Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jwoeloe schreef: 27 mei 2022, 19:35
Standbeeld schreef: 27 mei 2022, 18:12 Een vraagprijs van 24 mln voor Malacia lijkt mij aan de erg hoge kant. Dat zou een uitzonderlijk goede prestatie zijn van Feyenoord, om een back voor die prijs te verkopen. Maar net als bij Sangare weet je het maar nooit als er Engelse clubsl(s) bij betrokken zijn.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404365
Ik weet vanuit zijn directe omgeving dat die jongen gigantisch in trek is (ook bij topclubs). Persoonlijk lijkt 24 miljoen me aan de hoge kant, maar van 15-20 zou ik niet staan kijken. Proberen als Feyenoord zijnde kan natuurlijk altijd.
Klopt, Arnesen kent het spelletje wel. Die is gepokt en gemazeld. Afgelopen winter zou Lyon al een bod van 12 mln hebben gedaan, volgens de geruchten. En hij is alleen maar beter gaan presteren, dus 15+ mln lijkt mij heel realistisch. Alleen de 24 mln zou ik zoals gezegd wel echt een hele goede prestatie vinden. Niet alleen omdat het Feyenoord is, maar ook omdat het een back is, die gaan over het algemeen niet zo snel voor zulke bedragen vanuit de Eredivisie. Het is Malacia in ieder geval van harte gegund. Ik vind hem altijd heel correct, vriendelijk en nederig over komen in de media.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 27 mei 2022, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Kocku en Senesi wordt al drie jaar mee geleurd. Talloze clubs mee in connectie gebracht. Wordt gewoon in de markt gezet door de zaakwaarnemers via fakenews eventueel met medeweten van Feyenoord. Het kan allemaal net mee op het derde niveau van Europa.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dessers vertrekt. Komen ze goed weg, want het is niet veel.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil schreef: 31 mei 2022, 12:58 Dessers vertrekt. Komen ze goed weg, want het is niet veel.
Het zure voor Feyenoord is alleen dat het alternatief niet beter zal zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Sensation schreef: 31 mei 2022, 13:01
ruuddevil schreef: 31 mei 2022, 12:58 Dessers vertrekt. Komen ze goed weg, want het is niet veel.
Het zure voor Feyenoord is alleen dat het alternatief niet beter zal zijn :mrgreen:
Maar misschien wel goedkoper.

4 miljoen voor Dessers zou dan ook erg dom zijn.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hadden ze überhaupt wel 4 mln daar? Gewoon voor de bühne in gesprek gegaan joh. Salaris zo laag bieden dat ze er toch niet uit zouden komen. Nu heb je iets te verkopen aan de fans.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hmmwa, er zijn echt genoeg spitsen die ze kunnen huren die minstens zo goed zijn en die kosten ze weer niets. Ze zijn best creatief en hebben in het verleden al veel voltreffers gehad.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heerlijk die supporters.


Vanochtend nog: ja hopelijk komen ze eruit

Nu: het is beter zo, slechte motoriek..


:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Het is voor beide partijen het beste lijkt me, een spits als Dessers moet je makkelijk elders kunnen huren/aantrekken (Zirkzee?). Van de kant van Dessers begrijp ik het ook, die jongen heeft een once in a lifetime seizoen gehad en moet nu het onderste uit de kan halen.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ge ... ~abf74407/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tsja heel leuk al die hosanna in de media, maar daardoor gaan spelers al snel denken dat ze heel wat zijn. Da's balen!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Ergens is dit voor het Nederlandse voetbal toch ook wel pijnlijk. De nummer 3 van de eredivisie kan niet eens een speler die niet echt aan spelen toekomt bij de nummer 8 van België contracteren.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wilde Feyenoord Lammers niet halen?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 31 mei 2022, 15:19 Wilde Feyenoord Lammers niet halen?
Het management van Lammers heeft Lammers bij Feye aangeboden. Zal vast een optie worden nu.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

DeEintovenaar schreef: 31 mei 2022, 15:18 Ergens is dit voor het Nederlandse voetbal toch ook wel pijnlijk. De nummer 3 van de eredivisie kan niet eens een speler die niet echt aan spelen toekomt bij de nummer 8 van België contracteren.
Ligt eraan wat Dessers precies vraagt, je hebt daarbij ook te maken met verhoudingen binnen de selectie. Maarja dat Feyenoord niet ruim in de slappe was is ook een feit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

ziege maar ook zagge schreef: 31 mei 2022, 15:28
DeEintovenaar schreef: 31 mei 2022, 15:18 Ergens is dit voor het Nederlandse voetbal toch ook wel pijnlijk. De nummer 3 van de eredivisie kan niet eens een speler die niet echt aan spelen toekomt bij de nummer 8 van België contracteren.
Ligt eraan wat Dessers precies vraagt, je hebt daarbij ook te maken met verhoudingen binnen de selectie. Maarja dat Feyenoord niet ruim in de slappe was is ook een feit.
Daar heb je ook helemaal gelijk hoor. Natuurlijk spelen meerdere factoren een rol. Alleen voor de beeldvorming is het toch wel triest... Als het nou om een club uit de Premier League ging was het anders maar België is voor de beeldvorming niet goed denk ik haha.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

DeEintovenaar schreef: 31 mei 2022, 15:18 Ergens is dit voor het Nederlandse voetbal toch ook wel pijnlijk. De nummer 3 van de eredivisie kan niet eens een speler die niet echt aan spelen toekomt bij de nummer 8 van België contracteren.
De Nederlandse clubs doen het anders veel beter dan de Belgische. En Feyenoord concurreert niet met Genk voor Dessers maar met buitenlandse clubs.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

koetje schreef: 31 mei 2022, 16:00
DeEintovenaar schreef: 31 mei 2022, 15:18 Ergens is dit voor het Nederlandse voetbal toch ook wel pijnlijk. De nummer 3 van de eredivisie kan niet eens een speler die niet echt aan spelen toekomt bij de nummer 8 van België contracteren.
De Nederlandse clubs doen het anders veel beter dan de Belgische. En Feyenoord concurreert niet met Genk voor Dessers maar met buitenlandse clubs.
Momenteel doen Nederlandse clubs het inderdaad veel beter gelukkig. Hopelijk blijft dat zo.
Wat ik bedoel is dat Genk Dessers wel heeft kunnen binnen halen en dat het Feyenoord nu niet zou lukken op basis van financiën.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ja toen bestond z'n salaris nog uit een broodje frikandel na de wedstrijd :grin: Nu denkt ie dat ie Benzema is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

ziege maar ook zagge schreef: 31 mei 2022, 16:15 Ja toen bestond z'n salaris nog uit een broodje frikandel na de wedstrijd :grin: Nu denkt ie dat ie Benzema is.
Voor een broodje frikandel zou ik het ook doen ;) Nee zonder dollen heb je daar wel gelijk natuurlijk.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jammer, ik heb liever dat Feyenoord 4 miljoen stuk slaat voor een middelmatige spits van 27 met 1 goed seizoen, dan dat ze een veel groter talent als Lammers gaan halen. Het plafond van Lammers ligt natuurlijk veel hoger dan dat van Dessers. Overigens begrijp ik Dessers prima, die kan nu voor het eerst van zijn carriere serieus cashen.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Lammers is echt de meest overschatte speler van de afgelopen 20 jaar en met zijn mentaliteit komt hij er nooit, waar hij ook speelt. Slappe hap.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Lamme Sam is inmiddels 25, daar is talent al een tijdje niet meer van toepassing.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wow, alweer 25? Zonde hoor, vind het echt een heerlijke speler maar is nu al 2 cruciale jaren aan het vergooien
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25064
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij heeft mij (en ik denk ook PSV) ontzettend teleurgesteld door zijn oren naar zijn zaakwaarnemer te laten hangen destijds. Ik had Sam verstandiger verwacht. Was hier voldoende aan spelen toegekomen en dan was hij nu vast verder geweest in zijn ontwikkeling.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sam Lammers is een René Froger looking lulletje dat op kan donderen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord