Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 17 mei 2022, 15:09
Danny03 schreef: 17 mei 2022, 15:04 Mevrouw Gotze heeft PSV ook ontvolgd op Instagram misschien zegt dat ook iets over een eventueel vertrek
Dat lijkt me wel. Mevrouw Gotze is blij dat ze naar een stad met een Gucci store gaat.
LoL, ik moet weer terugdenken aan Karin Jimenez die d'r nieuwe outfitjes op de foto zette voor de deur in die vinexwijk in Meerhoven :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Jimenez mag van mij zelfs foto's op de vuilnisbelt nemen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Super jammer als Mario vertrekt maar wel logisch en als hij dan gaat dan maar zo snel mogelijk.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Onmisbaar of onvervangbaar is niemand, maar Götze is gewoon een uitstekende speler geweest voor ons. Zijn binnenkomst was een van de meest memorabele transfers ooit, en de verwachting was nooit dat hij langer dan 1 of 2 seizoenen zou blijven. Dan vind ik het netjes van hem dat hij zijn contract heeft verlengd, waardoor PSV nu 4 miljoen meer ontvangt dan eerst zou gebeuren. Regelmatig van hem genoten, en degenen die niet blindstaren op goals en assists zien wel wat voor een waarde hij heeft, waar hij ook staat. Het ga je goed, Mario!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Alsof mevrouw Gotze tijd heeft voor PSV. Die volgt Mario waar ie ook naartoe gaat. En Gucci is kut, vrouwen met smaak en geld houden van Hermes.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ze heeft in ieder geval tijd om PSV te ontvolgen. En Gucci is inderdaad kut. Overigens lijkt tijdgebrek me niet iets dat een rol speelt in het leven van mevrouw Gotze.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

RIO schreef: 20 mei 2022, 03:23 Alsof mevrouw Gotze tijd heeft voor PSV. Die volgt Mario waar ie ook naartoe gaat. En Gucci is kut, vrouwen met smaak en geld houden van Hermes.
Ik las herpes... ff koffie pakken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij brengt heel veel wat PSV niet kan kopen. De rust aan de bal, de oplossingen vinden, de balbehandeling, het tactisch inzicht, de ervaring en ook een stukje mentaliteit in het veld. Daarom denk ik dat hij als middenvelder waarbij iemand in de punt naar achter staat en hij een meer dynamische rol heeft ook beter tot zijn recht zou komen. Want echt de kenmerken van een aanvaller heeft hij niet. Hij schiet nooit van afstand, hij is niet snel, hij heeft geen passeerbeweging en hij is ook niet fysiek sterk of lang en kopsterk. Hij is wel rustig voor de goal als hij in zo'n situatie komt.

Wat hem voor PSV onmisbaar zou maken is dat hij hier dolgraag een titel wil winnen en daarna pas wil vertrekken. Dat stukje toewijding waardoor de club niet op 2 borden hoeft te schaken en niet bang hoeft te zijn dat iemand hem last minute weg trekt. Daarvoor is het belang bij PSV te groot om die CL en de competitie op 100% te beginnen en niet op 90%.

Als ik Mario een cijfer moest geven over 2 jaar dan denk ik dat hij teveel afwezig is geweest voor een 8, maar tussen de 7,5 en 8 zou ik hem wel geven. Dat zo'n Valentijn en Mike niet zien dat het een speciale speler is zegt ook wel veel over de credits die hij buiten Eindhoven heeft.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 20 mei 2022, 07:20 Ze heeft in ieder geval tijd om PSV te ontvolgen. En Gucci is inderdaad kut. Overigens lijkt tijdgebrek me niet iets dat een rol speelt in het leven van mevrouw Gotze.
Ah gossie, op je pikje getrapt ruudje? Kom op. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Koop een nieuwe fiets voor je, kop op, we gaan knallen!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 20 mei 2022, 08:34
RIO schreef: 20 mei 2022, 03:23 Alsof mevrouw Gotze tijd heeft voor PSV. Die volgt Mario waar ie ook naartoe gaat. En Gucci is kut, vrouwen met smaak en geld houden van Hermes.
Ik las herpes... ff koffie pakken.
Herpes en smegma, heerlijke combinatie voor bij de koffie!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mario krijgt een 7 met z’n slappe lul, mevrouw Gotze is een harde 9
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

RIO schreef: 20 mei 2022, 03:23 Alsof mevrouw Gotze tijd heeft voor PSV. Die volgt Mario waar ie ook naartoe gaat. En Gucci is kut, vrouwen met smaak en geld houden van Hermes.
Lijkt me sterk dat dergelijke vrouwen met de bus gaan. Wat een onzin vertel je weer :mrgreen:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Haha house band all the way!
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

RIO schreef: 20 mei 2022, 11:56 Mario krijgt een 7 met z’n slappe lul, mevrouw Gotze is een harde 9
Inch?
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

RIO schreef: 20 mei 2022, 11:54
ruuddevil schreef: 20 mei 2022, 07:20 Ze heeft in ieder geval tijd om PSV te ontvolgen. En Gucci is inderdaad kut. Overigens lijkt tijdgebrek me niet iets dat een rol speelt in het leven van mevrouw Gotze.
Ah gossie, op je pikje getrapt ruudje? Kom op. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Koop een nieuwe fiets voor je, kop op, we gaan knallen!
Geen idee hoe je obv mijn reactie de indruk kan krijgen dat ik op mijn pik getrapt ben. Je bent een beetje op zoek, dan ga je weleens dingen zien die er niet zijn.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kut, herpes, smegma, lul, pik. Het is weer volle bak lente in dit topic.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Genoeg aanwezigen die niet eens het voorjaar als excuus nodig hebben om het steeds maar weer te hebben over bipsen en pielemuizen en de excrementen die daaruit voortvloeien :mrgreen:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ruuddevil schreef: 20 mei 2022, 12:26
RIO schreef: 20 mei 2022, 11:54

Ah gossie, op je pikje getrapt ruudje? Kom op. Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Koop een nieuwe fiets voor je, kop op, we gaan knallen!
Geen idee hoe je obv mijn reactie de indruk kan krijgen dat ik op mijn pik getrapt ben. Je bent een beetje op zoek, dan ga je weleens dingen zien die er niet zijn.
Haha ruud, ik hou nog steeds van je hoor fijne vent. Alleen niet meer zo afgeven op Duitsers he.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

VI; 'Götze heeft geen vertrekwens bij PSV'
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

John de Jong: 'Bij ons heeft geen enkele speler aangegeven weg te willen. Mario ook niet. Het is niet uitgesloten dat hij gewoon blijft.'
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Zegt niet zo veel natuurlijk, maar wel wat.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik zie op zijn plek liever een ander type speler..
Bedankt Mario voor je diensten maar Lissabon is een fijne plek hoor.. ;)
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Toch heb ik ook het gevoel dat hij vertrekt. Gotze is het terecht spuugzat, niet bij de club, maar wel in de Eredivisie. Met name door de hele tendens in Nederland. En het scheidsrechterscorps waar hij klaar mee is. 'In 10 jaar Bundesliga heb ik nooit het niveau van de Nederlandse scheidsrechters meegemaakt', zei hij onlangs nog.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips schreef: 27 mei 2022, 12:15 VI; 'Götze heeft geen vertrekwens bij PSV'
:kwijl:
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 27 mei 2022, 12:36
FritskePhilips schreef: 27 mei 2022, 12:15 VI; 'Götze heeft geen vertrekwens bij PSV'
:kwijl:
Ik lees in dit geval maar wat ik wil lezen. Gotze wil blijven :D . Al heeft JdJ alleen maar gezegd dat niemand zich gemeld heeft met een vertrekwens. Zij geweldige spelinzicht, balbehandeling komt ook wat fatsoenlijks uit met interviews maakt hem voor mij niet vervangbaar. En om in de geest van dit forum te blijven Ann-Kathrin is ook een aanwinst.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

JChovanec schreef: 27 mei 2022, 12:59
ComeOnPSV schreef: 27 mei 2022, 12:36

:kwijl:
Ik lees in dit geval maar wat ik wil lezen. Gotze wil blijven :D . Al heeft JdJ alleen maar gezegd dat niemand zich gemeld heeft met een vertrekwens. Zij geweldige spelinzicht, balbehandeling komt ook wat fatsoenlijks uit met interviews maakt hem voor mij niet vervangbaar. En om in de geest van dit forum te blijven Ann-Kathrin is ook een aanwinst.
Sluit ik me volledig bij aan, ik lees ook gewoon lekker wat ik wil lezen. Iedereen wil blijven :heart:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze