Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Janssen is een spits die wel continu de diepte zoekt, dus qua type snap ik nog dat hij die uitnodigt. Volgens mij wil Louis altijd iets proberen toe te voegen, dus als het goed uitpakt dan krijgt hij alle credits en als het niks is dan is het zo weer vergeten, want dan noemt hij het een probeersel en niemand heeft het er meer over.
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Positief dat Luuk en Wijnaldum er niet bij zitten. Missen toch 4 nations league wedstrijden. Zet ze misschien wel aan het denken over speeltijd.

Schouten vind ik een interessante speler.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Janssen scoort amper. Idiote keuze.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Waar ik dus echt totaal niet van hou is wanneer trainers aan vriendjespolitiek doen. Types als Clasie, BMI, Flekken, Blind maar ook Blind Sr, Davids, doe toch gewoon normaal man. Dat zou mij als speler echt irriteren. Gewoon de besten oproepen en selecteren ipv dat slappe gedoe.
Gebruikersavatar
colocolofc
Meervoudig international
5
Berichten: 1293
Lid geworden op: 26 jan 2019

Standbeeld schreef: 27 mei 2022, 13:15 Waar ik dus echt totaal niet van hou is wanneer trainers aan vriendjespolitiek doen. Types als Clasie, BMI, Flekken, Blind maar ook Blind Sr, Davids, doe toch gewoon normaal man. Dat zou mij als speler echt irriteren. Gewoon de besten oproepen en selecteren ipv dat slappe gedoe.
Juist om deze reden zou ik het eens heel interessant vinden als iemand van buitenaf (een buitenlandse coach) een keer bondscoach wordt. Iemand die dus met een heel frisse blik kan kijken naar wat de beste Nederlandse spelers zijn. Zonder dat er een (onbewuste) voorkeur is voor bepaalde spelers.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

colocolofc schreef: 27 mei 2022, 13:17
Standbeeld schreef: 27 mei 2022, 13:15 Waar ik dus echt totaal niet van hou is wanneer trainers aan vriendjespolitiek doen. Types als Clasie, BMI, Flekken, Blind maar ook Blind Sr, Davids, doe toch gewoon normaal man. Dat zou mij als speler echt irriteren. Gewoon de besten oproepen en selecteren ipv dat slappe gedoe.
Juist om deze reden zou ik het eens heel interessant vinden als iemand van buitenaf (een buitenlandse coach) een keer bondscoach wordt. Iemand die dus met een heel frisse blik kan kijken naar wat de beste Nederlandse spelers zijn. Zonder dat er een (onbewuste) voorkeur is voor bepaalde spelers.
Wellicht als Roger klaar is met Benfica? Of Benfica klaar met Roger?
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

colocolofc schreef: 27 mei 2022, 13:17
Standbeeld schreef: 27 mei 2022, 13:15 Waar ik dus echt totaal niet van hou is wanneer trainers aan vriendjespolitiek doen. Types als Clasie, BMI, Flekken, Blind maar ook Blind Sr, Davids, doe toch gewoon normaal man. Dat zou mij als speler echt irriteren. Gewoon de besten oproepen en selecteren ipv dat slappe gedoe.
Juist om deze reden zou ik het eens heel interessant vinden als iemand van buitenaf (een buitenlandse coach) een keer bondscoach wordt. Iemand die dus met een heel frisse blik kan kijken naar wat de beste Nederlandse spelers zijn. Zonder dat er een (onbewuste) voorkeur is voor bepaalde spelers.
Snap je gedachtegang, maar daar ben ik dan weer principieel op tegen. Het Nederlands elftal moet gewoon een NL coach hebben. Een buitenlandse coach zou wat mij betreft beschamend zijn voor zo een groot voetballand met dito statuur.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Toch grappig dat de coach met de meeste wedstrijden de Engelsman is:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Glend ... prov=sfla1

Edit; niet de meest succesvolle overigens...
La vida és massa curta per no fer broma
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Botman staat in het elftal van het jaar in de Ligue 1. BMI is niet eens de beste verdediger van AZ. Bijzondere keuze wat mij betreft. En Vincent Janssen, tsja. Zelfs Ricky van Wolfswinkel zou nog logischer zijn. Ik vind het zeer vreemd, bijna zo vreemd dat je er iets achter gaat zoeken.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Mee eens!

Vaak is de selectie van Van Gaal logisch, deze keer echter staan er enkele namen in die alle logica tarten.
Heel apart en opvallend.

PS: Janssen gaat trouwen en mist daardoor de 1e interland tegen België, dat maakt zijn selectie nog belachelijker.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Op deze manier mogen wij tenminste ook nog hopen op een interlandcarriere, ook mooi. :mrgreen:

Indi is trouwens pas 30, voor mijn gevoel is hij 35 ofzo.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Hele aparte selectie, Martins Indi en Janssen erbij terwijl ene een zwakke schakel is bij een matig AZ. En de ander heeft aangetoond totaal geen niveau te hebben. Zelfs in Mexico komt hij er niet aan te pas.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Test, test. 1, 2, 3. Test.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Bizar dat die lompe BMI en Vincent "overal mislukt en totaal uit beeld" Janssen bij de selectie zitten. Louis wil vast weer één of ander idioot statement maken maar hij zet zichzelf en heel Nederland voor lul met deze minkukels.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Fantastisch! Dit is echt dodelijk hoor:

https://www.vi.nl/nieuws/verbazing-in-m ... -nederland


Overigens zal Lowieke een goede reden hebben om hem te proberen. Zoveel credits moet je de man geven. Maar het zou mij verbazen wanneer we Jansen nog eens terugzien.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Als hij het deze interlandperiode goed doet en Luuk besluit nog elders te gaan spelen ipv terug te keren, zie ik PSV zich wel weer voor hem melden.

Niet als eerste spits maar als 'ervaren' stormram. Je weet wel; de spits na je eerste en tweede optie.

Prijs is 'slechts' 3 miljoen en salaristechnisch kan hij zuchzelf deze stap inmiddels ook prima permitteren.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als PSV maar niet aan die Janssen denkt nu hij bij Oranje zit; wat een eendagsvlieg was dat zeg. Bizar dat hij er bij zit; had dan idd voor Brobbey gekozen desnoods. Of Luuk uiteraard. Wat moet je met die gast? En BMI; ook zo'n idiote keuze. Die valt bij AZ al door de mand. Wat dat betreft en uiteraard de keepers is het wel zware armoede bij Oranje hoor.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Janssen is de Nederlandse Bjorn Vleminckx
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Toen Janssen naar Tottenham ging keek ik nog regelmatig PL wedstrijden. Was vermakelijk en zielig te gelijk om die Janssen daar bezig te zien. Gebrek aan inzet kon je hem niet verwijten, maar hij overdreef het een beetje.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

[mention]Menno1[/mention] misschien maar hij deed het in Brazilië heel behoorlijk. En op basis daarvan zal hij nog wel wat krediet hebben bij Louis van Gaal.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

ruuddevil schreef: 28 mei 2022, 09:42 Toen Janssen naar Tottenham ging keek ik nog regelmatig PL wedstrijden. Was vermakelijk en zielig te gelijk om die Janssen daar bezig te zien. Gebrek aan inzet kon je hem niet verwijten, maar hij overdreef het een beetje.
Kon toen tot een heel stuk juist goed mee. Zowel fysiek als op techniek. Behalve goals maken dat lukt hem zelden. Hij ging altijd tegen de verdediger aanstaan in plaats van proberen vrij te lopen. Op basis van fysiek kun je Nederland nog wel uit zo'n situatie scoren alleen in de PL dus niet.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik heb historisch weinig met dit NL11 en van Gaal maakt het alleen maar erger. Ik zou het eigenlijk allemaal het tegenovergestelde doen dan van Gaal.

Memphis als spits, Wijnaldum erachter, Virgil LCV, De Vrij RCV, Dumfries RB, Gakpo Linksbuiten, Frenkie in de Busquets rol, Malacia linksback.... het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Number 8 On Tour schreef: 27 mei 2022, 13:00 Positief dat Luuk en Wijnaldum er niet bij zitten. Missen toch 4 nations league wedstrijden. Zet ze misschien wel aan het denken over speeltijd.
Zou kunnen dat van Gaal er ook zo over denkt en ze zo naar een club met speeltijd probeert te verleiden. Ik neem aan dat hij liever ziet dat Gini en Luuk wekelijks bij PSV presteren (en ingespeeld raken met Gakpo, Teze en Veerman), dan dat ze op de bank zitten bij Sevilla en PSG.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

koetje schreef: 28 mei 2022, 11:42
ruuddevil schreef: 28 mei 2022, 09:42 Toen Janssen naar Tottenham ging keek ik nog regelmatig PL wedstrijden. Was vermakelijk en zielig te gelijk om die Janssen daar bezig te zien. Gebrek aan inzet kon je hem niet verwijten, maar hij overdreef het een beetje.
Kon toen tot een heel stuk juist goed mee. Zowel fysiek als op techniek. Behalve goals maken dat lukt hem zelden. Hij ging altijd tegen de verdediger aanstaan in plaats van proberen vrij te lopen. Op basis van fysiek kun je Nederland nog wel uit zo'n situatie scoren alleen in de PL dus niet.
De Nederlandse Vinicius.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs schreef: 28 mei 2022, 15:01
koetje schreef: 28 mei 2022, 11:42

Kon toen tot een heel stuk juist goed mee. Zowel fysiek als op techniek. Behalve goals maken dat lukt hem zelden. Hij ging altijd tegen de verdediger aanstaan in plaats van proberen vrij te lopen. Op basis van fysiek kun je Nederland nog wel uit zo'n situatie scoren alleen in de PL dus niet.
De Nederlandse Vinicius.
Maar dan verfijnder, wat niet zo moeilijk is overigens.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Louis zometeen met de persco:

https://nos.nl/collectie/13873/livestre ... s-van-gaal

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal