Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Louis zometeen met de persco:

https://nos.nl/collectie/13873/livestre ... s-van-gaal
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gini levert niet??? Samen met Memphis de belangrijkste speler.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Van Gaal vertelde maandag tijdens zijn persconferentie dat Danny Blind een rol heeft gespeeld in de terugkeer van Janssen in Oranje. 'Hij heeft hem geselecteerd en toen maakte hij veel goals', zei Van Gaal, die voormalig bondscoach Blind nu als assistent heeft.

Als we af moeten gaan op het oordeel van scholletje Blind dan hoop ik dat het NL elftal alles verliest..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Brobbey en Jong Ajax speler Rensch hadden er gewoon bijgezeten als Jong Oranje geen wedstrijden had hoeven spelen.

Maar er is verder totaal geen voorkeur voor een bepaalde club hoor..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Krijg steeds meer het idee dat Van Gaal maar wat doet. Hij kan zelf toch ook denken, of niet soms? Als Blind zoiets zegt moet Van Gaal hard lachen en vragen "of ie wel lekker in zijn bolletje is?"
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:27 Krijg steeds meer het idee dat Van Gaal maar wat doet. Hij kan zelf toch ook denken, of niet soms? Als Blind zoiets zegt moet Van Gaal hard lachen en vragen "of ie wel lekker in zijn bolletje is?"
Ik denk dat v. Gaal komende periode puur als experiment ziet om te kijken of er nog wat tussen zit van interessant kan zijn. Maar dat ga je natuurlijk niet zo uitspreken. Louis is echt niet dom, die heeft echt wel in zijn hoofd hoe hij naar het WK wil straks.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 30 mei 2022, 17:29
Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:27 Krijg steeds meer het idee dat Van Gaal maar wat doet. Hij kan zelf toch ook denken, of niet soms? Als Blind zoiets zegt moet Van Gaal hard lachen en vragen "of ie wel lekker in zijn bolletje is?"
Ik denk dat v. Gaal komende periode puur als experiment ziet om te kijken of er nog wat tussen zit van interessant kan zijn. Maar dat ga je natuurlijk niet zo uitspreken. Louis is echt niet dom, die heeft echt wel in zijn hoofd hoe hij naar het WK wil straks.
Wat bedoel je met "om te kijken of er nog wat tussen zit van interessant kan zijn"?
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:31
Juancho schreef: 30 mei 2022, 17:29

Ik denk dat v. Gaal komende periode puur als experiment ziet om te kijken of er nog wat tussen zit van interessant kan zijn. Maar dat ga je natuurlijk niet zo uitspreken. Louis is echt niet dom, die heeft echt wel in zijn hoofd hoe hij naar het WK wil straks.
Wat bedoel je met "om te kijken of er nog wat tussen zit van interessant kan zijn"?
Spelers, tactieken, verrassingen...verzin het :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 30 mei 2022, 17:32
Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:31
Wat bedoel je met "om te kijken of er nog wat tussen zit van interessant kan zijn"?
Spelers, tactieken, verrassingen...verzin het :)
Tsja, ik vind het maar een raar selectiebeleid. Dan kan ie net zo goed Van Wolfswinkel of Linssen ook uitnodigen om te experimenteren. Die scoren teminste wel doelpunten.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:35 Dan kan ie net zo goed Van Wolfswinkel of Linssen ook uitnodigen om te experimenteren.
Zoals Louis zou zeggen: die staan op de schaduwlijst.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:35
Juancho schreef: 30 mei 2022, 17:32

Spelers, tactieken, verrassingen...verzin het :)
Tsja, ik vind het maar een raar selectiebeleid. Dan kan ie net zo goed Van Wolfswinkel of Linssen ook uitnodigen om te experimenteren. Die scoren teminste wel doelpunten.
Ow ik vind het ook raar allemaal hoor, daar niet van. Maar ik geloof er niks van dat v. Gaal het allemaal maar zo ff verzint. Tis een topcoach met zoveel ervaring. Er zal vast wel iets achter zitten. Ik geval Gini bijv. om hem te bewegen en duidelijk te maken dat hij niet nog een half seizoen op de bank moet gaan zitten bij PSG. Louis is nogmaals niet dom, dat geloof ik niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 30 mei 2022, 17:42
Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:35
Tsja, ik vind het maar een raar selectiebeleid. Dan kan ie net zo goed Van Wolfswinkel of Linssen ook uitnodigen om te experimenteren. Die scoren teminste wel doelpunten.
Ow ik vind het ook raar allemaal hoor, daar niet van. Maar ik geloof er niks van dat v. Gaal het allemaal maar zo ff verzint. Tis een topcoach met zoveel ervaring. Er zal vast wel iets achter zitten. Ik geval Gini bijv. om hem te bewegen en duidelijk te maken dat hij niet nog een half seizoen op de bank moet gaan zitten bij PSG. Louis is nogmaals niet dom, dat geloof ik niet.
Dit. En ik denk dat Louis ook wel een coach is die er écht bovenop zit en wekelijks contact houdt met sleutelspelers. Wijnaldum zal dit vast al hebben zien aankomen, welke reden dan ook is gegeven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Madueke schreef: 30 mei 2022, 17:27 Brobbey en Jong Ajax speler Rensch hadden er gewoon bijgezeten als Jong Oranje geen wedstrijden had hoeven spelen.

Maar er is verder totaal geen voorkeur voor een bepaalde club hoor..
Zei hij dat, over Brobbel en Rensch?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Brobbey sowieso, maar reken maar dat Rensch er ook bij was geweest. Echter gunt Louis Jong Oranje ook nog wat spelers, want dat is goed voor het Nederlandse voetbal.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Voor Brobbey zou nog wel wat te zeggen zijn geweest. Rensch zou waanzin zijn. Die heeft het gehele seizoen slecht gespeeld als hij er in kwam.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Hij noemde Rensch als voorbeeld.
Ik denk dat hij anders gewoon Geertruida had geselecteerd.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

milansandro schreef: 30 mei 2022, 17:24 Van Gaal vertelde maandag tijdens zijn persconferentie dat Danny Blind een rol heeft gespeeld in de terugkeer van Janssen in Oranje. 'Hij heeft hem geselecteerd en toen maakte hij veel goals', zei Van Gaal, die voormalig bondscoach Blind nu als assistent heeft.

Als we af moeten gaan op het oordeel van scholletje Blind dan hoop ik dat het NL elftal alles verliest..
Dit is een grap hoop ik?
Ik deel in dat geval inderdaad jouw gevoelens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En Veerman komt in heel dit verhaal niet voor? Zou het minstens net zo veel verdienen als Brobbey en Rensch.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ach die Van Gaal is best grappig. Er gebeurt tenminste iets en het pakt vaak goed uit. Iets met een gouden swaffel.

Natuurlijk hoort Gini erbij. Alleen als je voor een schijtclub als PSG kiest roep je het een beetje op jezelf af.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 30 mei 2022, 17:42
Standbeeld schreef: 30 mei 2022, 17:35
Tsja, ik vind het maar een raar selectiebeleid. Dan kan ie net zo goed Van Wolfswinkel of Linssen ook uitnodigen om te experimenteren. Die scoren teminste wel doelpunten.
Ow ik vind het ook raar allemaal hoor, daar niet van. Maar ik geloof er niks van dat v. Gaal het allemaal maar zo ff verzint. Tis een topcoach met zoveel ervaring. Er zal vast wel iets achter zitten. Ik geval Gini bijv. om hem te bewegen en duidelijk te maken dat hij niet nog een half seizoen op de bank moet gaan zitten bij PSG. Louis is nogmaals niet dom, dat geloof ik niet.
Ik bedoelde het natuurlijk ook metaforisch. Er zal vanuit Van Gaal vast wel een gedachte achter zitten, dat kan niet anders. Maar, ik bedoelde dat het allemaal nergens op slaat vanuit mijn perspectief.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik kan me nog herinneren dat Brenet, Ramselaar, Hendrix, Rosario, Locadia en in mindere mate erg van Ginkel Willems Teze en Pröpper opgeroepen werden. Als je in NL bij Feyenoord of Ajax of PSV speelt dan vinden ze het altijd wel interessant om eens van dichtbij te kijken wat die gasten kunnen.

Rensch zou echt belachelijk zijn geweest als hij vindt dat Wijnaldum niet geleverd heeft.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

De Jong afwezig voor overige redenen. Die is natuurlijk druk aan het onderhandelen met John
YPLee
Jeugdspeler
1
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 mei 2022
Seizoenkaart: Vak H
Clubvoorkeur: PSV

Cody was wel héél sterk aan het trainen. In het afsluitende partijspel drie keer gescoord, maakte een erg gedreven indruk.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

nilssonH schreef: 30 mei 2022, 18:15 En Veerman komt in heel dit verhaal niet voor? Zou het minstens net zo veel verdienen als Brobbey en Rensch.
Tja Veerman speelt dan ook niet bij Ajax
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15285
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Raar hoe Van Gaal met Gini omgaat. Lijkt bijna persoonlijk, want Gini is echt niet iemand die je op deze manier hoeft te motiveren.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ik vrees dat Louis niet meer zo goed weet waar hij mee bezig is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal