Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Liverpool en Sangare. Dan zal Real Madrid zich van de week wel melden voor Aursnes! ;)
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Liverpool zou een prachtige club zijn voor Ibi. Strijden om de PL en CL onder een absolute toptrainer.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ik hoop dat hij overgehaald kan worden om nog een jaartje te blijven. Maar als hij gaat zou Liverpool natuurlijk een prachtige club zijn.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Jwoeloe schreef: 20 mei 2022, 17:52 Liverpool en Sangare. Dan zal Real Madrid zich van de week wel melden voor Aursnes! ;)
Klopp heeft even met Mario gebeld of er bij PSV nog goede spelers rondlopen.

Ibrahim kan het beste nog een jaar blijven, maar een club als Liverpool laat je niet aan je neus voorbij gaan.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het Kanon schreef: 20 mei 2022, 18:52 Klopp heeft even met Mario gebeld of er bij PSV nog goede spelers rondlopen.
Jürgen, die gesamte PSV-Mannschaft ist fantastisch.
Ich würde Bruma kaufen, wenn ich du wäre...
Sangaré ist übrigens auch ganz gut, aber man muss es noch ein Jahr in Eindhoven lassen.

Wir sprechen später;)
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik kwam om een Aursnes grap te maken, maar zie dat een aantal mij allang voor zijn geweest 😁
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop eigenlijk dat hij naar Newcastle of Leicester gaat. Mooie ploegen die in het linkerrijtje gaan eindigen van de PL en waar hij vrijwel direct een basisplaats gaat veroveren. Bij Liverpool gaat het moeilijk worden om veel te spelen, ik denk dat voor hem belangrijk is dat hij eerst vlieguren gaat maken in een fysieke competitie als de PL. Met 37 miljoen gaan wij ook wat leuke dingen kunnen doen :D
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zie niet in waarom Sangaré nog een jaar in Eindhoven wil blijven. Er gaan echt mooie clubs aankloppen en i.t.t. onze Cody is Sangaré geen jongen van de club en hoeft ie geen rekening te houden met een basisplaats i.v.m. het aankomende WK.
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 21 mei 2022, 23:27 Ik zie niet in waarom Sangaré nog een jaar in Eindhoven wil blijven. Er gaan echt mooie clubs aankloppen en i.t.t. onze Cody is Sangaré geen jongen van de club en hoeft ie geen rekening te houden met een basisplaats i.v.m. het aankomende WK.
Denk dat ze beide hun kans wel grijpen als er iets moois voorbij komt. Zonder meer zou het mooi zijn als Gakpo blijft, maar als we €80M opstrijken voor dit duo alleen en een deel van het geld wordt aangewend om op vijf a zes plekken écht stevig meer kwaliteit aan te brengen teken ik ervoor.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Helaas het lot van PSV. Zelfs clubs onder niveau-Liverpool zijn interessant als je het bij PSV zo goed doet. De interesse van Liverpool is zonder meer verdiend, maar ik zie hem graag nog 1 jaartje blijven. Misschien tegen beter weten in, maar hij had 2 jaar geleden ook al naar Engeland gekund.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Rikkert1234 schreef: 20 mei 2022, 22:08 Ik hoop eigenlijk dat hij naar Newcastle of Leicester gaat. Mooie ploegen die in het linkerrijtje gaan eindigen van de PL en waar hij vrijwel direct een basisplaats gaat veroveren. Bij Liverpool gaat het moeilijk worden om veel te spelen, ik denk dat voor hem belangrijk is dat hij eerst vlieguren gaat maken in een fysieke competitie als de PL. Met 3.7 miljoen gaat Fey ook wat leuke dingen kunnen doen :D
Dat hoop ik ook voor Aursnes.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Revolinho schreef: 22 mei 2022, 01:06 Helaas het lot van PSV. Zelfs clubs onder niveau-Liverpool zijn interessant als je het bij PSV zo goed doet. De interesse van Liverpool is zonder meer verdiend, maar ik zie hem graag nog 1 jaartje blijven. Misschien tegen beter weten in, maar hij had 2 jaar geleden ook al naar Engeland gekund.
Ligt een beetje aan hemzelf en zijn zaakwaarnemer. Ik denk dat PSV wel echt een heel goed aanbod heeft gedaan hoor, dus qua salaris niveau op het niveau Gotze en tekengeld. Dan kan je best een jaartje blijven als je echt kampioen wilt worden en dit is dan zijn 3e seizoen pas.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als Liverpool of Chelsea concrete interesse gaan krijgen dan lijkt hij me sowieso niet meer houdbaar. Komen er clubs als Leicester dan zal het inderdaad heel erg van hem en zijn zaakwaarnemer afhangen. Bij PSV kan hij met tekengeld en een flink verbeterd salaris ook zomaar op 4-5 miljoen komen bij PSV en dan wordt het gat alweer een stuk kleiner dan als het alleen pakweg 1,5 tot 2 miljoen zou zijn. Volgend jaar komt het tekengeld opnieuw als de transfer dan alsnog gemaakt wordt.

Ik zou positief verrast zijn als hij nog een jaar blijft.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Sangere is een geweldenaar, maar het kan wel eens beter uitpakken als hij vertrekt. Ruud kan bouwen aan zijn ideale middenveld en voldoende middelen om een nieuwe weg in te slaan. Het is tevens een kunst om op het juiste moment te verkopen, dat moment lijkt nu te zijn.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat denk ik eigenlijk niet want het niveau van PSV en ook individuele spelers kan nog wel omhoog. Maar daarvoor heb je topwedstrijden en prestaties voor nodig. En prijzen.

Dus een titel en hopelijk wat CL potjes of anders eens een top seizoen in de EL zou allen al de marktwaarde positief beïnvloeden. Want zoveel heeft PSV eigenlijk niet laten zien op hoger niveau waardoor spelers echt fors meer waard kunnen zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Interessant om te lezen:

https://marclamberts.medium.com/ibrahim ... d0ffa16ac2
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Juancho schreef: 22 mei 2022, 11:03 Dat denk ik eigenlijk niet want het niveau van PSV en ook individuele spelers kan nog wel omhoog. Maar daarvoor heb je topwedstrijden en prestaties voor nodig. En prijzen.

Dus een titel en hopelijk wat CL potjes of anders eens een top seizoen in de EL zou allen al de marktwaarde positief beïnvloeden. Want zoveel heeft PSV eigenlijk niet laten zien op hoger niveau waardoor spelers echt fors meer waard kunnen zijn.
Met beiden eens: het is voor Sangaré het juiste moment voor een transfer, voor PSV natuurlijk niet. Tegelijkertijd zou een verkoop van Sangaré wel veel ruimte bieden voor aankopen én vrees ik dat hij iets minder rendeert in PNA dan PNV. Liever dat Sangaré vertrekt, we een echte CVM terughalen en Gakpo blijft dan.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Aangezien hij een clausule in z'n contract heeft staat is het, financieel gezien dan, ook voor PSV het juiste moment om te verkopen.
Hoe goed hij het ook zou gaan doen komend seizoen, dat levert geen extra transferwaarde op.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij gaat waarschijnlijk niet naar Aston Villa. Die hebben Kamara van Marseille gehaald.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi, want hij is drie klassen te goed voor Aston Villa.

Of lekker bij ons blijven, of naar een topclub voor 40 miljoen. Niet gaan aanmodderen in de marge.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



https://www.empireofthekop.com/2022/05/ ... =onesignal

Gewoon die 37.5 miljoen aftikken Liverpool!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik neem aan dat de Jong niet zomaar aangeeft dat er een hele reële kans is dat Ibi blijft, dan zou hij zichzelf ook wel vreselijk hard in de voeten schieten gezien er een vaste afkoopsom is.

Je zou bijna gaan denken dat Sangare zelf al voorzichtig heeft doorlaten schemeren dat hij hoe dan ook nog 1 seizoen bij PSV wil blijven.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

In dat artikel wordt verder niet gemeld waarom Liverpool dat zou kunnen doen..
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Madueke schreef: 24 mei 2022, 10:59 In dat artikel wordt verder niet gemeld waarom Liverpool dat zou kunnen doen..
Misschien hebben ze Dirk Kuyt ingeschakeld om de laatste plooien glad te strijken..
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Raw85 schreef: 24 mei 2022, 11:11 Misschien hebben ze Dirk Kuyt ingeschakeld om de laatste plooien glad te strijken..
Liked by Garnala. :lol:
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Ik heb het gevoel dat Liverpool wel door wil pakken..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré