Russische invasie Oekraïne

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Khodaryonok was natuurlijk veel te realistisch, dus zoals gebruikelijk is dat even gecorrigeerd:

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Vincent Vega
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 nov 2020

Ren Höek schreef: 20 mei 2022, 14:03 Khodaryonok was natuurlijk veel te realistisch, dus zoals gebruikelijk is dat even gecorrigeerd:

Vind ik dan ook wel weer van klasse getuige dat hij zijn eigen foutieve uitspraken toegeeft en corrigeert...
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Interviews met zowel het joch wat veroordeeld is voor een moord in Bucha, als met zijn moeder:
https://meduza.io/en/feature/2022/05/19 ... n-him-over

En nog een verslag vanuit de rechtszaal:
https://www.theguardian.com/world/2022/ ... shysimarin


Het klinkt allemaal heel echt en oprecht. Het is al met al een arm ventje.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat een lieve en verstandige moeder. Ze heeft volgens mij al het een en ander meegemaakt in het leven. Blijft echt een vervelend en triest verhaal, voor alle partijen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is dus iemand die oorlogsmisdaden heeft begaan. Mogelijk nog wel meer dan deze.

Niets triest verhaal voor alle partijen. Voor Oekraïne, die moeder. Niet voor hem. Ik neem aan dat hem het vuurpeloton wacht wegens oorlogsmisdagen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ook voor hem. Dat hij dit heeft gedaan en dat hij levenslang kan zitten. Hele hele domme actie met hele grote gevolgen. Ventje is nog maar 21 jaar en heeft het leven van anderen en van zichzelf verwoest.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

In 1945 hadden we ook geen moeite met SS-ers die dit deden hoor. Werden door de Britten en de Amerikanen massaal geëxecuteerd als er bewijs was voor deze zaken. Oorlogsmisdadigers gaan tegen de muur.

Massaal zijn daar burgers geëxecuteerd. Onder andere door hem. Hij kan wel 20 burgers hebben vermoord. Echt nul medelijden. Geef hem gevangenisstraf en hij komt ooit weer vrij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb er ook geen medelijden mee. Hij heeft het zelf gedaan en zal de consequenties moeten dragen. Maar ik vind het zelf als mens en voor de mensheid, gewoon voor iedereen een triest verhaal. Beetje empathie vanuit mijn kant, maar geen sympathie natuurlijk.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Er zijn zo wel meer jonge ventjes verdacht van oorlogsmisdaden in deze oorlog... zijn natuurlijk gemakkelijk te intimideren en hebben minder ervaring qua zelfbeheersing, vaak zijn er drank en drugs in het spel en het zijn doorgaans niet de helderste lichten. Zitten ongetwijfeld ook echte klootzakjes tussen. Intussen zijn ook duizenden van dit soort jochies gestorven in Oekraïne... Weinig meer dan kanonnenvoer, soms amper opgeleid, slecht uitgerust, slecht geïnformeerd. Sterven voor de eer en de zieke plannen van de tiran, zowel zijzelf en hun slachtoffers.

Overigens wel interessant voor degenen die het nog niet wisten: omdat het volgens Poetin nog steeds geen officiële oorlog is kunnen Russische soldaten nergens toe gedwongen worden, ze kunnen in principe gewoon weglopen. Krijgen ze wel een aantekening en ze liggen uit het leger maar verder kan Moskou geen juridische stappen ondernemen. Leidinggevenden lopen daar natuurlijk niet mee te koop en doen alsof het niet zo is, maar goed. Wellicht relevant voor 't vonnis.

Ik werd gegrepen door de foto's van z'n vriendinnetje met d'r traditionele klederdracht, dacht die komen duidelijk ergens uit de boonies maar niks hoor, hij is geboren in Irkoetsk en woonde in Moskou. Stadsjochie dus. Klederdracht wellicht tactisch gekozen in een poging de rechtbank positief te beïnvloeden?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

https://newlinesmag.com/reportage/is-pu ... ink-he-is/
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 17:28 In 1945 hadden we ook geen moeite met SS-ers die dit deden hoor. Werden door de Britten en de Amerikanen massaal geëxecuteerd als er bewijs was voor deze zaken.
Maar 1945 is inmiddels 77 jaar geleden.
Daarbij kun je de (Waffen-)SS niet vergelijken met de gewone Wehrmacht, zoals deze Russische jongen deel uitmaakte van het 'gewone' leger.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Geniaal account dit. Met ook heel veel steken richting EU en NATO.



"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Zijn altijd erg welkom idd 8)

Net als deze:
https://twitter.com/sputnik_not



Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit soort berichten... ik verwacht dan elk moment het nieuwsbericht dat Russische troepen geland zijn in Transnistrië, gauw voordat UK en partners uitgepraat zijn. Waarom doen ze dat niet in alle stilte? Zou dat juist tactiek zijn?

https://www.theguardian.com/uk-news/202 ... rd-weapons

Ik zou zo'n bewapening wel toejuichen, liefst zetten we troepen neer overal ten westen van Kherson, als slot op de deur.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

ziege maar ook zagge schreef: 20 mei 2022, 20:13 Ik werd gegrepen door de foto's van z'n vriendinnetje met d'r traditionele klederdracht, dacht die komen duidelijk ergens uit de boonies maar niks hoor, hij is geboren in Irkoetsk en woonde in Moskou. Stadsjochie dus. Klederdracht wellicht tactisch gekozen in een poging de rechtbank positief te beïnvloeden?
Je kunt de jongen uit de uithoek halen maar de uithoek niet uit de jongen. Het is absoluut geen stadsjongen.

Laat het ook maar eens gezegd zijn dat het gros van die Russen echt absolute shit te eten krijgen. Het is een mager scharminkel die eruit ziet alsof hij 15 jaar is.
ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 17:28 In 1945 hadden we ook geen moeite met SS-ers die dit deden hoor. Werden door de Britten en de Amerikanen massaal geëxecuteerd als er bewijs was voor deze zaken. Oorlogsmisdadigers gaan tegen de muur.
ja? Prins Bernard, onze foute Duitser van oranje, heeft jou nog een anjertje opgespeld vanwege je verdienste voor het verzet.. :D
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Voor de liefhebber:
Topeconoom Sergej Goeriëv: Rusland gaat terug in de tijd en dat is ongekend

https://archive.ph/JVF3w
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Rusland gaat finaal naar de klote volgens die meneer, dus dit lijkt me een kwalitatief zeer hoogstaande analyse :D


En hopelijk gaat dit daaraan bijdragen:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

mr.top schreef: 21 mei 2022, 20:02 Voor de liefhebber:
Topeconoom Sergej Goeriëv: Rusland gaat terug in de tijd en dat is ongekend

https://archive.ph/JVF3w
Boeiend stuk inderdaad. Thx!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Intussen heeft Oekraïne het erg zwaar bij Severodonetsk. Geen idee hoeveel troepen daar zitten maar aangezien ze omsingeld zijn en een belangrijke toegangsweg onbegaanbaar is door het opblazen van een brug zodat er ook geen versterkingen aangevoerd kunnen worden, ziet het er slecht uit.

Hierbij schijnen de Russen voor het eerst de relatief nieuwe Terminators in te zetten.





Hopelijk worden ze snel terminated.

Hoe gaat het in Lviv, [mention]VeresRivne[/mention]?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ik zit nu nog met mijn princes in Lissabon, was belangrijk om elkaar eindelijk te zien. Wel heel veel nieuwe dingen te melden in deze topic, maar dat wordt einde deze week
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

VeresRivne schreef: 22 mei 2022, 22:46 Ik zit nu nog met mijn princes in Lissabon, was belangrijk om elkaar eindelijk te zien. Wel heel veel nieuwe dingen te melden in deze topic, maar dat wordt einde deze week
Ja joh, doe dat lekker later eens een keer wanneer je tijd hebt. Nu de tijd nemen om van het samen zijn te genieten!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

VeresRivne schreef: 22 mei 2022, 22:46 Ik zit nu nog met mijn princes in Lissabon, was belangrijk om elkaar eindelijk te zien. Wel heel veel nieuwe dingen te melden in deze topic, maar dat wordt einde deze week
Geniet er van! Wens haar sterkte voor de tijd die komen gaat en doe haar de groeten!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hmm jammer, Poetin heeft zijn eigen von Stauffenberg blijkbaar dus al overleefd.
Zal er daarna niet makkelijker op zijn geworden om een tweede poging te doen...

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/05/23/7347987/
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Pfffft doodzonde.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

#ErZijnOokGoeieRussen

https://www.theguardian.com/world/2022/ ... e-invasion
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 23 mei 2022, 21:33 #ErZijnOokGoeieRussen

https://www.theguardian.com/world/2022/ ... e-invasion
Maar waarom na ruim 2 maanden pas?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Russische invasie Oekraïne