Luuk de Jong

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik denk dat Luuk gewoon nog wel ff wil afwachten. Tot het echt duidelijk is dat hij klaar is bij Barca. Je zou toch denken dat ze bij Barca hem wel willen houden als 2de spits om iets te forceren of eens wat anders te kunnen spelen. En als Luuk zo'n rol daar accepteert... 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 20 mei 2022, 10:39 Onder Schmidt had ik ook mijn twijfels over een terugkeer van Luuk.
Maar die twijfel is er komend seizoen totaal niet, ook omdat PSV Luuk duidelijk ziet als de aanvalsleider en er dus sowieso rekening gehouden wordt met zijn kwaliteiten (bij Schmidt dient iedereen zich maar aan te passen aan zijn tactiek).

Een Luuk die gebruikt wordt in zijn kracht, dat zou echt top zijn!
Met Luuk de Jong hink ik vaak op twee gedachten. Haal je hem, dan schiet - of beter: kopt - hij er zonder twijfel 20+ goals voor je in in de Eredivisie. En ook in de Europa League gaat-ie je zeker helpen. Alleen willen we Champions League bereiken en als we daarin slagen ook nog wat voorstellen. Ik vind dat je daar als club ook op moet voor sorteren en dan is Luuk de Jong wel erg eenzijdig om je spel aan op te hangen. De man kan een bal vasthouden, een bal afjagen en een bal binnen- of doorkoppen. Heel verdienstelijk werkethos daarnaast, maar in de praktijk leverde dat op het hoogste Europees niveau wel voorspelbaar spel op van lange ballen pompen en God zegene de greep.

Ik zou daarom liever Zirkzee zien komen of - als variatie - Gnonto en/of een fitte Romero zien om Luuks beperktheid te kunnen compenseren.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met luuk haal je kwaliteiten op europees topniveau. Maakt niet uit wie de tegenstander is, hij gaat die (kop)duels winnen en je kansen op een doelpunt vergroten. Die garantie heb je bij een zirkzee niet. Die garantie heb je bij heel weinig spelers die voor ons haalbaar zijn. Dat is dan ook precies de reden waarom ik hem maar wat graag terug zie komen. Specifieke kwaliteiten waar elke tegenstander problemen mee gaat krijgen, nog los van zijn geweldige persoonlijkheid en dito instelling. Creatief, nee, spannend, nee, garantie voor doelpunten, ja.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ik kan niet in zijn hart kijken, maar wordt Luuk nog wel warm van de eredivisie?
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Relevante vraag..
Het punt is dat als wij te lang gaan wachten op Luuk andere opties al onderdak hebben gevonden bij andere clubs.
Dus graag snel duidelijkheid..
En als Luuk aangeeft dat hij niet snel wil beslissen en zijn opties gaat afwachten zit er maar 1 ding op: doorschakelen!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

voskat schreef: 21 mei 2022, 02:55 Ik kan niet in zijn hart kijken, maar wordt Luuk nog wel warm van de eredivisie?
Ik kan ook niet in zijn hart kijken, maar wordt Luuk nog wel hard van de eredivisie.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

milansandro schreef: 21 mei 2022, 06:18 Relevante vraag..
Het punt is dat als wij te lang gaan wachten op Luuk andere opties al onderdak hebben gevonden bij andere clubs.
Dus graag snel duidelijkheid..
En als Luuk aangeeft dat hij niet snel wil beslissen en zijn opties gaat afwachten zit er maar 1 ding op: doorschakelen!
Precies dit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 21 mei 2022, 08:58
milansandro schreef: 21 mei 2022, 06:18 Relevante vraag..
Het punt is dat als wij te lang gaan wachten op Luuk andere opties al onderdak hebben gevonden bij andere clubs.
Dus graag snel duidelijkheid..
En als Luuk aangeeft dat hij niet snel wil beslissen en zijn opties gaat afwachten zit er maar 1 ding op: doorschakelen!
Precies dit.
En daarom ben ik tegen het vroeg binnenhalen van de back-up spelers als Brenet. Daarmee krijg je voor mijn gevoel ten onrechte het idee dat je kunt gokken/afwachten en indien nodig met die speler het seizoen kunt starten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Is het niet vorig jaar ook zo geweest dat PSV lang op De Jong gewacht heeft en we daardoor uiteindelijk een soort paniekoplossing moesten halen. Ik zou daarom nu ervoor willen pleiten dit niet opnieuw te doen, want je ziet aan alles dat Luuk ons als plan B (of C) ziet.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Laten we ook niet vergeten dat er 2 spitsen moeten komen hé. Niet alleen Luuk. Ik mag tenminste hopen dat PSV Vinicius naast Schmidt op het vliegtuig zet.

Dus er zijn sowieso 2 plekken in te vullen. En zoals ik al zei werk ik het liefst met 2 spitsen die ook beide de basis in kunnen en verschillen van speelstijl. Die andere spits moet dan natuurlijk wel een groot talent zijn zodar je ook waarde op de 9 positie behoudt. Dat de 1 dan niet altijd speelt... Tja dat hoort bij een topclub.
Laatst gewijzigd door Juancho op 21 mei 2022, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 21 mei 2022, 10:01 En daarom ben ik tegen het vroeg binnenhalen van de back-up spelers als Brenet. Daarmee krijg je voor mijn gevoel ten onrechte het idee dat je kunt gokken/afwachten en indien nodig met die speler het seizoen kunt starten.
Er is wat interesse getoond in Brenet of er is geïnformeerd, het is niet zo dat hij al voor Oost wordt aangekondigd natuurlijk. En ik denk echt dat het met Mwene te maken heeft. Of zijn vertrek, of zijn blessure. Wellicht is het wel andersom: heeft het management van Brenet contact gezocht met PSV. Dat was met Bazoer het geval. Die interesse kwam niet vanuit PSV, maar vanuit Bazoer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Juancho schreef: 21 mei 2022, 10:23 Laten we ook niet vergeten dat er 2 spitsen moeten komen hé. Niet alleen Luuk. Ik mag tenminste hopen dat PSV Vinicius naast Schmidt op het vliegtuig zet.

Dus er zijn sowieso 2 plekken in te vullen. En zoals ik al zei werk ik het liefst met 2 spitsen die ook beide de basis in kunnen en verschillen van speelstijl. Die andere spits moet dan natuurlijk wel een groot talent zijn zodar je ook waarde op de 9 positie behoudt. Dat de 1 dan niet altijd speelt... Tja dat hoort bij een topclub.
Voor mij ligt het er aan. Ja Vinicius is een beetje een lompe speler maar vond hem echt niet zo negatief als men hier doet voorstellen. Als je LdJ haalt heb je niks aan Vini want dan heb je twee dezelfde spelers. Maar als je juist een Malen-achtige spits haalt kun je juist als plan B wel wat aan Vini hebben. Daarnaast is het ook de vraag wat het contract is, als we hem echt voor 2 jaar hebben gehuurd kun je hem niet zomaar terug sturen he...
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 21 mei 2022, 10:24
Josef Dettelbacher schreef: 21 mei 2022, 10:01 En daarom ben ik tegen het vroeg binnenhalen van de back-up spelers als Brenet. Daarmee krijg je voor mijn gevoel ten onrechte het idee dat je kunt gokken/afwachten en indien nodig met die speler het seizoen kunt starten.
Er is wat interesse getoond in Brenet of er is geïnformeerd, het is niet zo dat hij al voor Oost wordt aangekondigd natuurlijk. En ik denk echt dat het met Mwene te maken heeft. Of zijn vertrek, of zijn blessure. Wellicht is het wel andersom: heeft het management van Brenet contact gezocht met PSV. Dat was met Bazoer het geval. Die interesse kwam niet vanuit PSV, maar vanuit Bazoer.
Net als Doekhi, Phillips etc etc. Er worden enorm veel lijntjes uitgezet, sommige zijn plan A, sommige plan B en sommige plan C. De meeste namen lekken niet uit, sommige wel. Het is toch goed dat ze voorbereid zijn op alles, zodat we in ieder geval niet voor verrassingen komen te staan? Dat de naam Brenet nu uitlekt wil niet zeggen dat hij plan A is voor de backup positie van de backs. Misschien is Mwene idd nog plan A en is Brenet een optie mocht Mwene weggaan of niet fit. Misschien is Brenet optie C achter Mwene en een andere. We weten het gewoon niet en laten we pas oordelen als er handtekeningen gezet zijn, want invloed hebben we hier toch niet 😅
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

mateja schreef: 21 mei 2022, 10:30 want invloed hebben we hier toch niet
WELLUS!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 21 mei 2022, 10:35
mateja schreef: 21 mei 2022, 10:30 want invloed hebben we hier toch niet
WELLUS!
Lucky ass.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Luuk's afscheid.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Seizoen klaar daar, Zahavi weg hier. Waarom heeft ie nog niet getekend?!!
Number 8 On Tour
Lid 2e elftal
3
Berichten: 150
Lid geworden op: 4 nov 2020

Luuk is een fijne vent en een mooie speler. Maar laten we niet vergeten waar PSV groots mee is geweest. Topspitsen jong kopen en verkopen.

Luuk is altijd welkom maar dan wel heel snel beslissen en een talentvolle spits erachter (kopen en niet huren).
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Luuk de Jong zou een speler zijn die PSV absoluut beter zou gaan maken en waar je op deze positie flink vooruit op zou gaan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zal je zien dat John de Jong ook met Vincent Jansen gaat praten.... Toch een spits van het Nederlands Efltal.... :neh:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

DeEintovenaar schreef: 21 mei 2022, 10:27 Voor mij ligt het er aan. Ja Vinicius is een beetje een lompe speler maar vond hem echt niet zo negatief als men hier doet voorstellen. Als je LdJ haalt heb je niks aan Vini want dan heb je twee dezelfde spelers. Maar als je juist een Malen-achtige spits haalt kun je juist als plan B wel wat aan Vini hebben. Daarnaast is het ook de vraag wat het contract is, als we hem echt voor 2 jaar hebben gehuurd kun je hem niet zomaar terug sturen he...
Met dat laatste eens. Ik sluit ook niet uit dat Vinicius volgend seizoen gewoon hier is.

Maar ik vond Vinicius vaak op zijn slechtst als hij erin kwam om een achterstand om te buigen. Bij een voorsprong waren zijn onnodige overtredingen minder kwalijk. Ik vind hem helemaal niet geschikt als plan B spits. Je kan met hem wel min of meer hetzelfde blijven spelen bij afwezigheid van Luuk. Plan B moet dan maar komen van Romero, Vertessen en/of Fofana. Alledrie talentvol, maar blessuregevoelig.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Weinig echt met Luuk te maken, maar te mooi om niet te posten. Het rebelse vermogen van een Angorakat :lol:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... reerd.html
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wat een kut artikel weer. 'Na een moeizame start leek hij in de winter op weg naar Cádiz, maar De Jong gaf niet op en vertelde Xavi dat hij zou blijven. Da's nooit een optie voor hem geweest.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

ruuddevil schreef: 23 mei 2022, 09:26 Weinig echt met Luuk te maken, maar te mooi om niet te posten. Het rebelse vermogen van een angorakat
Laatste stukje uit het artikel wel; mooi compliment voor Luuk:
'Na een moeizame start leek hij in de winter op weg naar Cádiz, maar De Jong gaf niet op en vertelde Xavi dat hij zou blijven. Dankzij doelpunten, toewijding en professionaliteit won hij de technische staf en Barça-aanhang voor zich. Zondagavond kwam hij na de plichtplegingen naar buiten om de staande ovatie van Camp Nou in ontvangst te nemen. Hopelijk leren we hiervan. Schrijf een speler nooit van tevoren af. Dank je, Luuk.'
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Number 8 On Tour schreef: 23 mei 2022, 08:47 Luuk is een fijne vent en een mooie speler. Maar laten we niet vergeten waar PSV groots mee is geweest. Topspitsen jong kopen en verkopen.

Luuk is altijd welkom maar dan wel heel snel beslissen en een talentvolle spits erachter (kopen en niet huren).
Ik wil niet flauw zijn maar wie is onze laatste jonge topspits geweest?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

GillesdelaCroquette schreef: 23 mei 2022, 10:26
Number 8 On Tour schreef: 23 mei 2022, 08:47 Luuk is een fijne vent en een mooie speler. Maar laten we niet vergeten waar PSV groots mee is geweest. Topspitsen jong kopen en verkopen.

Luuk is altijd welkom maar dan wel heel snel beslissen en een talentvolle spits erachter (kopen en niet huren).
Ik wil niet flauw zijn maar wie is onze laatste jonge topspits geweest?
Romero?
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Luuk de Jong