoonlijk Pasveer degelijk maar niet een keeper die bij Ajax 1 onder de lat hoort te staan. Stekekelenburg is gewoon op, die duikt zo vreselijk langzaam. En dan heb je nog dat talent van GAE. Ik geloof er zelf niet in om zulke gasten jong te halen en ze bij de club te houden als 3de keeper. Of zelfs als 2de keeper. Op die leeftijd moet je spelen, een veel ook.

Net als PSV heeft Ajax dus in mijn ogen ook echt een topkeeper nodig en het kan maar zo zijn dat beide clubs in dezelfde vijver gaan vissen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ajax heeft met Cillessen en Scherpen (min of meer) aardig verdiend door ze op jonge leeftijd te kopen. Ze behouden altijd sowieso enige waarde en dat zal met Gorter ook zo zijn. Het eerste wat Ajax gaat doen is alle keepers van Oranje van de laatste 5 jaar op een schoolbord schrijven en informeren welke haalbaar en betaalbaar is. Als dat niet lukt dat gaan ze in dezelfde vijver vissen als wij.

Het is niet uit te sluiten dat Cillessen ineens is gaan twijfelen aan PSV omdat Ajax tussendoor is gekomen. Die zou prima in dat rijtje passen die ze nu hebben en zou voor ons behoed blijven. Win-win-win-win situatie voor iedereen behalve Gorter.

Ajax begint bij Flekken, Bizot, Padt, Drommel, Krul en Cillessen. Dus ik ben niet bang dat ze ons in de wielen rijden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De namen van Krul en Cillessen vielen toch ook gelijk bij PSV? Zal vast vanuit de beperkte blik van de media komen, maar die werden dus ook gelijk bij PSV genoemd. En Cilissen bleek dus wel serieus op de tafel te liggen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 02 jun 2022, 11:30 De namen van Krul en Cillessen vielen toch ook gelijk bij PSV? Zal vast vanuit de beperkte blik van de media komen, maar die werden dus ook gelijk bij PSV genoemd. En Cilissen bleek dus wel serieus op de tafel te liggen.
Daarom zei ik ook dat ze ons nu niet meer in de wielen rijden omdat Cillessen blijkbaar niet meer zo dichtbij is als dat in ieder geval ik zelf had gevreesd.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019



Ajax (en nog een andere Europese club) gaat voor Jappie. Maak maar snel rond Klaas-Jan!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Madueke schreef: 02 jun 2022, 16:11

Ajax (en nog een andere Europese club) gaat voor Jappie. Maak maar snel rond Klaas-Jan!
Dit is voor ons beter dan dat ze voor Flekken gaan. Zie ze er ook nog best wel wat voor betalen.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Mijn nachtmerrie: ‘PSV komt toch uit bij Jasper Cillessen en legt de goalie voor 3 jaar vast’ ~ Eindhovens Dagblad

Zulke rare wendingen zijn weleens vaker bij PSV voorgekomen als Bijvoorbeeld bij: Romero (die eig al naar Dortmund leek en toch plots bij ons tekende) en in grotere maten bij Daniël Schwaab die ineens terugkeerde vanuit het niets!
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ajax gaat dus weer voor Bergwijn.
Daramy is dus afgeschreven, Antony is nog niet eens weg. Tadic speelt op zijn plek. Klaassen, Berghuis zijn er ook nog en wereldwonders unuvar, Taylor en co mogen nooit spelen. Prima!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ja ik had het graag anders gezien. Inmiddels is ie nog maar circa 18 a 20 miljoen en hij is nog jong en gewoon al zo klaar als je ze gaat krijgen. Tadic kan ook op 10, Bergwijn kan rechts, Tadic en Bergwijn kunnen in de spits. Die hoeven echt geen twijfels te hebben over te veel kwaliteit.

Het zou een logische eerste aankoop zijn en ik baal ervan. Dit beleid, zolang ze de goede NL internatials pakken zoals ook Berghuis Wijndal en Bergwijn, zorgt voor een stabiele kern NL spelers.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze proberen het maar weer bij Bergwijn....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ze proberen het maar weer bij Bergwijn....


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -vuur.html
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 03 jun 2022, 07:10 Ja ik had het graag anders gezien. Inmiddels is ie nog maar circa 18 a 20 miljoen en hij is nog jong en gewoon al zo klaar als je ze gaat krijgen. Tadic kan ook op 10, Bergwijn kan rechts, Tadic en Bergwijn kunnen in de spits. Die hoeven echt geen twijfels te hebben over te veel kwaliteit.

Het zou een logische eerste aankoop zijn en ik baal ervan. Dit beleid, zolang ze de goede NL internatials pakken zoals ook Berghuis Wijndal en Bergwijn, zorgt voor een stabiele kern NL spelers.
De belangrijkste vraag is of zijn salariseisen ook gezakt zijn denk ik. De telegraaf zegt wel vaker dat Stevie enorm graag naar ajax wil, tot nu toe bleek dat gewoon onzin te zijn
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Wel creatief van team Hamstelaar. Gewoon met een zak geld smijten. Vind Bergwijn een prima speler maar het wordt nooit de topper die ik had verwacht toen hij jonger was. Geen Depay of een Gakpo. En dan is 20 miljoen plus salaris heel veel geld.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zou Bergwijn genoegen nemen met een salaris dat minder is dan dat van Berghuis? Neuh.... 5 miljoen per jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Ajax