AZ

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ja, mijn conclusie ging vooral toe richting de constatering dat geen enkele uitkomst echt wenselijk is :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 20 mei 2022, 12:13 Ja, mijn conclusie ging vooral toe richting de constatering dat geen enkele uitkomst echt wenselijk is :mrgreen:
Hahaha, daar zit wat in :D
Of Huiberts moet/mag eindelijk eens fatsoenlijk gaan uitgeven en ook aan de juiste spelers.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

AZ was dit jaar ook gewoon groepswinnaar in de Conference League en heeft 13 punten opgeleverd terwijl wij als PSV zijn maar 10 punten hebben gehaald. Het is hartstikke wenselijk dat een AZ gewoon die voorronde ingaat.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

AZ gaat dit thuis ook echt wel afmaken tegen die Friese nichten.
Ex unitate vires
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

AZ is tot en met de playoff ronde geplaatst en kan dus een pretloting krijgen zoals Feyenoord dit jaar. Zelfs als ze nog iets verder achteruit gaan, maken ze dan nog steeds kans de groepsfase te halen en punten te sprokkelen. Alle andere teams moeten een pad als Vitesse had gaan afleggen en Twente krijgt dat ook al. Met grote kans dat ze in de playoff ronde uitgeschakeld worden.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim schreef: 20 mei 2022, 12:13 Ja, mijn conclusie ging vooral toe richting de constatering dat geen enkele uitkomst echt wenselijk is :mrgreen:
Dan moet je hopen op een aantal directe confrontaties met de Portugese deelnemers in die voorrondes, en die dan weten te winnen. Er daarna uitvliegen is dan niet zo'n ramp. Daarna is het vooral een kwestie van PSV, Ajax en Feyenoord tegen Porto, Benfica en Sporting.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb hier nog eens 3 minuten over nagedacht, en dit vraagt om een projectmatige aanpak waarin Ajax en PSV in overleg met de andere clubs die Europa ingaan, spelers aan hen uitlenen voor een half jaar. Spelers die net te kort komen voor Ajax 1 en PSV 1, en daardoor verhuurd kunnen worden, moeten niet naar een buitenlandse club maar naar Vitesse/Twente/AZ/Heerenveen (afhankelijk die ervan door gaat). Zelfde geldt voor je grootste talenten die maar mondjesmaat in actie zouden komen: half jaartje verhuren.

Het is van groot belang dat plek 2 toegang biedt tot de CL, dat zou een enorme financiële klapper vormen. Dat moet je niet willen overlaten aan anderen, daar moet je in faciliteren. Eendracht maakt macht, maar dan op een net wat andere schaal.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Gewoon de play-offs afschaffen, dan ben je er ook.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gestelnaar schreef: 20 mei 2022, 14:04 Gewoon de play-offs afschaffen, dan ben je er ook.
Nee, want dan heb je nog steeds de situatie dat het deelnemende team hoogstwaarschijnlijk geen capabel elftal heeft om kwalificatie af te dwingen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Zonder Midtsjo en Wijndal wordt het halen van Europees wel lastig voor az. Jammer aangezien alle goede spelers van Vitesse weg gaan en er daar geen geld voor handen is eerder veel onzekerheid met de Russische eigenaar Olyf op moment.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Zou het juist wel eens lekker voor die arrogante kaaskoppen uit Zaanstad vinden als ze Europees voetbal mislopen. Die denken oprecht bij de Nederlandse top te horen en willen daarom geen spelers aan PSV/Ajax verkopen. Even beide beentjes op de grond hoor.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Precies. Bovendien gaan bij AZ Karlsson en Wijndal ook weg komende zomer. Dan blijft er verder niet veel meer over hoor.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Chucky schreef: 28 mei 2022, 14:55 Zou het juist wel eens lekker voor die arrogante kaaskoppen uit Zaanstad vinden als ze Europees voetbal mislopen. Die denken oprecht bij de Nederlandse top te horen en willen daarom geen spelers aan PSV/Ajax verkopen. Even beide beentjes op de grond hoor.
Ik denk dat dit sentiment niet klopt. Men heeft daar bewust niet geïnvesteerd na een aantal topverkopen, en volgens mij spreken ze ook niet uit voor het kampioenschap te strijden. Dat ze niet aan Ajax/PSV willen verkopen is hun goed recht, als je ziet wat ze voor Til, Janssen, Koopmeiners en Jahanbaksh in het buitenland hebben gekregen. Dat gaat PSV nooit betalen, Ajax misschien. Plus je maakt je concurrent er niet sterker mee. Gewoon goed beleid dus
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Prettig dat AZ alsnog de voorronde van de Conference League gehaald heeft. Toch meer kansen dan Vitesse voor punten voor het Nederlands voetbal. Wordt nog moeilijk zag om Portugal achter ons te laten en tevens heb je er jarenlang profijt of last van als een team het goed of slecht doet.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Chucky schreef: 28 mei 2022, 14:55 Zou het juist wel eens lekker voor die arrogante kaaskoppen uit Zaanstad vinden als ze Europees voetbal mislopen. Die denken oprecht bij de Nederlandse top te horen en willen daarom geen spelers aan PSV/Ajax verkopen. Even beide beentjes op de grond hoor.
Dat denken zie ik iig niet zomaar terugkomen.
Ik vind een sterke club in de eredivisie belangrijk en leuk. Groot gelijk dat ze niet willen verkopen aan PSV of Ajax of voor grote bedragen... Als dit ervoor zorgt dat PSV niet zomaar meer miljoenen voor een type Luckassen of lichtgewicht als Maher
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Met Karlsson dreigt nu een van de laatste parels te vertrekken, AZ glijdt zo wel langzaam af naar complete middelmaat. Kerkez kan nog wel wat worden, naar Tabouni blijf ik benieuwd,

Midtso heeft nog een contract voor een jaar,die zal ook andere oorden op gaan zoeken gok ik.
Wijndal contract voor twee jaar
Sagawara ligt nog lang vast die kan nog wel iets

Verder is AZ ook wel een heel kerkhof van net niet talenten zoals: Abouklal, Evjen,Beukema, Reijnders, etc. Qua scorend vermogen gaan ze het aankomend jaar moeilijk krijgen gok ik.

Spelers als Clasie, Indie, De Wit, Pavlidis, Chatzidiakos zullen er voor zorgen dat je niet compleet ala Heerenveen wegvalt maar ze zijn evenmin cashcows of spelers die bij de top in Nederland op de bank zouden zitten.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://t.co/7rC15QJk22
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dan mogen biermerken vast ook weer op het shirt?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Tjompie schreef: 13 jun 2022, 16:34 https://t.co/7rC15QJk22
Ik gok dat deze samenwerking geen lang leven beschoren is.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Schandalig.

Binnenkort dus ook weer een peukie roken in de stadions? :mrgreen:
Gebruikersavatar
MaxedMatthew
Jeugdinternational
2
Berichten: 122
Lid geworden op: 29 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel een leuke discussie, in hoeverre is een sponsor als Toto meer gedoogd door supporters dan een sponsor zoals Kansino (die AZ dus nu gaat sponsoren), en vooral de vraag: waarom?
"Dan moet je maar op dammen gaan".
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

MaxedMatthew schreef: 13 jun 2022, 17:03 Wel een leuke discussie, in hoeverre is een sponsor als Toto meer gedoogd door supporters dan een sponsor zoals Kansino (die AZ dus nu gaat sponsoren), en vooral de vraag: waarom?
Is niet meer gedoogd dan Kansino. Dat TOTO op ons shirt staat is ook een schande. Wat mij betreft is het simpel: sigaretten, alcohol, gokken, toestaan, maar ze mogen geen reclame maken. En wat mij betreft zou daar fastfood en crypto ook bij mogen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Kansino, wat een slechte naam zeg. :lol:

Alleen daarom moet je dat al niet op je shirt willen, nog los van de principes.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Grasmat schreef: 13 jun 2022, 17:31 Kansino, wat een slechte naam zeg. :lol:

Alleen daarom moet je dat al niet op je shirt willen, nog los van de principes.
Ach als we een Brazilaan halen die Kansino of nog beter Kansinho heet, dan wil iedereen hier in Eindhoven zijn naam op de rug van het shirt.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 13 jun 2022, 17:25
MaxedMatthew schreef: 13 jun 2022, 17:03 Wel een leuke discussie, in hoeverre is een sponsor als Toto meer gedoogd door supporters dan een sponsor zoals Kansino (die AZ dus nu gaat sponsoren), en vooral de vraag: waarom?
Is niet meer gedoogd dan Kansino. Dat TOTO op ons shirt staat is ook een schande. Wat mij betreft is het simpel: sigaretten, alcohol, gokken, toestaan, maar ze mogen geen reclame maken. En wat mij betreft zou daar fastfood en crypto ook bij mogen.
En veel te dure internetproviders.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Maar de postcodeloterij, vriendenloterij en staatsloterij mogen mensen halve salarissen aan wegpleuren. Straatje staatsloten pinnen is geen probleem. Maar oh wee als het niet in de staatskas terecht komt. Dan is het een groot probleem.

Hypocriete bende.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

AZ