Jordan Teze

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Verdiend. Maar moet zich wel echt gaan richten op CV
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat is zeker prima. Dacht alleen dat hij al tot 2025 vastlag, maar dat was dus tot 2024.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Teze speelt al sinds 2008 bij PSV en is de afgelopen seizoenen uitgegroeid tot een vaste waarde in Eindhoven. Hij kan rechts op de vleugel achterin spelen, maar wordt nu bij PSV gezien als een optie voor het centrum van de defensie.
Ook dit is goed om te horen. Volgend jaar dus nog wat enkeltjes meevatten :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Heel blij mee! Teze was vorig seizoen al prima en afgelopen seizoen was hij nog beter. We zijn ook eindelijk van de discussie RB/RCV af, hij is duidelijk beter in het centrum. Hoop dat hij zich komend seizoen verder gaat ontwikkelen, dan kan hij echt een stap hoger gaan maken.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Voor de mensen die denken dat er dik geinvesteerd wordt in een CV, reken daar maar niet op. PSV gaat denk ik vol voor Ramalho-Teze en zorgt dat daar nog een optie bij komt (denk ik) ter vervanging van Boscagli maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar veel voor gaan betalen met het vertrouwen in Teze/Obispo eerder en Teze nu.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Uitstekend nieuws! Gaat zich hopelijk komend seizoen ook in Oranje spelen. Volle focus op een plek als CV en dan voorspel ik een meer dan prima seizoen voor onze Jordan.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Prima voorafje. First dish is served...
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Prima back-up, maar geen basismateriaal. Wel veel beter op CV, als op RB. Daar ontbreekt het hem aan snelheid. Hoop wel dat er in het centrum en de backposities wat aan kwaliteit bij komt.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Goed nieuws, fijn dat Mbappe ook goedkeuring gaf..
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Gomes92 schreef: 23 mei 2022, 19:15 Prima back-up, maar geen basismateriaal. Wel veel beter op CV, als op RB. Daar ontbreekt het hem aan snelheid. Hoop wel dat er in het centrum en de backposities wat aan kwaliteit bij komt.
Als jij denkt dat Teze backup word, word dit nu al een hele vervelende window voor je.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Goed nieuws, dikke prima. Next please
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH schreef: 23 mei 2022, 18:42 Ook dit is goed om te horen. Volgend jaar dus nog wat enkeltjes meevatten :mrgreen:


:crown: .
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Revolinho schreef: 23 mei 2022, 19:36
Gomes92 schreef: 23 mei 2022, 19:15 Prima back-up, maar geen basismateriaal. Wel veel beter op CV, als op RB. Daar ontbreekt het hem aan snelheid. Hoop wel dat er in het centrum en de backposities wat aan kwaliteit bij komt.
Als jij denkt dat Teze backup word, word dit nu al een hele vervelende window voor je.
Ik ga er wel vanuit dat hij richting de bank gaat als Boscagli terug komt. Prima 12e man, maar geen wereldspeler.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Gomes92 schreef: 23 mei 2022, 21:14
Revolinho schreef: 23 mei 2022, 19:36

Als jij denkt dat Teze backup word, word dit nu al een hele vervelende window voor je.
Ik ga er wel vanuit dat hij richting de bank gaat als Boscagli terug komt. Prima 12e man, maar geen wereldspeler.
Was tot ver in het seizoen ook niet echt fan van Teze, maar die jongen heeft zich bij Ramalho's afwezigheid ontzettend sterk ontwikkeld. Vooral in opbouwend opzicht laat ie zich gelden, vooral met harde, lange passes die tussen de linies door een station overslaan. Keuzes die je vaak bij Daley Blind ziet. En daar Boscagli en Ramalho qua speelstijl en lengte niet echt complementair zijn, ben ik benieuwd wie van de drie op het bankie gaat.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Heeft het goed gedaan de tweede seizoenshelft en ik denk dat je hem samen met Ramalho er wel in kan zetten. Heb je nog wel iemand erbij nodig die er minimaal dicht tegenaan zit.

Geen wereldverlenging met slechts 1 jaartje er bij, maar beter dan niets. Ligt i.i.g. nu nog 3 jaar vast.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Lekker!
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Teze, Gakpo, Obispo heerlijk om eigen jongens uit te zien groeien tot echte PSV ers
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Top, volgend seizoen lekker knallen met Cody en Sangare. Deze jongens moet ons toch een keer kampioen maken.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lekker pik, gefeliciteerd.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat slordigheden eruit en het is echt een uitstekende moderne verdediger. Atletisch, snel, goede inspeelpass en verdedigend steeds een beetje scherper. Goede en spontane jongen en kind van de club. Mooi nieuws.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Fijn dat hij heeft verlengd. Had ook wel 4 of 5 jaar mogen zijn, maar dit was blijkbaar het maximaal haalbare. In mijn ogen basisspeler volgend seizoen.
Laatst gewijzigd door PSV90 op 27 mei 2022, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Tomm schreef: 27 mei 2022, 14:02 Wat slordigheden eruit en het is echt een uitstekende moderne verdediger. Atletisch, snel, goede inspeelpass en verdedigend steeds een beetje scherper. Goede en spontane jongen en kind van de club. Mooi nieuws.
Juist die slordigheden en zijn soms druistige uitvoering maakte dat ik lange tijd niet zo'n fan van hem was. Maar hij heeft zich met name de laatste weken prima ontwikkeld en onderscheidt zich steeds vaker als opbouwer ook. In die vorm zou ik hem eerder opstellen dan Ramalho, die na een magnifiek begin toch behoorlijk is teruggevallen in mijn ogen. Voor Teze is het wel zaak dat hij komende zomer de volgende stap gaat maken en dit seizoen uitgroeit tot steunpilaar in de as.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Met Ramalho kan hij een mooi blok vormen komend seizoen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... e-open.htm

Mooi contractje meegevat.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Misschien heeft ie nu wel genoeg geld voor die kleren 😁
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Krijgt hoe dan ook vanavond minuten tegen Wales. Misschien zelfs basis.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jordan Teze