Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

El Sordo schreef: 26 mei 2022, 14:36 Dat voelen ze toch vrijwel elk jaar in de periode juni-oktober?
Precies alleen beginnen ze nu al in de maand mei
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik voel mn kutje. Ja, ik voel het gewoon.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ad.nl/binnenland/feyenoordf ... ?fs=e&s=cl
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Dit soort lui hebben stemrecht.

:I
Waarom ik niet een dagje gewacht heb? Ja, dat vragen veel mensen. Maar ach, soms moet je een beetje risico nemen in het leven.
Dat snap ik, als het je wat kan opleveren.
Wat levert een tattoo 1 dag eerder hebben je op? Hooguit wat lui die (bij een overwinning) er wat van zeggen (bv als je het in de stad op een groot scherm kijkt). Maar verder?
Feyenoord is een ziekte
Dat klopt dan wel weer ja.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ren Höek schreef: 26 mei 2022, 13:04 Dessers scoorde veel in de Europese wedstrijden, in de Eredivisie was het echter maar matig.
In 27 wedstrijden was hij goed voor slechts 9 goals en 2 assists.

Ter vergelijking: Zahavi was in 25 wedstrijden goed voor 11 goals en 7 assists.
En die vinden we niet goed genoeg.
Overall is Dessers elke 83 minuten bij een goal betrokken geweest en Zahavi elke 93 minuten.
Kijk je alleen naar de Eredivisie zit Dessers op 97,7. Voor de meeste spelers van Feyenoord geldt dat ze tegen betere tegenstanders niet veel gepresteerd hebben en als spits ben je daar ook wat meer afhankelijk van. Die 27 wedstrijden van Dessers is erg vertekend, want hij heeft qua speelminuten 12 wedstrijden gespeeld.

Als je in totaal kijkt zit het grote verschil tussen Feyenoord en PSV er met name in hoe vaak Slot praktisch zijn beste spelers heeft kunnen opstellen. Qua speelminuten valt op dat de eerste 11 bij hun gemiddeld op 77% uitkomen en bij ons is dat maar 67%. Zij hebben grotendeels alles met 16 spelers kunnen doen dit seizoen, waarbij qua speelminuten Dessers en Nelson zelfs 14e en 15e staan en die kwamen aan het eind juist in de basis. De enige echte blessure waar ze last van hadden was Bijlow en die heeft 65% van alle minuten kunnen spelen nog.

Ter vergelijking, bij ons staan er maar 5 spelers boven die 65% en heeft Gakpo als nummer 6 precies die 65% kunnen spelen ook. Waar de oorzaak van de blessures precies ligt is onduidelijk, maar had Feyenoord evenveel blessures gehad als wij waren ze waarschijnlijk veel verder ingestort. Spelers waar ze amper vervangers voor hadden hebben bijna alles kunnen spelen. Als ze hier volgend seizoen wat meer last van gaan krijgen is het afwachten of ze het nog zo goed gaan doen, zeker aangezien het verwachtingspatroon nu omhoog zal gaan.

Ook bijzonder dat het in de media aan het eind vaak ging om hoeveel wedstrijden ze al gespeeld hadden (iets wat ik ook over Vitesse langs zag komen), maar de eindstand qua wedstrijden van de top-3 van de competitie is:
1. PSV 58 wedstrijden
2. Feyenoord 54 wedstrijden
3. Ajax 48 wedstrijden
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sluitpost der menselijke intelligentie.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit gaat echt veel te ver man. Die gasten moeten opgespoord worden en aangepakt.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 mei 2022, 16:24 Sluitpost der menselijke intelligentie.

Voor mijn gevoel zijn dit echt altijd dezelfde 20 gasten die dit doen.
Pak die gasten eens aan politie en Feyenoord.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 mei 2022, 16:24 Sluitpost der menselijke intelligentie.

Blij dat ze verloren hebben. Teringtokkies.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 mei 2022, 16:24 Sluitpost der menselijke intelligentie.

Sympathiek. Uitdelen van massages.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Je gaat bijna aan een vervelende Duitse term denken, iets met onder & mens
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Mr. Spock schreef: 26 mei 2022, 15:47
Dit soort lui hebben stemrecht.

:I
Waarom ik niet een dagje gewacht heb? Ja, dat vragen veel mensen. Maar ach, soms moet je een beetje risico nemen in het leven.
Dat snap ik, als het je wat kan opleveren.
Wat levert een tattoo 1 dag eerder hebben je op? Hooguit wat lui die (bij een overwinning) er wat van zeggen (bv als je het in de stad op een groot scherm kijkt). Maar verder?
Feyenoord is een ziekte
Dat klopt dan wel weer ja.
Is niet de eerste keer he, dit soort tattoos... tien tegen één dat zo'n zogenaamde misser daar intussen ook een soort statussymbool is, zo van kijk die gast gaat gewoon blindelings voor de club, da's pas een échte :strong:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Aandachtshoeren, allemaal.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mr. Spock schreef: 26 mei 2022, 14:37
JChovanec schreef: 26 mei 2022, 14:26 Ze voelen in Rotterdam dat ze komend seizoen kampioen worden lees ik net op voetbalzone. Ik voorzie een run op de tattoo shops om volgende week al een tattoo met landskampioen 2022-2023 te laten zetten
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404304
Check die video: "Kokcu kan weg voor 80 miljoen"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Turkse Lira?
La vida és massa curta per no fer broma
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Kökcü heeft toch in geen enkele grote wedstrijd iets laten zien? Tegen ons viel hij enorm door de mand, maar ook tegen Ajax, AZ en AS Roma bijvoorbeeld was hij onzichtbaar. Die is enorm gehyped weer, net als eigenlijk elke Feyenoorder op Malacia na, want die heeft tenminste echt laten zien er te staan in belangrijke wedstrijden. Sinisterra heeft cijfermatig ook een prima seizoen gehad, maar volgens mij ook amper wat laten zien tegen de betere tegenstanders.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Gaat t hier nu nog over die club? Het is inmiddels geschiedenis. Vastgelegd op dvd en tattoos, over naar de werkelijkheid
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404350

Flemming snapt het wel. Feyenoord kan niet tippen aan niveau PSV
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haha, alle Feyenoorders weer op de kast.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het lullige voor Flemming is dat hij nu dus de waarheid spreekt, maar dat hij denk ik nu al wordt uitgekotst door het Feyenoordpubliek..

Dat Feyenoordpubliek heeft zulke hoge verwachtingen ook met transfers... ik denk dat er best veel mensen gaan sneuvelen onder druk van de Feyenoordfans komend seizoen.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Slimme jongen die Flemming.
Met zo'n stel hersens kom je er alleen bij Feyenoord niet in ben ik bang
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Tja, Feyenoord spreekt ook nooit uit voor de titel te gaan. Dat doen wij wel. Groot verschil in mentaliteit en spirit. Ze zijn gewoon de eeuwige nummer 3 van NL, dat moeten ze maar in hun oren knopen daar in Rotterdam.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Een vraagprijs van 24 mln voor Malacia lijkt mij aan de erg hoge kant. Dat zou een uitzonderlijk goede prestatie zijn van Feyenoord, om een back voor die prijs te verkopen. Maar net als bij Sangare weet je het maar nooit als er Engelse clubsl(s) bij betrokken zijn.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404365
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 27 mei 2022, 18:12 Een vraagprijs van 24 mln voor Malacia lijkt mij aan de erg hoge kant. Dat zou een uitzonderlijk goede prestatie zijn van Feyenoord, om een back voor die prijs te verkopen. Maar net als bij Sangare weet je het maar nooit als er Engelse clubsl(s) bij betrokken zijn.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404365
Ik weet vanuit zijn directe omgeving dat die jongen gigantisch in trek is (ook bij topclubs). Persoonlijk lijkt 24 miljoen me aan de hoge kant, maar van 15-20 zou ik niet staan kijken. Proberen als Feyenoord zijnde kan natuurlijk altijd.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Tijn schreef: 27 mei 2022, 08:09 Kökcü heeft toch in geen enkele grote wedstrijd iets laten zien? Tegen ons viel hij enorm door de mand, maar ook tegen Ajax, AZ en AS Roma bijvoorbeeld was hij onzichtbaar. Die is enorm gehyped weer, net als eigenlijk elke Feyenoorder op Malacia na, want die heeft tenminste echt laten zien er te staan in belangrijke wedstrijden. Sinisterra heeft cijfermatig ook een prima seizoen gehad, maar volgens mij ook amper wat laten zien tegen de betere tegenstanders.
Ik begrijp de eventuele interesse buiten wat Turkse topclubs in Kökcü eigenlijk ook niet. Ik vind hem weinig bijzonder zodra het niveau hoger wordt dan Sparta thuis of NEC uit. Malacia heeft zich goed ontwikkeld en voor een speler als Sinisterra is ook altijd wel interesse. Dat kunnen beide wel Kuyt achtige bedragen worden, al wil Feyenoord geloof die laatste graag nog een seizoen houden met een opgewaardeerd contract.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 27 mei 2022, 19:35
Standbeeld schreef: 27 mei 2022, 18:12 Een vraagprijs van 24 mln voor Malacia lijkt mij aan de erg hoge kant. Dat zou een uitzonderlijk goede prestatie zijn van Feyenoord, om een back voor die prijs te verkopen. Maar net als bij Sangare weet je het maar nooit als er Engelse clubsl(s) bij betrokken zijn.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404365
Ik weet vanuit zijn directe omgeving dat die jongen gigantisch in trek is (ook bij topclubs). Persoonlijk lijkt 24 miljoen me aan de hoge kant, maar van 15-20 zou ik niet staan kijken. Proberen als Feyenoord zijnde kan natuurlijk altijd.
Klopt, Arnesen kent het spelletje wel. Die is gepokt en gemazeld. Afgelopen winter zou Lyon al een bod van 12 mln hebben gedaan, volgens de geruchten. En hij is alleen maar beter gaan presteren, dus 15+ mln lijkt mij heel realistisch. Alleen de 24 mln zou ik zoals gezegd wel echt een hele goede prestatie vinden. Niet alleen omdat het Feyenoord is, maar ook omdat het een back is, die gaan over het algemeen niet zo snel voor zulke bedragen vanuit de Eredivisie. Het is Malacia in ieder geval van harte gegund. Ik vind hem altijd heel correct, vriendelijk en nederig over komen in de media.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 27 mei 2022, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord