Luuk de Jong

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

GillesdelaCroquette schreef: 23 mei 2022, 10:26
Number 8 On Tour schreef: 23 mei 2022, 08:47 Luuk is een fijne vent en een mooie speler. Maar laten we niet vergeten waar PSV groots mee is geweest. Topspitsen jong kopen en verkopen.

Luuk is altijd welkom maar dan wel heel snel beslissen en een talentvolle spits erachter (kopen en niet huren).
Ik wil niet flauw zijn maar wie is onze laatste jonge topspits geweest?
Romero?
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Donyell Malen liep hier vorig seizoen nog :D
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

GillesdelaCroquette schreef: 23 mei 2022, 10:26
Number 8 On Tour schreef: 23 mei 2022, 08:47 Luuk is een fijne vent en een mooie speler. Maar laten we niet vergeten waar PSV groots mee is geweest. Topspitsen jong kopen en verkopen.

Luuk is altijd welkom maar dan wel heel snel beslissen en een talentvolle spits erachter (kopen en niet huren).
Ik wil niet flauw zijn maar wie is onze laatste jonge topspits geweest?
Ik neig naar Mateja Kezman
:huh:
Laatst gewijzigd door mr.top op 23 mei 2022, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Malen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

We hebben de laatste jaren sowieso heel weinig spelers afgeleverd aan de Europese top. Dat is niet echt een referentie.
Oud-PSV'ers die uiteindelijk de absolute top hebben gehaald en nu nog steeds actief zijn, zijn eigenlijk alleen Wijnaldum en in iets mindere mate Depay. En Dumfries natuurlijk, die reken ik gewoon mee.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dat aantal moet inderdaad flink omhoog, [mention]Brael[/mention] .
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 23 mei 2022, 10:46 Dat aantal moet inderdaad flink omhoog, @Brael .
Het gat tussen de top en ons is de afgelopen 10 jaar exponentieel gegroeid, kijkende naar het financiële aspect en de sterkte van de competitie. Dat is toch een belangrijke factor in het aantrekken van toptalent. Dus PSV zal creatief moeten zijn o.a. dmv de opleiding, maar zelfs dan is de stap nog steeds groot. Zie Cody, die is voor ons absolute top maar ik schat in dat de rechtstreekse stap naar de absolute top te groot zal zijn. Ik vertrouw erop dat PSV er alles aan doet maar ik maak me geen grote illusies.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 23 mei 2022, 10:26
Number 8 On Tour schreef: 23 mei 2022, 08:47 Luuk is een fijne vent en een mooie speler. Maar laten we niet vergeten waar PSV groots mee is geweest. Topspitsen jong kopen en verkopen.

Luuk is altijd welkom maar dan wel heel snel beslissen en een talentvolle spits erachter (kopen en niet huren).
Ik wil niet flauw zijn maar wie is onze laatste jonge topspits geweest?
Je mag zelf bepalen wat je top vindt, maar persoonlijk vind ik dat we het in het recente verleden met Memphis, Bergwijn, Malen en Lozano prima op orde hadden voorin.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Josef Dettelbacher schreef: 23 mei 2022, 17:35
GillesdelaCroquette schreef: 23 mei 2022, 10:26

Ik wil niet flauw zijn maar wie is onze laatste jonge topspits geweest?
Je mag zelf bepalen wat je top vindt, maar persoonlijk vind ik dat we het in het recente verleden met Memphis, Bergwijn, Malen en Lozano prima op orde hadden voorin.
Zeker, maar dat zijn op een na in mijn ogen buitenspelers. Waar het mij om ging is dat juist specifiek de spitspositie bij PSV al 20 jaar - uitzonderingen daargelaten - tobben is.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 23 mei 2022, 17:37
Josef Dettelbacher schreef: 23 mei 2022, 17:35

Je mag zelf bepalen wat je top vindt, maar persoonlijk vind ik dat we het in het recente verleden met Memphis, Bergwijn, Malen en Lozano prima op orde hadden voorin.
Zeker, maar dat zijn op een na in mijn ogen buitenspelers. Waar het mij om ging is dat juist specifiek de spitspositie bij PSV al 20 jaar - uitzonderingen daargelaten - tobben is.
Dat is denk ik inherent aan de speelstijl. Volgens mij waren de écht grote goalproducenten nog in de periode dat we met twee spitsen speelden (Ronaldo, Nilis, v Nistelrooy, Kezman). Dat is volgens mij ook zo'n 20 jaar geleden omgevormd naar 4-3-3, maar ik laat me graag corrigeren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Tjompie schreef: 05 jun 2022, 18:23
Dat is ie toch niet? :tongue
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

In zijn PSV tijd ben ik hem daar weleens tegengekomen. Dus ik neem aan dat hij het is.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat het tijd voor [mention]Wilysimba[/mention] is om te gaan spotten morgen.
Grote kans dat hij morgen even langs het Philips Stadion gaat toch?
Eventueel ook de transfer van Alvarez meepakken.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Luuk binnen hengelen zou mooi zijn in een fase waarin we met geknepen billen toekijken hoe onze beste spelers wellicht vertrekken. Zoveel ervaring op topniveau hebben we gewoonweg niet. Dat gezegd hebbende: dat hij daar lekker van zijn vakantie aan het genieten is, zegt natuurlijk niet dat hij ook echt naar PSV komt. Die jongen wilt gewoon lekker zijn jaarlijkse festival pakken zonder gezeik.
Feathermen
Bankzitter
2
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie schreef: 05 jun 2022, 18:23
Van Ginkel en Pröpper ect zijn daar ook, ik denk dat hij met dat groepje is. Van Ginkel heeft een foto geplaatst maar wel zonder Luuk, wellicht om te voorkomen dat het groot word in de media?
Feathermen
Bankzitter
2
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie schreef: 05 jun 2022, 18:23
Van Ginkel en Pröpper ect zijn daar ook, ik denk dat hij met dat groepje is. Van Ginkel heeft een foto geplaatst maar wel zonder Luuk, wellicht om te voorkomen dat het groot word in de media?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als hij komt is het wel lekker dat hij niet geselecteerd is voor Oranje. Kan mooi eerder aansluiten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Natuurlijk niet. Deportivo Toluca in Mexico, giggut? Gewoon PSV voor een jaar of 2/3 en dan kan hij altijd nog naar Mexico of de VS of zo.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Heeft Luuk de Jong zelf al een voorkeur uitgesproken. Als hij er liever een jaar Spanje aan vast plakt, zitten we weer voor niets te wachten tot hij komt.
Gebruikersavatar
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Berichten: 3669
Lid geworden op: 31 jan 2022
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ik heb ergens ook een naar gevoel hierover. Als Luuk toch graag naar PSV zou willen, dan was dat toch allang duidelijk geweest?
Feathermen
Bankzitter
2
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 schreef: 10 jun 2022, 03:47 Ik heb ergens ook een naar gevoel hierover. Als Luuk toch graag naar PSV zou willen, dan was dat toch allang duidelijk geweest?
Wellicht is PSV eerst aan het onderhandelen met Sevilla omdat Luuk de directie wellicht al een ja-woord van hem zelf gehad heeft. Of hij wacht even omdat hij wilt kijken wat de opties zijn. Als het een “nee” was hadden we dat wel al gehoord denk ik. Ik snap dat PSV ver wilt gaan voor Luuk maar ze gaan niet gelijk “ja” zeggen tegen het eerste bedrag wat Sevilla vraagt neem ik aan
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Volgens Elfrink wacht PSV op antwoord van Luuk. Dus er dreigt wel degelijk een herhaling van zetten, naar wellicht hebben PSV en De Jong nu een deadline afgesproken. Ik blijf het armoede vinden dat John de Jong voor het 2e zomerwindow op rij, na het vertrek van Maken, niks beters kan bedenken dan wachten op Luuk.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 10 jun 2022, 07:18 Ik blijf het armoede vinden dat John de Jong voor het 2e zomerwindow op rij, na het vertrek van Maken, niks beters kan bedenken dan wachten op Luuk.
Voor PSV is er niet veel beters dan Luuk, dus een logische actie van De Jong.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij is het al even duidelijk hoe of wat: Luuk wil het liefst nog niet terug naar PSV, maar bij Barca blijven. Dat laatste gaat niet lukken dus hij gaat kijken of er iets anders interessants voorbij komt. Komt er niks voorbij dan weet hij wat hij aan PSV heeft en komt hij terug. John heeft aan Luuk laten weten tot wanneer hij vanuit PSV de tijd heeft om te beslissen alvorens er doorgeschakeld wordt. Het is niet zo moeilijk allemaal.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Luuk de Jong