Sávio

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mvogoat schreef: 20 mei 2022, 13:26
Revolinho schreef: 20 mei 2022, 13:24 Doan houden. Niet alles wat nieuw is, is beter.
ben ik met je eens maar Doan wil zo nodig basis staan maar Noni moet volgend seizoen die plek hebben. Bakayoko moet ook meer minuten gaan maken. Dan zie ik Doan niet blijven.
Ze gaan allebei veel spelen want Noni gaat weer geblesseerd raken denk ik. Daardoor krijgt Johan ook meer kansen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 15:05
Heruone schreef: 20 mei 2022, 14:52 Een vertrek van Doan lijkt mij een vrij goede keus voor PSV imo.
Zie jij hem niet als rechter aanvallende middenvelder in een systeem MDPNA?
Nee. :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Kut. Verkopen dan maar. 12 miljoen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Heruone schreef: 20 mei 2022, 14:52 Ik betwijfel in hoeverre Bakayoko momenteel de stap naar invaller/back-up voor de RB positie kan zetten. Een vertrek van Doan lijkt mij een vrij goede keus voor PSV imo.

Het grootste vraagteken wat ik heb met Savio is: waarom zou je een constructie met Man City aangaan? Wat is daar de meerwaarde voor ons aan? En kan je je geld dan niet beter in iets of iemand anders investeren.
Het doet mij denken aan Angelino. Te duur om zelf te bekostigen (ik vermoed ruim meer dan die 6,5 die genoemd wordt) en je hem via deze constructie wel in een PSV tricot kan hijsen. Moet je die kans dan aan je voorbij laten gaan? Ik zou die constructie aangaan, zonder twijfel. Pakte bij Angelino ook goed uit.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben het wel eens met Ykhim dat je het weinige geld maar 1x kan uitgeven en dat de rechtsbuiten positie zo'n beetje de best bezette positie is; in kwaliteit en kwantiteit. Situatie is natuurlijk anders als Noni en/of Doan gaan, maar op dit moment is het niet logisch om Savio er bij te nemen.

Ergens wel jammer, want ik zie wel het talent bij die jongen. Maar PSV moet echt wijs gaan investeren en niet een Savio kopen/huren en hem dan op de linksbuiten positie zetten bijvoorbeeld. Daar ligt zijn kracht niet; haal dan een echte linksbuiten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 17:30 Kut. Verkopen dan maar. 12 miljoen?
Ik heb een lijntje uitgezet:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Menno1 schreef: 20 mei 2022, 17:33 Ik ben het wel eens met Ykhim dat je het weinige geld maar 1x kan uitgeven en dat de rechtsbuiten positie zo'n beetje de best bezette positie is; in kwaliteit en kwantiteit. Situatie is natuurlijk anders als Noni en/of Doan gaan, maar op dit moment is het niet logisch om Savio er bij te nemen.

Ergens wel jammer, want ik zie wel het talent bij die jongen. Maar PSV moet echt wijs gaan investeren en niet een Savio kopen/huren en hem dan op de linksbuiten positie zetten bijvoorbeeld. Daar ligt zijn kracht niet; haal dan een echte linksbuiten.
Daarom Doan out en Savinho in, afhameren en door naar de volgende transfer.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Haha nee Doan is een prima speler. Maar het is uiteindelijk vlees noch vis. Aantal leuke wedstrijden dit seizoen gehad met echt knappe frivoliteitjes (o.a. die hakbal op die assists voor Mwene dacht ik), maar ook teveel wedstrijden waarin hij te afwezig is. Hij mist echt snelheid en een dynamische individuele actie vanuit de flank, zoals Gakpo of Madueke die hebben. En ook teveel verfijning en consistentie daarin om een structurele impact te hebben. Hij heeft nu nog een tweejarig contract als ik het goed heb. Als je er nu geld voor kan pakken, zou ik dat doen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Aldus besloten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ligt een beetje aan wat je voor Doan kan vangen. Is het 8 miljoen plus, dan doen. Maar ik vind hem best wel onderschat eigenlijk; het is een jongen die een behoorlijk niveau haalt, eigenlijk nooit verzaakt, altijd fit is en ook acteert als een goede verbindingspeler tussen middenveld en aanval.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017



Savinho neemt vast afscheid van zijn supporters in Brazilië. Hopelijk snel duidelijkheid.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Welcome to PSV Savinho.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Kan de champagne ontkurkt worden?
Ykhim schreef: 20 mei 2022, 11:49 Nope. En hijzelf wil het liefst naar PSV, linksom of rechtsom. Dat maakt het complex en daarom duurt het ook zo lang.
Ykhim schreef: 20 mei 2022, 23:20 Dat wordt hier en daar wel geroepen, maar het is natuurlijk onzin. Die jongen heeft niks te zoeken bij Jong PSV, die staat nu al z'n mannetje op het hoogste Zuid-Amerikaanse niveau.
Dit klinkt heel positief in ieder geval.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Volgt nu ineens ook Troyes, satellietclub van Manchester City.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het is wel duidelijk toch?

City wil hem stallen bij Troyes.
Savinho wil naar PSV.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 29 mei 2022, 13:53 Het is wel duidelijk toch?

City wil hem stallen bij Troyes.
Savinho wil naar PSV.
Is dat duidelijk? Waar heeft ie dit gezegd dan?
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zou in elk geval veel logischer zijn vanuit City oogpunt. Hoeft van mij ook niet te komen en zeker niet in een deal met Shity.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Waarom hoeft hij niet te komen? Heb je niet zo graag fantastische talenten bij PSV?
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik zou ook geen enkele reden kunnen bedenken waarom hij niet zou hoeven komen. Al zal dan wel eerst Bakayoko verhuurt moeten worden of Doan verkocht moeten worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Bakayoko gaat een seizeloen met veel invalbeurten tegemoet. Nooit verhuren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Maar wat wil je dan met Savio doen? Ik zou zeggen Savio halen en Bakayoko verhuren aan een subtopper.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ardbeg schreef: 29 mei 2022, 15:13 Waarom hoeft hij niet te komen? Heb je niet zo graag fantastische talenten bij PSV?
Die hebben we al op zijn positie.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Duurt lang, wordt Saviola.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019



Troyes gaat hem (met City) 'kopen' en uitlenen aan PSV!?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Troyes is de man die mag toekijken bij het triootje dus.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Madueke schreef: 03 jun 2022, 17:46

Troyes gaat hem (met City) 'kopen' en uitlenen aan PSV!?
Say what now. Wat moet dat betekenen dan?

Atlético - MG has already agreed to sell Savinho to Troyes , from France, definitively on the ball market. The youngster's journey in Europe, however, will not start in Ligue 1, but in Dutch football. Treated as "better than Rodrygo" by Jorge Sampaoli , he will be loaned to PSV to gain experience on the continent, as determined by GOAL .

Live football or whenever you want? Click here and try DAZN free for one month!

The striker, who turned 18 on April 10, will have the opportunity to establish himself in Europe by playing in the Eredivisie, the Dutch football league. The idea is that the youngster will have minutes for PSV and, later, play in the colors of Troyes, who escaped relegation and will play in the French first division next season.

Moet je voorstellen. Van PSV naar Troyes 🥲
Dit geloof ik niet joh..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Sávio