Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Eng clubje. Snel degraderen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Toch een soort laatste kans al. En hoewel er financieel en qua kunde best wat mogelijk lijkt voelt het toch als een slechte keuze. De gunfactor hebben ze in ieder geval niet.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Standbeeld schreef: 21 mei 2022, 08:20 Eng clubje. Snel degraderen.
Daar hebben ze nu de juiste trainer voor aangesteld
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zielloze club stelt zielloze mensen aan.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Mark gaat weer dezelfde fout maken, wil Dirckx in zijn staf.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Bark van Mommel
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat gaat lachen worden daar. Kan maar zo een mooie show worden. Gun ze ook allemaal een vreselijk mislukt avontuur.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nou, wat een onsympathiek clubje mensen is dat zeg: Polleke, Dickpic, Mark, Stegeman.... Gezellig daar!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Een van de dingen die ik me afvraag: waarom komt Overmars uit bij Van Bommel?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Soort zoekt soort. Beide zijn het nare dominante mannetjes. Bij Overmars is dat doorgeslagen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 24 mei 2022, 23:59 Nou, wat een onsympathiek clubje mensen is dat zeg: Polleke, Dickpic, Mark, Stegeman.... Gezellig daar!
Allemaal quasi alfa mannetjes met een te groot ego. Ik hoop dat ze falen. Doe mij maar types als Roger en Ruud.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik blijf het jammer vinden dat Mark (of zeggen we Markje?) zich profileert als dat hij doet. Is hij daadwerkelijk zo'n naar mannetje?
La vida és massa curta per no fer broma
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Wat in het afscheidsinterview met Gerbrands naar voren kwam en wat ik nog niet wist was dat Van der Wallen de animator is geweest voor een verzoeningsgesprek tussen Van Bommel en Gerbrands.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 25 mei 2022, 07:06 Een van de dingen die ik me afvraag: waarom komt Overmars uit bij Van Bommel?
Kan ook zijn dat Antwerpen zich een soort "Ajax van België" imago wil aanmeten, met een bepaald soort aan arrogantie grenzend zelfvertrouwen. V Bommel past daar voor Belgische standaarden wel in vind ik. Plus dat v Bommel voor Antwerpen gewoon een grote naam is. Niet elke trainer zal daar in willen stappen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DadOfFour schreef: 25 mei 2022, 09:18 Ik blijf het jammer vinden dat Mark (of zeggen we Markje?) zich profileert als dat hij doet. Is hij daadwerkelijk zo'n naar mannetje?
Van alles wat naar buiten is gekomen kan ik concluderen van wel. Hij had met iedereen ruzie: de Mexicanen konden hem wel schieten, hij wist het beter dan de technische staf, etc. Maar misschien het meest exemplarisch was toen hij clubman Mart eruit wou knikkeren en laten vervangen door Taco. Dan snap je er echt helemaal niks van. Nadat is hij is ontslagen heeft hij nog spelers en media gebruikt om reuring te creëeren. Nee nee, het was gewoon heel naar gedrag. Maar goed, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ik hoop dat Mark ervan geleerd heeft want het blijft wel een PSV'er natuurlijk. Het is hem vergeven, en ik hoop door de leiding van PSV ook. Ik gun Mark het beste, alleen nu hij bij dat eng clubje zit met enge mensen weet ik het nog niet zo goed.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Taco in plaats van Mart vond ik misschien nog wel het ergste uit die hele periode. Zo onbeschoft, maar bovenal een enorme dreun in het gezicht van de PSV-cultuur. Samen met het continue natrappen op de club na z'n vertrek dé reden voor mij om hem niet meer als clubicoon te zien.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Soms vraag je je af wat ie nog op de banner doet ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat Gerbrands en De Jong klaarblijkelijk ook echt geeft geraakt is dat Mark na zijn ontslag de boel bleef ophitsen bij spelers en media. Wat denken jullie dat de reden is dat Derksen tot op de dag van vandaag Mark verdedigt? Ondertussen wilde de politie permanente beveiliging inzetten in de straat van Gerbrands en De Jong. Ja, dan kan ik mij wel voorstellen dat ze even voor een langere tijd goed klaar zijn met Mark.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 25 mei 2022, 11:43 Taco in plaats van Mart vond ik misschien nog wel het ergste uit die hele periode
Gelukkig heeft PSV dat destijds niet geaccepteerd.
Mark vond het bijvoorbeeld slecht dat er voor een CL/EL wedstrijd niet direct met die ballen werd getraind. Kijk ik begrijp best dat je dat wil als trainer maar dat kan je ook tegen Mart zeggen. Mart leert er dan ook weer van.
Maar die gozer wil meteen zijn vriendje meenemen... bizar.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ComeOnPSV schreef: 25 mei 2022, 11:57
Ykhim schreef: 25 mei 2022, 11:43 Taco in plaats van Mart vond ik misschien nog wel het ergste uit die hele periode
Gelukkig heeft PSV dat destijds niet geaccepteerd.
Mark vond het bijvoorbeeld slecht dat er voor een CL/EL wedstrijd niet direct met die ballen werd getraind. Kijk ik begrijp best dat je dat wil als trainer maar dat kan je ook tegen Mart zeggen. Mart leert er dan ook weer van.
Maar die gozer wil meteen zijn vriendje meenemen... bizar.
Dat vind ik sowieso het gebrek van een leider. Van mensen dingen verwachten zonder ze eerst te vertellen wat je van ze verwacht. Een visie overbrengen vraagt tijd en geduld, dat gaat niet vanzelf.

Tegelijk valt PSV ook wat te verwijten. V Bommel was daarvoor al een poosje werkzaam op de herdgang, dus ze zouden bekend moeten zijn met zijn manier van werken. Kan me niet voorstellen dat hij van de een op de andere dag zo veranderd is, en je met een interne werknemer ook alle tijd hebt om de verwachtingen over en weer te bespreken.
Laatst gewijzigd door Josef Dettelbacher op 25 mei 2022, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wij weten natuurlijk ook niet wat de relatie tussen Mark en Mart tijdens zijn voetbalcarrière was.
Misschien was die destijds al niet best en dacht Mark dat hij Taco kon meenemen.

Mark wist teveel vanuit PSV zei hij zelf. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1714
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De teammanager is ook een vertrouwenspersoon voor spelers en die Taco lijkt me wel zo'n type die alles wat spelers hem in vertrouwen vertellen aan zijn goede vriend Van Marwijk door zou spelen en de vertrouwelijke informatie vervolgens alsnog bij Van Bommel terechtkomt. Goed dat dat dus niet is doorgegaan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ComeOnPSV schreef: 25 mei 2022, 11:57
Ykhim schreef: 25 mei 2022, 11:43 Taco in plaats van Mart vond ik misschien nog wel het ergste uit die hele periode
Gelukkig heeft PSV dat destijds niet geaccepteerd.
Mart moest qua functie toch een jasje uitdoen, of zie ik dat verkeerd?

Punt is ook dat Mart cultuurbewaker was/is voor PSV, en dat is per definitie een lange termijnverhaal. Bommel wilde dat vervangen door een passant, daarmee gooi je zoveel overboord... idd plus die functie van vertrouwenspersoon die niet een verlengstuk van een conflictzoekende coach is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mart vervangen door die tokkie. Moet er niet aan denken.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 25 mei 2022, 12:43
ComeOnPSV schreef: 25 mei 2022, 11:57

Gelukkig heeft PSV dat destijds niet geaccepteerd.
Mart moest qua functie toch een jasje uitdoen, of zie ik dat verkeerd?

Punt is ook dat Mart cultuurbewaker was/is voor PSV, en dat is per definitie een lange termijnverhaal. Bommel wilde dat vervangen door een passant, daarmee gooi je zoveel overboord... idd plus die functie van vertrouwenspersoon die niet een verlengstuk van een conflictzoekende coach is.
Nee, Mart speelde zelf met die gedachte. Maar Van Bommel heeft hem versneld in die richting geduwd aangezien de lol er wel van af was voor Mart. Anders had hij nog één/twee seizoen(en) door willen gaan. Heeft Mart zelf verteld.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV had toen al moeten ingrijpen en het contract van v. Bommel moeten verscheuren. Als je zo'n verandering wil doorvoeren, en al helemaal als PSV man die als geen ander weet hoe belangrijk mensen als Mart voor de club zijn...dan heb je gewoon een steekje los. Eens met [mention]Ykhim[/mention] dat Mark alleen hierdoor al voor mij ook geen held meer is. De mooie tijden als voetballer staan natuurlijk nog op 1 maar Mark heeft wel fors ingeleverd als PSV man in mijn beleving.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel