Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



Ik heb het gevoel dat Liverpool wel door wil pakken..
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Ik ben bang als Liverpool met een bod komt voor Sangaré dat hij niet te behouden is, tenzij ze op voorhand duidelijk maken dat hij niet gaat spelen maar dat zullen ze natuurlijk niet doen. Zou een prachtige transfer zijn en fantastisch voor Sangaré. Ook voor PSV fijn als we snel duidelijkheid hebben maar toch zie ik Sangaré liever nog een jaarte blijven.

Is de persoon die dit heeft getweet betrouwbaar?
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Poeh, dat gevoel kan zomaar eens kloppen. Zou voor hem echt een schitterende overstap zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

DeEintovenaar schreef: 25 mei 2022, 09:45 Ik ben bang als Liverpool met een bod komt voor Sangaré dat hij niet te behouden is, tenzij ze op voorhand duidelijk maken dat hij niet gaat spelen maar dat zullen ze natuurlijk niet doen. Zou een prachtige transfer zijn en fantastisch voor Sangaré. Ook voor PSV fijn als we snel duidelijkheid hebben maar toch zie ik Sangaré liever nog een jaarte blijven.

Is de persoon die dit heeft getweet betrouwbaar?
Tsja Liverpool is een prachtige club en ook wel een club die je niet zomaar haalt (als een City of United), die komen met een plan. Het liefst zie ik Sangaré blijven maar voor een mooi bedrag is het natuurlijk een pracht transfer.

Ken de twitteraar niet maar met 183.000 volgers lijkt het mij best betrouwbaar. Al zijn andere transfer-geruchten-tweets ogen iig reëel, of het betrouwbaar is dat is een tweede natuurlijk..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Sensation schreef: 25 mei 2022, 09:52 Ken de twitteraar niet maar met 183.000 volgers lijkt het mij best betrouwbaar.
Heel veel volgers, eerder ook over PSV getweet, maar in het verleden niet echt betrouwbaar gebleken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 25 mei 2022, 09:52
DeEintovenaar schreef: 25 mei 2022, 09:45 Ik ben bang als Liverpool met een bod komt voor Sangaré dat hij niet te behouden is, tenzij ze op voorhand duidelijk maken dat hij niet gaat spelen maar dat zullen ze natuurlijk niet doen. Zou een prachtige transfer zijn en fantastisch voor Sangaré. Ook voor PSV fijn als we snel duidelijkheid hebben maar toch zie ik Sangaré liever nog een jaarte blijven.

Is de persoon die dit heeft getweet betrouwbaar?
Tsja Liverpool is een prachtige club en ook wel een club die je niet zomaar haalt (als een City of United), die komen met een plan. Het liefst zie ik Sangaré blijven maar voor een mooi bedrag is het natuurlijk een pracht transfer.

Ken de twitteraar niet maar met 183.000 volgers lijkt het mij best betrouwbaar. Al zijn andere transfer-geruchten-tweets ogen iig reëel, of het betrouwbaar is dat is een tweede natuurlijk..
Met wie zou Sangare eigenlijk moeten concurreren? Of is de verwachting dat zijn grootste concurrent gaat vertrekken en/of vervangen moet worden?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 25 mei 2022, 09:56
Sensation schreef: 25 mei 2022, 09:52

Tsja Liverpool is een prachtige club en ook wel een club die je niet zomaar haalt (als een City of United), die komen met een plan. Het liefst zie ik Sangaré blijven maar voor een mooi bedrag is het natuurlijk een pracht transfer.

Ken de twitteraar niet maar met 183.000 volgers lijkt het mij best betrouwbaar. Al zijn andere transfer-geruchten-tweets ogen iig reëel, of het betrouwbaar is dat is een tweede natuurlijk..
Met wie zou Sangare eigenlijk moeten concurreren? Of is de verwachting dat zijn grootste concurrent gaat vertrekken en/of vervangen moet worden?
Ligt eraan waar ze hem zien natuurlijk, spelen PNA, met Henderson, Milner of Fabinho als achterste en veelal Keita, Thiago daarvoor en ook Henderson speelt op die CM positie. Puur naar leeftijd gekeken is Henderson 31, Milner bejaard en Fabinho 28. Milner zijn contract loopt af dus hij zal dan samen met Henderson en Fabinho moeten strijden. Pittige concurrentie dus ben benieuwd. Keita en Thiago zijn natuurlijk aanvallender dus 1 van hun zal er altijd in staan.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Sensation schreef: 25 mei 2022, 09:52
DeEintovenaar schreef: 25 mei 2022, 09:45 Ik ben bang als Liverpool met een bod komt voor Sangaré dat hij niet te behouden is, tenzij ze op voorhand duidelijk maken dat hij niet gaat spelen maar dat zullen ze natuurlijk niet doen. Zou een prachtige transfer zijn en fantastisch voor Sangaré. Ook voor PSV fijn als we snel duidelijkheid hebben maar toch zie ik Sangaré liever nog een jaarte blijven.

Is de persoon die dit heeft getweet betrouwbaar?
Tsja Liverpool is een prachtige club en ook wel een club die je niet zomaar haalt (als een City of United), die komen met een plan. Het liefst zie ik Sangaré blijven maar voor een mooi bedrag is het natuurlijk een pracht transfer.

Ken de twitteraar niet maar met 183.000 volgers lijkt het mij best betrouwbaar. Al zijn andere transfer-geruchten-tweets ogen iig reëel, of het betrouwbaar is dat is een tweede natuurlijk..
Het zou een onwijs mooie transfer voor Sangaré zijn. Klopp haalt alleen spelers als hij er een idee bij heeft, kijk maar naar Jota en Luis Diaz. Ik vind zelf Liverpool een werkelijk prachtige club en zou het een mooie transfer vinden. Neemt niet weg dat bij PSV blijven nog mooier is!

Hopelijk heeft deze man het fout en blijft Sangaré mooi bij PSV.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Liverpool doet echt hele slimme aankopen de afgelopen jaren. Heel veel is gebaseerd op data (logisch dus ook dat ze bij Sangaré uitkomen)
Met hulp van data halen ze koopjes (voor Premier League begrippen in elk geval) op in de markt. Jota, Thiago, Luis Diaz, Konate, etc.
Meeste van die spelers zaten rond de 40mln transfersom. Die halen ze dan en laten rustig wennen. Ook Sangaré zal niet voor de leeuwen gegooid worden, maar mag dan rustig wennen en aanpassen. Als ze hem de tijd geven halen ze een absolute topper in huis, gaat uiteindelijk jaren lang basisspeler worden verwacht ik.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Liverpool is op het moment wel een club die je nauwelijks kunt weigeren. Prima kans om de Champions League mee te winnen en een symphatieke en goede trainer die een plan met je heeft. Lijkt mij de ideale club voor Sanga.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Liverpool gaat niet voor de shirtverkoop maar voor de beste complete spelers. Het zou een eer zijn als we Sangaré bij Liverpool zien voetballen. Ze betalen er goed voor, ze komen op tijd en Sangaré heeft het verdiend.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Mocht Liverpool concreet worden dan wordt het voor iemand als Sangaré wel een ander verhaal dan als een Aston Villa of Leicester op de stoep staat. Bij clubs van dat laatste kaliber kan je met eenzelfde constructie als dat ze met Gakpo willen hem nog een jaar kunnen behouden, maar als een club als Liverpool komt dan lijkt het me een compleet ander verhaal.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Zou verschrikkelijk jammer zijn als hij vertrekt, maar Liverpool is natuurlijk wel een prachtige club. Ik denk dat hij daar wel zou passen. Als hij dan toch vertrekt dan mag het wat mij betreft zo snel mogelijk duidelijk zijn. Dan heeft PSV een mooi transferbudget beschikbaar om zich te gaan versterken.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het zou inderdaad een eer zijn om Sangare bij Liverpool te zien spelen, maar dat betekend niet dat ze hem voor een appel en een ei kunnen overnemen.
Artikel van gister waarin ze aangeven Sangare voor 25M pond te kunnen overnemen helpen dan niet echt.
Gewoon even die 37,5M pond aftikken, en dan mogen ze volgend jaar met hem de CL winnen
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

DadOfFour schreef: 25 mei 2022, 10:16 Het zou inderdaad een eer zijn om Sangare bij Liverpool te zien spelen, maar dat betekend niet dat ze hem voor een appel en een ei kunnen overnemen.
Artikel van gister waarin ze aangeven Sangare voor 25M pond te kunnen overnemen helpen dan niet echt.
Gewoon even die 37,5M pond aftikken, en dan mogen ze volgend jaar met hem de CL winnen
Dit doet echt helemaal maar dan ook helemaal niets. PSV bepaalt de prijs. Niet een of ander twitter account.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Precies, PSV laat geen ruimte voor onderhandelingen. Het is nu voor 37,5 miljoen of over 2 maanden 37,5 miljoen maar dan loop je het risico dat iemand anders hem koopt.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Liverpool ging eerst voor Tchouaméni, maar die lijkt voor 70/80 miljoen naar Real Madrid te gaan. Dan is Sangaré natuurlijk een geweldig alternatief. Ik zie dit eigenlijk ook wel gebeuren inmiddels. Zonde voor ons, maar wel een transfer waar de club trots op mag zijn mocht het zover komen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Zou goed zijn als er snel een beslissing komt. Sangare gaat vertrekken, dat lijkt mij onvermijdelijk. Beter nu dan half juli.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

nilssonH schreef: 25 mei 2022, 10:35 Liverpool ging eerst voor Tchouaméni, maar die lijkt voor 70/80 miljoen naar Real Madrid te gaan. Dan is Sangaré natuurlijk een geweldig alternatief. Ik zie dit eigenlijk ook wel gebeuren inmiddels. Zonde voor ons, maar wel een transfer waar de club trots op mag zijn mocht het zover komen.
En dan is er idd ook een gedegen plan, want Tcouameni is redelijk hetzelfde type als Sangaré.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 25 mei 2022, 10:43
nilssonH schreef: 25 mei 2022, 10:35 Liverpool ging eerst voor Tchouaméni, maar die lijkt voor 70/80 miljoen naar Real Madrid te gaan. Dan is Sangaré natuurlijk een geweldig alternatief. Ik zie dit eigenlijk ook wel gebeuren inmiddels. Zonde voor ons, maar wel een transfer waar de club trots op mag zijn mocht het zover komen.
En dan is er idd ook een gedegen plan, want Tcouameni is redelijk hetzelfde type als Sangaré.
Mogen wij dan ook 70-80M vragen?
La vida és massa curta per no fer broma
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

DadOfFour schreef: 25 mei 2022, 10:45
Sensation schreef: 25 mei 2022, 10:43

En dan is er idd ook een gedegen plan, want Tcouameni is redelijk hetzelfde type als Sangaré.
Mogen wij dan ook 70-80M vragen?
Of 65, dan gaan we er als compromis een beetje tussenin zitten :P
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 25 mei 2022, 10:03
Juancho schreef: 25 mei 2022, 09:56

Met wie zou Sangare eigenlijk moeten concurreren? Of is de verwachting dat zijn grootste concurrent gaat vertrekken en/of vervangen moet worden?
Ligt eraan waar ze hem zien natuurlijk, spelen PNA, met Henderson, Milner of Fabinho als achterste en veelal Keita, Thiago daarvoor en ook Henderson speelt op die CM positie. Puur naar leeftijd gekeken is Henderson 31, Milner bejaard en Fabinho 28. Milner zijn contract loopt af dus hij zal dan samen met Henderson en Fabinho moeten strijden. Pittige concurrentie dus ben benieuwd. Keita en Thiago zijn natuurlijk aanvallender dus 1 van hun zal er altijd in staan.
Dan zou er dus wel een kans zijn dat Klopp een plan heeft met Sangare dat hij eerst rustig een jaartje kan wennen om het daarna over te nemen. Tis maar net hoe Ibi daar zelf in staat, bij PSV weet hij natuurlijk dat hij een hele belangrijke speler is die mits fit alles speelt. Ergens hoop ik dat hij maar ook Gakpo nog 1 jaar willen knallen bij PSV, kampioen willen worden (honger naar prijzen) en daarin een belangrijke rol spelen. Niet iedereen is zo gek als Ihattaren natuurlijk :lol:

Maargoed, als Liverpool komt snap ik ook heel goed dat hij gaat bij een mooi plan van Klopp. Ik heb weinig met het hedendaagse (top) voetbal maar Liverpool is dan nog iig een club waar ik wel mee kan leven.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ekrem Konur is niet betrouwbaar. Die roept maar wat en dan is het hopen dat het een keer uitkomt zodat hij kan zeggen: "zie je wel". Ik wacht gewoon rustig het nieuws af van betrouwbare bronnen.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Zou het heel jammer vinden als Sangaré vertrekt, wel heel logisch als je zijn ontwikkeling bekijkt. Is voor zijn eigen ontwikkeling denk ik ook wel verstandig, in de Eredivisie is het toch een soort van reus die tegen tuinkabouters mag voetballen, in de PL kan hij zich meten in zijn eigen gewichtsklasse.

Verwacht overigens dat PSV na het vertrek van Sangaré flink gaat doorpakken op doel, het middenveld en de spits. Plus een aantal jonge toptalenten.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik denk dat hij hier nog genoeg kan leren. Nog 1 jaar hard knallen hier en kampioen worden.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop echt niet dat hij naar Liverpool gaat, daar is hij nog niet ver genoeg voor. En voor 25 miljoen mogen ze een handtekening hebben. Gewoon die afkoopclausule betalen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré