Adil Ramzi

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Oud speler, huidige assistent trainer van Jong en normaal gesproken volgend seizoen hoofdtrainer van Jong PSV. Lijkt iemand, waar perspectief in gezien wordt. Misschien zelfs ooit voor het eerste?
Hoe dan ook verdient hij inmiddels wel een eigen topic.

https://www.ed.nl/PSV/PSV-vraagt-adil-r ... ~a41bbe87/
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het is een feit!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mucho contento hiermee.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Mooi. Ben heel benieuwd hoe hij zijn stempel op Jong gaat drukken.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Eerste Marokkaanse trainer in het Nederlands betaald voetbal trouwens.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 20 mei 2022, 17:06 Eerste Marokkaanse trainer in het Nederlands betaald voetbal trouwens.
Best laat eigenlijk. Qua voetbal heeft hier echt al veel talent rondgelopen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tja, noem eens drie Marokkaanse trainers…
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Adil. Mohamed en Mohammad.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ja, eens. Kom zo even snel alleen op Bakkati die als assistent bij Feyenoord zat. Maar vandaar ook mijn comment dat het best gek is dat er niet meer (goede) trainers zijn met Marokkaanse roots. Of ze worden minder snel trainer na hun carrière of ze krijgen minder kansen. Maar ik denk dat eerste. Ik ben iig blij dat wij Ramzi de kans bieden en hij mag terecht trots zijn dat hij de eerste hoofdtrainer met Marokkaanse roots is in het betaalde voetbal.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Zou wel graag iets over hem willen lezen of zien via de kanalen. Het is voor hem natuurlijk ook allemaal nieuw, wellicht dat ze wachten tot het vuurwerk gestart is en hij alles voor de eerste periode titel heeft meegemaakt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Is dat er niet dan? Vorige jaren volgde PSV TV ook Jong PSV wel met trainingskampen etc.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ramzi is sinds 2016 werkbaar bij PSV. Geheel nieuw is het niet meer voor hem tbh ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

dat niet, maar je hoort of ziet helemaal niks van Jong PSV, terwijl die ook in training zijn en oefen wedstrijden spelen. Ik zou ook wel meer content willen zien.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij is dat nooit echt in de voorbereiding. Kan het me in ieder geval niet herinneren. Straks als het seizoen start zal het wel weer meer gaan zijn.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 20 mei 2022, 17:35 Ja, eens. Kom zo even snel alleen op Bakkati die als assistent bij Feyenoord zat. Maar vandaar ook mijn comment dat het best gek is dat er niet meer (goede) trainers zijn met Marokkaanse roots. Of ze worden minder snel trainer na hun carrière of ze krijgen minder kansen. Maar ik denk dat eerste. Ik ben iig blij dat wij Ramzi de kans bieden en hij mag terecht trots zijn dat hij de eerste hoofdtrainer met Marokkaanse roots is in het betaalde voetbal.
Ramzi is een Marokkaan. Dit is geen gast die in kanaleneiland is opgegroeid of Woensel West.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 27 jul 2022, 08:45
Standbeeld schreef: 20 mei 2022, 17:35 Ja, eens. Kom zo even snel alleen op Bakkati die als assistent bij Feyenoord zat. Maar vandaar ook mijn comment dat het best gek is dat er niet meer (goede) trainers zijn met Marokkaanse roots. Of ze worden minder snel trainer na hun carrière of ze krijgen minder kansen. Maar ik denk dat eerste. Ik ben iig blij dat wij Ramzi de kans bieden en hij mag terecht trots zijn dat hij de eerste hoofdtrainer met Marokkaanse roots is in het betaalde voetbal.
Ramzi is een Marokkaan. Dit is geen gast die in kanaleneiland is opgegroeid of Woensel West.
Wat maakt het uit? Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en kwam naar Nederland op zijn twintigste. Inmiddels zit hij langer in Nederland dan dat hij in Marokko heeft gewoond.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Ik hoop dat het een betere trainer is dan dat ie voetballer was. Bij Willem II aardig, bij PSV matig of heel vaak gewoon slecht.
Laatst gewijzigd door Thoresen op 27 jul 2022, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 27 jul 2022, 08:49
mr.top schreef: 27 jul 2022, 08:45

Ramzi is een Marokkaan. Dit is geen gast die in kanaleneiland is opgegroeid of Woensel West.
Wat maakt het uit? Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en kwam naar Nederland op zijn twintigste. Inmiddels zit hij langer in Nederland dan dat hij in Marokko heeft gewoond.
Dan ben je toch echt anders geprogrammeerd dan wanneer je hier bent geboren en opgegroeid. Die man is daar gevormd en, als je het positief wil afmaken, hier afgebakken. Die staat dus buiten discussies over het al dan niet gebrek aan trainers van Marokkaanse komaf.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 27 jul 2022, 09:01
Standbeeld schreef: 27 jul 2022, 08:49
Wat maakt het uit? Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en kwam naar Nederland op zijn twintigste. Inmiddels zit hij langer in Nederland dan dat hij in Marokko heeft gewoond.
Dan ben je toch echt anders geprogrammeerd dan wanneer je hier bent geboren en opgegroeid. Die man is daar gevormd en, als je het positief wil afmaken, hier afgebakken. Die staat dus buiten discussies over het al dan niet gebrek aan trainers van Marokkaanse komaf.
Ah oke, ik wist niet dat hier opgegroeid zijn een voorwaarde moet zijn voor de discussie over trainers van Marokkaanse komaf.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Momfer schreef: 27 jul 2022, 08:41 Volgens mij is dat nooit echt in de voorbereiding. Kan het me in ieder geval niet herinneren. Straks als het seizoen start zal het wel weer meer gaan zijn.
Ik weet bijna wel 100% zeker dat dit er juist wel was. Ook de video's van trainings kampen, interviews met spelers/trainer, samenvatting van de oefenwedstrijden etc. Misschien niet in die mate van het eerste maar het was er altijd wel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Momfer
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 679
Lid geworden op: 1 sep 2017
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 27 jul 2022, 09:48
Momfer schreef: 27 jul 2022, 08:41 Volgens mij is dat nooit echt in de voorbereiding. Kan het me in ieder geval niet herinneren. Straks als het seizoen start zal het wel weer meer gaan zijn.
Ik weet bijna wel 100% zeker dat dit er juist wel was. Ook de video's van trainings kampen, interviews met spelers/trainer, samenvatting van de oefenwedstrijden etc. Misschien niet in die mate van het eerste maar het was er altijd wel.
Hmm ok.. ms is het gewoon iets knulligs als onderbezetting vanwege vakanties ofzo? Geen idee. Wel apart anders.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Mooi dat Ramzi gewoon bij PSV wil blijven.
Gaat daar een mooie ervaring opdoen tijdens het WK denk ik.

Jurgen Dirkx lees je mee?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is een mooi compliment van de Marokkaanse bond. Wel even rustig afwachten wat er daar allemaal gaat gebeuren want ik las dat de bondscoach op de schopstoel zit.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ontslagen nee?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja die Halilhodzic is ontslagen, dus Ziyech werd alweer door zijn maatjes bij VI naar het WK geschreven.

Maar Ramzi als bondscoach van Marokko zou wel mooi zijn. Kijken of ie Saibari dan ook meeneemt. En Mo natuurlijk :grin:
Laatst gewijzigd door Grasmat op 11 aug 2022, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Adil Ramzi