Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 20 mei 2022, 13:33
Josef Dettelbacher schreef: 20 mei 2022, 13:18 Ik denk dat Dortmund als bijna vaste nummer 2 in Duitsland ook wel hoger mikt dan Roger. En dat zeg ik niet on Roger te dissen.
Jij denkt dus dat ze voor Van Bommel gaan?
Deze link snap ik niet :wonder:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 20 mei 2022, 13:57 Is dat ook niet een (jeugd)vriend van Mario?
Jeugdvriend geen idee, de dorpen waar ze zijn geboren liggen 200km uit elkaar, maar ze hebben wel een tijd samen gespeeld bij Dortmund.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

DonyellMalen schreef: 20 mei 2022, 13:56 Nota bene een landgenoot van hem pakt gelijk z'n koffers nadat Benfica de komst van Schmidt heeft aangekondigd.
Bijzonder zeg... Mijn eerste gedachte is dat er eer speelt en dit als middel wordt gebruikt om een breuk te forceren.
Schmidt wel een uitgesproken idee van voetbal maar is ook voor een deel pragmatisch. Over vervalt zijn positie in het systeem van Schmidt? Zo goed ken ik hem niet...
One can only hope
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DonyellMalen schreef: 20 mei 2022, 13:56 Nota bene een landgenoot van hem pakt gelijk z'n koffers nadat Benfica de komst van Schmidt heeft aangekondigd.
Julian Weigl heeft volgens Record zijn vertrekwens bij Benfica bekendgemaakt. De Duitser ziet een samenwerking met landgenoot Roger Schmidt niet zitten. De trainer van PSV neemt na dit seizoen het roer over bij o Glorioso, maar Weigl wil geen deel uitmaken van de selectie die de oefenmeester tot zijn beschikking krijgt. De middenvelder is naar verluidt geen fan van het systeem dat Schmidt graag hanteert.
Zou wel een interessante vervanger zijn voor Sangare, maar kostte 20 miljoen 2 jaar geleden. Ruilen met Guti en Gotze. Gesloten beurs.
Garnala
Basisspeler
2
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 20 mei 2022, 15:15
DonyellMalen schreef: 20 mei 2022, 13:56 Nota bene een landgenoot van hem pakt gelijk z'n koffers nadat Benfica de komst van Schmidt heeft aangekondigd.
Zou wel een interessante vervanger zijn voor Sangare, maar kostte 20 miljoen 2 jaar geleden.
In dat artikel staat ook dat Benfica waarschijnlijk die 20 miljoen terug wil verdienen met zijn transfer.
Had je edit nog niet gezien :tear:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heel apart om hem nu te horen praten over Benfica. Alsof je net een eind hebt gemaakt aan je relatie om dan je partner direct met een ander te zien.
Fc Denzel
Basisspeler
2
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 mar 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Nu zou je toch haast verwachten dat Rosario heel hoog op het lijstje staat van Benfica.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als hij mijn fiets maar terug brengt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ruuddevil schreef: 24 mei 2022, 18:45 Als hij mijn fiets maar terug brengt.
Ik wil je daar nog voor bedanken!
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 24 mei 2022, 18:03 Alsof je net een eind hebt gemaakt aan je relatie om dan je partner direct met een ander te zien.
Is er een andere manier dan? :alien:
(vraag het voor een ex...)
La vida és massa curta per no fer broma
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DadOfFour schreef: 24 mei 2022, 19:17
RIO schreef: 24 mei 2022, 18:03 Alsof je net een eind hebt gemaakt aan je relatie om dan je partner direct met een ander te zien.
Is er een andere manier dan? :alien:
(vraag het voor een ex...)
Helaas niet.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 24 mei 2022, 18:45 Als hij mijn fiets maar terug brengt.
Gisteren uit Lissabon. Ik mis je en hier is je fiets.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Komende maandag begint de training in Lissabon.

De eerste wedstrijd is op 9 juli tegen Reading. Word waarschijnlijk niet uitgezonden:
https://www.readingfc.co.uk/news/2022/j ... ge-s-park/
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Beste opkomst op zijn eerste training…
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

https://www.vi.nl/nieuws/schmidts-benfi ... ingspartij

Er staan wat flitsen onder. Goh, de hype is wel echt rondom de man. Ik denk dat Benfica een boeinde club word om te volgen.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Even voor de liefhebber: Benfica speelt vanavond om 22:00 uur tegen Nice. Dus misschien zien we Rosario ook nog terug? 🤪
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Top level CL player
SRF
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 15 jul 2022, 09:49 Even voor de liefhebber: Benfica speelt vanavond om 22:00 uur tegen Nice. Dus misschien zien we Rosario ook nog terug? 🤪
Is dat ergens te bekijken?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

SRF schreef: 15 jul 2022, 11:05
mr.top schreef: 15 jul 2022, 09:49 Even voor de liefhebber: Benfica speelt vanavond om 22:00 uur tegen Nice. Dus misschien zien we Rosario ook nog terug? 🤪
Is dat ergens te bekijken?
Het zou sowieso via YouTube uitgezonden moeten worden. Als er niets tussenkomt dan plaats ik vanavond wel een link
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RIO schreef: 15 jul 2022, 11:03Top level CL player
1000%
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ik ben te laat. Bedankt voor de moeite [mention]Bombel500[/mention]
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Sodeju, weer een aardige pot gezien. Het is indrukwekkend hoe snel dat Schmidt dat systeem erin heeft geslepen. Wat Benfica nu al bij vlagen laat zien lukte PSV pas in het vorige seizoen. Je gaat jezelf onwillekeurig afvragen of veel PSV spelers gewoon tactisch niet zijn opgeleid?

Nice werd echt bij de strot gegrepen. Zodra de Fransen een aanval willen doen worden ze ingesloten door meerdere koppeltjes. Weet een speler zich te bevrijden en de bal af te spelen dan staan er weer twee of drie van Benfica klaar om het op te vangen. De eerste helft was soms echt powerplay . Rosario doet leuk mee maar is redelijk anoniem.

Van de drie goals die ze maken komen er twee uit dode spel momenten. Het zijn ook twee kopgoals trouwens. Met terugwerkende kracht jammer dat PSV vorig seizoen geen goede kopper had.

In de tweede helft zie je dat bij Benfica de pijp rond de 60ste minuut leeg is. Vanaf dat punt gaat Nice meespelen maar echt gevaarlijk worden ze niet. De Portugezen staan vaak goed waardoor er geen grote gaten in de verdediging onstaan. Iets wat je bij PSV wel zag. Benfica heeft ook geen grote kansen meer.

De fysiek is nog steeds een dingetje voor het systeem van Schmidt. Als je erin slaagt om ze 60 minuten van de goal weg te houden dan kun je ze pakken.
Feathermen
Bankzitter
2
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Nice zonder Benitez is natuurlijk ook een beetje als Barca zonder Messi 😉
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mr.top schreef: 16 jul 2022, 00:06In de tweede helft zie je dat bij Benfica de pijp rond de 60ste minuut leeg is.
Toch herkenning :)

Nu afwachten hoe de rest vh seizoen gaat. Bij ons vielen ze na een fantastische seizoensstart één voor één om.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Precies..
Wat de 2 seizoenen onder de Duitse tovenaar hebben aangetoond dat zijn systeem zeker zwakke plekken heeft die zelfs door clubs die minder waren op een hele effectieve manier aan het licht zijn gebracht..
Mochten we Benfica loten heb ik er alle vertrouwen in dat we hun verslaan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt