Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 14:02 Er is geen corona meer en corona gaat geen problemen opleveren dit najaar.
Zet ik ook op in.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 14:02 Er is geen corona meer en corona gaat geen problemen opleveren dit najaar.
Overal zie je oplopende besmettingen. En eerlijk is eerlijk: ik verwacht dat het een griepje gaat worden, ook de nieuwe varianten.

Maar denk erom: Als Rutte cs de boel dicht kunnen gooien dan doen ze het. Gaan de stadions gewoon dicht. Gaan we als enige in Europa in lockdown. Waarom? Omdat we niet zijn voorbereid. Omdat we de IC capaciteit waarschijnlijk hebben teruggeschroefd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 19 mei 2022, 12:44
Standbeeld schreef: 17 mei 2022, 14:02 Er is geen corona meer en corona gaat geen problemen opleveren dit najaar.
Overal zie je oplopende besmettingen. En eerlijk is eerlijk: ik verwacht dat het een griepje gaat worden, ook de nieuwe varianten.

Maar denk erom: Als Rutte cs de boel dicht kunnen gooien dan doen ze het. Gaan de stadions gewoon dicht. Gaan we als enige in Europa in lockdown. Waarom? Omdat we niet zijn voorbereid. Omdat we de IC capaciteit waarschijnlijk hebben teruggeschroefd.
Toen met de omicron liepen de besmettingen rond carnaval ook aanzienlijk op. En dat terwijl er steeds minder IC patiënten waren. Ik geloof er niet meer in, gewoon een licht griepje straks waarbij de hele zwakke nog steeds wel op de IC kunnen komen. Maar problemen gaan we niet meer krijgen. Of er moet opeens uit het niets een agressieve mutatie plaatsvinden, maar hoe groot is die kans? Daar heb ik geen verstand van.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wat we ook niet in kunnen schatten is wat nou precies het effect van de vaccinaties is op Omikron. Volgens de WHO waren er wereldwijd begin februari al een half miljoen mensen overleden aan Omikron dus ook dat was niet slechts een licht griepje en de rol van vaccinaties in het 'licht griepje verloop' lijkt daarmee substantieel. Eind van het jaar zal de kracht van die vaccinaties weer wat afgenomen zijn dus kan het effect van een tweede Omikron golf groter zijn. Anderzijds gaat dat virus intussen gewoon rond dus zullen onze immuunsystemen ook op natuurlijke weg geprikkeld worden.

Agressieve/meer dodelijke mutatie, ik heb vooral steeds gelezen dat het 'niet uitgesloten' kan worden, althans de kans op een dodelijkere mutatie is supergroot maar ook nog besmettelijk genoeg om andere varianten te verdringen is een ander verhaal. Ik ben daar niet erg bang voor.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 19 mei 2022, 12:55 Toen met de omicron liepen de besmettingen rond carnaval ook aanzienlijk op. En dat terwijl er steeds minder IC patiënten waren. Ik geloof er niet meer in, gewoon een licht griepje straks waarbij de hele zwakke nog steeds wel op de IC kunnen komen. Maar problemen gaan we niet meer krijgen. Of er moet opeens uit het niets een agressieve mutatie plaatsvinden, maar hoe groot is die kans? Daar heb ik geen verstand van.
Nee, maar Van Dissel gaat betogen dat hij ondanks 3 miljard aanwijzingen niet 100% zeker is of niet 1 op de 3 mensen eraan sterft en dat hij daarom maar adviseert de hele boel dicht te gooien. Opa beslist want Rutte wijst naar opa.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Rutte wijst m.i. alleen naar opa als hem dat zo uitkomt. Minstens zo vaak is het kabinet nl. tegen de adviezen van het OMT ingegaan.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Niet oneens
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geldt niet alleen voor casus corona.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hebben wappies het apenpokkenvirus al gekoppeld aan vaccinatie?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 16:38 Hebben wappies het apenpokkenvirus al gekoppeld aan vaccinatie?
Uiteraard.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vind apenpokken wel lekker bekken hoor. Toch weer een mooi scheldwoord aan de vocabulaire toegevoegd :top:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja hoorrrrr daar gaan we weer. Alle wappies kunnen hun oude hobby weer oppakken.



Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 20 mei 2022, 17:34 Ik vind apenpokken wel lekker bekken hoor. Toch weer een mooi scheldwoord aan de vocabulaire toegevoegd :top:
"Ik schrik me helemaal de apenpokken joh". Klinkt ook wel lekker.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Wat heerlijk voor ze dat ze weer een ziekte hebben om te ontkennen. Covid ging wat slapjes de laatste weken, Putin en abortus waren leuk maar het werd weer tijd voor wat anders. De haatcampagne tegen zonnebrandcrème was zo absurd dat zelfs sommige beroepswappen afhaakten.

Maar goed, we gaan nooit meer afkomen van deze flauwekul. Vandaag heeft een vrouw onder ede verklaart voor het congres in de US dat lantaarnpalen werken op verbrande foetussen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gewoon glashard achteraf beweren dat corona 'inderdaad niks voorstelde' :tear:
Maar kijk dan wie het zegt... dit is gewoon business.

Zolang mensen een dikke boterham kunnen blijven verdienen met crap verspreiden, zal het gebeuren. Dat bestaat nog helemaal niet zo lang, we kunnen daar in principe ook gewoon mee ophouden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Alleen als Baudet het nu krijgt kan hij het niet ontkennen....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Trakteren! :party:

https://www.ed.nl/eindhoven/in-heel-bra ... ~ab021d6c/
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/coronavirus/6206471/s ... agolf.html

De horror, GVD
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nee joh, minder ziekmakend dan de vorige variant. Prima, dan kunnen we het echt als een griepje gaan behandelen en hoeft opa Jagger er geen concert voor af te gelasten.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Grasmat schreef: 14 jun 2022, 19:49 Nee joh, minder ziekmakend dan de vorige variant. Prima, dan kunnen we het echt als een griepje gaan behandelen en hoeft opa Jagger er geen concert voor af te gelasten.
We zijn er niet klaar voor. Het kabinet heeft geen flikker gedaan om de IC capaciteit op orde te krijgen, sterker nog: actief geprobeerd om te verminderen door geen knaken te geven of te bezuinigen. Ook weigerden ze de hele boel te evalueren. Dus die teringlijers gaan gewoon de hele boel dichtgooien. Daar durf ik bier op te zetten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Minder ziekmakend betekent natuurlijk ook minder opnames.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Geen risico. Horeca dicht. Evenementen plat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hele buurten afsluiten. Iedereen binnen blijven. Geen eten.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ah Shanghai-style dus. Dat zal hier ongetwijfeld net als daar unaniem en braaf geaccepteerd worden. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 15 jun 2022, 16:15 Ah Shanghai-style dus. Dat zal hier ongetwijfeld net als daar unaniem en braaf geaccepteerd worden. :mrgreen:
Hier breken er massale rellen uit als je niet naar het café of een winkel kan. Ik wil niet weten wat hier zou gebeuren als ze de boel in zijn geheel afsluiten. Dan vallen er doden. :tear:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gewoon geen risico nemen! Ik douche voortaan in een regenpak, uit voorzorg.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Covid-19