Joël Drommel

Spelers A-selectie.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als het al niet duidelijk was..
Hij is klaar bij PSV..
Zie hem ook niet meer dit seizoen in ons doel staan..
Zet hem maar op de transferlijst..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Godzijdank, snel z'n spullen inleveren en wieberen. Met z'n Ajax en Onana obsessie. Nep mocro.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Robson de Souza schreef: 03 mar 2021, 08:34 Ik zou zijn komst toejuichen. Zeker in de eerste wedstrijd tegen PSV hield hij er een aantal grote kansen uit. Datzelfde deed hij geloof ik ook tegen Ajax en Feyenoord. Verder vind ik zijn trap opvallend goed. Als je het over meevoetballen hebt, dan beheerst hij dat zeker. Ik hoop oprecht dat PSV hem snel kan vastleggen. Deze jongen gaat met Bijlow uitmaken wie er de komende jaren keept voor het Nederlands Elftal.
Hierom :grin:
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Heissenberrug schreef: 24 mei 2022, 02:24
Robson de Souza schreef: 03 mar 2021, 08:34 Ik zou zijn komst toejuichen. Zeker in de eerste wedstrijd tegen PSV hield hij er een aantal grote kansen uit. Datzelfde deed hij geloof ik ook tegen Ajax en Feyenoord. Verder vind ik zijn trap opvallend goed. Als je het over meevoetballen hebt, dan beheerst hij dat zeker. Ik hoop oprecht dat PSV hem snel kan vastleggen. Deze jongen gaat met Bijlow uitmaken wie er de komende jaren keept voor het Nederlands Elftal.
Hierom :grin:
Ai..had ik goed gezien..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als je de eerste pagina's van deze topic leest dan kan je er zo nog wel 10 reacties uitpikken. Moest om sommige reacties ook wel gniffelen maar ga ze niet quoten want iedereen ziet het wel eens verkeerd natuurlijk, inclusief ikzelf.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maar wat vind Drommel er nou van om in Brazilie te gaan keepen?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Die van dat prima. Kan ie lekker met z'n ingetogen vibe Braziliaanse billeh loeren.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

'Drommel is nog niet afgeschreven, maar hij zal zich sterk moeten verbeteren', schreef Voetbal International al over de ex-keeper van FC Twente. 'Intern missen ze bij hem de pijn die hij moet voelen na zo'n pover seizoen. De pijn die ervoor zorgt dat de doelman zich ten koste van alles wil revancheren en zowel op als naast het veld er alles aan doet te slagen bij PSV.'

Dit wordt gewoon niks meer..
Graag op de transferlijst..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Is misschien ook een beetje waar al die blunders vandaan komen. Dat gemakzuchtige, nonchalante. Kom je niet mee weg in de top.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zie geen enkele toekomst voor hem. Op papier tweede keeper maar als je een paar weken verder bent is hij derde keeper. Vind Waterman kwalitatief niet beter maar die heeft wel meer uitstraling en zelfvertrouwen. PSV moet Drommel gewoon verhuren. Hij wordt niet beter of meer waard van een jaar tweede of derde viool spelen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voor wie doet Drommel het nu echt dan? Voor zijn vader? Want zelf straalt hij dus uit dat ie er niet veel om geeft. Als afgelopen seizoen je ogen niet hebben geopend dan zit er iets goed mis hoor.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een nonchalante houding kan ook gewoon een manier zijn om met de druk om te gaan he. Tussen houding en gevoel kan een wereld van verschil zitten. Wie weet heeft hij halverwege het seizoen wel ingezien dat dit niveau voor hem gewoon te hoog is, en dan kan een seizoen mentaal lang duren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ik acht de kans aanwezig dat Drommel alsnog verhuurd zal gaan worden.

Momenteel op de site van PSV, waarop de selectie staat weergegeven, vinden we de namen Drommel, Müller, Delanghe en Peersman. Daar komen Benitez en Waterman nu dus bij.

Hiervan weten we dat Müller mag vertrekken, dat Delanghe verhuurd mag worden en Peersman alle wedstrijden bij Jong ervaring op zal gaan doen.

1. Benitez
2. Drommel
3. Waterman

Zou in dat geval ook prima in een andere samenstelling mogelijk zijn met andere kandidaten, zonder de naam van Drommel.

Denk dat de club er ook goed aan zou doen om Drommel in een situatie te brengen waarin hij speelminuten krijgt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dan moet ie een transfer/verhuur aanvragen. Ik geloof niet dat Joel iemand is die dan maar blijft zitten. Daar wordt niemand gelukkig van. Als ze tot de conclusie komen: "intern missen ze bij hem de pijn", dan is dat een pijnlijke conclusie. Voor PSV en Joel. Ongeacht of je het niveau nu aan kan of niet, kan je toch altijd met jezelf aan de slag om jezelf te verbeteren? Ga extra trainen, zoek een mental coach, etc. Ik zie het zo niet meer goed komen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Afscheid nemen is de enige oplossing. Maar misschien komt hij zelf ook tot die conclusie nu hij ziet wie zijn concurrent is.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 19 jun 2022, 11:00 Afscheid nemen is de enige oplossing. Maar misschien komt hij zelf ook tot die conclusie nu hij ziet wie zijn concurrent is.
En dan Boyke 2e keeper? Of nog meer geld stukslaan op een nieuwe keeper?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Maikel schreef: 19 jun 2022, 11:01
ruuddevil schreef: 19 jun 2022, 11:00 Afscheid nemen is de enige oplossing. Maar misschien komt hij zelf ook tot die conclusie nu hij ziet wie zijn concurrent is.
En dan Boyke 2e keeper? Of nog meer geld stukslaan op een nieuwe keeper?
Drommel keept ook niet gratis. Als hij vertrekt haal je uiteraard een vervanger.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zou Drommel houden en de energie nu in de rest van 't veld steken
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Standbeeld schreef: 19 jun 2022, 09:54 Dan moet ie een transfer/verhuur aanvragen. Ik geloof niet dat Joel iemand is die dan maar blijft zitten. Daar wordt niemand gelukkig van. Als ze tot de conclusie komen: "intern missen ze bij hem de pijn", dan is dat een pijnlijke conclusie. Voor PSV en Joel. Ongeacht of je het niveau nu aan kan of niet, kan je toch altijd met jezelf aan de slag om jezelf te verbeteren? Ga extra trainen, zoek een mental coach, etc. Ik zie het zo niet meer goed komen.
Grappig, ik zie dit anders en zou hem juist erbij houden. Hij heeft een minder jaar gehad absoluut, maar heeft ook bij Twente als jonge jongen laten zien dat hij in staat is om zich terug te knokken.
Dit is een kwaliteit die zomaar weer kan opsteken. Hij weet nu hoe het is en kan in de luwte weer vertrouwen op gaan doen. Het is een betere keeper dan Delanghe op dit moment en eerlijk gezegd ook een betere keeper dan Waterman.
Juist houden deze jongen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25067
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG schreef: 19 jun 2022, 11:11
Standbeeld schreef: 19 jun 2022, 09:54 Dan moet ie een transfer/verhuur aanvragen. Ik geloof niet dat Joel iemand is die dan maar blijft zitten. Daar wordt niemand gelukkig van. Als ze tot de conclusie komen: "intern missen ze bij hem de pijn", dan is dat een pijnlijke conclusie. Voor PSV en Joel. Ongeacht of je het niveau nu aan kan of niet, kan je toch altijd met jezelf aan de slag om jezelf te verbeteren? Ga extra trainen, zoek een mental coach, etc. Ik zie het zo niet meer goed komen.
Grappig, ik zie dit anders en zou hem juist erbij houden. Hij heeft een minder jaar gehad absoluut, maar heeft ook bij Twente als jonge jongen laten zien dat hij in staat is om zich terug te knokken.
Dit is een kwaliteit die zomaar weer kan opsteken. Hij weet nu hoe het is en kan in de luwte weer vertrouwen op gaan doen. Het is een betere keeper dan Delanghe op dit moment en eerlijk gezegd ook een betere keeper dan Waterman.
Juist houden deze jongen
Dat heb ik dan gemist bij Twente. Hij heeft daar een paar weken een sterke reeks gehad, maar toen bekend was dat hij naar PSV zou gaan maakte hij nog de ene na de andere blunder. Als PSV het niet ziet in deze jongen en hij gaat zo door, dan hoop ik toch wel dat we Waterman opstellen in plaats van Drommel als Benitez geblesseerd is.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als Benitez geblesseerd is kun je beter gokken op Waterman/Peersman. Drommel moet je beter gewoon proberen te verhuren/verkopen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tja, het geld ben je toch al kwijt en ik denk dat het beter is voor het groepsproces dat ie erbij blijft. Tenzij Ajax interesse heeft. Toch zijn droomkloeb.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG schreef: 19 jun 2022, 11:11
Standbeeld schreef: 19 jun 2022, 09:54 Dan moet ie een transfer/verhuur aanvragen. Ik geloof niet dat Joel iemand is die dan maar blijft zitten. Daar wordt niemand gelukkig van. Als ze tot de conclusie komen: "intern missen ze bij hem de pijn", dan is dat een pijnlijke conclusie. Voor PSV en Joel. Ongeacht of je het niveau nu aan kan of niet, kan je toch altijd met jezelf aan de slag om jezelf te verbeteren? Ga extra trainen, zoek een mental coach, etc. Ik zie het zo niet meer goed komen.
Grappig, ik zie dit anders en zou hem juist erbij houden. Hij heeft een minder jaar gehad absoluut, maar heeft ook bij Twente als jonge jongen laten zien dat hij in staat is om zich terug te knokken.
Dit is een kwaliteit die zomaar weer kan opsteken. Hij weet nu hoe het is en kan in de luwte weer vertrouwen op gaan doen. Het is een betere keeper dan Delanghe op dit moment en eerlijk gezegd ook een betere keeper dan Waterman.
Juist houden deze jongen
Deels eens alleen als je dan de berichten leest van PSV zelf over de twijfels aan zijn drive/mentaliteit om er alles uit te halen en er alles aan te doen om een minder seizoen te herstellen...dan is dat wel veelzeggend natuurlijk. Dus dat wringt bij mij een beetje. Al is het natuurlijk de vraag in hoeverre die woorden kloppen, dat weet niemand. Zolang er intern nog meer dan genoeg vertrouwen is dat Drommel zich kan herpakken en wellicht op termijn weer 1e doelman kan worden is houden prima. Maar dan moet die overtuiging er wel 100% zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Maikel schreef: 19 jun 2022, 11:03 Zou Drommel houden en de energie nu in de rest van 't veld steken
Wat doe je bij een lange blessure van Benitez? Er is gewoon geen rol meer voor Drommel.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Heissenberrug schreef: 19 jun 2022, 12:29
Maikel schreef: 19 jun 2022, 11:03 Zou Drommel houden en de energie nu in de rest van 't veld steken
Wat doe je bij een lange blessure van Benitez? Er is gewoon geen rol meer voor Drommel.
Welnee, dat is overdreven. Die jongen heeft gewoon nog wat extra begeleiding nodig. Mentaal moet het wat schoner worden in zijn Koppie. Het is best een goede keeper.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dus jij durft het wel aan nog een lange periode met hem onder de lat?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel