Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Tijn schreef: 21 mei 2022, 13:27
DonyellMalen schreef: 21 mei 2022, 13:19 In Milaan krabben ze zich wel even achter hun ogen ja, wat voor n clown ze binnengehaald hebben.
Na zijn dopingschorsing was hij slecht, maar dat kan ook komen doordat hij mentaal helemaal klaar was met Ajax. Daarvoor was het wel echt een topkeeper.
Idd, echt ongelofelijk hoeveel die is achteruit gegaan. Daarvoor was Onana m.i. de beste keeper die we sinds lange tijd op de Nederlandse velden gezien hadden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ardbeg schreef: 21 mei 2022, 13:51 Wilde net zeggen. Boeit me geen drol of een niet PSV trainer ergens anders slaagt.
Ten Hag is toch een voormalig PSV (assistent) trainer?
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dat probeert hij sinds geruime tijd te ontkennen...
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs schreef: 21 mei 2022, 14:08
Ardbeg schreef: 21 mei 2022, 13:51 Wilde net zeggen. Boeit me geen drol of een niet PSV trainer ergens anders slaagt.
Ten Hag is toch een voormalig PSV (assistent) trainer?
Ja, heb je wel een goed punt. Dat voelt zo ver weg, of zo?
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 21 mei 2022, 14:03
Tijn schreef: 21 mei 2022, 13:27

Na zijn dopingschorsing was hij slecht, maar dat kan ook komen doordat hij mentaal helemaal klaar was met Ajax. Daarvoor was het wel echt een topkeeper.
Idd, echt ongelofelijk hoeveel die is achteruit gegaan. Daarvoor was Onana m.i. de beste keeper die we sinds lange tijd op de Nederlandse velden gezien hadden.
Of het kwam door de dope dat hij zo goed keepte, en aangezien hij bij ajax speelde weet ik dat zeker. Janktieten dat het zijn. :D
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bubba Gump schreef: 21 mei 2022, 13:45
Juancho schreef: 21 mei 2022, 13:17 Ik zou het wel mooi vinden eigenlijk als juist een Nederlandse trainer het grote Man Utd weer aan het draaien krijgt.
Ja dat snap ik als neutrale voetballiefhebber. Voor PSV is het goed dat alles wat van Ajax komt, totaal flopt in het buitenland.
Waarom zou het precies goed zijn voor PSV dan? Is het niet beter voor het gehele NL voetbal als Nederlandse trainers en spelers (ongeacht van welke club ze komen) het goed doen in de top? Lijkt me juist goed voor het aanzien van de Eredivisie zodat je als PSV hopelijk ook weer de net wat grotere talenten kan binnen halen of net die ene trainer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Omdat ze in het buitenland steeds meer gaan realiseren, dat de propagandamachine die Ajax heet, op drijfzand is gebaseerd. Als Ten Hag mislukt, komt hij in het illustere rijtje Klaasen, Donny, Ziyech, Blind, Magallan en Sanchez. gaat niet helpen als ze de volgende keer een speler willen verkopen voor de hoofdprijs.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Tijn schreef: 21 mei 2022, 13:27
DonyellMalen schreef: 21 mei 2022, 13:19 In Milaan krabben ze zich wel even achter hun ogen ja, wat voor n clown ze binnengehaald hebben.
Na zijn dopingschorsing was hij slecht, maar dat kan ook komen doordat hij mentaal helemaal klaar was met Ajax. Daarvoor was het wel echt een topkeeper.
Was inderdaad een journalist die indertijd schreef dat Onana in 2020 al had willen vertrekken. Maar goed, zijn gedrag en de terugval zijn alsnog geen goede reclame voor hem.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Bubba Gump schreef: 21 mei 2022, 15:13 Omdat ze in het buitenland steeds meer gaan realiseren, dat de propagandamachine die Ajax heet, op drijfzand is gebaseerd. Als Ten Hag mislukt, komt hij in het illustere rijtje Klaasen, Donny, Ziyech, Blind, Magallan en Sanchez. gaat niet helpen als ze de volgende keer een speler willen verkopen voor de hoofdprijs.
Denk niet dat dat opgaat. Als Klaassen, Van de Beek, Ziyech, Blind, Magallan, Sanchez en ook Peter Bosz bij hun volgende clubs niet slaagden, waarom hebben ze dan wel voor Ten Hag gekozen? Clubs bekijken naar mijn idee spelers en trainers gewoon op zichzelf; dat Depay, Bergwijn en Malen het niet waar ma(a)k(t)en bij Manchester United, Tottenham Hotspurs en Borussia Dortmund weerhoudt clubs van hetzelfde kaliber er ook niet van straks op Gakpo en Sangaré te willen bieden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik geloof eigenlijk ook niet zo in de uitleg van [mention]BudelPSV[/mention] 😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik kan het artikel niet lezen, maar alleen de titel zou al genoeg moeten zijn om Falentijn op te sluiten. :lol:

https://www.telegraaf.nl/sport/57734386 ... n-berghuis
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik zie die parallel ook wel hoor: allebei hun voornamen eindigen op een n.

Scherp gezien van die mentaal beperkte parodie op een journalist.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Eerst nog even Engels leren, daarna pas praten. Wel lekker sympathiek.

Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Snap dat het intimiderend en vervelend is, die opdringerigheid van journalisten en misschien ben ik niet helemaal onbevooroordeeld, maar bah wat heeft deze man een vervelende uitstraling zeg. Hoe kun je nou zo chagrijnig overkomen als je aan je nieuwe klus begint. Als ik Ten Hag niet kende, deze beelden zag en de tekst beweerde dat het om iemand ging die net een rechtszaak over grensoverschrijdend gedrag heeft verloren had ik het zo geloofd.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Als je bij zo'n grote club wil werken dan heb je te dealen met de Engelse pers. Eerst hadden we dat fragment al op de Toekomst en nu dit weer.

Hij krijgt dit als een boemerang terug, 1x verliezen en ze gaan hem helemaal slopen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kijk 'm naar zijn auto marcheren dan.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat een ontzettende frikandel. Die stopt over 3 maanden. Overspannen.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Zo moeilijk is het toch ook niet om gewoon even te stoppen, zeggen dat je blij bent bij Man Utd aan de slag te kunnen, en dat het resultaat van de wedstrijd (verliezen terwijl je moet winnen om zeker te zijn van EL) absoluut niet Man U-waardig is dus dat ze hard aan de slag moeten om Man U weer op het niveau te krijgen waar ze horen te zijn? Je zegt dan niks bijzonders maar maakt een stuk betere indruk dan dat wegvluchten wat hij nu doet. Die zo voor het eind van het jaar daar inderdaad weer weg...
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik denk dat ie nog niet het klooster in is geweest om verstaanbaar Engels te leren, en nu dus nog niet durft zijn mond open te trekken. Hoop dat ie keihard op zijn bek gaat.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Die gaat helemaal gesloopt worden daar. Wat een gek. Bij Ajax kwam ie overal mee weg, dat gaat nu anders zijn.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

:lol: :lol: :lol: ( :baby ) [deze bijdrage is lang genoeg]
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

OK dit wordt echt lachen. Die staat bovenaan de lijst van iedere journalist in Engeland nu.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kutclub
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

En in Nederland wordt Mourinho altijd afgeschilderd als een engnek, nou Ten Hag begint er aardig op te lijken, teveel in zichzelf gaan geloven.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12454
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Loopt erbij alsof ie net in zn broek heeft gescheten
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja had snel een nieuwe luier nodig.

Die gaat helemaal gek worden van de Engelse pers.

Ajax